حکمتت رو شکر

حکمتت رو شکر,حکمتت,رو,شکر,

حکمتت رو شکر 1 . آهسته با خدا - خدایا حکمتت رو شکر‎آهسته با خدا - خدایا حکمتت رو شکر - گر از یادم رود عالم تو از یادم نخواهی رفت....... 2 . حکمتت رو شکر! - یادایام‎حکمتت رو شکر! - یادایام -

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 76 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 13,533 بازدید دیروز : 16,836 ورودی امروز گوگل : 66 ورودی گوگل دیروز : 80 آي پي امروز : 1163 آي پي ديروز : 838 بازدید هفته : 48,665 بازدید ماه : 235,444 بازدید سال : 3,163,164 بازدید کلی : 28,632,881 اطلاعات شما
    آی پی : 18.117.74.44 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    حکمتت رو شکر

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    حکمتت رو شکر
     


    1 . آهسته با خدا - خدایا حکمتت رو شکر
    ‎آهسته با خدا - خدایا حکمتت رو شکر - گر از یادم رود عالم تو از یادم نخواهی رفت.......
     


    2 . حکمتت رو شکر! - یادایام
    ‎حکمتت رو شکر! - یادایام - خاطرات ، احساسات و داستانهای من.
     


    3 . نیلــوفــرانــه - حکمتت رو شکر!
    ‎نیلــوفــرانــه - حکمتت رو شکر! - در پس هیاهوی خیابانها، اینجاست خلوت تنهاییِ من.
     


    4 . خدایا حکمتت رو شکر | جستجو | اخبار 96
    ‎خدايا حسود نیستم بخیل هم نیستم چرا به بعضی ها اینقدر شانس می دی و بعضیها نه
    خدايا حکمتت روشکر نمی دونم چند نفر با من هم عقیده هستن هر چه زرنگتر و برو روی ...
     


    5 . خدایا حکمتت رو شکر :: تشنه ی خدا - بلاگ
    ‎7 نوامبر 2016 ... ازخودم مثال میزنم : گاهی برای نمره آوردن توی درسی یا برنده شدن توی مسابقه ای دست به
    دامن توشدم ودر ازای رسیدن به این اهداف نماز اول وقت یا توجه ...
     


    6 . ای حکمتت رو شکر اوستا کریم :: منو خدا دوستیم
    ‎آقا ما رفتیم مصاحبه پارتی هم داشتیم از نوع گردن کلفتش ولی نتیجه اش واضحه رد
    شدیم با سر اومدیم بیرون ,آقا ما هنوزم روحیه مان را نباخته ایم ما هنوز پر از انرژی هستیم
    ...
     


    7 . man - خدا حکمتت رو شکر
    ‎خدا حکمتت رو شکر. گاهی وقتا خیلی خیلی دلم میگیره. در گذشته اشتباهات زیادی
    انجام دادم اما تا جایی که تونستم از همه حلالیت طلبیدم. خدایا مگه نمیگن تو ستار ...
     


    8 . دست نوشته های عاشق تنها - خدایا حکمتت رو شکر . . .
    ‎خدایا حکمتت رو شکر . . . با سلام. خیلی دلم گرفته . نمی دونم چرا .تو این مدتی که
    نبودم اتفاقات زیادی افتاد . باز هم دردسر و ناراحتی و غم و غصه . نمی دونم روزی می رسه
    که ...
     
     


    10 . للبیت | خدایا حکمتت رو شکر | جستجو |
    ‎خدايا حکمتت چی هست امشب بوی عطرش تن سعید حس میکنم تمام مدت نمیتونم از فکرش
    بیرون بیام خداجون نمیدونم کجاست تو چه حال هست خدايا هرجا هست هواشو داشته باش ...

     



    11 . آخرین حضور - ....خدایا حکمتت رو شکر
    ‎آخرین حضور - ....خدایا حکمتت رو شکر - بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند . . .
     


    12 . درددل با معبودم - الهی لطفت رو شکر الهی حکمتت رو شکر
    ‎الهی لطفت رو شکر الهی حکمتت رو شکر. خدایا امروز من پرم پر از خالی پر از بی
    احساسی محض. الهی نداشته هامو مث یه بچه که اسباب بازی هاشو می ریزه جلوش میذارم جلو
    ...
     


    13 . wisgoon - ویسگون - خداروشکر که رفت....خدایا حکمتت رو شکر ...
    ‎17 ژانويه 2016 ... خدایا حکمتت رو شکر تازه فهمیدم چرا اینقدر من چقدرتنهام :| مهر 1393. 320. 1dokhtar ·
    میگن خداهمیشه ازبهتریناش یه دونه خلق میکنه :| . . . . . . . ۱۸۹.
     


    14 . خدایا حکمتت رو شکر... - خاطرات مرد کوچک
    ‎خدایا حکمتت رو شکر... - دفتر یادداشتی برای محمدحسین عزیز بابا.
     


    15 . خدایا حکمتت رو شکر
    ‎خدایا حکمتت رو شکر - به نام خدای با خبر از هر پیدا و ناپیدا.
     


    16 . خدایا حکمتت رو شکر .. - تو خونه تایپ کن پول بگیر
    ‎نوشتم آی وی اف.و به وبلاگهاش سر زدم و چقدر مادران انتظار داریم. چقدر جوابهای منفی و
    دل شکسته ها داریم و چقدر نتیجه آی وی اف شون مثبت شده داریم خدايا حکمتت را شکر,
     


    17 . سان روفِ باز - حکمتت رو شکر خدا
    ‎20 ا کتبر 2016 ... حکمتت رو شکر خدا. چجوریه واقعا موندم. حالم که روفرم نیست به خاطر بیماریم... با
    درخواست عقب افتادن اعزا،مم با کلی گواهی پزشکی موافقت نشد و.
     


    18 . خانه | خدایا حکمتت رو شکر | جستجو | - شعر
    ‎خدایا حکمتت رو شکر | جستجو | ... خدایا من نذر کرده بودم که ارزیابی به خوب و خوشی
    تموم بشه و هیچ فکرش رو نمی کردم که تو از ارزیابی هم برای من یک راه جدید باز کنی.
     


    19 . آوای گمشـــــده - حکمتت رو شکر
    حکمتت رو شکر. چند ماه گذشته تو زندگیم با بقیه خیلی متفاوت بود. با مشکلات
    زیادی مواجه شدم. ناراحتی‌های زیادی کشیدم و با چیزایی مواجه شدم که شاید هیچ وقت تو ...
     


    20 . خدایا حکمتت رو شکر:| - ღ خنــــــــــدوانه ღ - loxblog.Com
    ‎خدایا حکمتت رو شکر:| - ღ☻فسقلی خان&زبلی خان☻ღ - ღ☻ خنــــــــــدوانه ☻ღ.
    Previous

     



    21 . پسری از جنس پاییز با بوی بهار - خدایا حکمتت رو شکر
    ‎17 آوريل 2015 ... پسری از جنس پاییز با بوی بهار - خدایا حکمتت رو شکر - مینویسم که فراموش نکنم
    تمام روزهای مرا تو زیبا و پر امید میکنی - پسری از جنس پاییز با ...
     


    22 . حرف های نگفته من - حکمتت رو شکر کنیم یا درش تفکر کنیم؟!
    ‎حکمتت رو شکر کنیم یا درش تفکر کنیم؟! +هنوز تو شوکم خدایا واقعا عجیبی. هرچی
    میخوای درست هرچی بگی درست اصلا ما عاشقتیم باشه هرچی تو بگی. اصلا هرچی تو ...
     


    23 . خدایا حکمتت رو شکر. - کلوب
    21 ا کتبر 2015 ... خدایا حکمتت رو شکر. ... اگه با این جمله موافقی پست مجدد کن لدفن@_@ اگـــــر قرار
    بــود بزرگترین تـــجربه زندگـیت رو... پست مجدد کن لدفن ...
     


    24 . مهاجر - حکمتت رو شکر...
    ‎حکمتت رو شکر... نمیدونم! ولی به گمانم نفسای آخر مجردیه! به نظر خیلی خوب بود...
    توکل به خدا. اما من بی گدار به آب نخواهم زد چند تا مسافرت رو قبلش نوش جان خواهم کرد ...
     


    25 . حکمتت روشکر... .... | صدای سکوت - پرشین فال
    پرشین فال » صدای سکوت » حکمتت روشکر... .... #4218 · elmira68 در صفحه صدای
    سکوت میگه : یک شنبه 21 دی 93 - 9:31. X. 18. 0. حکمتت روشکر... .... هیچ چیزی هنوز
    ...
     


    26 . انرزی مثبت - خدایا حکمتت رو شکر
    ‎انرزی مثبت · خدایا حکمتت رو شکر. تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1392. نویسنده :
    گلناز. نظرات (2). کارت پستال کلمات کلیدی،انرژی مثبت،سخنان حکیمانه ...
     


    27 . صفرنت - حکمتت رو شکر خدا
    ‎20 ا کتبر 2016 ... صفرنت - حکمتت رو شکر خدا. به گزارش وبلاگ خوان صفر نت در وبلاگ سان روفِ باز
    چجوریه به راستی موندم حالم که روفرم نیست به خاطر بیماریم.
     


    28 . خدایا هم رحمت هم حکمتت رو شکر شکر برای بودنت شکر برای بودنم شکر ...
    ‎خدایا هم رحمت هم حکمتت رو شکر شکر برای بودنت شکر برای بودنم شکر برای فرشته
    های زندگیم خدایا برای همه چیز مدیونتم.
     


    29 . میگن خداهمیشه ازبهتریناش یه دونه خلق میکنه :| . . . . . . . . خدایا حکمتت ...
    ‎میگن خداهمیشه ازبهتریناش یه دونه خلق میکنه :| . . . . . . . . خدایا حکمتت رو شکر تازه
    فهمیدم چرا اینقدر من تنهام.
     


    30 . وای خدای من چه جای با صفایی حکمتت رو شکر - هم میهن
    ‎وای خدای من چه جای با صفایی حکمتت رو شکر. ilike. و 5 نفر · 0 نظر. محتوای سایت
    توسط کاربران تولید شده است و «شبکه اجتماعی هم میهن» هیچ مسئولیتی نسبت به آن

     



    31 . خدایا حکمتت رو شکر .. | دانلود رایگان عکس آهنگ جدید 2016
    خدایا حکمتت رو شکر .. مغزی ,نمیتونه ,خیلی ,گفتم ,دادم ,دخترم ,بنظر میومد ,نگاه
    کردم ,نشونشون دادم. یه زن و شوهر جوون پست ویترین وایساده بودن. هرکدوم یه بچه بغلش
    ...
     


    32 . سکوت - خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر!!
    ‎خدایا حکمتتو شکر نمیخوام کفر بگم یا آه و ناله و شکوه و شکایت کنم میدونم که هر ...
    یا آدم های بی خاصیت و بلکه فاسد که نه تنها خودشون یه جامعه ای رو به آتیش می کشند ...
     


    33 . مرکز توانبخشی ناجی گلستان - حکمتت را شکر خدایا
    ‎مرکز توانبخشی ناجی گلستان - حکمتت را شکر خدایا - اولين مركز جسمي حركتي زير
    نظر بهزيستي در گرگان.
     


    34 . خدایا حکمتت رو شکر... - زندگی سبز
    ‎12 سپتامبر 2012 ... خدایا حکمتت رو شکر... شکر که به همه بنده هایت توجه داری ! شکر که یه لحظه هم از بنده
    هایت غافل نمیشی.! شکر که به هر کس به اندازه وسعت دلش لطف ...
     


    35 . فاطمه کریمی خدا حکمتت رو شکر انا لله انا الیه الراجعون زنداییم فوت کرد
    24 ژوئن 2016 ... فاطمه کریمی خدا حکمتت رو شکر انا لله انا الیه الراجعون زنداییم فوت کرد. ... خدا
    رحمتشون کنه ، چه شب خوبی رو واسه شون مقرر کردن . اتفاقا من هم یکی ...
     


    36 . بعله....خدایا کرمتو شکر... حکمتت رو شکر...تو این نوزده سال یک بار هم ...
    ‎12 نوامبر 2016 ... بعله....خدایا کرمتو شکر... حکمتت رو شکر...تو این نوزده سال یک بار هم سرم نزده بودم
    که دقیقا چند ساعت مونده به حرکت قسمت شد در حالیکه کلی از ...
     


    37 . شهید زنده - خدایا حکمتت را شکر !
     


    38 . ‎شهید زنده - خدایا حکمتت را شکر ! - حامیان گفتمان انقلاب اسلامی و دکتر سعید جلیلی
     


    39 . مجله فارسی - حکمتت رو شکر خدا
    ‎20 ا کتبر 2016 ... سیستم وبلاگ خوان مجله فارسی چجوریه به راستی موندم حالم که روفرم نیست به خاطر
    بیماریم... با درخواست عقب افتادن اعزا،مم با کلی گواهی پزشکی ...
     


    40 . خدایا حکمتت رو شکر دلم میگیره از این فاصله ها
    ‎8 مه 2015 ... خدایا حکمتت رو شکر دلم میگیره از این فاصله ها - taha - Google+.
    Previous

     



    41 . پاسخ به شبهه - س – چرا خدا دعای ما را مستجاب نمی‌کند و اگر مصلحت ...
    ‎تا هر چی میشه حرف حکمت و اینا رو وسط میکشید یا میگید شما گناهکاری خدا کاری .....
    دعا میکنم و توکل میکنم اگر رسیدم شکر میکنم و اگر نرسیدم باز هم شکر میکنم چرا ...
     


    42 . حکمتت رو شکر - مریم اجابت شده
    ‎3 دسامبر 2012 ... حکمتت رو شکر. بسم الله. عشق چیز عجیبیست انقد کوچکت می کند. تا انقد بزرگ
    شوی که کسی را نجات دهی. مثلا چه دلیلی داره وقتی می شنوی.
     


    43 . baran8: میگن خداهمیشه ازبهتریناش یه دونه خلق میکنه ...
    ‎میگن خداهمیشه ازبهتریناش یه دونه خلق میکنه . . . . . . . خدایا حکمتت رو شکر تازه
     


    44 . فهمیدم چرا اینقدر من تنهام. 8 + 1393/07/08 - 00:00 در مشکــی پــوشـ . دیدگاه.
     


    45 . بلاگ بلاگ - حکمتت رو شکر خدا
    ‎20 ا کتبر 2016 ... خبرگزاری و وبلاگ خوان بلاگ بلاگ چجوریه به راستی موندم حالم که روفرم نیست به
    خاطر بیماریم... با درخواست عقب افتادن اعزا،مم با کلی گواهی ...
     


    46 . #میگن خدا همیشه از بهتریناش یه دونه خلق میکنه #خدایا حکمتت رو شکر ...
    میگن خدا همیشه از بهتریناش یه دونه خلق میکنه #خدایا حکمتت رو شکر #تازه فهمیدم
    چرا اینقدر من تنهام #@#
     


    47 . متن عارفانه و اس ام اس ناب در مورد خدا - اس ام اس خور
    ‎7 مارس 2013 ... مسکینی دیدم با کفش پاره شکر می کرد خدا را ! گفتم که کفش ... یادت باشد که
    افتادن یک برگ از درخت هم بی حکمت خدا نیست چه برسد باقی رخداد های زندگی ! ... تمام
    غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد : خدایا میدانم که میبینی !
     


    48 . عکس نوشته خدا - تنها عشق واقعی خدا - پرشین بلاگ
    ‎میتونی وقتی متن بالا رو بخونی یک "آمین" بلند بگی؟؟ بلند باشه هاااا، طوری که .....
    حکمتش را ... صبرش را . ... شکر خدا برای این بغض ها و خنده ها. ❤ را به خدا بسپار.
     


    49 . دعا و نیایش - شُکر خدا رو فراموش نکنیم
    ‎ولی تو را خدای گنهکاران خواندم. سه بار «لبیک» فرمودی،حکمتش چیست؟ جواب آمد:
    مطیعان به اطاعت خود،. نیکوکاران به نیکوکاری خود،. و عارفان به معرفت خود اعتماد
    دارند،.
     


    50 . زندگی معرکه ست >> خدایا حکمتت رو شکر
    24 ژانويه 2016 ... خدا خودش می دونه کدوم آرزوت رو برآورده کنه. ... دوستم حاجتش رو از شاه کربلا گرفت ·
    خواب دیشبم · طبیب به مومیایی لطف توام نشانی داد · زیارت نامه ...

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد