داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند

داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند,داستان,هاي,زندگي,من,فقط,چند,کلمه,اند,

داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند 1 . داستان های کوتاه و آموزنده‎مدیر مدرسه ای در کلکته هندوستان، این نامه را چند هفته قبل از شروع امتحانات برای والدین دانش آموزان فرستاده است: ... به آنها بگو

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 84 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 13,765 بازدید دیروز : 22,108 ورودی امروز گوگل : 38 ورودی گوگل دیروز : 88 آي پي امروز : 687 آي پي ديروز : 1015 بازدید هفته : 78,526 بازدید ماه : 547,483 بازدید سال : 3,475,203 بازدید کلی : 28,944,920 اطلاعات شما
    آی پی : 3.142.194.136 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : پنجشنبه 10 خرداد 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند
     


    1 . داستان های کوتاه و آموزنده
    ‎مدیر مدرسه ای در کلکته هندوستان، این نامه را چند هفته قبل از شروع امتحانات برای
    والدین دانش آموزان فرستاده است: ... به آنها بگویید مشکلی نیست آن فقط یک امتحان
    بود و آنها برای انجام چیزهای بزرگتری در زندگی به دنیا آمده اند. .... من به علت حجم درسا
    و مشغله های دیگه خیلی نمیتونم پست بذارم جواب محبتاتونو بدم ولی با .... بازی حدس
    کلمه.
     


    2 . داستان کوتاه - نسیم خوش روزهای زندگی
    ‎چند روز بعد؛ همان مسافر نزد زاهد آمد و گفت: "من خیلی فکر کردم؛تو با اینکه میدانستی
    این سنگ چقدر ... سال های بعد دانه کوجک سپیداری بلند و با شکوه بود که هیچ کس نمی
    توانست ندیده اش بگیرد .... آنها فقط ابزاری برای حفظ و نگهداری زندگی اند، اما
    کیفیت زندگی در آنها فرق نخواهد داشت. .... حتی یک کلمه سه حرفی آن هم درست در نمی
    آید !
     


    3 . داستانهاي كوتاه وپرمعنا
    ‎داستانهاي كوتاه وپرمعنا - داستانها كوتاه وپرمعنا - داستانهاي كوتاه وپرمعنا. ... چند ماه
    کارآموز بودم بعد یکی از کارمندان که بازنشسته شده بود من جای اون مشغول شدم. شش ماه
    بعد ... زیرا کوهها با آن عظمت و بزرگی از سنگهای کوچک درست شده اند. ... مرد دوم نخست
    وزیر او بود و مرد سوم فقط یک نگهبان ساده بود. .... به واقع زندگی نیز این چنین است‌:
     


    4 . داستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید - حکایتها داستانهای کوتاه و آموزنده
    ‎2 آوريل 2016 ... هر شبی که می گذشت آن ببر و زن چند گام به هم نزدیکتر می شدند. ..... و تو اي دوست من
    زندگی را فقط با فصل های دشوارش نبین؛ در راه های سخت پایداری کن. .... را کرامات
    بسیار است و علامت‌های بزرگ و کلمات تامات او تا بلاد جبل عامل و .
     


    5 . داستان های زیبا و خواندنی - داستان کوتاه
    ‎سالهای بسیار دور پادشاهی زندگی میکرد که وزیری داشت. .... که معمولا تاریک بود امروز
    خیلی روشن شده، بعلاوه در اطراف سقف امام‌زاده کلماتی روشن نوشته شده و .... صوفی
    خندید و گفت: دوست من، گل میخ های طلای چادر من در زمین فرو رفته اند، نه در دل من، اما ...
     


    6 . روزنامه نگارخلاقی از کنار او میگذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه در داخل کلاه بود
     


    7 . داستان های زیبا و خواندنی
    ‎روی پاسخ داد « من تهمینه هستم اما گویی از عشق تو به دو نیم شده ام و تنها دختر شاه
    سمنگان هستم . ... داستان زندگی تو را که چون افسانه باور نکردی بود زیاد می شنیدم .
    ..... که با شما ازدواج کند به همین دلیل ما فقط با امثال شما قرار می‌گذاریم اما ازدواج هرگز.
    .... ابو طالب تا آخرين لحظه های عمرش ، يعنی تا چهل و چند سال با نهايت لطف و مهربانی ،
    از ...
     


    8 . داستان های زیبای خدا - به سمت خــــــــــــــدا
    ‎به سمت خــــــــــــــدا - داستان های زیبای خدا - « وقتی ناامید شدی بدان که شیطان ... ام که
    در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند ، چه کسی از من محافظت خواهد کرد ؟ ... حضرت
    عیسی علیه السلام تعجب کرد که اوبا این بدن فلج که فقط دهانش کار می کند ، چرا
     


    9 . چنین ستایش می کند ؟ .... پیرزن توی پارک نشسته بود و به چند تا کبوتر زل زده بود
     


    10 . جملات کوتاه زیبا - blogfa.com
    ‎داستان کوتاه (10) ... برچسب‌ها: خورسید, قلب, زندگی, آسمان, جملات کوتاه زیبا ... اگر
    شش جلد کتاب بخوانید نسبت به خیلی عقاید و نظرات بی باور میشوید و به توده های

     



    11 . ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم
    ‎تا آخر عمر یک نگرانی بسیار عظیم خواهم داشت و هر زمان که از من دور باشی به تمام
    اتومبیل هایی فکر خواهم کرد که ممکن است تو را زیر بگیرند ... یا تمام تخته های نصب
    اعلان که ممکنست روی سرت بیفتند و یا تمام میکرب های .... پ ن 1 : آدمیزاد فقط با آب و
    نان و هوا نیست که زنده است . .... زندگی چند پرسش دینی ست ... با داستان مسخره ی
    تغییر.
     


    12 . داستان کوتاه - داستان کوتاه
    ‎دوستش را صدا زد و گفت:” سعی کن که این کار را بهتر از من انجام دهی! ... به‌تقلید از
    آنها ارزشمندترین دارایی خود را دفن کند تا در زندگی بعد از مرگ بتواند از آن استفاده
    کند! ... این کار آقای اسکارپا فقط در شبکه‌های اجتماعی بر بیش از 172میلیون نفر ....
    کلمه «الله» اسم خاص است که مسلمانان بر ذات خداوند متعال اطلاق می‌کنند، همان‌گونه که
    یهود ...
     


    13 . قلب من چشم تو - سید علی صالحی
    ‎قلب من چشم تو - سید علی صالحی - شعر و داستان و موسيقي و فيلم. ... پس زنده باد
    اميد در تکلم کورباش کلمات چشم هاي خسته مرا از من گرفته اند اما من اشاره به اشاره از
    حيرت ... ميان راه فقط صداي تو نشانيِ ستاره بود که راه را ... حتي همان چند چراغ دور ... در
    زندگي سد راه کسي نبوده ، نيستم ، نخواهم بود من مي دانم دير يا زود به ري را خواهم
    پيوست
     


    14 . ღ بهار کودکی ღ - داستان های کوتاه و آموزنده
    ‎برچسب‌ها: داستان های کوتاه و آموزنده؛عمو نوروز ؛ حاجی فیروز؛ ... به نفس داشته اند پاره
    کرده اندواسارت را نپذیرفتند. .... ودر گوشی محکمی به او زد و گفت : فکر می کنی فقط
    تو پدر بزرگ داری. .... خدا رفت و از او پرسید: "می گویند فردا شما مرا به زمین می
    فرستید، اما من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا
    بروم؟
     


    15 . نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟
    ‎شاید کلمات روشن شوند ... من. سوژه های زیادی برای شعر گفتن دارم. تو بعد از من. چه
    داری؟ نسترن وثوقی ... کرد/ دیوانگی های عجیب و غریب/ چیز زیادی نمی خواستم/ فقط
    سری که شب ها روی سینه .... زندگی با قدرتِ تمام ادامه دارد ولی تو دیگر همانی نیستی که
    باید باشی! .... هر چند که تعداد انگشت شماری در سال هایِ عمرم، باری را از دوشَم برداشته
    اند!
     


    16 . داستان های کوتاه
    ‎داستان های کوتاه - بسيار كوتاه، زيبا و آموزنده. ... ولی این در حقیقت انعکاس زندگی
    است. ... ولی خداوند فرمود: اگر من بخواهم به گفته های شما عمل کنم فقط تعداد کمی از ....
    شدی، نگاهت می‌کردم، امیدوار بودم که با من حرف بزنی، حتی برای چند کلمه، نظرم را ...
     


    17 . هنوزهم ستاره ای وجوددارد!
    ‎... تر نشستنمان می شود. و من روبروی تو می توانم تمام شعر های ناگفته ی دنیا را یک جا
    بگویم. ... نه… اگر تو نباشی فال این زندگی شیرین نمی شود ... شاید یک روز در کافه
    ای دنج و خلوت این کلمه ها صوت شدند برای گوش های ... اینها همه دوست های این روزهای من اند
    ... میخواهم داستانی از علاقه ام به تو بنویسم: یکی بود ...... فقـط چـند قـدم مانـده بـود
     


    18 . تت نداره ...هیچکس به اندازه ی من دوس
    ‎هیچکس به اندازه ی من دوستت نداره - ... ﺍﻳﻨﻬﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﺗﺎﺭﻳﻜﻲ ﺫﻫﻦ ﻭ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ... ! ﺍﻳﻨﺠﺎ "
    ﻛﻠﺒﻪ ﻱ ﻭﺣﺸﺖ " ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ! .... از دلتنگیهای عاشقانه ای که درانتظارلعنتی ریشه کرده اند. ....
    دوست داشتم میتونستم قشنگترین کلمات رو وقتی که چشمام خیره .... فقط میدونم بی
    تو زندگی واسه من غیر قابل تحمل شده. ... چند سال دیگه باید صبر کنم ؟ چند تا ...
    داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اندImage result for ‫داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند‬‎Image result for ‫داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند‬‎Image result for ‫داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند‬‎Image result for ‫داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند‬‎Image result for ‫داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند‬‎Image result for ‫داستان هاي زندگي من فقط چند کلمه اند‬‎
     
     


    20 . نکته های کوچک زندگی - جملات زیبا گیله مرد
    ‎و ما فقط از سود این سرمایه میتوانیم استفاده نماییم نه از خود آن؛ .... خیلی ها راه های
    رسیدن به اوج را فراموش کرده اند. ... دو کلمه حرف حساب ..... منبع : زندگی زیبای من این

     



    21 . عشق فقط خدا
    ‎«غیبت» به معنای «حاضر نبودن»، تهمت ناروایی است که به تو زده اند. و آنان که بر این
    پندارند، فرق میان ... کانال تلگرامی عشق فقط خدا جهت ورود بر روی لینک یا عکس زیر
    کلیک کنید ... من تو را در ظرافت شعله های گرم شمع،. ملموس می یابم ... خیالم راحت شد،
    چند روز بعد از این جریان. دو نفر [اهل ..... داستان زندگی ما آدمها هم دقیقا. از همین قرار ...
     


    22 . نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
    ‎4 ا کتبر 2008 ... چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از توالت بیرون آمد و رفت جلوی ... گفت:
    "من یکی از ستایشگران رقص تو می باشم و دلم می خواهد فوت و فن رقص تو را یاد
    بگیرم. ... رکوردی که حتی سریعترین خودروهای فراری هم نتوانسته اند بشکنند. ...
    زبان فقط طعم های شوری شیرینی ترشی و تندی رو متوجه میشه اما مزه مثلا ...
     


    23 . هی درد درد درد ... می کشم!
    ‎پریشان گویی های یک روح سرگردان - هی درد درد درد . ... گفتم هوا سرده، بخاری رو خاموش
    نمی کنم اما تو فقط یه کلمه، فقط یه کلمه به من بگو .... ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﭼﻨﺪ ﮐﻠﻤﻪ ﮐﻤﺮ ﻣﺮﺍ ﺑﺸﮑﻨﯽ! ..... ما
    که توی داستان زندگی نمی کنیم، هر چند داستان خودمان را داریم، رویاهای خودمان را داریم.
     


    24 . اصول تربیتی کودک زیر 7 سال | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
    ‎18 دسامبر 2012 ... من برای سئوال هایم چند جواب دارم شما هم به من در پاسخ کمک کنید: زیرا کودکان همه ...
    زیرا کودکان هنوز بچه ادمند و فقط از طبیعت انسانی خود پیرزی میکنند ! و زیرا . ....
    معنی کلمات می تواند به اندازه کتک زدن، به آنها آسیب برساند. بنابر این .... ازتجربه
    های دوران کودکی خودمان و نیز وقایع زندگی خود کودک برایش حرف بزنیم.
     


    25 . داستان کوتاه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
    ‎به طور کلی داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شوند که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند
    باشند ... زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی، برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده
    فقط ... داستان کوتاه ممکن است خیلی کوتاه باشد و مثلاً حدود ۵۰۰ کلمه بیشتر نداشته
    باشد .... نویسنده ممکن است شخصیت‌هایی یک وجهی، چند وجهی، ایستا یا پویا خلق کند.
     


    26 . عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: شعر (showing 1-50 of 288)
    ‎يک پرده باز بين من و او کشيده اند (سارا گمانم آن طرف پرده مانده است) محمدحسین
    بهرامیان) .... همواره چون من نه : فقط یک لحظه خوب من بیندیش لبریزی از ... زندگی چون
    گل سرخی است پر از خاک و پر از برگ و پر از عطر لطیف یادمان باشد ... کلمات دیروز را
    امروز نگویم ... من راوي‌ام ... تو شخصيت داستان من .... تیری که عشق را به دلم دوخته به
    چند؟
     


    27 . نقطـــ . ــــه ، سرخط ...
    ‎کلمات کلیدی :عکس نوشته های زیبا، جملات زیبا و مفهومی، شعر کوتاه عاشقانه،
    اینستاگرام عکس نوشته. اینستاگرام نقطه ... احمق ها بیشتر از آنکه موجب تنفر شوند
    ، مایه ترحم اند. .... کلمات کلیدی :متن ادبی، داستانهای کوتاه و آموزنده، نکته های کوچیک
    زندگی من، جملات زیبا و مفهومی. پدر و دختر ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮔﻨﺎﻩ ﻫﺴﺖ ﻭ ﺁﻥ ﺩﺯﺩﯼ ﺳﺖ ! ﻣﺮﺩ ﺁﻫﺴﺘﻪ
    ﺩﺭ ...
     


    28 . بی صـــــــداتــر از ســـــکـوتـــــ
    ‎فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسی را که معنی این کلمات را بفهمد . . . " پوست ... در
    زندگی برای رسیدن از خود به خدا یک خط راست و کوتاه لازم است ؛. نامش صراط ...
     


    29 . جملات پند آموز - مـثـبــت اندیــشــــی - blogfa.com
    ‎6 مه 2016 ... داستان " میوه ی نوبرانه " ... برای رشد کردن و آماده شدن برای پذیرش مسئولیت های
    بزرگتر . ... آدم‌ها همه شان دوست داشتنی اند و همه را می توانی ببخشی ،حتی چراغ قرمز
    برایت مکثی دوست داشتنی می شود که .... یک بعد از ظهر دلنشین آفتابی را چند
    میخرید؟ ... در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت
     


    30 . تجربه‌ی من در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی - روزنوشته های محمدرضا ...
    ‎قبل از اینکه توضیحات آموزشی بدهم چند نکته لازم است: ۱) من تا کنون ... دوستی
    داشتم که یک بار به من گفت: در تلفظ کلمات راحت باش. هر چقدر که پرت و ... فقط به

     



    31 . جملات کــوتاه و زیبــای گـــوتــه - حکیمانه
    ‎داستانهای کوتاه فرانتس کافکا ... آنجا که نور بیشتر است سایه های سیاه تری می
    توان یافت . ... من در تولد خود نقشی نداشتم و در مرگ خود نیز نقشی ندارم ، نقش من فقط
    در زندگی من ... هرکس باید روزانه یک آواز بشنود ، یک شعر خوب بخواند و در صورت
    امکان چند کلمه ... آنها که غائب اند ، کمال مطلوب اند و حاضرین معمولی و پیش و پا افتاده
    اند .
     


    32 . سخنان بزرگان و تکنیک های زندگی
    ‎سخنان بزرگان و تکنیک های زندگی - كلمه ها، تواناترين داروهايي هستند كه نوع ... در
    درون شماست که می تواند در عرض چند دقیقه همه چیز را در زندگی ما و شما عوض کند. ... "
    خداوندا، آنچه را که بیش از آنچه قدرت انجامش را داشته باشم، آرزویش را دارم، به من عطا کن.
    " ... "کمی دولت و کمی شانس در زندگی لازم است، اما فقط یک احمق به این دو اعتماد می‌کند.
    "
     


    33 . 5ماجرای باور نکردنی از غسالخانه بهشت زهرا - بولتن نیوز
    ‎20 ا کتبر 2012 ... من فقط گوش می‌کردم باورش سخته ولی گوشی رو گذاشتم و بلند شدم. ..... شستشو می ده
    زیباترین مرگ در جهان شهادت است در راه آرمانهای الهی زندگی های بیشترشون مخصوصا
    اونهایی که ..... سلام اقامرتضی من عاشق این بیت شعرم بی نهایت درس ونکات اموزنده
    درون این چندکلمه نهفته. .... خوب بود دست ان های که غسالخانه اند درد نکنه.
     


    34 . عــــاشــــقــــانــــه - غمگین
    ‎س : ساعت های ... چند شنبه فرقی ندارد ، اگر نباشی هفته ام را خاکستری کرده ای ... دلم
    تو را ، فقط و فقط تو را از میان این همه ضمیر میخواهد ، همین و باز هم ... در وصف حالم همین
    سه کلمه کافیست : لبخندم درد میکند ! ... در زندگی من اتفاقهایی همیشه می افتند حتی
    وقتی دستشان را میگیرم ..... در این داستان پرماجرا من به هیچکس خیانت نکردم چز “دلم”
     


    35 . همه چی به زبان انگلیسی - blogfa.com
    ‎آدم های موفق به اندیشه هایشان عمل می کنند اما سایرین تنها به سختی انجام آن می اندیشند
    . ... چیزی به نام غیرممکن وجود ندارد چرا که غیرممکن خودش می گوید که من ممکن هستم. ...
    اگر نگرشمان را به زندگی، گروه و کارمان عوض کنیم زندگی 100% خواهد شد. ... یک فعل
    چند قسمتی برای خود معنی خاصی دارد که با معنی کلمات تشکیل دهنده آن متفاوت است ...
     


    36 . داستان آن کنیزک کی با خر خاتون شهوت می‌راند و او را چون بز و ... - گنجور
    ‎بخش ۵۹ - داستان آن کنیزک کی با خر خاتون شهوت می‌راند و او را چون بز و خرس آموخته
    بود ..... باور بفرمایید من جناب مولانا رو رد نمیکنم و در این حد هم که شما ستایش
    میکنید ..... خاطر چند کلمه ای که به نظرمان مثلا بد است خودمان را از درک انچه گفته شده
    محروم کنیم؟ ... یا فقط گفته های بزرگان است که صرفا خواسته اند اظهار فضلی کرده
    باشند؟
     


    37 . نجواهای یک بغض لبریز
    ‎منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد غزل و عاطفه و روح ... تمام دلخوشی لحظه های من از
    توست تو آن آن زمانی که ... می فهمد فقط زندگی بعداز تورا آن بی گناهی که تنش ...
    آستینت را که بـالا داده بودی دیـده انـد ... میزان حضور و حذرش چـــند بـه چند است. از :
    صالح ...
     


    38 . داستان های کوتاه
    ‎24 دسامبر 2015 ... داستان های کوتاه - Short Story - بهارم تو هستی - داستان های کوتاه. ... روباه که زیاد
    گرسنه بود به شیر گفت اگر فکری نکنیم تو و من از گرسنگی می میریم و فقط خر
    زنده می ماند، زیرا او ... شیر شجره نامه اش را خواند و فرمود: جد اندر جد من حاکم و سلطان بوده
    اند! ... شیخی از شاگردش پرسید: چند وقت است که در ملازمت من هستی؟
     


    39 . آیا قبل حضرت آدم انسان های دیگری بودند؟ آیا تمدن داشتند؟ | شهر سوال
    ‎27 مه 2013 ... همچنین امام باقر(ع) فرموده اند: خدای عز وجل از روزی كه زمین را آفریده، هفت عالم را در آن
    خلق ... که قبل از حضرت آدم (ع) انسان های دیگری بر روی کره زمین زندگی می کرده اند.
    ..... حالا شما میخواید همه چی رو با چند تا حدیث من درآوردی بدون سند توضیح بدید. ...
    خصوصا با توجه به اینکه داستان آدم و حوا، اساسا داستانی نقلی است و تمام ...
     


    40 . شکر خدا - شُکر خدا رو فراموش نکنیم
    ‎معبود من. دوستت دارم بيشتر از هميشه و هر روز. مي بوسمت بهترينم. خداي خوبم ... ولی
    به من زندگی می بخشد ..... تکرار شدن این حرکت که در کلمه «الله» تشدید دارد نیز ....

     



    41 . امید - داستانهای واقعی از "راز"
    ‎ولی من آنقدر دوست/پسر سابقم را دوست داشتم و دلم برایش تنگ شده بود که فقط ... او
    مدام به من نگاه می کرد و چند بار گفت که چقدر خوشحال است که شانس دوباره ای ...... من به
    او گفتم که میگرنم کاملاً ناپدید شده و ستار ها از بین رفته اند ، و حتی ... انگار کتاب
    را برای من نوشته بودند - تمام جمله ها ، و کلمات مال من بودند ، برای اینکه مرا به زندگی ...
     


    42 . نیازهای جنسی مردان - طلبه ای در عصر انتظار
    ‎حاج آقا راستش رو بخواید من نمی تونم همسرم رو ارضا کنم. .... از شماره های ایرانسل برای
    من میاد. ... بهش گفت فقط اگه دور و برمون پیداش بشه با ماشین از روش رد میشه ......
    شرایط دوران عقد محرمیت با داستان دوران زندگی مشترک و بعد از جشن ازدواج کاملا
    متفاوت ... با هم چند کلمه صحبت کنند ، یا دو ساعت در روز به یک مکان تفریحی در
    اطراف خانه ی ...
     


    43 . جوک و طنز در حد لالیگا HMdj.blogfa
    ‎عکس + 10 داستان های کوتاه و شاید تاثیر گذار. ... کلاس شروع شد، بدون هیچ کلمه ای
    یک شیشه بسیار بزرگ از داخل بسته برداشت و ... حالا من می خوام که متوجه این مطلب
    بشین که این شیشه نمایی از زندگی شماست ،توپ های ... ﻓﻘﻂ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻪ ﺁﺧﺮ ﮐﻼﺱ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ .
    ﻣﻦ .... امام على علیه السّلام فرموده اند : پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و
    دوام ...
     


    44 . متن های عاشقانه - blogfa.com
    ‎مــــــن تــــــورو ذره ذره جــــــمع کـــردم. .... برچسب‌ها: متن های عاشقانه, عشق, اس ام اس, اس ام
    اس عاشقانه · + نوشته شده در .... به همــين راحتـي جـابـه جـايـي كلـمات ... زِندگـــي در
    حــــــــال بارگـــــــيري است، لطفاً صـَــــبر کـُــنيد. .... این مردم دیگر حیا را به ناکجا
    آباد برده اند. .... فـقط مي پـرسـم ، منـو " چـــــند " فـروخـتـي ؟ ..... در يـک داسـتـان
    کــوتــاه .
     


    45 . یازده راهی که "قانون جذب" می تواند زندگی شما را بهبود بخشد - خبرآنلاین
    ‎6 سپتامبر 2013 ... روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال های متمادی است که حول مسئله ...
    سارا جان آسونه فقط مثبت فکر کن و اجازه بده افکار منفی راه خودشان را بروند و باهاش
    جنگ نکن. ... سلام من چند روزه که با قانون جذب آشنا شدم اما طبق چیزایی که خوندم اینطور
    .... معنیه یک کلمه هست جذب من الان صاحب دوتا سالن زیبایی هستم.
     


    46 . جملات تاثیر گذار - زندگی امید موفقیت
    ‎بعضی از آدم ها نمایشنامه اند و در چند پرده نوشته می شوند . بعضی از آدم هافقط جدول و ...
    قـرار نـیـسـتــــــ مـن طـوری زنـدگی کـنـم کـه دنـیـا دوسـت داره ، خـب طـبـعـا قـرارهـم ...
     


    47 . دکتـر علی شریـعـتـی - جمله های زیبا و قصار از دکتر شریعتی
    ‎دکتـر علی شریـعـتـی - جمله های زیبا و قصار از دکتر شریعتی - "ای که همه هستی ... هر
    کس آن چنان می میرد که زندگی می کند و هر کس آن چنان که در بیداریست، خواب می بیند!
    ... نمی توان بازگشت , اما لحظه ای باید درنگ کرد و شاید چند گامی به بیراهه رفت . ...
    فاشیسم می گوید : نانت را من میخورم ، حرفت را هم من می زنم ، تو فقط برای من کف بزن!
     


    48 . ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید | میدان
    ‎27 آوريل 2015 ... در اولین معنای کلمه، آن طوری که حدود ۲۵۰۰ سال قبل و در کتیبه بیستون و نقش ...
    عرب‌ها فقط ملخ نمی‌خورند و فقط هم عرب‌ها نیستند که ممکن است ملخ و چیزهای عجیب
    دیگر بخورند. ...... من تا بحال بیش از ۷۵ جلد کتاب خوندم که چند تا از این کتابها
    بالای .... و دیگری تخلیه عقده های فکری و روحی و تاریخی و حتی زندگی شخصی ...
     


    49 . حرف دل - آری آغاز دوست داشتن است...
    ‎ایرانی ها، از قدیم معنی سکوت و سخن بخردانه گفتن را خوب بلدند، اشکال فقط در ...
    قطعاً یکی از راههای تحمل ِزندگی، پناه بردن به سکوت است. همیشه گفته اند، از آن نترس
    که های و هو دارد، از آن بترس که برّوبرّ، نگاهت می کند و در .... زنده ماندن چند راه حل ساده
    دارد! ...... که در پست ترین صحنه های لندن آواز می خواند و صدقه می گیرد داستان من است.
     


    50 . کامنت دردناک یک دختر 26 ساله برای ظریف در فیس بوک+ پاسخ ظریف
    ‎20 ا کتبر 2013 ... همه اینارو گفتم که بدونید کسایی مثل من هستند که فقط زنده اند اما بارها و بارها آرزوی
    مرگ میکنند. .... قصه نامه نگاری های مذکور ازآن طرح های جنگ روانی است تاذهن عده ای ساده

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد