چند تا سوال خنده دار يا شايدم

چند تا سوال خنده دار يا شايدم,چند,تا,سوال,خنده,دار,يا,شايدم,

چند تا سوال خنده دار يا شايدم 1 . چند تا سوال خنده دار یا شایدم - نماز‎نماز - چند تا سوال خنده دار یا شایدم ..................... - راهی که به بهشت می رود نزدیک است من به آن راه دور می روم راهی ک

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 36 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 5,148 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 3 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 224 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 5,148 بازدید ماه : 315,053 بازدید سال : 3,242,773 بازدید کلی : 28,712,490 اطلاعات شما
    آی پی : 3.143.248.211 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    چند تا سوال خنده دار يا شايدم

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    چند تا سوال خنده دار يا شايدم
     


    1 . چند تا سوال خنده دار یا شایدم - نماز
    ‎نماز - چند تا سوال خنده دار یا شایدم ..................... - راهی که به بهشت می رود نزدیک است
    من به آن راه دور می روم راهی که تنها به خدا می رسد.
     


    2 . چند تا سوال خنده دار يا شايدم - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
     


    3 . ‎2 ساعت قبل ... چند تا سوال خنده دار يا شايدم 1. علاقه و وابستگی به همجنس | شهر سوالhttp://www.
     


    4 . چند تا سوال خنده دار یا شایدم
    ‎1 ساعت قبل ... چقدر خنده داره که ۱۰۰ هزار تومان کمک در راه خدا مبلغ بسار هنگفتیه ام وقتی که با همون
    مقدار پول به خرید می ریم کم به چشم میاد . چقدر خنده داره که وقتی ...
     


    5 . چند تا سوال خنده دار یا شایدم - ܓܨܓܨبــهــتـــریــن مــعــشـــوقܓܨܓܨ
    چند تا سوال خنده دار یا شایدم ..................... چقدر خنده داره که یه ربع نماز خوندن به در گاه
    خدا دیر و طاقت فرسا می گذره ولی ۹۰ دقیقه باری یک تیم فوتبال مثل باد می گذره !
     


    6 . ...!!! دوجور حرف شاید خوب شایدم - به این میگن استدلال
    ‎دوجور حرف شاید خوب شایدم ... گفتم : چه سوال واضحی خوب پر مشخصه که زیرنویس . ...
    چند تا صحنه ی فجیع رو ربطش دادن به یه چیزای خنده دار که آقا مردیم از خنده یا این ...
     


    7 . شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 21 خرداد 1394 - دوستی ها
    ‎11 ژوئن 2015 ... مورد داشتیم, جملات بامزه, دقت کردین, اعترافات خنده دار, جوک پ نه پ, عکس داغ, ترول
    باحال .... هفته باهاش درگیر باشی بعد یاد یه دوستی بیفتی و چندتا سوال بپرسی و
    مشکلت خیلی آسون حل شه ☺ ... شایدم با هم اومدیم ،اون غزال هم آوردیم …
     


    8 . جوک های خیییییییلی خنده دار!!!!!!
    ‎سلام! با توجه به درخواست های شما خوانندگان و (شنوندگان !) محترم من برای هر پست
    لایک/دیسلایک گذاشتم تا شما اگه دوست داشتین رای بدین و البته ابزار درج نظر به
    طور ...
     


    9 . مطالب و عکس های جالب . خنده دار
    ‎... و عکس های جالب . خنده دار - lets fun. ... تا ۱۲سالگی هرکی میگفت سکوت علامت
    رضاست من فکر میکردم علامت اونه ! . . . طرف مامانش بهش ... چند ثانیه بعد یه مسـیج با
    این مـضمون از طرف مادربزرگم اومد : گـــه نـخــــــور … .... نمی دونم شایدم نباشن. به هر حال
    من ... سوالی که ذهن منو سرویس کرده اینه که جداً شمالیا تعطیلات کجا میرن ؟ . . . . آدما کلا
    سه ...
     


    10 . פֿطـ פֿطـے هـاے تنہــائيـــم… - متن های خنده دار
    ‎... هـاے تنہــائيـــم… - متن های خنده دار - فقط قلبم پر شد از خط خطی های عاشقانه… ...
    جــای خــالی تــــورو اِنقـد بـــا چـشام آب میدم تا بـــــازکـنــارم ســبز بشــی..! فکر کنم

     



    11 . بهترین جوک ها - جوک های جدید و خنده دار
    ‎یارو گفت مشخصات بده، گفتم چند تا کلید ... برچسب‌ها: جوک, جوک خنده دار, جوک جدید,
    جوک خفن, جوک با حال .... یا ویلا یا شایدم صد میلیارد پول نقد یا … ... یه سوال ؟! چرا
    بعضی ها دوبل برگر با سیب زمینی سرخ کرده رو با “نوشابه رژیمی” میخورن ؟! :|.
     


    12 . خــــنــــده بــــــازار - جوک خنده دار
    ‎29 نوامبر 2013 ... خــــنــــده بــــــازار - جوک خنده دار - جوک, اس ام اس خنده دار , ترول , عکس طنز , مطالب طنز ,
    فانتزی. ... یه شعاری بود چند سال پیش مطرح شد : “جهانی فکر کن ... نمی دونم شایدم
    نباشن. به هر حال من ... خداحافظی با سنگیه که از سر کوچه تا دم خونه شوتش کرده ای ! ...
    سوالی که ذهن منو سرویس کرده اینه که جداً شمالیا تعطیلات کجا میرن ؟
     


    13 . باغ زندگی
    ‎16 ا کتبر 2012 ... حالا چندتا سوال یا شایدم نکته یا هرچیز دیگه که میخوای میتونی اسمشو بذاری ... اگه من
    سیگار بکشم، بعد به تو بگم که سیگار نکش خنده دار نیست؟
     


    14 . خاطرات خنده دار من | قالب وبلاگ
    ‎خاطرات خنده دار منReviewed by Modir on Feb 24Rating: خاطرات خنده دار و .... چند تا
    بچه جغله صندلی های جلو نشسته بودن خیلی سوال های ریز میپرسیدن . منم پیش خودم ...
     


    15 . پاتوق باحالا
    ‎موسی پس از آن که تلاش فراوان کرد تا صحبت کند، با شرمساری پرسید : - آیا می دانید
    .... سوال تصویری. خودم 4. ... ترول های جدید خنده دار اردیبهشت 92 - www.campfa.ir.
     


    16 . !!!...هادي هستم يا هادي من - - blogfa.com
    ‎ما سعي كرديم سوالات جامع باشه و برا همين از چند تا از بچه هاي مدارس ديگه مثه اژه اي و
    فرزانگان امين و ... هم مشورت كرديم! واسه همين يه گروه كوچيك شديم و با آقا هادي مصاحبه
    كرديم اونم چه سوالاي! فقط چون ... -بابام معلم دبيرستان و مامانم خونه دار. .... يكي ديگش
    اين بود كه مهر نمازش به اندازه ي كله ي من بود(هادي هاي هاي مي خنده )خيلي بلند بود!خيلي!
     


    17 . عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل - فرارو
    ‎2 سپتامبر 2014 ... سوال شما بسیار کلی است و در آن مشخص نکردید که به دنبال چه هستید؟ ... متاسفانه
    موضوع دوستی با مردان متاهل به عنوان یک پدیده اجتماعی ..... اگه من رابطه دوم رو نداشتم
    تا حالا صد مرتبه جدا می شدم یا شایدم اتفاق بدتری می افتاد. .... مرد فرومایه مایه دار ! ....
    برخی مردها ذاتا هوس بازن و این نشد یکی دیگه شاید همزمان چند نفر
     


    18 . معافیت کفالت و معافیت های چند برادری - ApplyAbroad Forum
    ‎11 ژوئن 2015 ... پاسخ : معافیت کفالت و معافیت های چند برادری. دوستان یه سوال شایدم خنده دار باشه!
    تو شناسنامه پدرم فقط اسم من هستش با اینکه 2 تا برادر بزرگتر ...
     


    19 . بیا یکم بخندیم(ツ) - خنده دار
    ‎... جداکننده متن (2). برچسب‌ها: جک, خنده دار, بیا یکم بخندیم, مورد داشتیم, طنز ...
    وهابیه میره کناره دریا عکسشو توی آب میبینه میگه : یا پیغمبر خر دریایی ! . . وهابیه
    تیپ میزنه میره ..... شایدم نشناختی، منم غضنفر. آااه ای عشق من، چند روز که ... چند تا
    سوال!
     


    20 . لطفا با خنده وارد شوید!!!
    ‎راستی به آرشیو هم سری بزنید کلی مطالب خنده دار و سوتی های باحال دارم ... دست در
    دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم .... جاتون خالی چند

     



    21 . ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم
    ‎که با مرگ دوست میشه ! . . . شجاع شدم ... دیگه از هیچی نمی ترسم ! شایدم ... مُردم ... !
    نوشته شده ... در نقشِ خنده دار خودم خوبم! با ..... بهم گفتی ولی انگار که لحنت سوالی
    بود ! ... تا به حال می توانستم دختری بی خیال و بی فکر و شاد باشم . ..... پ ن : کوچ تا
    چند ؟
     


    22 . ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید | میدان
    ‎27 آوريل 2015 ... کافیست کمی به گذشته برگردیم تا بفهمیم با چند تغییر کوچک در جنگ‌ها و ..... من از
    شما سوال می کنم آیا در ادبیات ما نامی از تمدن «شهر سوخته» و تمدن ...... باورهای خنده دار
    بعضی ایرانی ها در مورد خون آریایی و اعراب سوسمار خور برام ...... که بگین ایرانیها
    ۱۰۰۰ سال پیش پیتزا پپرونی میخوردن یا همبرگر شایدم ماکارونی.
     


    23 . شهریور ۱۳۹۱ - گلچین مطالب طنز
    ‎خانوم معلم هم میگه بزار حالا چند تا من سوال کنم .... تابلویی که در همه‌جا نصب شده، جهت
    خنده و عوض کردن روحیه‌ی مردم ! ... ترم ۱: اصولاً وقتی به آنها بگویید با سه حرف پ- س –
    ر یک کلمه معنی دار بسازید مخ آنها ERROR میدهد! ..... اونم اینور و اونورو نیگاه میکنه
    میگه اشتباه گرفتی آقا ( یا شایدم فوش خار و مادر بکشه به جونتون ) شما هم طوری وانمود
    ...
     


    24 . پاسخ به مطلب 60 تناقض قرآن (5 شبهه ی اول) :: گفتگوی دینی با ...
    ‎3 سپتامبر 2013 ... مراد از « یوم نحس مستمر » آن است که این تندباد در چند روز پی در پی بوده است .... هر
    سوالی دارین بگین ولی تا زمانی که مطمین نشدین حرف سر دلی نزنین. .... من نمیگم
    توی قران تناقض هست پس عزیزان قرانی و خدا دار دقت کنن بجای قایم ...... که طرف
    مثبت قضیه میشه یا شایدم هیچ قصد و غرضی در کار نبوده و دین برخواسته از ...
     


    25 . حجه الاسلام داستانپور - پرسش و پاسخ
    ‎با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما راستش سوال من شاید به نظرتون خنده دار باشه .... از او
    جویا شدید، بگوید رابطه ما خواهر و برادری است و فقط در حد چند تا پیامک و ایمیل و .
     


    26 . كلبه ي برفی من
    ‎چند تا شب باید بخوابم و صبح بیدار شم که بابا بیاد . ... و این کتاب در پاسخ به
    این سوال زاده میشه . .... شاید خنده دار به نظر بیاد اما این موضوع خیلی حرفا توش داره .
    ..... شایدم اگه سروصدای انتخابات رو با گاز خفه کنیم سرما از یاد بچه های سرما خورده
    بره!
     


    27 . دختران ضد پسر
    ‎جملاتی مشهور و بسیار خنده دار در مورد آقایان. نظريه جديد .... می خواد استفاده ی معنوی
    ببره، 10 برار مسیرش رو میره تا با. دختره باشه، وقتی .... نيست پس این سوال بر
    همگان به وجود ميايد که این موجودات جرا زنده. هستند و همچنان .... ميدونی نشون میده که در
    یک صبح دل انگیز بهاری یا شایدم دریک شب غم ... به نظد شما هر ادم چند تا نيمه ی وجودی
    داره؟
     


    28 . سوال و جواب های جنسی آقایان - مهر پارسی
    ‎10 ژوئن 2015 ... ... مطالب جالب گوناگون · مطالب طنز و خنده · سلامتی و تندرستی · بخش روانشناسی ·
    تماس با ما .... سوال : من 21 سالمه قبلا به استمنا اعتیاد روزانه داشتم تا این که چند روز
    پیش متوجه وجود ... با توجه به اینکه ما در حال حاضر تصمیم به بچه دار شدن نداشتیم. ...
    البته من نمیدونم خانومای دیگه چه شکلیه شایدم برا من طبیعی باشه.
     


    29 . با ساقیان می الست - برگزیده ای از جوکهای خنده دار و شایدم بی مزه اما جدید!
    ‎برگزیده ای از جوکهای خنده دار و شایدم بی مزه اما جدید! ... گفـتـم : چـنـد روزیـه بـرق
    خـونـه مـون قطـعـه… ... ایرانی تو مواجهه با هر چیزی ، دو تا سوال ذهنشو درگیر میکنه :.
     


    30 . ته جک وخنده
    ‎ته جک وخنده - اس ام اس وجک وعکس های فانی - ته جک وخنده. ... این روزا پیدا کردن یه
    پسر وفا دار ... مامور آمارگیری : شما چند تا بچه دارین؟ ... یه بارم مثل سوباسا به داداشم

     



    31 . پاسخ امام خامنه ای به افراط و تفریط صادق شیرازی و هاشمی رفسنجانی ...
    ‎چند ماه اینجارو مشاهده کردی که آخرش بیای چندتا فحش (به زبان شما میشه همون سوال
    کمرشکن :mail: ) ...... شایدم نوشتین و من ندیدم. ... خدا وکیلی من حرف خنده دار میزنم یا
    شما؟
     


    32 . جک لطیفه خنده دار - مطالب داغ و خواندنی متنوع
    ‎خنده بازار دااااااااااغ آخر هفته ..... بابابزرگم لپ تاپم رو دیده می گه چندتا قُوّه می خوره؟
    ..... که پشت سوالی که جوابش یکی دو کلمه بود ، یه چرا (یا توضیح دهید) اضافه
    میکردن ...... میخوای سیم کشی کنی میگم پ نه پ میخوام لوله کشی کنم شایدم داربست
    بست
     


    33 . مامانایی که 2 تا بچه دارید یه سوال مهم دارم در مورد جنسیت بچه ...
    ‎30 ژانويه 2014 ... شما هم شنیدین این جریان شکل ناف و ارتباطش با جنسیت بچه بعدیش ؟ ... شایدم خوب
    متوجه منظورت نشدم. .... آره مهدیه جون خنده داره ولی در مورد هر کی امتحان کردم درست بوده !
    ... ایگرگ دار مرد با تخمک ایکس دار زن لقاح انجام دهد، جنین حاصله پسر خواهد شد. .... می
    دانیم که خانمها هر ماه در اواسط سیکل خود یک یا چند تخمک که از نظر ...
     


    34 . اصلا نگران نباشید، همه انسانها به بهشت می روند/آقامیری :عذاب قیامت ...
    ‎24 ژانويه 2015 ... حال سوال اینجاست که با این بیان، آن دسته از آیات قرآن کریم که بر خلود .... شاید
    بخشید شایدم نبخشید. .... هر گوش کنه خنده اش می گیره یه بچه هم می فهمه این حرفا
    اشتباهه /فقط ... نظر خودش ساخته تا کمی معروف بشه در ضمن اینکه ایشون حرف مشکل
    دار ...... سلام دوستانی که فررهنگ نیوز رو می چرخونید مگه ما چند تا مثل استاد ...
     


    35 . کل کل نسل ها :: تـــوفانی از خنده :)
    ‎این مطلبمون توی سایت اصلی بیش از 1000 تا نظر البته بهتره بگم کل کل داشته
    ینی دوست دارم تو قسمت نظرات ... اگر با کسی قراری دارید، حتماً سروقت یا حتی چند
    دقیقه زودتر برسید. ..... اونا هفتادین مگه این که آدمایی مثل ی هشتادی که طرف دار شما
    هان اینطورین ... سوال کنکور دهه هشتادیا : ...... شایدم سرشون شلوغتر از این حرفهاست.
     


    36 . دل نوشته - کلبه درویشی من
    ‎چند وقت پيش با پدر و مادرم رفته بوديم رستوران كه هم آشپزخانه بود هم چند تا ميز ....
    این مطلب بزارم، اسم گریه های پیرمرد رو بزارم عشق یا شایدم بخوام خیلی سخت برخورد
    کنم و .... شاید این سوال خنده دار باشه اما جواب به این سوال گورخری حلال خیلی چیزاست
    ...
     


    37 . پاسخ به سؤالات جدید 5 - طب سنتی و اسلامی
    ‎میخواستم بدونم چرا بعضی خانوما عفونت قارچی در سال زیاد میگیرن ولی بعضیا در
    سال یکبار ،شایدم یکبار هم عفونت نداشته باشن. .... من طعبم با توجه به ازمون مزاج
    شناسی بلغم است(عدم کترل ادرار هنگام خنده )لطفا ..... راستی من چند تا سوال داشتم . ...
    برای درمان سرطان پروستات با زالو درمانی طول درمان چند ماه طول میکشد(تقریبا) و چند ...
     


    38 . دوستی - چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم
    ‎سعی کنید بیشتر اون با شما شوخی کنه ( البته خارج از حد نه ) تا شما با اون . ... ٧- در
    رابطه با ارتباطاتش با سایر همکاران پرس و جو نکنید و سوال نکنید ... چیزایی هستش
    که همه یه جورایی باهاش در گیر بودیم، بهش به مشکل برخوردیم، یا شایدم نه! ..... باشد (
    هر چقدر هم که جالب و خنده دار باشد) بپرهیزید زیرا پایانی برای دوستیتان خواهد بود.
     


    39 . برای دیدن نتایج کنکور کلیک کنید/100درصد داوطلبان مجاز به انتخاب ...
    ‎1 آگوست 2013 ... همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته تا روز سه‌شنبه 15 مردادماه منتشر می‌شود و انتخاب
    رشته .... هر دار قوزآبادی هم یک دانشگاه (با خنده از روی تمسخر) داره.
     


    40 . دانشجویان پرستاری زنجان 91 - blogfa.com
    ‎نمی توانست چند دقیقه صبر کند تا من در مورد وضعیت پسرم ازش سوال کنم؟ ... یا
    شایدم طنز؟ ... هرکس فک میکنه میتونه مطالبی رو پیدا کنه که برای بقیه هم مفید باشه

     



    41 . همه چی هست - ۲۱ عدد سوال خنده دار با جواب های خنده دار
    ‎۲۱ عدد سوال خنده دار با جواب های خنده دار. -چرا روي آدرس اينترنت به جاي يک دبليو؛سه
    تا دبليو مي گذارند ؟ چون کار از محکم کاري عيب نمي کند! ۲-اگر اسکلت از بالاي ديوار
    ...
     


    42 . طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن - Sony Card 20. Com
    ‎17 ا کتبر 2008 ... البته با کیفیت های مختلف از نرمه چس گرفته تا گوز با سرعت مافوق صوت .... یه
    سوال من بوی چس خودمو خیلی دوس دارم . ... من تا دلتون بخواد رفتم پيش بهترين
    پزشکان گوارش و کبد يا شايدم نه ميخواهيد بگيد من خودمو ميزدم به بي خيالي و ازدواج
    .... سحر : خخخخخ بابا ايول مُردم از خنده تا چند دقيقه پيش نميدونستم گوز چيه!
     


    43 . جک جدید و نوشته خنده دار بهمن 93 | بیستایی
    ‎جک جدید و نوشته خنده دار بهمن 93,جک شاخ و باحال آپدیت اول بهمن 93,استاتوس و
    نوشته های خنده دار کرکره خنده جدید بهمن ماه 1393. ... ارسال شده در ۱ام بهمن ۱۳۹۳ با
    موضوع جک جدید و باحال ... ﺣﺎﻻ ﻧﺤﻮﻩ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﻣﺒﺤﺚ: ... حالا ببین من چی
    میکشم که چندتا رو میخوام و بهشون نمیرسم! ... نمیدونم شایدم مادر شوهری، خواهر شوهری
    چیزی باشه
     


    44 . شهریور ۱۳۹۱ - حکیم باشی
    ‎21 سپتامبر 2012 ... چند روز پیش در حال ملاعبه با همسرم بودم که نمیدونم چی شد که آلتش با هایمنم ... ۶ ماهه
    ذکر شده یعنی اینکه با انجام دو تست همزمان الیزا و بلات تا ۹۹درصد قابل شناسایی
    است . .... در خصوص اینکه ایا شما قادر به بچه دار شدن هستید یا خیر باید عرض کنم .....
    من دختر 19 ساله ای هستم که حدود 9ماه شایدم بیشتر یه غده ی گوشتی ...
     


    45 . جدیدترین جوکهای روز مطالب خواندنی - فانتزی های خنده دار
    ‎است دیگر · اس ام اس سوالی خنده دار · طنز . ..... چندتا از فانتزیام: ... یکی از فانتزی هام
    اینه که تو اتوبان با سرعت ۳۰۰ تا برم بعد پلیس بگیره بگه اسمت چیه بگم ... منم
    با لبخندی تلخ بگم حتما خونه برنده شدم یا ویلا یا شایدم صد میلیارد پول نقد یا …
     


    46 . من شما را به چالش دعوت میکنم! - روزنوشته های محمدرضا شعبانعلی
    ‎جوانان کار نکرده کتاب حفظ کرده ای که از پوتین تا اوباما را به فاصله یک قهوه و ...
    چند وقت پیش متنی با موضوع ” من شما را به چالش داشتن سرطان دعوت می کنم ” نوشتم.
    ... توسط دوست دخترت برایت خنده دار است ،چرا که تو حال الویت های مهم تری داری ! .... از
    خودش سوال میکردیم و به ایشون زمانِ بیشتری میدادیم تا دربارۀ لحن و نگرشِ خودش ...
     


    47 . نشانه های علاقه مندی یک دختر به شما - مرجع سرگرمی و فال و طالع بینی
    ‎17 آگوست 2013 ... آشنایی با نشانه های علاقه یک دختر به یک پسر, از کجا بفهمیم یک دختر به ما ... آرایی
    ,اس ام اس منت کشی,لطیفه های خنده دار,جوک خنده دار,آموزش آشپزی,مدل لباس بچه ......
    بعدش دیدم کاری نمیکنه توی گروه دانشگامون با چندتا پسر گرم شدم تا اینکه یه .... من
    یه سوال داشتم پسری که فقط به تو نگاکنه وبه هیچ دختری هم نگانکنه ...
     


    48 . اس ام اس سرکاری و خنده دار - جدیدترین اس ام اس ها - blogfa.com
    ‎جدیدترین اس ام اس ها۩۩۩☆ - اس ام اس سرکاری و خنده دار - ☆۩۩۩جدیدترین و ناب ترین
    اس ام اس ها. ... يه سوالي چند وقته بدجوري ذهنم رو به خودش مشغول كرده: مي خواستم ببينم
    اسم پدر پسر شجاع قبل از .... تا حالا شده یکی تو رو یا یکی دیگه رو یا دو تا یکی رو
    یا یکی دوتا رو یا دوتا دوتا رو .... شایدم داری نهار میخوری یا یه کاره مهمترانجام میدی…
     


    49 . عاشقانه - اینم چند تا جک خنده دار!!!!!!نظرتون چیه
    ‎عاشقانه - اینم چند تا جک خنده دار! ... دو تا جوجه عاشق همديگه مي شن همش با هم بودن اما
    وقتي بزرگ مي شن هر دو تا خروس ... چند وقتي هست که ديگه با تو نمي رم اينور و اونور.
    ...... و آخر اينکه ملاک قيمت، درجه بندي فيلمهاست يا درجه بندي سينماها و هزار سوال ديگه
    . ... يادمون ميموند، تازه نمي دونم، شايدم اون موقع سينماي چند سالنه هنوز اختراع نشده بود
    !!!
     


    50 . نمک دکتر روازاده تقلبی از آب درآمد! + عکس - زیست بوم
    ‎9 نوامبر 2013 ... در مورد دکتر روازاده هم باید بگم هر چند مدعی طب سنتی یا اسلامی هستند با علوم طبی
    جدید هم ..... اونی كه میگه كاجش خنده دار بود ما ویلامون چندتا ازین كاج ها داشتیم درختامون

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد