از اين لحظه مرا داشته باش

از,اين,لحظه,مرا,داشته,باش,

از اين لحظه مرا داشته باش 1 . از این لحـــــظه مـــرا داشته باش - ازفارسی که درآن زن همیشه مفعول ست ...www.viranegard.blogfa.com/post/.../-از-این-لحـــــظه-مـــرا-داشته-باش-‎***از این لحـــــظه م

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 34 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 7,255 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 3 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 266 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 7,255 بازدید ماه : 317,160 بازدید سال : 3,244,880 بازدید کلی : 28,714,597 اطلاعات شما
    آی پی : 18.221.59.245 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    از اين لحظه مرا داشته باش

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    از اين لحظه مرا داشته باش
     


    1 . از این لحـــــظه مـــرا داشته باش - ازفارسی که درآن زن همیشه مفعول ست ...
    www.viranegard.blogfa.com/post/.../-از-این-لحـــــظه-مـــرا-داشته-باش-
    ‎***از این لحـــــظه مـــرا داشته باش***. به من تکیه کن!من تمام هستی ام. را دامنی میکنم
    تاتو سرت را برآن بنهی! تمام روحم راآغوشی می سازم. تاتو در آن از هراس بیاسایی!

     


    2 . تنهایی - از این لحظه مرا داشته باش
    mary-58.blogfa.com/post-10.aspx
    ‎از این لحظه مرا داشته باش. به من تكيه كن!من تمام هستي ام را دامني مي كنم تا تو سرت را
    بر ان بنهي!تمام روحم را اغوشي مي سازم تا تو در ان از هراس بيا سايي!تمام نيرويي را كه
    ...
    Images for از اين لحظه مرا داشته باشImage result for ‫از اين لحظه مرا داشته باش‬‎Image result for ‫از اين لحظه مرا داشته باش‬‎Image result for ‫از اين لحظه مرا داشته باش‬‎Image result for ‫از اين لحظه مرا داشته باش‬‎Image result for ‫از اين لحظه مرا داشته باش‬‎Image result for ‫از اين لحظه مرا داشته باش‬‎

     


    3 . از این لحظه مرا داشته باش. - کلوب
    www.cloob.com/u/shailin3d/12255131
    ‎29 مارس 2011 ... از این لحظه مرا داشته باش.... مهرداد. از این لحظه مرا داشته باش........دکتر شریعتی به من
    تکیه کن!من تمام هستی ام را دامنی می کنم تا تو سرت را برآن بنهی!

     


    4 . از این لحظه مرا داشته باش(شعری بسیارزیباونشنیدنی از دکترعلی ...
    www.miyanali.com/alnosh/94
    16 دسامبر 2012 ... بــه مــن تکيــه کــن! مــن تمــام هستــي ام را دامني مي کنــم تــا تــو ســرت را بــر آن
    بنــهي! تمــام روحــم را آغــوش مي ســازم تا تــو در آن از هــراس بيــاســايي!

     


    5 . خط قرمز - از این لحظه مرا داشته باش - blogfa.com
    khateghermez19.blogfa.com/post/120/از-این-لحظه-مرا-داشته-باش
    ‎خط قرمز - از این لحظه مرا داشته باش - (خلاصه بگویم... ماجرا از آنجا شروع شد که در شب
    آرزوها من او را آرزو کردم و او عشقش را)

     


    6 . مرا دوست داشته باش مثل... - دردسر های شیرین
    neda-mohamad.persianblog.ir/post/20/
    ‎مرا دوست داشته باش مثل آن لحظه ای که چشمهای زیبایت را برایم خیس میکردی٬مثل آن.
    لحظه ای که ... مرا دوست داشته باش عزیزم چون تو در این دنیای بزرگ تنها کسی هستی.

     


    7 . از-اين-لحظه-مرا-داشته-بــاش | فیس بوک
    www.nicefun.org/hashtag/از-اين-لحظه-مرا-داشته-بــاش
    ‎#به-من-تکيه-کن! #من-تمام-هستــي-ام-را #دامني-مي-کنم-تا #تو-سرت-را-بران-بنهي! #
    تمام-روحـــم-را #اغــوش-مي-سازم تا #تو-دران-از-هراس-بياسايي!

     


    8 . wisgoon - ویسگون - از این لحظه مرا داشته باش..... - 630580
    wisgoon.com/pin/630580/
    ‎16 نوامبر 2013 ... برترین کاربران. آمار کلی · آمار ماهانه · آمار گروه‌‌ها. ۰۰۰. قوانین · تماس با ما. ۳۶ ویژه
    کنید · عکس و تصویر از این لحظه مرا داشته باش.

     

     


    10 . فلسفی | قالب وبلاگ
    pichak.net/crop/tag/فلسفی/
    ‎این شکر نیست که چای را شیرین می کند، بلکه حرکت قاشق چای خوری باعث شیرینی
    می شود … —. چه سنگدل .... شـیـریـن تـریـن لـحـظـات زنـدگـیـش را سـپـری مـی کـنـد !!!

     



    11 . چه غم که خلق به حسن تو عیب می گیرند؟ - زیباترین شعرهای عاشقانه
    b10411.blogfa.com/author-b10411.aspx
    ‎بر حذر باش که این کوچه خیابان شده است. تاريخ : دوشنبه ..... بی تو هر لحظه مرا بیم
    فرو ریختن است ...... گاه زخمي كه به پا داشته ام زير و بم هاي زمين را به من آموخته است.

     


    12 . دوستم داشته باش روزها کوتاهند
    www.bigharar-mese-man.blogfa.com/
    ‎دوستم داشته باش روزها کوتاهند - ... قصه گوی لحظه های ناب من. تا ابد به .... تو مرا با
    هیچ اقیانوسی عوض نمی کنی من و این کلبه چوبی و دریای خیال تو همگی خوشبختیم.

     


    13 . پروردگارا...تو کمک کن...!!!
    delshekaste1867.blogfa.com/
    ‎وقتی می دانمــ یکــ روز تُف می اندازی به رویِ تمام آن هایی که به خاطرشــــان من را از
    دستـــــ دادی.... همیشه منتظر کسی باش که تو رو با همه ی دیوونگیت و خل بازیات قبول
    داشته ... این لحظه های تنهاییم شاهدی باشند برای کسانی که ادعای دوستی و دوست داشتن
    ...

     


    14 . من /رویا/ـــهایم را زندگی می کنم .....
    khorjineeshgh.parsiblog.com/
    ‎مرا اینگونه نگاه نکن دل من پر از سکوت است . سکوتی که ... چشمهایت را باز کن تا
    بتوانی لحظه لحظه ی اعدام ثانیه ها را نظاره کنی من /رویا/ـــهایم را زندگی می کنم ..... ... تو
    هم یه مهربون باش ... بگذار این لب‌ها گشوده نشوند، ... همین مرا بس که کوچه اے داشته
    باشم.

     


    15 . مجموعه جملات عاشقانه زیبا - جملات عاشقانه
    www.kolbe-eshghe-man.blogfa.com/cat-1.aspx
    ‎آنقدر ساده باش كه به معجزهاعتقاد داشته باشي . ... اما به هنگام آشفتگي مرا خبركن . .... و
    نفسهام از اين لحظه هاي پر از غصه سيرند شب سرد و بي انتهايزمستان قدمها مردد ولي ...

     


    16 . هذیون
    www.hazyun.blogfa.com/
    ‎هذیون - از این لحظه مرا داشته باش.. - هذیون. ... کاش جای این حماقت مدرن, همون سادگی
    کودکانه رو داشتم. به جای روش عَن فکری, اسیر همون تعصب های نوجوانی بودم ای کاش
    دغدغه ...

     


    17 . عــــاشــــقــــانــــه - عاشقانه
    tearmajnoon.blogfa.com/tag/عاشقانه
    ‎فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی ! . . عشق تو عبور ماه ...
    بگذار فقط ، بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند ! . . از نویی شعرم
    ...

     


    18 . خدا همینجاست...کنارِ تو
    dar-jostejooye-khoda.blogfa.com/
    ‎کافی است به خودت ایمان داشته باشی و به معجزه مهر ... کافی است به ... و کاری که مرا از
    آن نهی فرمودی ولی من بدان شتافته ام ، ... اين لحظه ي زيبا را براي خودت تکرار کن ؛

     


    19 . اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود
    www.mouood.org/.../9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html
    ‎حیف باشد که تو باشیو مرا غم ببرد . ..... هوامو داشته باش خدا ..... تا همین لحظه پیش
    داشتم گناه می کردم داشتم فقط عکس های این لعنتی ها رو سیو می کردم و داشتم یک
    فیلم ...

     


    20 . دنیای اس ام اس
    backupsms.blogfa.com/
    ‎خدایا شکرت که مرا از تمام وابستگی ها می رهانی و ترس از دست دادن را از ... درست در
    لحظه ی آخر، در اوج توکل و در نهایت تاریکی نوری نمایان می ... از آن سیگارهای روی لبت

     



    21 . تنهايي محض
    www.abtin-tanhae.blogfa.com/
    ‎من انتظار تو را "میکشم". تو مرا از انتظارت "میکشی" ..... این روزها عشق را با دست پس
    می زنند و با پا پیش میکشند. حیف از عشق که زیر ... بگیرم و فشار بدم تا حال منو
    لحظه ای بفهمی ... آغوش کسی رو دوست داشته باش که بوی"بی کسی"بده نه بوی"هرکسی
    ".

     


    22 . من و تو برای همیشه
    kolbey-eshgh.blogfa.com/
    ‎اين دوستت دارم بر خاسته از قلبي ست كه كه شعله اش را خودت روشن كردي و از گرماي
    قلب ... عاشق همه روزها ، ساعتها و لحظه های زندگیم چون تو را دارم عزیزم ... بیشتر نگاهم
    کن ، که نگاهت مرا دیوانه میکند ، بگذار من دیوانه ، دیوانه شوم ، از اینکه با توام .... دست
    خودم نیست که هر سحرگاه به انتظارت مینشینم تا در آسمان دلم طلوعی دوباره داشته
    باشی.

     


    23 . مــن ایــنجا بـــس دلـــم تنــگ اســت
    sareh.persianblog.ir/
    ‎آسوده باش ! در این نقطه از زندگی که هستیم حتی مرگ هم مرا از تو جـــــدا نمی کند ! .....
    کمک می کند به یاد داشته باشی در بهترین لحظات زندگی حتی.... هنوز محتاجی... و این ...

     


    24 . حرفهايي براي مخاطب خاص
    mokhatabekhas.blogfa.com/
    ‎شوی در سراب بازی های مکرر هذیان گونه مان و لحظه بعد من سرمست ازین .... شاد برو، شاد
    از این باش که اگر ترا او نشناخت، عشق شناخت. ..... از اين لحظه مرا داشته باش!

     


    25 . اس ام اس عاشقانه SMS Love - blogfa.com
    3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
    ‎عاشقانه دوستت خواهم داشت بي آنکه بخواهم دوستم داشته باشي و عاشقانه در ..... ومن چقدر
    زود دلم براي اين لحظه هاي خوب تنگ ميشود! ... مرا صد بار از خود براني دوستت دارم

     


    26 . دل نوشته ها - سمت خدا
    samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...
    ‎در راستای رسیدن به اهدافی که برای این صفحه در نظر داشته ایم از انتشار ..... بیشتر
    مشغول میش اما اگ طرفت پشتت باشه و خودت اراده داشته باشی میتونی . ...... لطفا توی
    این ماه رمضونی من را فراموش نکنید و برام دعا کنید که زودتر مشکل ازدواجم حل بشه. ...
    سلام بچه ها واسه ما دعا کنید ، خیلی همو دوست داریم ، اصلا گناه نکردیم و تو همه لحظه ها ...

     


    27 . تنها لحظه ای با من باش...(مدار بسته!!!!)
    lahjeyetaraneh.blogfa.com/
    ‎امروز از صبح دنبالِ تموم كردن اين حرف بودم. بانو ، مارالم .... ميلادت گرامي. حرفهايم همه
    در شعر است. با صداي خودم بشنو. اميدوارم كه اين هديه ي مرا دوست داشته باشي.

     


    28 . سکوت دل
    www.sekote-dell.blogfa.com/
    ‎از این لحظه مرا داشته باش ♥ دوستدارم عشق من. دوستدارم فرشته من. گفتــــــــم ای عشق
    بیــــا تا کـــه بسازی ما را. یا نـــــه، ویـــرانــــه کنــی ساختـــه ی دنیـــــا را. گفتــــم ...

     


    29 . روش های فراموش کردن ناکامی عاشقانه - مجله اینترنتی قشنگ
    mag.ghashang.com/3632-raveshhaye-faramosh-kardanenakami-asheghane.html
    ‎28 فوریه 2013 ... اگر شکست خورده اید و می خواهید این ناکامی عشقی را برای همیشه به فراموشی .... در
    فرهنگ ما اگه اعتراف کنی و بچه داشته باشی میشه طلاق ..... کارم کردم کلی ازش پیش
    خانوادم تعریف کردم، اما لحظه ی خواستگاری رفتن منو به اندازه ی یه ..... کسی دیگری را
    بجای او دوست داشته باشم و او تمام ذهن مرا پر کرده به نظر من توصیه های ...

     


    30 . حالت ..... گفتند چطور ممکن است که همه جا باشی و همه جهت اشراف داشته باشی؟! امام فرمود:
    .
    Previous

     



    31 . عاشقانه - only for you
    smart22.persianblog.ir/tag/عاشقانه
    ‎قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،. زندگیم رو .... ای رفیق لحظه های
    زندگیم، این لحظه های زیبای با تو بودن را از من نگیر! ... مرا کم اما همیشه دوست داشته
    باش.

     


    32 . غزل معاصر - باران یعنی تو بر می گردی... - blogfa.com
    rain135.blogfa.com/tag/غزل-معاصر
    ‎باد می‌ریزد بــه دورت حسرتِ تلـــخ مرا. باد روزی روسری ... دوستم داشته باش عشق به
    این آسانی ست! ( حسین جنت مکان) .... لحظه ای که بر گردی زیر پای تو حتا. غرق در گل
    و ...

     


    33 . به توییتر خوش‌آمدید - ورود یا ثبت‌نام کنید
    https://twitter.com/?lang=fa
    ‎خبرهای تازه از آنچه مورد توجه شماست را در لحظه دریافت کنید و از تمام زوایا شاهد
    تحولات در حال رخ دادن باشید. ... مرا به یاد داشته باش · گذرواژه خود را فراموش کرده‌اید؟

     


    34 . لیلا شدم مجنونم رفت
    albaloooo.blogfa.com/9006.aspx
    ‎هر لحظه اش یک عمر سرزندگیست... تو فقط بخند... برای من ایـن تمــام زنــدگیــست.
    بیا؛ این هـوا، هـوای ..... اگر در زندگی جرآت عاشق شدن را نداری; لااقل شعور معشوقه بودن

     


    35 . را داشته باش ... چقدرآگاهانه مرا را نفهمیدی و هی من خودم را برای توجیه کردنت خسته کردم
    .

     


    36 . نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست
    www.sanaz3494.blogfa.com/
    ‎کسی میان گلویم میگوید :تو باختی این اشتباه را ..! حرفت که ... نگذر از او که مرا از
    تو ونگاهت را از من گرفت .. به تاوان دل ... عکس های غمگین از لحظات تنهایی. مرا یاد .....
    از خط خطی هایم ساده نگذر به یاد داشته باش این دل نوشته ها رو یک دل نوشته ! مدتهاست ...

     


    37 . نجواهای یک بغض لبریز
    www.915915.blogfa.com/
    ‎نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. ... "
    مردی" به اینکه،عشق ده زن بوده باشی،نیست ... حرف یک بیمار را بیمار میفهمد فقط
    تنشه ی یک لحظه دیدار تو ام...حال مرا روزه داری .... به آن‌که دوست‌تَرَش داشته به آن برسد

     


    38 . هنر عاشقی من این بود که بی تو با تو بودم
    www.istade-mordan.blogfa.com/
    ‎هنر عاشقی من این بود که بی تو با تو بودم - ☛ همه چیز آرام است . ... به یــاد لحظه ای
    بیفت کـه اون هــمه ی بی قــــراری هــای تــــو رو ..... مرا دوست داشته باش امــــــا... تجربه
    ام ...

     


    39 . دل نوشته های من
    naghmesokoot.persianblog.ir/page/1
    ‎"کینه ی" تو به کار این دنیا بیشتر می آید تا "عشق"ِ من. محمود دولت .... خیلی سخته که
    کسی رو دوست داشته باشی و طرفت از ... فردا تو هم مرا دوست خواهی داشت. می دانم! آخ .

     


    40 . كلبه دلتنگي هاى من.....
    ghazalooo.blogfa.com/
    ‎کــاش کسـی بــود حـــال مـَرا می فهمیـد و .... حــواست هسـت که لحظـه شمــاری می کنــم که
    بگذرنــد این روزهــای تلـخ ؟! حــواست ..... مــن را همین گونه كه هـستـم دوست داشته باش.

     



    41 . مرا بگیر از تمام لحظه هایی که بی تو گذشت
    www.asalnaz305.blogfa.com/
    ‎مرا بگیر از تمام لحظه هایی که بی تو گذشت - ... دلم گرفته از این فریبها و نیرنگها.
    ... پس بیاد داشته باش دفعه دیگه که کلبه ات سوخت وخاکستر شد ممکن است دودهای ...

     


    42 . زجــــر جــدایی - اس ام اس ارسالی شما دوستان
    vahidpanaz.blogfa.com/category/1
    ‎مهم باشی همین!! 1662***0935. کاش میشد فقط تــــــــو را داشته باشم خدا هی بپرسد: خب
    دیگر چه؟ .... در دنیای من فقط یک نفر لبخند مرا خواست... او " عکاس " بود .... این جهان
    مملو از انسان‌هاست پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد... تو نمی‌توانى
    ...

     


    43 . زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟ - پویش
    puyesh.net/fa/ads/redirect/ta/36
    ‎11 ژانويه 2014 ... و اینم در نظر داشته باشین وقتی مردی خیانت میکنه حتمن در یمت مقابلش زنی هم هیت
    .... تازه فهمیدم 7 ماه است زنی جوانتر از من را صیغه کرده و با او گردش میرود و برایش
    طلا ..... چون خودم تمام این لحظه های زجرآور و داغون کننده را گذراندم و تا مغز استخوان
    سوختم. ... شما مردی دلم میخواد قوی تر از این حرفها باشی ویه روز بیام ببینم ...

     


    44 . تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم...
    www.enff.blogfa.com/
    ‎اینکه فقط لحظه ای میخواستتت. .... گرفته دلم ، کجایی که به درد دلهایم گوش کنی ،
    کجایی که مرا با بوسه هایت گرم کنی... نیستی و من در حسرت این لحظه ها نشسته ام ،
    نیستی و من بیشتر از همیشه خسته ام. در لا به ... وقتی مریضه هواشو خیلی داشته باش .

     


    45 . واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!
    www.khanjarekhyanat.blogfa.com/
    ‎این رسمش نیست که مرا در آغوش بگیری و هوس را به جای عشق برایم معنا کنی. ..... تنها
    باران است که گاهی در اوج تنهایی من در آن لحظه که هیچ کس نیست ، با من از تو می گوید
    … ..... حتی شاید یکی بیاد تو زندگیت که خیلی بیشتر از اون دوسش داشته باشی

     


    46 . عشق ... نام کوچک توست ...
    www.maazi.blogfa.com/
    ‎ما تشنگان همیشه ی لب غزل حافظ این چشمه سار زلال عرفان و معرفت و عشق بوده ایم
    در حالی که این "جنات تجری مِن تحتها الانهار" همیشه و همیشه در .... در تب خواب ها و حسرت
    ها، کاش یک لحظه جای من باشی شاید این بغض آخرم باشد، چشم های مرا ندیده بگیر

     


    47 . دلتنگی های من
    zemestan13.persianblog.ir/
    ‎حس میکنم آخرین روزهاست و در این لحظه ها حتی میتوانم نفسهایم را بشمارم... نفسهایی
    که دیگر .... فرقی ندارد تو مرا بخواهی یا نخواهی ، فرقی ندارد تو مرا دوست داشته باشی.

     


    48 . عشق بی وفا - مهتاب عشق من
    mahtabman.persianblog.ir/tag/عشق_بی_وفا
    ‎... یک غم داشته باشن. تااینکه با یه بی لیاقت باشن و صدتا غم داشته باشن . ... ممنونم
    برای لحظاتی که منتظرم گذاشتی ،که در این لحظات صبر را آموختم. ممنونم برای آن .....
    برو، به جای اینکه مرحمی برای زخم کهنه ام باشی ،درد مرا تازه تر میکنی ! حیف قلب من ...

     


    49 . دلـم گرفتــه...دلــم عجیــب گرفتــه...خیــال خـواب نــدارم
    jade-ehsas.mihanblog.com/
    ‎5 روز پیش ... لحظــــــــه هایم را که بتکـــــانی ... نه حوصلــــه ی دوسـت داشتــن و دوسـت داشتــه شــدن
    ..... به یاد داشته باش این دل نوشته ها را یک " دل " نوشته. .... فكر می كردم گذر لحظه ها مرا
    به بكریتی بدیل رهنمون خواهد کرد اما هیچ عبوری مرا به چیزی تازه ...

     


    50 . نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
    www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
    ‎4 ا کتبر 2008 ... کاری کن تا درک کنم ، چیزی که مرا به جستجو ی تو وامیدارد ، در حقیقت همان نیرویی ...
    اما ، ما می توانیم این لحظه ها را بشناسیم و به آنها عشق بورزیم . .... اگر امروز داغی آتش

     



    51 . شعرای معاصر ایران زمین - پس لرزه های غزل
    sabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000
    ‎با این همه خبر به تو که فکر میکنم -یک فصل تازه ای که برایم مهمتری با این همه ....
    نیمه شب کوچه را قُرُق کردند، ماه من را از آسمان بردند ... یا بی تفاوت باش چون گلهای
    تزئینی ! ... خوش‌بخت کلافی که سری داشته باشد ! ..... هم روح لحظه های شکوفایی و
    طلوع

     


    52 . عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه هاي عاشقانه (showing 1 ...
    www.goodreads.com/topic/show/66020
    ‎این امیدِ محال، مرا بی تو تا کنون زنده نگه داشته که روزی...!؟ " ... دوباره شب، دوباره ياد
    تو که اين دل بي قرار را بيدار نگه داشته. .... سرپناه من باشی لحظه تَر گریه. آرزوی من
    ...

     


    53 . تو را عاشقم - مرا راهی از تو به در نیست
    mb88.persianblog.ir/tag/♥_تو_را_عاشقم
    ‎امشب که برنامه ی "ماه عسل" را می دیدیم، هر دو این فکر را داشتیم: که اگر مجری، ... من با
    تو بهترین زندگی و بهترین های یک زندگی را داشته ام. ..... از این لحظه مرا داشته باش!

     


    54 . اندکي مرا دوست داشته باش
    atlantic.cofeblog.ir/post/3286
    ‎مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش این وزن آواز من است. ,عشقی که ...
    ومرا دوست بدار منی که در خلوت خود عاشقانه میسرایم برای تو منی که میمرم در لحظه ای

     


    55 . - می خواهم هواداران همیشه مرا به یاد داشته باشند
    www.hemayatonline.ir/TextVersionDetail/8856
    ‎5 ا کتبر 2015 ... می خواهم هواداران همیشه مرا به یاد داشته باشند ... او در این مصاحبه در معرفی خودش می
    گوید:«من هادی نوروزی متولد اول تیرماه 1364، در ... باعث می‌شود اوقات فراغتت را در خانه
    و کنار خانواده‌ات باشی و کمتر با افراد دیگری باشی. ... وقتی به خانه می‌روی و
    فرزندانت به سوی تو می‌دوند تا تو را در آغوش بگیری، واقعا لحظه زیبایی است.

     


    56 . عاشقانه - ... حرف هایی که بعد از تو در دلم ماند ...
    sarsepordehbinam.persianblog.ir/tag/عاشقانه
    ‎تنها دلخوشیم اینه که تو هیچ وقت تلخیه این دلتنگی رو نمی چشی .. چهارشنبه ... یه
    لحظه احساس کردم باز عقلم برگشت و رفت سر جای خودش نشست .. .. انگار دوباره
    میتونم ..... حتما اسم داشته باشی..یا اسمی که توی ..... مرا بشناسی یا نشناسی ...
    فراموشم ...

     


    57 . اس ام اس سنگین و معنی دار
    sms.irfamily.com/اس-ام-اس-سنگین-و-معنی-دار/
    ‎7 مه 2013 ... بــــی انصافیست آنطور ک مرا ترکـــــ کردند. ... از عشقهای این روزهـــــــا داستانی به
    بلندای شنگـــول و منگــــول هم نمیتوانـ نوشتـ , چِه برسَد به شیرین و فرهاد … .... خیلی
    سخته دلت از کسی پر باشه ولی اونقدر دوستش داشته باشی که یک کلمه نگی ولی اون
    هرچی دلش ... یه لحظه هایی تو زندگی هست که سرجمع دو دقیقه هم نبوده،

     


    58 . از این لحظه مرا داشته باش - متولد ماه مهر
    toloueaftab.persianblog.ir/post/25/
    ‎16 سپتامبر 2011 ... از این لحظه مرا داشته باش. به من تکیه کن!من تمام هستی ام را دامنی می کنم. تا تو سرت
    را بر ان بنهی!تمام روحم را اغوشی می. سازم تا تو در ان از هراس بیا ...

     


    59 . مطالب قدیمی - آموزش تکنیکهای تقویت حافظه و افزایش هوش
    brainpower.ir/page/2/
    ‎با پیدا کردن این چهره ها میتونید میزان هوشتون رو یه تخمینی بزنید. ... در واقع این دو
    گروه مکمل یکدیگر در روابط اجتماعی سالم هستند. .... از اين لحظه مرا داشته باش!

     


    60 . آرشیو مطالب وبلاگ - عشق|غوغای عشق در دفتر عشق
    daftareshghe.blogsky.com/posts
    ‎عشق مقدس یک لحظه در قلبم نشستی و یک عمر عاشق تو یک لحظه چشمانت را دیدم و تا
    ... همیشه یک حس تازه ای برای من ، تو آغاز تمام شعرهای عاشقانه منی چشمانت مرا از این رو

     



    61 . 12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
    degaresh.com/391/کامیابی/12-نشانه-اصلی-برای-پایان-یک-رابطه/
    ‎آیا در حال تکرار لحظات قدیمی خوش رابطه ات هستی تا حس خوبی نسبت به آن پیدا
    کنی! آیا به خاطر همین خاطرات ... باید با کسی که الان در زندگی ات است باشی نه کسی
    که در گذشته ات حضور داشته! ... اگر عصبانی و ناخشنود و افسرده ای، اگر اشکت همیشه
    جاری است مطمئن باش این شخص برای تو مناسب نیست. ..... من اورا تحمل کرده ام و او مرا.

     


    62 . photographyaks Photo Video - WebPhoto, photos on web
    www.webphoto.co/tag/photography_aks
    ‎خود را, تمام خود را به تو می سپارم! تا هر چه بخواهی از آن بیاشامی, از آن برگیری, هر چه
    بخواهی از آن بسازی، هر گونه بخواهی باشم! از این لحظه مرا داشته باش... #علی_شریعتی
    ...

     


    63 . داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - سایت ...
    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
    ‎22 آگوست 2007 ... به اين ترتيب اگر زندگي قهوه باشد، شغل، پول، موقعيت اجتماعي و ... همان قهوه خوري ....
    و پرواز را یاد بگیر نه برای اینکه از زمین جدا باشی، برای آن که به اندازه فاصله زمین
    تا آسمان گسترده شوی. ..... اما عشق مايل بود تا آخرين لحظه باقي بماند چرا كه او عاشق
    جزيره بود . ... تمام بدنت خيس و كثيف شده ، قايق مرا كثيف مي كني .

     


    64 . کلمات قصار - ..:: پایگاه اطلاع رسانی سید صادق حقیقت ::. Articles
    www.s-haghighat.ir/fa/articles/view/337/11
    ‎پیامبر: كسي كه به اندازه يك دانه خردل نخوت در دل داشته باشد وارد بهشت نمي شود. - امام
    علی .... نیچه: برای این که بتپرست نباشی کافی نیست که بتها را شکسته باشی؛
    باید خوی ... برنارد شاو: تنها خیاطم است که مرا با اندازههای جدید میسنجد. ..... شریعتی:
    لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم؛ غافل از آنکه لحظه ها همان خوشبختی بودند.

     


    65 . چگونه از ناامیدی و مایوس شدن رها شویم و ادامه دهیم؟ | وبلاگ زیباتر دات کام ...
    www.zibatar.com/launch/1390/09/omid/
    ‎3 دسامبر 2011 ... هر چند با توجه به آماج ایمیلهایتان انتظار ندارم مرا دقیق به خاطر داشته باشید ولی با
    تمام ... از درون به جنگ این سرطان بروم که لحظه به لحظه پیشرفتش را در تمام بدنم حس
    می کنم. .... دقیقاً مثل این است که زندگی را از نو شروع کرده باشی.

     


    66 . چرا در اجرای برنامه هایم دچار سستی و تنبلی می شوم؟ - موفقیت - جی 5 لاین
    g5line.com/mehdi-maleki.../دوچرخه-چرا-در-اجرای-برنامه-هایم-دچار-س/
    ‎... با این تنبلی مبارزه کنم؟ لطفا در این مورد مرا راهنمایی بفرمایید! ... نزدیک مانع ای
    می شوی، برای لحظه ای و فقط برای لحظه ای تصمیم می گیری. برای اجتناب از برخورد
    با آن ... توجه داشته باش که این هم خودش نوعی تصمیم گیری است. در هنگام دوچرخه سواری
    ...

     


    67 . گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۴۶
    ganjoor.net/hafez/ghazal/sh46/
    ‎هر لحظه ز گیسوی تو خوش بوی مشام است ... از ننگ چه گویی که مرا نام ز ننگ است وز نام
    چهپرسی که مرا ننگ ز نام است این شعر میرساند که خواجه طریق ملامتی داشته یعنی نام
    ننگ و مدح و ذم و رد و قبول خلق در نزدش یکسان ..... بنده‌ی طلعت آن باش که آنی دارد.

     


    68 . نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود! - خبرآنلاین
    www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
    ‎7 آوريل 2011 ... این رنچ نامه را جالب یافتم چون دختری مانند میلیون ها دختر به واکاوی درون بی نهایت
    خودپرداخته که آن را بی ... خدایا هوامو داشته باش یه ذره بیشتر.

     


    69 . متن وشعرهای عاشقانه
    sahebbehzad2012.persianblog.ir/
    ‎وقتی یکی را دوست دارید، برای دیدن مجددش لحظه شماری می کنید. .... هر جا که باشیم ،
    با هم و در کنار هم مطمئن باش که خیلی خوشبختم! .... این موضوع مرا خجالت زده کرده و بر
    سر دوراهی مانده ام، به نظرتان چکار کنم. ...... من میخوام قد یه دنیا منو دوس داشته باشی

     


    70 . (طبق قانون جذب) ما چه کسانی را جذب می کنیم؟ | پورعلی.نت؛ تفکر ...
    www.pourali.net/1388/08/947.html
    ‎یقینا به این دلیل است که مادر با عشق خالص و ناب خود به کودک، انرژی خود را به او ....
    قانون جذب می گه فقط به خواستت فکر کن و اطمینان داشته باش که کائنات اونو به تو

     



    71 . ۱۳٩۱/٧/۱ - راز شادی در لذت بردن از چیزهای ساده است
    sabina.persianblog.ir/1391/7/1/
    ‎باور داشته باش که خیلی دوستت دارم ، تنها کافیست لحظه ای مرا باور کنی. بیا با من
    باش تا ... یک دنیا هست و من هستم و یک قلب تنها ،این بود داستان زندگی ام. بیا با من ...

     


    72 . ۱۴ رفتاری که نشان می‌دهد مردی به شما علاقه ندارد - مردمان
    www.mardoman.net/family/heisnotintoyou
    ‎6 نوامبر 2013 ... اگر مردی که در زندگی‌تان است چند مورد از این خصوصیات را نشان می‌دهد، ... برنامه‌های شما
    را در لحظه آخر کنسل می‌کند. .... اگه واقعا دوستش داشته باشی ب دستش میاری و اگر
    واقعا شایسته باشی بهت علاقه پیدا میکنه .... چرا مرا بشکست لیلی.

     


    73 . مرا محكم دوست داشته باش (Love Me Harder) - Lyricstranslate.com
    lyricstranslate.com/en/love-me-harder-مرا-محكم-دوست-داشته-باش.html
    ‎28 مارس 2015 ... جانم در ان لحظه خودت أين را ميداني. چيز بزرگتر إز ما و بيشتر از سعادت. بر من يك
    دليل بدهي كه باور كنم. و اگر ميخواهي مرا نگهداري، خودت خودت خودت مرا ...

     


    74 . 16-نیکی فیروزکوهی - عاشقانه های حلق آویز
    asheghanehaye-halghaviz.persianblog.ir/tag/16-نیکی_فیروزکوهی
    ‎لحظه به لحظه زنده ماندم تا تو را دوست داشته باشم. و ما نفهمیدیم ... حالا اگر تو مردی
    باشی که در هر شرایطی. با همان لباس ساده، .... کسی‌ باید مرا از این وابستگی،. از این ...

     


    75 . مرا همانگونه که هستم دوست داشته باش « روانشناسی - یک دوست دات کام
    www.1doost.com/Post-11689.htm
    ‎19 فوریه 2013 ... روانشناسی | مرا همانگونه که هستم دوست داشته باش یک روز، زنی با .... تا این لحظه 9
    نظر برای این مطلب ثبت شده. ... و مرا آنگونه بخواه که ترسیم شده ام .

     


    76 . خدا - خدایی برای تمام لحظه ها
    khoda-yani-khoda.persianblog.ir/tag/خدا
    ‎خدایا سخت است زیاد فهمیدن و می دانم تنها تو می توانی "خدا" باشی، اما راستش خوش به
    حالت ... خدایا گاهی یک دل سنگین قفل می کند پای مرا پشت در نگاهت. ... می شویم، اگر
    اعتمادی چون بزرگان داشته باشیم بزرگ می شویم، می شویم مقربین خدا .... اما به گمانم
    دوست دارد این لحظه های عروج، لبخند می زند پای سجاده خاک، عجیب است این خدای پاک.

     


    77 . حرف دل - آری آغاز دوست داشتن است...
    ghalb-e-vahed.persianblog.ir/tag/حرف_دل
    ‎بعضی، قادرند تا لحظه مرگ، سکوت کنند، به شرطِ آنکه حق السکوتِ قابلی در قبالش ...
    "روز خوبی داشته باشی"، و هرگز روزشان شب نشد. ... حتی یک ثانیه را با فرض بر این
    که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهید؛ .... گفتم: انگار، مرا فراموش کرده ای!

     


    78 . توبه از زنا | پرسمان دانشجویی اخلاق
    akhlagh.porsemani.ir/node/250?page=1
    ‎نكته ي قابل توجه اين است كه وقتي كسي گناهي مانند زنا به خصوص زناي محصنه انجام
    .... شوهرم خیلی من را اذیت می کرد و ازارم می داد و به من خیانت میکرد طوری که به همه مردها
    بی .... کافیه اینو باور داشته باشی واز این ببعد در جهت خشنودی ورضایتش گام
    برداری .... هست که قدراین عمررومی دونی،مطمئن باش توقیامت حسرت لچظه لحظه ی این
    عمررومی ...

     


    79 . خدا - دلتنگی های من
    manetanha.persianblog.ir/tag/خدا
    ‎نه، بهتر است بگویم چه چیز می‌تواند بیش از این مرا خوشحال کند؟!! آیا اتفاق ... و
    چگونه می‌توان آن را تاب آورد وقتی چشم بر راه عزیزت داشته باشی. بلاخره این ... که
    همیشه،. در هر لحظه،. بدون وقت قبلی،. بی‌منت،. بی‌چشم‌داشت. و مهربان. چشم‌انتظارم هستی
    ؛.

     


    80 . عاشق دوست شوهرم هستم - تعامل
    www.taamolnews.ir/fa/news/69122
    ‎17 نوامبر 2014 ... (در قسمت نظرات پاسخ های خودتان به این سوال را ثبت کنید ) .... و اين حرف منو در ذهن
    داشته باش به هر دستي بدهي به همان دست پس ميگيري. ... قهار از اين منجلاب بيرون بيا

     



    81 . شکوه لحظه ها
    shokuhelahzehha.persianblog.ir/
    ‎20 ا کتبر 2014 ... همیشه کنار خود داشته باش و بگو چقدر به آن‌ها علاقه و نیاز داری. مراقبشان باش. به خودت
    این فرصت را بده تا بگویی: «مرا ببخش»، «متاسفم»، «خواهش ...

     


    82 . 5ماجرای باور نکردنی از غسالخانه بهشت زهرا - بولتن نیوز
    www.bultannews.com/.../5ماجرای-باور-نکردنی-از-غسالخانه-بهشت-زهرا
    ‎20 ا کتبر 2012 ... وقتی که کار غسل و کفن تمام شد بی اختیار در نماز و تشییع این پیرمرد ... چند لحظه
    ای از رفتن آنها نگذاشته بود که دیدم با تعجب و سراسیمه آمدند که آثاری، آثاری ...
    صادقی فر حالت اضطراب و نگرانی رو در من دید کمی من را آرام کرد و روحیه داد. .... به نظر
    شما ها چرا باید گورستانهای ماها اسامی ائمه ی معصومین را داشته باشد مانند ...

     


    83 . شعر - همیشه حرف از رفتن هاست. کاش کسی با آمدنش غافلگیرمان کند.
    mohsen1978ahmadi.persianblog.ir/tag/شعر
    ‎27 مه 2016 ... لطفادوستم داشته باش. تا از این سطور سطحی ... دستم را بگیر و از خیابانِ زندگی
    بگذران مرا... // .... لحظه ای چند بر این آب نظر کن آب آیینه عشق گذران ...

     


    84 . بوف کور - ویکی‌نبشته
    https://fa.wikisource.org/wiki/بوف_کور
    ‎18 آوريل 2015 ... باشد، ولی از هر حقیقتی بیشتر مرا شکنجه می‌کند - آیا این مردمی که شبیه من هستند،
    ..... در این لحظه افکارم منجمد شده بود، یک زندگی منحصر بفرد عجیب در من تولید شد.
    .... اصلاً قابلی نداره، من این کوزه رو بتو میدم بیادگار من داشته باش.

     


    85 . لحظه مرگ
    www.ashoora.ir/دانشنامه-امام-باقر-ع/article/63.html
    ‎مرا بخاطر داشته باش ... از این لحظه باقر العلوم علیه السلام این گونه خبر می دهد: هنگام
    مرگ شما مؤمنان، که جانتان به گلو می رسد، ... است که علی علیه السلام فرموده است، هر
    کس مرا دشمن دارد و به آن دشمنی بمیرد، در لحظه مرگ مرا خواهد دید. ... فرا می رسد، فرشته
    مرگ به وی می گوید آنچه آرزو داری به تو داده می شود و آنچه از آن در هراسی، در امنیت می
    باشی.

     


    86 . اشعار و متون ادبی زیبا - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک
    cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=80
    مانده میراث از نیاکانم مرا، این روزگار آلود ... کز بیم او پشمین شود هر لحظه کوه آهنین
    ...... باز باش‌ اي‌ باب‌ بر جوياي‌ باب تا رسند از تو قُشور اندر لُباب‌ ...... و هرکس با نوع
    صور خیال مولانا آشنایی داشته باشد می داند که چنین تصویری با عناصری ماخوذ و از ...

     


    87 . افق خادمی - عطر جبهه
    www.atrejebhe.ir/گفتگو/افق-خادمی/95
    ‎حضرت فرمود: « رها کن این حرف‌ها را که وقت این کارها را نداریم. ... از راه رسیدی و گفتی
    که مایلی همه ی دار و ندارت را بدهی و جای مرا بگیری، یعنی شغل مرا داشته باشی. من یک
    لحظه با خودم حساب و کتاب کردم که : خادمی را می دهم و سروری و ثروت را به دست می آورم.

     


    88 . آموزش(٥۱) - کر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر... تف
    psych.persianblog.ir/tag/آموزش
    ‎که همیشه تو زندگیت جسارت عاشقانه از دست دادنو داشته باش نه حقارت به هر قیمت نگه
    ..... مرد در این لحظه نمی‌داند چه اتفاقی افتاده و فکر می‌کند که او را قبلا می‌شناخته است.
    ... بلافاصله از وی جدا خواهم شد ، بچه ها را به وی خواهم سپرد ، و دیگر من را نخواهد دید!

     

     


    90 . خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش دوستان مرا از یاد ...
    violetflower.gegli.com/blog.asp?post=109
    ‎... به لحظه ها ؛گاهی وقت ها و بعضی وقتهایم داشته باشی سپاس شما عزیز را که این
    موضوع را درک می کنی و. ... خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش

     



    91 . چگونه به همان ميزان که عشق مي ورزيم،به ما نيز عشق بورزند؟ - نیک صالحی
    www.niksalehi.com/public/archives/121864.php
    ‎7 آگوست 2010 ... در اين لحظه اين دختر کوچولو به خودش قول داد، چنان پدرش را دوست بدارد تا بالاخره يک
    روز ... به خودش مي گويد:«من بيش از آن چه او مرا دوست دارد، دوستش دارم؛ چگونه ممکن است
    ... گويي به او مي گوييم: تو فقط در اين رابطه شراکت داشته باش.

     


    92 . جملات قصار و سخنان آموزنده از بزرگان - proirsoft.ir
    proirsoft.ir/dr/635559789863636487.htm
    ‎به غیر از خدا، به هر آنچه امید داشته باشی، خدا از همان چیز ناامیدت می کند. … ..... که در
    این لحظه چه می کشم ؟ ..... خیاطم است که هر بار که مرا می‌بیند، اندازه‌های جدیدم را می‌گیرد

     


    93 . راه حاجت گرفتن از امام رضا (ع) - عماریون
    www.ammariyon.ir/fa/news/22771/راه-حاجت-گرفتن-از-امام-رضا-ع
    ‎26 سپتامبر 2012 ... امام رضا(ع) دراین حدیث می‌فرماید: پدران من را تقوا با شرافت کرد، چرا که امام گناه
    نمی‌کند و .... شاید هنوز ظرفیتش رو پیدا نکردی اقا کریم دوسش داشته باش خیلی
    اقاست خیلی ... شايد اگه بري و دست خالي برگردي اين حس خوبتو از دست بدي! ......
    مایوس نشو انقد امیدوار باش ک حس کنی هر لحظه آقامون میخواد حاجتتون رو روا کنه.

     


    94 . کافه سینما - روایت خواندنی دختر محمدعلی از لحظات مرگ پدرش: «ما قوی ...
    www.caffecinema.com/.../13747-دختر-محمدعلی-حالا-می‌توانی-به-سوی-خدا-بروی-جزئیات-زمان-مرگ-و-مراسم-تشییع-قهرمان-محبوب-جهان.html
    ‎6 ژوئن 2016 ... روایت خواندنی دختر محمدعلی از لحظات مرگ پدرش: «ما قوی خواهیم ماند، حالا می‌توانی به
    سوی خدا بروی. ... ابتدا خانواده محمد علی فکر می کردند که این ناخوشی مساله جدی نیست
    چون به گفته سخنگوی خانواده: «او بارها .... مرا بخاطر داشته باش.

     


    95 . اشعار عاشقانه - آیات غمزه
    ayateghamzeh.persianblog.ir/tag/اشعار_عاشقانه
    ‎کاری ندارم این غزل خوب است یا عالی است. زهرا بشری موحد ... بیش از تمام لحظه ها وقتی
    تو باشی را... روزی زنی درعهد شاه عباس عاشق ... با سر انگشت یک پری می دوخت٬ دست
    های مرا به دامان ات. مریم پیله ور ..... یادم نمانده داشته ام یا نداشتم. ای سرزمین سوخته ...

     


    96 . سنگ صبور - مشاوره تلفنی صدای سلامت
    moshavercard.com/سنگ-صبور/
    ‎ولی ما به هیچوجه نباید با کسی که قصد ازدواج با اون رو داریم رابطه جنسی داشته
    باشیم ...... كه هر چي من ميگفتم گوش ميداد يه لحظه هم بدون من نميموند ، ولي الان خيلي
    بداخلاقي ..... ولي قبلش بايد مطمئن باشي كه اين همه اشتياق براي ازدواج با اون فرد،
    صرفا به ...

     


    97 . حرف های یک عاشق - دل نوشته های یه عاشق شکست خورده
    royayatalkh.persianblog.ir/tag/حرف_های_یک_عاشق
    ‎این روزا خیلی دلم براش تنگ میشه دوس دارم کنارش باشم برا یه لحظه هم که شده ..... در
    یاد وفکر من هستی یا این که مرا از یاد بردی وتمام عشقی که بین ما بود از بین رفته .
    ... پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که
    میام ...

     


    98 . 13 سؤالی که در شب اول قبر می‌پرسند؟ + پاسخ آن‌ها - عقیق
    aghigh.ir/.../13-س%25252525D8%25252525A4الی-که-در-شب-اول-قبر-می‌پرسند-پاسخ-آن‌ها
    ‎7 آگوست 2013 ... همان خدایی که من را خلق کرد و به من روزی داد و مرا تنها نگذاشت. ... 2ـ سؤالاتی که مرتبط
    با اعمال هستند؛ این سؤالات خودشان دو دسته هستند: .... درست رو داشته باشی
    ازخدابخواین شب اول قبر شب روسفیدی شب بالین امام حسین ...... مار و مور را دور کن/
    اگر تا لحظه ی مردن به یاد تو همی باشیم/ز سوز آتشت دور و به زیر سایه ات باشیم.

     


    99 . غرور و مصیبت: Pride & Sorrow - Google Books Result
    https://books.google.com/books?isbn=1595844856
    Hasan Shahbaz, حسن شهباز - ‎2014 - Biography & Autobiographyجندى بس از آن تاريخ، مقام و محبوبيّت من درادارةً روابط عمومى، جنان بالاكرفت كه مرا به
    ... توجه داشته باش كه اين عيدى را يك اصفهانى به تو مى دهد» با اين كه براى من، ... لحظه
    اى فكر كرد وكفت «مى دانى رقم قرارداد تو در مقابل كارى كه مى كنى بسيار زياد است؟

     


    100 . دل نوشته - بنفشه‌ های باغچه من
    mahour5176.persianblog.ir/tag/دل_نوشته
    ‎دید و دل مرا. زیر و رو کنند تا از نو شروع کنم.... ساعت شنی به میزان یک صحرا شن ....
    اما همین آگاه شدن باعث شد که مطمئن باشم از فریب و دسیسه او در امان نیستم و هر لحظه

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد