کارگاه آموزشي مجازي آقايان همسفر - نقش آموزش و خدمت در رهايي و تجربه من

کارگاه آموزشي مجازي آقايان همسفر - نقش آموزش و خدمت در رهايي و تجربه من,کارگاه,آموزشي,مجازي,آقايان,همسفر,-,نقش,آموزش,و,خدمت,در,رهايي,تجربه,من,

کارگاه آموزشي مجازي آقايان همسفر - نقش آموزش و خدمت در رهايي و تجربه من 1 . نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من - وبلاگ همسفر علی و الیاس - میهن ...‎29 دسامبر 2015 ... جلسه کارگاه آموزشی مجازی ر

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 24 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 15,170 بازدید دیروز : 21,848 ورودی امروز گوگل : 72 ورودی گوگل دیروز : 96 آي پي امروز : 830 آي پي ديروز : 1123 بازدید هفته : 117,491 بازدید ماه : 304,270 بازدید سال : 3,231,990 بازدید کلی : 28,701,707 اطلاعات شما
    آی پی : 3.22.77.149 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کارگاه آموزشي مجازي آقايان همسفر - نقش آموزش و خدمت در رهايي و تجربه من

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کارگاه آموزشي مجازي آقايان همسفر - نقش آموزش و خدمت در رهايي و تجربه من
     


    1 . نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من - وبلاگ همسفر علی و الیاس - میهن ...
    ‎29 دسامبر 2015 ... جلسه کارگاه آموزشی مجازی روز سه شنبه مورخ 94/10/8 تحت عنوان نقش آموزش و خدمت در
    رهایی و تجربه من به استادی همسفر علی.ن از لزیون اقای علی ...
     


    2 . وبلاگ همسفر علی و الیاس - نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من
    ‎20 ساعت قبل ... وبلاگ همسفر علی و الیاس - نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من - همسفران ... کارگاه
    آموزشی مجازی روز سه شنبه مورخ 23/9/95 با استادی اینجانب مهراد با دستور جلسه ... 19
    همین سالگرد تولد آقای مهندسی حسین دژاکام بنیانگذار کنگره 60.
     


    3 . کارگاه‌هاي آموزشي مجازي - کمک کنگره به من وخدمت من به کنگره
    ‎2 روز پیش ... کارگاه آموزشي مجازي آقايان همسفر - کمک کنگره به من و خدمت . ... برچسب‌ها: آموزش,
    خدمت, رهایی, تجربه, دانایی ... در کنگره به من آموزش دادند که همسفر!
     


    4 . دستور جلسه این هفته: نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجریه من - کنگره 60
    ‎25 دسامبر 2014 ... دستور جلسه این هفته: نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجریه من ... در هفته دو کارگاه
    آموزشی خصوصی، ویژه آقایان مسافر، یک کارگاه آموزشی عمومی و یک ...
     


    5 . جمعیت احیای انسانی کنگره 60 نمایندگی کرج - خدمت
    ‎+ نوشته شده در پنجشنبه ۱ اسفند۱۳۹۲ساعت 10:0 توسط همسفر منا | آرشیو نظرات ...
    جلسه امروز جلسه دهم از دور دوازدهم کارگاههای اموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی کرج روز
    ... با دستور جلسه "نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من" رأس ساعت ۱۵:۳۰ اغاز بکار
    نمود. .... کرج با استادی دیده بان آموزش و استاد جهان بینی کنگره 60 جناب آقای امین
    دژاکام ...
     


    6 . جمعیت احیای انسانی کنگره 60 نمایندگی کرج - آموزش
    ‎جلسه امروز جلسه دهم از دور دوازدهم کارگاههای اموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی کرج روز
    دوشنبه مورخ ... آقا رضا با دستور جلسه "نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من" رأس
    ساعت ۱۵:۳۰ اغاز بکار نمود. ... آقای مهندس دژاکام و دبیری آقای عباس با دستورجلسه "
    هفته همسفر " رأس ساعت ۱۶:۳۰ آغاز به کار نمود . .... کتابخانه مجازی (نشریات کنگره 60
    )
     


    7 . کارگاه آموزشي مجازي(مسافران آقا)، کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره
    کارگاه آموزشی ویژه آقایان همسفر - با استادی همسفر آقا فرزاد - با دستور جلسه "وادی
    .... ابراهیمی و دبیری احمد آقا با دستور جلسه : "نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من
     


    8 . آموزش - درمان اعتیاد با روش DST (تدریجی) کنگره60
    ‎کتابخانه مجازی (نشریات کنگره) ... جلسه سوم از دور يازدهم سري كارگاههاي آموزشي
    خصوصي كنگره60 ويژه آقايان مسافر در روزهاي سشنبه با استادي آقاي سعيد ابراهيمي
    و نگهباني آقاي علي محمد و دبيري آقاي حامد كرمانشاهي با دستور جلسه " نقش آموزش و
    خدمت در رهايي و تجربه من " در ... برچسب‌ها: آموزش, قدردانی, همسفر, کنگره60, درمان
    اعتیاد
     


    9 . صبر ، استقامت ، آرامش - نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من
    ‎صبر ، استقامت ، آرامش - نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من - (لژیون همسفر حافظی
    ) ... تاريخ : چهارشنبه ۲۰ دی۱۳۹۱ | ۱۲:۰ بعد از ظهر | نویسنده : همسفر مرضیه. به نام خالق
    زیبایی ها. کارگاه آموزشی عمومی کنگره۶۰ نمایندگی سمنان روزهای سه شنبه با ... آقای
    ناصر فرخی و دبیری آقای رضا امیری با دستور جلسه(نقش آموزش و خدمت در رهایی و ...
     


    10 . درمان و رهایی - کارگاه آموزشی آقایان همسفر کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی
    ‎درمان و رهایی - کارگاه آموزشی آقایان همسفر کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی - درمان بيماري
    اعتياد با روش DST - درمان و رهایی. ... 60 ویژه آقایان همسفر، در نمایندگی آکادمی با

     



    11 . همسفر - درمان اعتیاد با روش DST (تدریجی)
    ‎کتابخانه مجازی (نشریات کنگره) ... اولین جلسه از دوره پنجم سری کارگاههای آموزشی
    خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران روزهای شنبه به استادی ... شنبه با دستور جلسه ی "
    نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه ی من"راس ساعت 16آغاز به کار نمود. ... آقای رضا
    صبایی و دبیری آقای عباس رضایی با دستور جلسه "نقش آموزش و خدمت در رهایی و
    تجریه من ...
     


    12 . دستور جلسه - کارگاه آموزشی نمایندگی شادآباد
    ‎دستور جلسه این هفته«نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من». یکی از کمک راهنمایان
    کنگره 60،آقای داود احمدی نظرشان را در مورد این دستور جلسه اینگونه بیان نمودند. ...
    نویسنده : همسفر اکرم | ساعت 8:8 روز جمعه هشتم شهریور ۱۳۹۲ .... سایت کنگره ، مثل
    کنگره است در فضای مجازی ، که تمام نیازهای یک فرد در حوزه درمان اعتیاد در آن گنجانده
    شده ...
     


    13 . دی ۱۳۹۲ - کنگره 60 نمایندگی وحیـــد
    ‎فضای مجازی خود در نوع خودش فضائیست کاملا حقیقی و آنقدر حقیقی است که از
    حقیقی هم حقیقی تر ... دوازدهمین جلسه از دور چهل و هشتم از سری کارگاه های آموزشی جهان
    بینی کنگره 60 مورخ 1392/10/25 با .... مسافرین نمایندگی وحید با دستور جلسه "
    نقش آموزش در خدمت و رهایی و تجربه من" با استادی آقاي شهرام .... وبلژیون همسفر الهام
    چلبی ...
     


    14 . کارگاه های آموزشی کنگره60.. Group Therapy Sessions - شعبه ارتش
    ‎لژیون مسافر سعید نمکی (شعبه ارتش) - کارگاه های آموزشی کنگره60. ... کتابخانه
    مجازی(نشریات کنگره60) .... با دستور جلسه نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من ...
    با دستور جلسه "هفته همسفر" با استادی و نگهبانی آقای مهندس دژاکام و دبیری خانم زهره
    ...
     


    15 . دستورجلسات هفتگی کنگره - وبلاگ لژیون آقای علی طاهری
    ‎لژیون همسفر صالح کردگاری(اصفهان) ... کارگاه آموزشی خصوصی مسافران (وادی هشتم
    وتاثیر آن روی من) دوشنبه 94/1/24. به نام قدرت مطلق الله .... نقش آموزش و خدمت در رهایی
    و تجربه من ..... 1-هدف کنگره 60از فعالیت در دنیای مجازی( سایت و وبلاگ) چیست؟
     


    16 . دی ۱۳۹۱ - کنگره 60 نمایندگی سعادت آباد
    ‎اولین جلسه از دور چهارم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ روزهای شنبه ویژه .... [
    یکشنبه بیست و چهارم دی ۱۳۹۱ ] [ ] [ همسفر رفعت ] ... و دبیری آقای بیژن با دستور
    جلسه "نقش آموزش و خدمت در رهایی من " ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود. ... در تمام این سالها
    دنبال فرار از اعتیاد بودم و این فرار را در تک تک لحظه های زندگیم تجربه کرده بودم
    ولی با هر ...
     


    17 . کنگره 60 - نمایند ... مشهد مقدس | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ فارسی
    1 ژانويه 2015 ... نویسنده : همسفر مهسا. برچسب ها ... گزارش کارگاه آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایند ...
    الهیه مشهد مقدس" .... "سی و دومین جلسه از دور دوم کارگاه های آموزشی مجازی گروه همسفران" .
    .. جلسه : " همسفر لیلا ... خلاصه سی دی آموزشی " حقه های نفس" آقای امین دژاکام. انتقال
    صفات ...... با دستور جلسه : نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من.
     


    18 . کارگاه آموزشی کنگره60؛نمایندگی الهیه مشهد
    ‎20 دسامبر 2016 ... کارگاه آموزشی کنگره60؛نمایندگی الهیه مشهد,درمان و رهایی. ... نقش همسفر : بسان دو بال
    پرواز و بازوانی توانمند برای حرکت مسافر است . همسفر علاوه بر ...
     


    19 . آبان ۱۳۹۳ - جمعیت احیای انسانی کنگره 60
    ‎3 نوامبر 2014 ... ( تولد اولین سال رهایی مسافر علیرضا کمانی ؛ رهجوی آقای حمید جامی ) ... کسی می‌تواند
    بگوید من سفر دومی هستم که خدمتگذار باشد و خدمت کردن خودش را با جان دل و حال ...
    جلسۀ سیزدهم از دور دهم از سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی ... تاريخ :
    بیست و ششم آبان ۱۳۹۳ | 19:2 | نویسنده : همسفر کیوانی | آرشیو نظرات.
     


    20 . همسفر مسافر خلبان همسفران آموزش درمان مسافر دارد | جستجو در وبلاگها ...
    ‎یازدهمین جلسه از دوره دوم کارگاه های آموزشی مجازی گروه همسفران استاد جلسه همسفر ....
    رأس ساعت 1700 با دستور جلسه نقش آموزش خدمت در رهایی تجربه من شروع به کار کرد .

     



    21 . همسفر مسافر خلبان همسفران آموزش درمان مسافر دارد | جستجو در وبلاگها ...
    ‎یازدهمین جلسه از دوره دوم کارگاه های آموزشی مجازی گروه همسفران استاد جلسه همسفر ....
    رأس ساعت 1700 با دستور جلسه نقش آموزش خدمت در رهایی تجربه من شروع به کار کرد .
     


    22 . پرتال جامع تایا | جمعیت احیای انسانی کنگره 60 نمایندگی کرج ...
    ‎جلسه امروز جلسه دوم از دور سیزدهم کارگاههای اموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کرج
    ... موقتی آقا رضا با دستور جلسه "نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من" رأس ساعت ...
    برچسب‌ها: همسفر, مسافر, آرامش, عشق, کنگره 60 ... اموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی
    کرج روز دوشنبه مورخ ۹۲/۸/۶ به استادی آقای ..... کتابخانه مجازی (نشریات کنگره 60)
     


    23 . کارگاه آموزشی کنگره60؛نمایندگی خمین - بلوگل
    ‎مصاحبه نوروزی با آقای امین دژاکام استاد جهان بینی کنگره60 ... منبع : درمان و رهایی |
    کارگاه آموزشی خانم های همسفر نمایندگی ایمان ... رکود بر من قالب می شد و ناامیدی ها
    دروازه های تجربه های جدید را به رویم بسته بودند. .... همه ما می دانیم که همسفر نقش
    بسیار مهمی در درمان اعتیاد مسافر خود دارد. ...... منبع : درمان و رهایی |سی دی خدمت از
    استاد امین
     


    24 . درخصوص همجنس گرایی | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
    ‎دوست مطلعی به من می گفت حتی اگر در نقش فاعلی هم برای جنس موافق قرار بگیری
    ..... با سلام خدمت اقای دکتر ممنون ازاینکه به سوالامون جواب میدی من پسری ۲۰ ساله ۱۰
    ...... یک مصاحبه مجازی بین دکتر حسینی ویک فرد همجنسگرا به اسم نیما که میتونه
    ...... همجنسگرایی هویت واصالت شما نیست بلکه سلیقه کج شما توی انتخاب همسفر
    زندگیه[PDF]
     


    25 . دریافت فایل
    ‎23 ژانويه 1974 ... تحول و نوسازي نظام آموزش و تربيت كشور: خانواده، مدرسه، ..... كدام يك از نِسب اربعه )
    تباين، تساوي، عام مطلق، عام من وجه( بين فرهنگ ها جاري است؟ .... رشد، تعهّد، نقش در
    زندگي، تجربه، ارزش و اخالق، نامگذاري و تنظيم نموده است، كه عليرغم ...... x( و ترجيح
    دين اسالم به11x(، مهم ترين خدمت عبارت اســت از خدمت به اسالم )10اســالم ).
     


    26 . همه برنامه‌ های تلویزیون در نوروز ۹۵ - شبکه خبر
    ‎12 مارس 2016 ... در این برنامه همچنین امکان راه اندازی نمایشگاه مجازی نقاشی در سایت با نام انتخابی ...
    در تعطیلات نوروز 95 سری سوم برنامه «نقش تازه» به تهیه کنندگی حمید .... برنامه
    ترکیبی «تالار تجربه» از تولیدات گروه دانش به تهیه کنندگی و .... از دیگر برنامه
    های نوروزی شبکه آموزش برنامه «من می توانم» به تهیه ..... همسرم همسفرم .
     


    27 . نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
    ‎4 ا کتبر 2008 ... گفت: "من یکی از ستایشگران رقص تو می باشم و دلم می خواهد فوت و فن .... با عرض
    خسته نباشید یه سوال داشتم خدمت دوست خوبم کوشا جان البته اگر ..... بقول یکی از
    دوستان تعداد زیادی از اون خریداران ماشینهای خارجی، دهها کارگاه و کارخانه تولیدی ......
     


    28 . استاد به کودک ده ساله فقط یک فن آموزش داد و تا زمان برگزاری مسابقات ...
     


    29 . langdata/fas.wordlist at master · tesseract-ocr/langdata · GitHub
    25 ژوئن 2015 ... من. توسط. هاي. شهر. استفاده. شد. روز. ثبت. ما. » مي. شما. مورد. تاریخ. نرم. آنها. صفحه ...
    نقش. کند. شماره. مدل. حقوق. لینک. جنوب. قالب. طور. اینکه. آخرین. بازار. میتوان.
    گزارش ... ترین. بهترین. زیادی. فعال. کاربر. مرکزی. کامپیوتر. آموزشی. گوشی. تر
    .... خدمت. براساس. ارزش. مشغول. ویندوز. بخشی. شکست. پیشنهاد. واژه. نو.
     


    30 . ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید | میدان
    ‎27 آوريل 2015 ... آقای عزیز، من بشیتر از خودت و خاندانت به ایران خدمت کردم. ..... ۳ قوم منشعب شده اند و
    اما در طول تاریخ این سرزمین ۳ حمله ی وحشیانه را تجربه کرد: ۱- حمله ..... باید بگویم

     



    31 . درخواست راهنمايي در مورد نام فيلم - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک
    11 نوامبر 2009 ... اتفاقا چند ماه پیش من هم توی نخ همین فیلم بودم ولی اسمش رو یادم رفته بود ...... یه
    گروه خلاف کار بودن که در طوفان گرفتار میشن و واسه رهایی از طوفان .... علاوه بر
    فیلمهای مذکور خود من فیلمی به نام (( وایات ارپ )) با شرکت آقای کوین کاستنر در
    میان ..... علامت مال کدوم مدرسه اموزش کنگ فو هست بالاخره اون مدرسه رو پیدا میکنه ...
     


    32 . داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - سایت ...
    ‎22 آگوست 2007 ... به ياد اولين خاطره اي که از او در ذهنم نقش بسته مي افتم. ...... هر بار که مرد با تجربه
    يک ماهي بزرگ مي گرفت ، آنرا در ظرف يخي که در کنار دستش بود مي .... برادر صومعه
    نشین کم کم به خود غره شد که خدمت من ارزشمند تر از خدمت برادر است ،چرا ...... زمان
    حرکت کشتی، ندایی از آسمان پرسید: چرا همسفر خود را در جزیره رها می کنی؟
     


    33 . جوشاندن تریاک با اب شربت درست میشود | جستجو | وبلاگ 24.اطلاعات
    ‎کارگاه آموزشی جهانبینی (نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من) . ... در کنگره 60 هر
    لحظه شربت ترياک تجویز و مصرف نمی شود، اعضاء آموزش دیده اند و به کلینیک می
    روند ... ی آقای شاهرخ و نگهبانی مجید و دبیری این جانب میلاد در روز !!! .... آموزشی
    جهان‌بینی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم با دستور جلسه "هفته همسفر" با
    !!!
     


    34 . اطلاعات درسی - RocketFix.com
    ‎توجه به یادگیری به جای آموزش توجه به صلاحیتها به جای موضوعات درسي از نشانه‌های
    تغییر در مفهوم برنامه درسي و نقش مدرسه و همچنین انبساط معنای برنامه درسي است بر
    ...
     


    35 . درمان و رهایی وبلاگ 24 - 1
    منبع : درمان و رهایی-کارگاه آموزشی همسفران کنگره60؛نمایند !!! ... ی همسفر مریم و
    دبیری همسفر سحر، با دستور جلسه «نقش همسفر در درمان ..... سلام دوستان من مسعود
    هستم یک مسافر مدت 12 سال است که در کنگره در خدمت دوستان هستم و تخصص من ....
    پست ' دستور جلسات مجازی همسفران ' به صورت خودکار از وبلاگ درمان و رهایی دریافت و
    با ذکر ...
     


    36 . 221171 آلمان|221172 اسپانیا - جستجوگر خبر نیوز
    ‎233318 نان و کوچه|233319 زنگ تفریح|233320 تجربه|233321 من هم ... وقوع جرم |
    233427 نقش آموزش و پرورش |233428 هیات انتخاب|233429 مریم سعادت|233430
    فرانسه ...... ثابتی|236177 ثابتی|236178 مرزنشینان|236179 خدمت سربازی|
    236180 علی ...... رازانی|241160 بازارچه های مرزی|241161 آقای رئیس جمهور|241162
    ازنا|241163 ...
     


    37 . جزئیات همه برنامه‌های تلویزیون در نوروز ۹۵ - خبرگزاری فارس
    ‎9 مارس 2016 ... در این برنامه همچنین امکان راه اندازی نمایشگاه مجازی نقاشی در سایت با نام انتخابی ...
    در تعطیلات نوروز 95 سری سوم برنامه «نقش تازه» به تهیه کنندگی حمید ... حامی گرگ
    ، آقای هلمز، برف و شمشیر، دریای سیاه، مرد مورچه ای، کلاهبردار، ..... از دیگر برنامه های
    نوروزی شبکه آموزش برنامه «من می توانم» به تهیه ..... همسرم همسفرم .
     


    38 . سخنان مکری در دهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد | جستجو در وبلاگها ...
    ‎در ادامه می‌توانید مشروح سخنان ایشان را مطالعه نمایید جای بسیار خوشحالی برای من است
    ... پردیس مجازی ورزش ایران و به نقل از پایگاه خبری کنگره ملی یکصد برند برتر ...
    روز چهارشنبه مورخ 1395 07 14 مانند هفته های گذشته، شاهد رهایی 93 نفر از اعضای .....
    فعالان صنفی بازار تجهیزات پزشکی ایران 2 برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط ...
     


    39 . حرف دل شما :: مرکز نزدیکی به خدا - بلاگ
    چندساعت پیش بود که تو بخش اعلام پاکی نظر گذاشتم و جواب خوب آقای عبدالمهدی رو
    دیدم ولی ...... انشالله که حالتون خوب باشه خوب مجازی اینطوریه دی/ه زود از یاد ها میری
    ...... اگه معلم و این سیستم آموزشی بیمار درست بود خیلی از مشکلات رفع میشد. ......
     


    40 . خلاصه گزارش جلسات شنبه با استادی همسفر مختاری | جستجو در وبلاگها ...
    ‎جلسات آقایان مسافر شنبه دوشنبه و پنجشنبه \-ساعت 17 جلسات خانوادهخانمهای همسفر
    ... خلاصه گزارش روز شنبه مورخ 9375 روز شنبه مورخ 9375 از سری کارگاههای آموزشی

     



    41 . سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
    مرد با قلبی که به شدت شکسته بود به سراغ همسر سومش رفت و گفت: من در زندگی .....
    مراحلقوانینمسائلموارداصولمقداروخیلی ش پرسشنامه تعارض و ابهام نقش ریزو هوس و ....
    ایمنی( در کارگاه های سد سازی) دستور العمل حفاظت و ایمنی جزوه درسی تحلیل سازه (2)
    ..... و عرض وقت بخیر خدمت دوستان عزیز این بار با آموزش کامل و تصویری روت کردن ...
     


    42 . دستور جلسه کار تحصیل قدرت، از نگاه همسفر | جستجو - وبلاگ
    هفتمین جلسه از دوره بیستم کارگاههای آموزشی ویژه آقایان همسفر با دستور جلسه هفته
    ... یازدهمین جلسه از دوره دوم کارگاه های آموزشی مجازی گروه همسفران استاد جلسه همسفر ...
    ساعت 1700 با دستور جلسه نقش آموزش خدمت در رهایی تجربه من شروع به کار کرد .
     


    43 . سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
    دانلود آهنگ فاتح نورایی بنام همیشگی من ... دانلود آهنگ احمد صفایی بنام عشق من .....
    طبیعی گرگان: ⬅ فضای مجازی در حال حاضر جزء اصلی زندگی یکسری شده است و الان
    ...... مراحلقوانینمسائلموارداصولمقداروخیلی ش پرسشنامه تعارض و ابهام نقش ریزو هوس
    و ...... و عرض وقت بخیر خدمت دوستان عزیز این بار با آموزش کامل و تصویری روت
    کردن ...
     


    44 . دستور جلسه کار تحصیل قدرت، از نگاه همسفر | جستجو در وبلاگها | لاگ ...
    ‎هفتمین جلسه از دوره بیستم کارگاههای آموزشی ویژه آقایان همسفر با دستور جلسه هفته
    ... یازدهمین جلسه از دوره دوم کارگاه های آموزشی مجازی گروه همسفران استاد جلسه همسفر ...
    ساعت 1700 با دستور جلسه نقش آموزش خدمت در رهایی تجربه من شروع به کار کرد .
     


    45 . کارگاه آموزشی جهانبینی سواد، دانائی، دانائی موثر . . . | عبارت جستجو ...
    ‎کارگاه آموزشی جهانبینی (عدالت - آیا همه افراد در کنگره باهم برابرند؟) . .... کارگاه
    آموزشی جهانبینی (هفته همسفر) . ... کارگاه آموزشی جهانبینی (نقش آموزش و خدمت در
    رهایی و تجربه من) . ... سفر دوم با دستور جلسهسواد، دانائي، دانائي موثر با استادی
    نگهبانی مهندس و دبیری آقای محمد در تاریخ 931227 چهارشنبه رأس ساعت 1430 آغاز به
    کار نمود
     


    46 . منبع - خانه
    جلسه کارگاه آموزشي مجازي روز سه شنبه 94 10 1 تحت عنوان کمک کنگره . ... کنگره60
    نمایندگی حر با دستور جلسه " نقش . ... با استادی و نگهبانی آقای مهندس و دبیری
    همسفر آزاده در تاریخ چهارشنبه 14/5/94 رأس . ..... نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من.
     


    47 . کارگاه آموزشی جهانبینی وادی چهاردهم . . . | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 ...
    ‎کارگاه آموزشی جهانبینی (نقش آموزش و خدمت در رهایی و تجربه من) . ... هفدهمین جلسه از
    دوره اول کارگاه های آموزشي مجازی گروه همسفران استاد جلسه کمک راهنما همسفر بهاره ...
     


    48 . بخش مشاوره - یک‌فراکاو
    ‎آموزش آنلاین روانشناسی ...... میدونید من دردنیای مجازی ام نقش تمام اعضای خانواده راعوض
    کردم که یه خورده ...... آقاي عباس دقيقا من هم تجربه هايي كه شما داشتين رو داشتم اكثرا
    هنگام سحر بعد ... وبلاگ رابطه خودشناسی با سلامتی در خدمت شما و علاقه مندان می باشد
     


    49 . … ...... خیلی دوست دارم وقتی که برگشت من همسفر زندگیش باشم ولی اگه نبودم…
     


    50 . گزارش جلسه روز يكشنبه مورخ94 02 13 با استادي احمد بافنده | نتیجه ...
    ‎... دکتر سلیمانی درباره ابهام در محاسبه نرخ تورم تیراختور دل نامه ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ جشنواره
    طنز ... گزارش كارگاه آموزشی خصوصی كنگره 60 نمایندگی الهیه مشهد مقدس دبیر

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد