تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن

تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن,تو,اگر,دوست,مي,خواهي,خب,مرا,اهلي,کن,

تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن 1 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن - مسافريخی‎شازده کوچولو گفت:نه؛ من پی دوست می گردم. ... ولی تو اگر مرا اهلی کنی هر دو به هم نيازمند خواهيم شد. ... شازده

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 10 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 1,130 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 1 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 87 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 1,130 بازدید ماه : 311,035 بازدید سال : 3,238,755 بازدید کلی : 28,708,472 اطلاعات شما
    آی پی : 3.147.85.175 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن
     


    1 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن - مسافريخی
    ‎شازده کوچولو گفت:نه؛ من پی دوست می گردم. ... ولی تو اگر مرا اهلی کنی هر دو به هم
    نيازمند خواهيم شد. ... شازده کوچولو آهی کشيد و گفت: آن که من می گويم در زمين نيست.
    ... چه خوب!.... مرغ چطور؟ - نه. روباه آهی کشيد و گفت: حيف که هيچ چيز بی عيب نيست.
     


    2 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن ( حتما بخون ) - انجمن مذهبی ...
    ‎تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن اهلی کردن یعنی چه؟ روباه گفت: ... اما تو موهای طلایی
    داری و چقدر خوب خواهد شد آن وقت که مرا اهلی کرده باشی! چون گندم ...
     


    3 . دختری از جنس باران - !تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن
    ‎تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن - ... روباه گفت: نمی توانم با تو بازی کنم، آخرهنوز
    کسی مرا اهلی نکرده است. ... وچقدر خوب خواهد شد آن وقت که مرا اهلی کرده باشی ؛.
     


    4 . عروس دریاهای آبی... - تواگر دوست میخواهی , مرا اهلی کن!
    ‎تواگر دوست میخواهی , مرا اهلی کن! - نجوایی در سرزمین احساس(روانشناسی) ... جز با
    چشم دل نمی توان خوب دید.وآنچه اصل است ,از دیده پنهان است , انسانها این حقیقت را ...
     


    5 . آروم ولی ...
    ‎روباه گفت : تو اهل اینجا نیستی پی چه می گردی؟ ... اما تو موهای طلایی داری و چقدر خوب
    خواهد شد آنوقت که مرا اهلی کرده باشی .چون گندم ... تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن.
     


    6 . شازده کوچولو - یادداشت های خط خطی
    ‎... می کند. ولی اگر تو مرا اهلی کنی، زندگی ام چنان روشن خواهد شد که انگار نور خورشید
    بر آن تابیده است. ... پس وقتی که اهلی ام کنی معجزه می شود! ... اگر دوست می خواهی بیا
    و مرا اهلی کن! ... راز من این است و بسیار ساده است: فقط با چشم دل می توان خوب دید.
     


    7 . د کتر علی شریعتی - تو اگر یک دوست میخواهی مرا اهلی کن
    ‎آدم ها همه چیز را حاضر آماده از مغازه ها میخرند اما. چون مغازه ای نیست که دوست معامله کنند.
    آدم ها مانده اند بی دوست. تو اگر یک دوست میخواهی مرا اهلی کن. پرسید اهلی کردن یعنی ...
     


    8 . صفحه بعد - شازده کوچولو :: پونه‌ی بارانی
    ‎شازده کوچولو گفت: نه، من پی دوست می‌گردم. ... چه خوب!... مرغ چطور؟ - نه! روباه آهی کشيد
    و گفت: حيف که هيچ چيز بی‌عيب نيست. ... تو اگر دوست می‌خواهی مرا اهلی کن!
     


    9 . نوشته هایی برای خودم - شازده کوچولو
    ‎نوشته هایی برای خودم - شازده کوچولو - دلواپس نخواندن تو هستم. ... گندمزارها مرا به ياد
    هيچ چيز نمي اندازند و. اين جاي تاسف دارد! ... تو اگر دوست مي خواهي خب منو اهلي كن!".
     


    10 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن ... - انجمن دانشجویان ایران
    ‎13 ژوئن 2015 ... روباه گفت: نمی توانم با تو بازی کنم, هنوز اهلی ام نکرده اند. شازده کوچولو ... حالا تو
    اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن ! ... جز با چشم دل نمی توان خوب دید.Searches related to تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن

     



    11 . " بی بهانه، بی دلیل " - تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن !
    ‎25 جولای 2010 ... اما چون دکانی نیست که دوست معامله کند آدم‌ها مانده‌اند بی‌دوست... تو اگر دوست می‌خواهی
    خب منو اهلی کن! ... به این ترتیب شهریار کوچولو روباه را اهلی کرد.
    تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کنImage result for ‫تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن‬‎Image result for ‫تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن‬‎Image result for ‫تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن‬‎Image result for ‫تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن‬‎Image result for ‫تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن‬‎
     


    12 . قسمت ملاقات مسافر کوچولو با روباه - ساغرشعرامید
    ‎شازده کوچولو گفت: نه من پی دوست می گردم. ... چه خوب... مرغ چطور؟ -نه. روباه آهی کشید و
    گفت: حیف که هیچ چیز بی عیب نیست. ... تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن.
     


    13 . روباه گفت :تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن ....... شازده کوچولو پرسید ...
    ‎روباه گفت :تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن ....... شازده کوچولو پرسید : اهلی یعنی چه
    ؟ روباه گفت :یعنی ایجاد علاقه کردن ..... شازده کوچولو پرسید : چطوری ؟ روباه گفت ...
     


    14 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن ... - روزهای خوبِ مریم بودن ... - مریمی
    ‎روباه گفت : يك چيزي ست كه پاك فراموش شده ، معنيش ايجاد علاقه كردن است ، اگر تو
    منو اهلي كني ، انگار كه زندگيم رو چراغان كرده باشي ، آن وقت صداي پايي رو مي شناسم ...
     


    15 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن! - بادصبا
    ‎تو الان واسه من یک پسر بچه‌ای مثل صد هزار پسر بچه‌ی دیگر. نه من هیچ احتیاجی به تو
    ... یک گلی هست که گمانم مرا اهلی کرده باشد. ... تو اگر دوست می‌خواهی خب منو اهلی کن!
     


    16 . نوازش خدا - اهلی کردن
    ‎شازده کوچولو گفت: بیا با من بازی کن، نمی دانی چقدر دلم گرفته! روباه گفت: ... من
    مرغ ها را شکار می کنم، آدم ها مرا. ... روباه گفت: تو اگر دوست میخواهی خب منو اهلی کن!
     


    17 . دفتر عشق - مرا اهلی کن!
    ‎و باز یکبار دیگر توی دلش گفت : « مرا باش که فکر می کردم با این گل منحصر به
    فرد خود در دنیا ، چقدر ... تو اگر واقعاً به دنبال یک دوست می گردی ، خب مرا اهلی کن! ».
     


    18 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن :: دلنویس های من
    ‎۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن» ثبت شده است - ... روباه
    گفت: نمی توانم با تو بازی کنم، آخرهنوز کسی مرا اهلی نکرده است. شازده کوچولو گفت
    :من دنبال دوست ... وچقدر خوب خواهد شد آن وقت که مرا اهلی کرده باشی ؛. چون گندم که به ...
     
     


    20 . تو اگر دوست می خواهی خب مرا اهلی کن... - خطی ز دلتنگی...
    ‎19 جولای 2012 ... روباه گفت نمی توانم با تو بازی کنم هنوز اهلیم نکرده اند آخر. شازده کوچولو گفت: پی
    دوست می گردم. اهلی کردن یعنی چه؟ روباه گفت: چیزی است که پاک ...Searches related to تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن

     



    21 . لینک - وبلاگ طيب شريفي
    ‎شهريار کوچولو گفت: -بيا با من بازی کن. نمی‌دانی چه قدر دلم ... يک گلی هست که گمانم
    مرا اهلی کرده باشد. روباه گفت: -بعيد ... تو اگر دوست می‌خواهی خب منو اهلی کن!
     


    22 . شازده کوچولو - شوریده دل
    ‎شازده کوچولو گفت: بیا با من بازی کن،نمی دانی چقدر دلم گرفته. ... اما اگر منو اهلی
    کردی هردو تامان به هم احتیاج پیدا می کنیم. تو ... تو اگر دوست می خواهی خب مرا اهلی کن
    !
     


    23 . تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن
    ‎16 نوامبر 2016 ... بی هویته http://shereno.com/6339/6372/76925.html *** تو اگر دوست میخواهی خب
    مرا اهلی کن . دوست مى خواهى خب مرا اهلى . تو اگر دوست مى خواهى مرا .
     


    24 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن ...
    16 مه 2016 ... نیلوفر عَلی اَیُّ حال، هیچ انسانی نیست که راه برای رسیدن به خدا نداشته باشه..خدا که
    فقط متعلق به آدم های خوب نیست، خدا، خدای آدم های خلاف کار هم هست و.
     


    25 . نوشته های خودم - تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن
    ‎نثارت می کنم اگر بخواهی , اگر خرابش نکنی , اصلا اگر برایت مهم باشد , خب 100
    درصد برایت مهم. است , مهم بوده که مرا اهلــی کردی , که علاقه ایجـــاد کردی ...اصلا تو اگر
    ...
     


    26 . آنوقت بود كه سرو كله ی روباه پیدا شد.... - تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن
    ‎To see more from تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن on Facebook, log in or create
    ... شازده كوچولو گفت: نه ، پی دوست می گردم. ... تو اگر دوست می‌خواهی خب منو اهلی كن!
     


    27 . تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی كن . - کلوب
    ‎13 مه 2012 ... تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی كن . ... چه خوب!... مرغ چطور؟ - نه! روباه آهی کشید و گفت:
    حیف که هیچ چیز بی‌عیب نیست. لیکن روباه به فکر قبلی خود ...
     


    28 . بوتیمار - آنتوان دو سنت اگزوپری
    ‎اما اگر منو اهلی کردی هر دوتامان به هم احتیاج پیدا می کنیم. تو واسه من ... یک گلی هست
    که گمانم مرا اهلی کرده باشد. روباه گفت: ... تو اگر دوست می خواهی خب منو اهلی کن!
     


    29 . با او بودم،بی اوشدم ،درعشق او چون او شدم - منو اهلی کردی اما... مسئول نبودی
    ‎چقدر خوب می شود اگر مرا اهلی کنی! ... و چیز های حاظر و آماده را از مغازه می خرند اما چون
    مغازه ای نیست که "دوست" بفروشد همه مانده اند بی ... تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن!
     


    30 . سلام. ! شازده کوچولو سر برگرداند و کسی را ندید، ولی
    ‎شازده کوچولو گفت:بیا با من بازی کن،من آنقدر غصه به دل دارم که نگو... روباه ... و
    چقدر خوب خواهد شد آن وقت که مرا اهلی کرده باشی! ... تو اگر دوست می‌خواهی مرا اهلی کن!Searches related to تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن

     



    31 . تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن - ریو
    ‎16 نوامبر 2016 ... تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن. اهلی کردن ... شازده کوچولو گفت:نه؛ من پی دوست می
    گردم. ... اما تو موهای طلايی داری و چقدر خوب خواهد شد آن وقت که مرا ...
     


    32 . بـــــــــانــو - تو اگر من را دوست داری اهلیم کن
    ‎بـــــــــانــو - تو اگر من را دوست داری اهلیم کن - یادداشتهای دختری که پدرش بانو
    صدایش می زند. ... اهلی خواهی کرد ... من رامِ تو خواهم شد و تو برای من در دنیا یگـانه خواهی
    بود .
     


    33 . کتابخوان/روباه گفت: تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن - دنیای خبر
    20 ژانويه 2016 ... آخرین خبر/ روباه گفت: تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن. شازده کوچولو پرسید: اهلی
    یعنی چه؟ روباه گفت: یعنی ایجاد علاقه کردن. شاده کوچولو پرسید: ...
     


    34 . تو تا زنده اي نسبت به چيزي كه اهلي كرده اي مسئولي! - پریزاد
    ‎من مرغ ها را شكار مي كنم، آدم ها مرا. ... صداي پاي ديگران مرا وادار مي كند توي هفت سوراخ
    قايم بشوم، اما صداي پاي تو مثل نغمه ي ... تو اگر دوست مي خواهي خب، منو اهلي كن!
     


    35 . شازده کوچولو - بیشه
    ‎اگر کسی گلی را دوست داشته باشد که در میلیونها ستاره فقط یکی از آن پیدا شود
    همین کافی است که وقتی به آن ستاره ... و چقدر خوب خواهد شد آن وقت که مرا اهلی کرده
    باشی! ... Taranom63: اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن، تو اگر دوست می خواهی مرا
    اهلی کن ...
     


    36 . بی‌زحمت... مرا اهلی کن! - محمود معظمی
    ‎چه خوب!... مرغ چطور؟ - نه! روباه آهی کشید و گفت: حیف که هیچ چیز بی‌عیب نیست. ...
    تو اگر دوست می‌خواهی مرا اهلی کن! ... آن‌وقت خواهی فهمید که گل تو در دنیا یگانه است.
     


    37 . تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن! - زیباترین اشعار - blogfa.com
    ‎fitiفیتی زیباترین اشعار fiti.blogfa.com - تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن! -
     


    38 . fitiفیتی غم زمانه خورم یا فراق یار کشم ؟ به طاقتی که ندارم کدام بار کشم . . . ؟
     


    39 . جایی که کوه بوسه می زند بر ماه - تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن ...
    ‎جایی که کوه بوسه می زند بر ماه - تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن . ... شازده کوچولو
    برای این روباه را اهلی کند هر روز با ناز کمی پیش تر می امد . ... چون تو برایم اواز
    خواندی ٬ مرا با تمام خوب و بد هایم پذیرفتی ٬ به من اعتماد به نفس دادی ٬ بعد از تو به چه
    کسی ...
     


    40 . كلــــــــبــــــــه احــــساســــــ - شازده کوچولو - blogfa.com
    صداي پاي ديگران مرا وادار مي كند توي هفت سوراخ قايم بشوم. اما صداي ... وزيدن باد را كه
    توي گندم زار مي پيچد دوست خواهم داشت. ... تو اگر دوست مي خواهي خب منو اهلي كن!".Searches related to تو اگر دوست مي خواهي، خب مرا اهلي کن

     



    41 . واکاوی های ذهن یک دیوانه - 19. تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن
    ‎تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن - وقت رفتن باید رفت... ... البته مهم بوده ولی فکر
    می کردم کارم درسته و انجامش دادمش. بعد یه عالمه دوست خوب رو هوا ریختم. یعنی گم ...
     


    42 . FOR BE DEN: تو اگر دوست می‌خواهی , خوب مرا اهلی کن
    ‎15 دسامبر 2009 ... تو اگر دوست می‌خواهی , خوب مرا اهلی کن. من مسئول گل خودم هستم... روز بسیار عجیبی
    بود. شور عجیبی امروز داشتم . امروز کتابی را خواندم که باید سالها ...
     


    43 . مـــــــــــداد رنگی - تو اگر دوست می خواهی، خب مرا اهلی کن ...
    ‎16 نوامبر 2016 ... تو اگر دوست می خواهی، خب مرا اهلی کن ... پرنده های آبی با بال های سفید اکلیلی، بال
    بال می زنن و کشون کشون می رسوننت زمین، به هوای چی اومده بودی؟
     


    44 . غزل
    ‎آدمها بی دوست و آشنا مانده اند.تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن! اینک راز بسیار ساده ای
    را به تو میگویم:بدان که جز با چشم دل نمی توان خوب دید، آنچه اصل است از دیده پنهان ...
     


    45 . اينجا شروع يك خودكشي دوباره است - تو تا اخر عمرت مسئول کسی هستی ...
    ‎اما چون دکانی نیست که دوست معامله کند آدم ها مانده اند بی دوست... تو اگر دوست می خواهی
    خب مرا اهلی کن!" شازده کوچولو پرسید: "راهش چیست؟" روباه جواب داد: "باید خیلی ...
     


    46 . فردا با ماست - من را اهلی کن...
    ‎تو الان واسه من یک پسر بچه ای مثل صد هزار پسر بچه ی دیگر. ... اما اگر تو منو اهلی
    کنی انگار که زندگیم را چراغان کرده باشی. ... تو اگه دوست میخواهی خب منو اهلی کن.
     


    47 . کتابخوان/روباه گفت: تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن - کوپه
    ‎آخرین خبر/ روباه گفت: تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن. شازده کوچولو پرسید: اهلی
    یعنی چه؟ روباه گفت: یعنی ایجاد علاقه کردن. شاده کوچولو پرسید: چطوری؟
     


    48 . بی‌زحمت… مرا اهلی کن! – مکتب زندگی
    ‎14 نوامبر 2016 ... شازده کوچولو گفت: نه، من پی دوست می‌گردم. ... چه خوب!… مرغ چطور؟ – نه! روباه آهی
    کشید و گفت: حیف که هیچ چیز ... تو اگر دوست می‌خواهی مرا اهلی کن!
     


    49 . از جنس باران تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن
    ‎از جنس باران تو اگر دوست میخواهی مرا اهلی کن آخر گفت بیزحمت مرا اهلی کن. ... چه
    روباه گفت تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن تو اگر دوست می‌خواهی خب منو اهلی کن .
     


    50 . Images tagged with #اهلی_کردن on instagram - Imgrum
    ‎... کن! . . . روباه گفت: آدم فقط از چيزهایی که اهلی کند میتواند سر در آورد. ... تو اگر
    دوست میخواهی خب #منو_اهلی کن! ... ولی تو اگر مرا اهلی کنی، هر دو بهم نيازمند خواهيم شد

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد