شرمنده دکتر

شرمنده دکتر,شرمنده,دکتر,

شرمنده دکتر  1 . قرآن من شرمنده تو ام(دکتر شریعتی) - تبیان‎قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند \" چه کس مرده است؟ \" چه غفل

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 60 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 14,724 بازدید دیروز : 16,836 ورودی امروز گوگل : 67 ورودی گوگل دیروز : 80 آي پي امروز : 1294 آي پي ديروز : 838 بازدید هفته : 49,856 بازدید ماه : 236,635 بازدید سال : 3,164,355 بازدید کلی : 28,634,072 اطلاعات شما
    آی پی : 3.144.227.231 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    شرمنده دکتر

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    شرمنده دکتر
     


    1 . قرآن من شرمنده تو ام(دکتر شریعتی) - تبیان
    ‎قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می
    شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده است؟ " چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا برای
    ...
     


    2 . قرآن! من شرمنده توام ، درد دلی از دکتر شریعتی - پرشین وی
    ‎26 ا کتبر 2010 ... من شرمنده توام ، درد دلی از دکتر شریعتی قرآن! من شرمنده‌ی توام اگر از تو آواز مرگی
    ساخته‌ام که هر وقت در کوچه‌مان آوازت بلند می‌شود همه از هم می‌پرسند ” چه ...
     


    3 . دکتر علی شریعتی - قران من شرمنده تو هستم
    ‎دکتر علی شریعتی - قران من شرمنده تو هستم - زندگی را به بیداری بگذرانیم که سالها
    به اجبار خواهیم خفت.
     


    4 . قرآن! من شرمنده توام. دکتر شریعتی - همفكران كانون دانش
    ‎12 مارس 2011 ... قرآن! من شرمنده توام. دکتر شریعتیقرآن! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام
    که هروقت در کوچه مان آوازت لبند می شود همه از هم می پرسند: چه کس ...
     


    5 . سبزجامگان - قران من شرمنده توام-دکتر شریعتی
    ‎قران من شرمنده توام:اگرازتو اواز مرگی ساخته ام که هروقت درکوچه مان اوازت بلند می شود
    همه ازهم می پرسند"چه کسی مرده است؟"چه غفلت بزرگی که می پنداریم خداوند ترابرای ...
     


    6 . شرمنده دکتر جان همسرم می گه درناژ لنفاوی بینیم - دکتر رضا وقردوست
    ‎شرمنده دکتر جان همسرم می گه درناژ لنفاوی بینیم احتمالا مشکل پیدا کرده که باعث ادم
    می شه واسه این مشکل راه حلی هست ؟ شرمنده برا معاینه فعلا تا چند ماه دیگه که ضریب ...
     


    7 . قرآن ! من شرمنده توام – دکتر شریعتی) :: کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد
    ‎قرآن ! من شرمنده توام – دکتر شریعتی) قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته
    ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده است؟ " چه ...
     


    8 . ****سلام خانم دکتر شرمنده که باز مزاحم شدم گفتمکه واسه ترکای روی ...
    ‎****سلام خانم دکتر شرمنده که باز مزاحم شدم گفتمکه واسه ترکای روی شکم بعداز
    زایمانم درمانی دارید؟ ***خانوم دكتر عزيز من تقريبا دوماه پيش رفتم پيش يه خانومى كه
    ماما ...
     
     


    10 . تــَـرآنـــِه هـــآي رَپ - شرمنده دکتر میشه تز ندی
    شرمنده دکتر میشه تز ندی. یقه خودکاره که تو دست چپم/ مینویسم واسه اونایی که با من
    بدن/نیخوام خر خر قلم باعث بشه/ که واسه یه بار دیگه تکستم ناقص بشه/خوب ازت ...

     



    11 . دریچه ای مطمئن برای شناخت شریعتی ...: مجله اینترنتی اسرارنامه
    ‎15 آگوست 2012 ... در اینجا بسنده می کنم به جملاتی کوتاه و عمیق از دکتر شریعتی شاید دریچه ... من
    شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت ...
     


    12 . نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاو - قرآن من شرمنده ام: جملاتي زيبا از دكتر علي ...
    ‎نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاو - قرآن من شرمنده ام: جملاتي زيبا از دكتر علي شريعتي ار
    سالی دکتر مرادی - دانستنی های روستای ناو - نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاو.
     


    13 . از شکست هایت شرمنده نباش | دکتر ابراهیم سلیمی کوچی
    ‎دکتر-ابراهیم-سلیمی-کوچی- ... از شکست هایت شرمنده نباش. admin فروردین ۳۱, ۱۳۹۵
    ۰ دیدگاه · از شکست هایت شرمنده نباش. دکتر-ابراهیم-سلیمی-کوچی- ...
     


    14 . از شکست‌هایت شرمنده نباش! | دکتر ابراهیم سلیمی کوچی
    ‎19 آوريل 2016 ... از شکست هایت شرمنده نباش یکی از دوستانم که مدیر بازرگانی یکی از شرکت‌های
    معتبر کالای پزشکی است تلفن زد و گفت قرار است ساعت ۹ شب ...
     


    15 . شرمنده ایم قران متن زیبا از دکتر شریعتی ذرباره قران - کلوب
    ‎28 مارس 2013 ... متن زیبا از دکتر شریعتی ذرباره قران قران ؛من شرمنده توام قران من شرمنده توام؛اگر از
    تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه اِمان آوازت بلند می شودهمه ...
     


    16 . قرآن! من شرمنده توام (دکتر شریعتی) - صفحه نخست
    ‎قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگي ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند مي
    شود همه از هم مي پرسند " چه کس مرده است؟" چه غفلت بزرگي که مي پنداريم خدا تورا ...
     


    17 . خانم دکتر شرمنده باز سوال میپرسم دستگاهی که من خریداری کردم ...
    خانم دکتر شرمنده باز سوال میپرسم دستگاهی که من خریداری کردم دو نمونه داشت خانگی
    یکی بدون پودر و تراشه های الماس ۵۳۰ تومان بود یکی هم با پودر و تراشه های الماس سه ...
     


    18 . شرمنده دانشگاه های علوم پزشکی هستیم - سلامت آنلاین
    ‎29 آگوست 2016 ... به گزارش وبدا دکتر سید تقی نوربخش در روز دوم بیست و سومین اجلاس روسای ... وی
    تصریح کرد: در بخش درمانی در برخی از مقاطع شرمنده دانشگاه های ...
     


    19 . ابراز شرمندگی ولی فقیه از رشد بیکاری، خدعه یا واقعیت/دکتر منوچهر ...
    ‎13 ژوئن 2016 ... شاید این برای اولین بار باشد که ولی فقیه متکبر و خودخواه حکومت اسلامی آشکارا از
    موضع ضعف سخن گفته و خود را نا این حد درمانده و شرمنده جوانان ...
     


    20 . گفت‌وگو با دکتر جواد عباسلو؛ تمسخرکنندگان طرح، بعدا شرمنده می‌شوند
    ‎گفت‌وگو با دکتر جواد عباسلو؛ تمسخرکنندگان طرح، بعدا شرمنده می‌شوند. گروه جامعه
    پیش از شروع سال نو در کنار انواع و اقسام پیامک‌هایی که با هدف تبلیغ یا ...

     



    21 . انتقاد دکتر هاشمی از بی توجهی به کمبودهای بهداشتی و درمانی در مشهد ...
    ‎7 فوریه 2016 ... انتقاد دکتر هاشمی از بی توجهی به کمبودهای بهداشتی و درمانی در مشهد/ شرمنده مردم
    هستیم. وزیر بهداشت به پوشش بیمه برای 11 میلیون نفر از مردم فاقد ...
     


    22 . انجمن راسخون - قرآن شرمنده ایم. چند جمله ای از دکتر شریعتی درباره قرآن
    ‎23 آگوست 2016 ... کلامی چند از دکتر علی شریعتی درباره قرآن: قرآن کتابی است که با نام خدا آغاز می
    شود و با نام مردم پایان می پذیرد. کتابی آسمانی است اما بر خلاف ...
     


    23 . سلام خانم دکتر شرمنده وجود کیست در بیضه ها باعث ناباروری می شود؟
    ‎سلام خانم دکتر شرمنده وجود کیست در بیضه ها باعث ناباروری می شود؟ تعداد بازدید :
    62. تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۱. 0 0 ...
     


    24 . شرمنده ايم كه بي تو نفس مي كشيم هنوز ...
    ‎شرمنده ايم كه بي تو نفس مي كشيم هنوز ... - دكتر امين (جهانگير ) تلوري بهمراه جزوات .
    مقالات ...
     


    25 . «کی لهراس! ما شرمنده ایم» | سایت استان کهگیلویه و بویراحمد
    ‎19 جولای 2015 ... سایت استان: دکتر مهدی غفاری ( تقدیم به رُفتگران طبیعت که کاری می کنند
    کارِستان! ) هنگامی که حسن غفاری پیشنهاد می کند بامداد و پیش از برآمدنِ ...
     


    26 . دکتر مددی: بسیار خرسندم که شرمنده بازنشستگان بزرگوار نشدم و وعده ...
    1 نوامبر 2014 ... دکتر مددی: بسیار خرسندم که شرمنده بازنشستگان بزرگوار نشدم و وعده ای که داده ...
    دکتر مددی واقعا ممنونیم در این روزها که شما این گونه عمل می کنید ...
     


    27 . سلام خاموم دکتر شرمنده من و همسرم 2 هفته پیش با هم نزدیکی کردیم ولی ...
    ‎سلام خاموم دکتر شرمنده من و همسرم 2 هفته پیش با هم نزدیکی کردیم ولی موقع انزال چند
    قطره از آب منی روی دهانه رحم ریخته شد که بلافاصله پاک کردم با توجه به اینکه ...
     


    28 . بعدی - سوالات مشاوره تغذیه – دکتر محمد آذرفر
    ‎شرمنده دکتر جان در تکمیل سوال قبلی فراموش کردم بگم پشتم قبل از شروع
    بدنسازی جوش میزد ولی با مصرف داکسی و آزیترومایسین خیلی خیلی کم شده بود الان
    ...
     


    29 . قرآن ! من شرمنده توام (دکتر شریعتی) قرآن ! من شرمنده توام اگر از ... - هم میهن
    ‎قرآن ! من شرمنده توام (دکتر شریعتی) قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته
    ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند.
     


    30 . دکتر جون شرمنده - سیدکمال سیدی صاحباری.......................
    15 مه 2012 ... بابت پست قبلی، کلی شرمنده دکتر شدم چون گویا دکتر جوابم رو قبلا داده بود، من
    نمی دونستم: خدایا کفر نمی‌گویم، پریشانم،. چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟

     



    31 . شهدا شرمنده ایم - دکتر پردیس ثابتی دانشمند نابغه ایرانی
    ‎دانشمند نابغه ایرانی : دکتر پردیس ثابتی. دانشمند ایرانی دانشگاه MIT و چهل و نهمین
    نابغه دنیا با اعمال تغییراتی در ژنوم انسانی به دنبال ارائه شیوه ای کاربردی برای ...
     


    32 . نثر ادبی “قرآن من شرمنده توام” – از دکتر شریعتی | اس ام اس کده | متن ...
    ‎14 نوامبر 2015 ... (نثر ادبی "قرآن من شرمنده توام") از نوشته های دکتر علی شریعتی شرح: قرآن! من شرمنده
    توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت ...
     


    33 . عشقولی های وید وید و میگ میگ - قرآن ! من شرمنده توام – دکتر شریعتی
    قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر. وقت در کوچه مان آوازت بلند می
    شود همه از هم می پرسند ". چه کس مرده است؟ " چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا ...
     


    34 . وب سایت فرمانداری شهرستان شهریار - دکتر ناجی در بزرگداشت ...
    ‎29 سپتامبر 2015 ... بايد همه ما به گونه اي تلاش کنیم که شرمنده شهدا و ملت نشویم ... در ستاد ایثارگران،
    دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار، عباس شوندی شهردار اندیشه، ...
     


    35 . مصاحبه دکتر احمدی درباره انتخابات مجلس دهم/پیش خدا و وجدانم شرمنده ...
    ‎7 آگوست 2015 ... این نماینده مجلس در خصوص میزان رضایت حوزه انتخابیه از عملکردش در یک دوره
    گذشته بیان داشت: وضعیت اقتصادی و مسائل و مشکلاتی که جامعه با آن ...
     


    36 . برزیگر: علیه من کودتا شده/ قائم مقام وزیر بهداشت: شرمنده مردم گیلان ...
    ‎9 مارس 2016 ... وی با بیان اینکه من به دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان ... دهه اخیر
    سلامت استان راضی کننده نیست گفت: شرمنده مردم گیلان هستیم.
     


    37 . شهدا شرمنده ایم - زندگینامه سردار شهید دکتر مصطفی چمران
    ‎دکتر مصطفی چمران در سال 1311 در تهران، خیابان پانزدهم خرداد، بازار آهنگرها، سر
    پولک متولد شد. وی تحصیلات خود را در مدرسه انتصاریه نزدیک پامنار آغاز کرد و در ...
     


    38 . رئيس كل بيمه مركزي استعفا داد/ محمد ابراهیم امین: شرمنده ام
    ‎11 مه 2016 ... ... نخست » ویژ ه ها. رئيس كل بيمه مركزي استعفا داد/ محمد ابراهیم امین: شرمنده ام ...
    برادر گرامي و ارجمند جناب آقاي دكتر علي طيّب‌نيا. وزير محترم امور ...
     


    39 . دوستای گلم شرمنده که زود زود تاپیک میزنم...یه دکتر زنان خوب و ...
    ‎8 ژوئن 2013 ... موضوع: دوستای گلم شرمنده که زود زود تاپیک میزنم...یه دکتر زنان ... امروز میخواستم
    از دکتر ترکستانی وقت بگیرم ولی گفت یه ماهه دیگه وقت داریم.
     


    40 . کسانی شرمنده ملت باشند که کشور را به سمت ویرانی هدایت کردند/دولت ...
    ‎کسانی شرمنده ملت باشند که کشور را به سمت ویرانی هدایت کردند/دولت از نقد دکتر
    جهانگیری روز دوشنبه در هفدهمین همایش ملی معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز ...

     



    41 . از وزیر کار هیچ تقاضایی نکنید!شرمنده ی مردم می شوید
    ‎22 آگوست 2016 ... حال باید دید که آیا دکتر ربیعی می تواند قبل از رسیدن به استان این مشکل را ... کار
    و امور اجتماعی نداشته باشد در غیر اینصورت شرمنده مردم خواهد شد.
     


    42 . شب یلدا - (قرآن ! من شرمنده توام – دکتر شریعتی)
    ‎(قرآن ! من شرمنده توام – دکتر شریعتی) قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی
    ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده است؟
     


    43 . قرآن! من شرمنده توام – دکتر شریعتی
    ‎27 دسامبر 2010 ... قرآن! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می
    شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده است؟ " چه غفلت بزرگی که می ...
     


    44 . روزگار غریبیست - شرمنده ام قران
    ‎روزگار غریبیست - شرمنده ام قران - "سرمایه ی هر دلی به اندازه ی حرفهایی است كه برای
    نگفتن دارد."دکتر شریعتی.
     


    45 . با سلام و احترام استاد ارجمند.شرمنده دکتر عزیز چند روزی است که ...
    20 سپتامبر 2014 ... با سلام و احترام استاد ارجمند.شرمنده دکتر عزیز چند روزی است که پرسشی از شما دارم
    اما نمیدونم چطور مطرح کنم تا خدایی ناکرده شبه ای به وجود نیاد.
     


    46 . شرمنده همسرو دوفرزندم هستم چون هیچ کاری برایشان انجام نداده ام/مصاحبه ...
    ‎14 آوريل 2016 ... دکتر علی اکبر فرخ روز اردکانی متولد اولین ماه از سال ۱۳۵۵ در شهر اردکان، علاقمند به
    رشته شیمی، فارغ التحصیل از دانشکده دارو سازی شیراز است.
     


    47 . شهدا شرمنده ایم - پایگاه جامع مداحی حاج میثم مطیعی
    ‎«شهدا شرمنده ایم» تا نفس می زنیم همه، تا دمی که ما زنده ایم یادمون نره از روی شهدا شرمنده
    ایم توی قصه ی عاشقی همیشه بازنده ایم فراموش نکنیم که از شهدا شرمنده ایم دلامون شده ...
     


    48 . مدیریت بازاریابی - قرآن ! من شرمنده توام (دکتر علی شریعتی)
    ‎مدیریت بازاریابی - قرآن ! من شرمنده توام (دکتر علی شریعتی) - امرجعی جهت علاقه
    مندان به بازاریابی، کسب کار و تبلیغات باشد.
     


    49 . آقای هاشمی، چه کسی باید شرمنده باشد ؟! به قلم دکتر رضا ... - ویسگون
    ‎14 مه 2016 ... به قلم دکتر رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک #بهایی_ها #
    دوستان_فائزه ... عکس و تصویر آقای هاشمی، چه کسی باید شرمنده باشد ؟
     


    50 . قرآن ! من شرمنده توام – دکتر شریعتی - انجمن معلولین اسپیشال
    ‎19 آگوست 2011 ... من شرمنده توام – دکتر شریعتی) قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که
    هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده ...

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد