چه جانسوز است يک سال بيتو سرکردن

چه جانسوز است يک سال بيتو سرکردن,چه,جانسوز,است,يک,سال,بيتو,سرکردن,

چه جانسوز است يک سال بيتو سرکردن 1 . حسین صفا - شعر، چه کردی که بهم ریختم..‎وقتش رسیده است بمیری، اینبار تا پناه بگیری،. لرزیده ای و ... چه حرف ها که سال ها نهفته داشت،. و از گلویِ خود قدم ... در

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 41 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 411 بازدید دیروز : 31,058 ورودی امروز گوگل : 5 ورودی گوگل دیروز : 93 آي پي امروز : 106 آي پي ديروز : 1763 بازدید هفته : 72,524 بازدید ماه : 31,469 بازدید سال : 2,959,189 بازدید کلی : 28,428,906 اطلاعات شما
    آی پی : 18.118.120.109 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    چه جانسوز است يک سال بيتو سرکردن

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    چه جانسوز است يک سال بيتو سرکردن
     


    1 . حسین صفا - شعر، چه کردی که بهم ریختم..
    ‎وقتش رسیده است بمیری، اینبار تا پناه بگیری،. لرزیده ای و ... چه حرف ها که سال ها
    نهفته داشت،. و از گلویِ خود قدم ... در اتاقی که بی تو قبر من است، روی تختی ... یک ذرّه
    صبر و حوصله اش بیشتر شود! از بُخل، زنگ ... از بستنِ درها، چیزی نمیداند؛. دستی که
    ...
     


    2 . گنجور » بیدل دهلوی » غزلیات
    ‎غزل شمارهٔ ۱۶۲: با بد ونیک است یک رنگ هوس آیینه را. غزل شمارهٔ .... غزل شمارهٔ ۳۹۹:
    چولاله بی‌تو ز بس رنگ اعتبارم سوخت. غزل شمارهٔ .... غزل شمارهٔ ۵۴۵: ای‌کعبه جو یقینی
    اگرکار بستن است. غزل شمارهٔ ... غزل شمارهٔ ۵۵۸: زین سال و ماه فرصت کارت منزه است.
     


    3 . دیونه خونه - شعر هایی که چن سال پیش جمعشون کردم
    ‎نظربه روي توهرصبح نوروزي است * شب فراق هرگه که باشد يلداست ... چه سان گذشت/
    يک روزصرف بستن دل شد به اين وآن * روزدگربه کندن دل زين وآن گذشت ..... خيس باران
    بود و بعد از رفتنت انگار کسي حس کرد من بي تو تمام هستي ام از دست خواهد رفت.
     


    4 . زیباترین اشعار عاشقانه معاصر
    ‎برای بستن این کادر کلیک کنید .... یک رگم خالی نماند از گردش تند گلابت ... همین
    خوش است همین حال خواب و بیداری. همین بس .... بی تو جای خالی ات انکار می خواهد فقط.
     


    5 . نجواهای یک بغض لبریز
    ‎نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. ...
    که تسکین می‌دهد چشمت غم جانسوز تب‌ها را بخوان! با لهجه‌ات حسّی عجیب و مشترک دارم ...
    حتی پس از گذشت هزاران سال روشن شو ای ستاره خاموش بعد از تو شاید ..... نبودن
    هیچکس سخت نیست فراموش کردن یک بودن سخت است ---------- بی تو ... تخت ِ خواب .
     


    6 . بی تو یک سال است: داستانی از حیات نورانی حضرت معصومه (س) - پاتوق ...
    ‎اثر حاضر که شرح داستانی حیات نورانی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) را در بر
    می گیرد به تشریح گزیده ای از زندگانی کریمه اهل بیت (س) اختصاص دارد.
     


    7 . اشعار عاشقانه - آیات غمزه
    ‎ذهنم پر از شعر است اما دفترم خالی است/ زهرا بشری موحد ... این سرزمین از سال های دور،
    اِشغالی است فرقی ندارد .... با سر انگشت یک پری می دوخت٬ دست های مرا به دامان ات .....
    من بی تو... مگر...مگر منی بی تو هست. از زندگی بدون تو شستم دست. می خواستم از
    دست خودم بگریزم .... در بستن، پیمان ما ..... که تسکین می‌دهد چشمت غم جانسوز تب‌ها را.
     


    8 . غزلیات کلیم کاشانی
    ‎مایه ی ارام دل ،چشم هوس بستن است از تپش آسوده ... بی تو از گلشن چه حاصل خاطر
    افسرده را خنده ی گل ... سر شود یک دسته ی گل ،خاک بر سر کرده را چشم مست او ....
    جانسوز تر از ، وهم جهنم شده بودم چون ساعتِ ..... یک سال ، صدها بار باغ من خزان کرد دنیا
    شبیه ...
     


    9 . جانسوز - شعر (1)
    ‎جانسوز - شعر (1) - آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند .......... آیا شود که گوشۀ ... آری آن
    بت که دلم دل به عطایش بسته ، ناتوان است بسی. و امیدی به ... عشق يعنی يک شقايق
    غرق خون .... بی تو هوای کوچۀ ما غرق ماتم است .... دیو بستن ، قدرت دست سلیمان داشتن.
     


    10 . اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی
    ‎2 دسامبر 2008 ... در پس این همه سال... حسرت خوردن از آن ... سفره ودفتر خیس است وصدای یک بز خوش به
    حال همه شان ... وغم غربت ایام گذشته است که دایم با ماست! .... بی تو مهتاب شبی باز از

     



    11 . مسیح کاشانی - ع ش ق
    ‎بستن به دست خویش حنا را بهانه کرد خوش می گذشت دوش ... گر تو باشی،می توان صد
    سال بی جان زیستن بی تو گر صد جان بود،یک لحظه نتوان زیستن ... عاشق من است(۱).
     


    12 . گلپر
    ‎[ چهارشنبه دوم مهر ۱۳۹۳ ] [ 16:24 ] [ مریمی ] [ 24 گلبرگ ] یک فنجان درد ... هی فکر
    می‌کنم به تو هی با خودم چیز می‌کنم بی تو [ شنبه هشتم شهریور ۱۳۹۳ ] [ 16:41 ] ... رژ
    زدن، زنجیر انداختن، دست کردن انگشتر و دستبند، ساعت فانتزی بستن، آراسته
    کردن موها با ... (با فرض این نکته که تنها بازگشت به یک سال یا یک دوره‌ی خاص امکان
    پذیر است.)
     


    13 . تقدیم به آنکه باید باشد و نیست ... - شعر
    ‎من طاقت بی تو سر کردن را ندارم. برایم عذاب آور است ... را آغاز کنم. + نوشته شده در
    دوشنبه هفدهم خرداد ۱۳۸۹ساعت 16:23 توسط | یک نظر .... آرزوي من اين است که تو مثل
    يک سايه. سر پناه من باشي لحظه های ..... پیل ماه و سال را پهلو نمی کردم تُهی با غمت پهلو
    زدم، ...
     


    14 . اشعار مناسبتی-شهادت حضرت عباس(ع) | بلاغ
    ‎11 ا کتبر 2016 ... یک ماه خون گرفته۷-غلامرضا سازگار ... بـی‌تــو چگـــونــه یـــا اخـــــا رو در حــــرم آرم ....
    آه ما فریاد جانسوز حسین است تا ابد هر روز ما روز حسین است ..... لشکر کوفه خنده
    سرکردند .... نای است پر پر شدن در آن مکان با این حوالی فرق دارد آنجا تمام قرن ها در یک
    سلام ساده جاری است تقویم آن با ماه و سالِ سرد و خالی فرق دارد یک حج رها ...
     


    15 . شعر - ๑ شبهــاے تنهـــایے ๑ - ساغر
    ‎که سال هاست آرزو دارد؛. خواب مرا .... یک صدای زیبا یا شاید یک ترانه کوتاه است ..... که
    بی تو پادشاه غم دوباره شد گدای من .... این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود.
     


    16 . قلب من چشم تو - قیصر امین پور
    ‎طنز تلخى است به خود تهمت هستى بستن آن که خنديد ... حاليا حسرت يک قطره که
    خشکيد چرا ؟ گفتم اين ... نه باید ها هر روز بی تو ... خاکستری تر از دو سه سال گذشته
    ام
     


    17 . گنجینه اشعار باختر - امام حسین
    ‎... کوثر (2); میثم (2); روزگار (2); سال (2); کعبه (2); بیا (2); قبر (2); افسوس (2);
    ژولیده نیشابوری (2); حسان (2); اباصالح (2); ضامن آهو (2); استقبال (2) ... چـه حـكـمـتـي
    است به ايثار و جانفشاني تو .... بی‌ تو یك‌ لحظه‌ نخواهم‌ همۀ‌ دنیا را ... اولین روضۀ جانسوز
    تو را خوانده خدا ... نزدیکی درب دوزخ آقــــای بهـــشت با بستن پلک خود عذابــم نکـــنی.
     


    18 . آن روزها - شعرهاي منتشر شده ي من
    ‎او هزاران سال است که در حوالی هامون در خواب است. ... البرز نه نام یک رشته کوه بلکه به
    طور دقیق نام یک کوه است و آن‌گاه که .... بَلا گردانِ من چند این بلای بی تو سر کردن؟
     


    19 . بهترین شعرهایی که خوندم ! - سایرین
    ‎يك چاي تلخ با تو عزيزم غنيمت است .... نرو پرنده ام که بی تو من ، این روزها. زندگی
    سرم نمی شود .... از : کامران ..... شب تحویل سال نزدیک است ..شب تحویل سال ... بهر ِ
    تسکین ِ غمم ، جانسوز آهی ده مرا ..... من میگم منو شکستن / چشم فانوسمو بستن. تو
    میگی ...
     


    20 . اشعار من - شعر امام رضا (ع)
    ‎اشعار زیر بنا به در خواست یکی از دوستان عزیز سروده شده است امید است مقبول واقع
    ..... مدت یک سال واندی تو حرم .... شعر سروده شده توسط شاعر اهل بیت و خادم با اخلاص امام

     



    21 . در زمین عشقی نیست...
    ‎بی تو عبور از جاده های بی کس محال است. ... بی بصیرت ها همیشه یک قدم عقب ان. ... در
    يکي دو سال اخير نيز شلوارهاي تنگ وچسبان در رنگ بندي هاي مختلف در بوتيک ها
    عرضه مي ... البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش را منتشر کرد که حکایت از
    انحراف اخلاقی وی دارد. .... جانسوز ترین غربت امام حسن غربت خانوادگی در برابر
    همسرش نیست!
     


    22 . ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
    ‎ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است - حجاب مسئله اجباری نیست اما لااقل برای خودتان
    و ... از یکی از بزرگان اهل معنی پرسیدم: علت این که عصرهای جمعه دل انسان می‌گیرد و ...
    بغض خود را وسط سینه فشردم بی تو ... دانشگاه انتظار بعد از 1300 سال همچنان دانشجو
    می پذیرد , متاسفانه این دانشگاه هنوز .... به دختر کوچکش روسری بستن را یاد می دهد.
     


    23 . مطالب قدیمی‌تر - به نام او که زیبایی ها را به ارمغان آورد - blogfa.com
    ‎بیا دلدار زیبایم ، دمی با من به سر کردن. به حال بی ... نمی ارزد همه دنیا ، به یک دم بی
    تو سر کردن ... تو را دارم ای گل ، جهان با من است ... آقا چه می شد سال خورشیدی تری بود؟
     


    24 . مهر ۸۸ - بانک اشعار مهدوی
    ‎21 ا کتبر 2009 ... دلم مثل یک مدرسه در یک روز تعطیل گرفته است،احساس می کنم از یک ارتفاع عظیم به
    دامنه ی یک واقعه ی بزرگ سقوط می کنم،احساس می کنم چکمه هایم تا ... بی تو من
    سرگردان ترین واژه های جهان در جاده ی کلماتم! ... برای بستن زخم قناری هاشده،حتی .....
    سال ها بر من گذشت و لطفی از دلبر نیامد ..... قسم به ناله جانسوز شام عاشورا.
     


    25 . وفاتیه - سوگ پدر
    ‎13 آوريل 2016 ... زانجا که یکی است خون و پیوند مرگ پدر است رنج فرزند ... بی تو یک طایفه در سوک و
    غم است خون اگر دیده .... ای پدر بر سنگ، نامت نقش بستن زود بود.
     


    26 . تک بستر تنهائی عشق - blogfa.com
    ‎مه در لندن بومي است. غربت در من ... بی تو ای مونس جان با دل رسوا چکنم. بار مردم چه ...
    حاجی فیروز _ کارو (ویژه عید نوروز سال 1387) ... از همه تلخی جانسوز که یک عمر چشید
     


    27 . تک بستر تنهائی عشق - blogfa.com
    ‎و زندگانی من بی تو چو جاودانه شبی ... سال ها دل غرق آتش بود و خاکستر نداشت ... آنکه
    عاشق بودنم را یک نفس باور نداشت ... هر ستاره شبی است که از تو دورم٬ آسمان چه پر
    ستاره است.» ..... صوت جانسوز و غم بلبل شیدا چکنم .... دل به تو بستن و شکستن!!!
     


    28 . حامد علیزاده - محمد قهرمان - blogfa.com
    ‎... امان خواهد ماند. + نوشته شده در سه شنبه هفتم خرداد 1392ساعت توسط حامد علیزاده | یک
    نظر ..... دم برآورم با تو بی تو از نفس افتم. محمد قهرمان .... این قطعه را استاد قهرمان
    پنج سال پیش برای هفتاد و هفت. سالگی خود .... حاجت به باز کردن و بستن نیست کز
    آنچه رفته بر سرم آگاهی. غرق عرق .... بند بندم چو نی از ناله ی جانسوز پر است. کز دم
    گرم ...
     


    29 . روضه های امام علی علیه السلام - بابُ الحرم" پایگاه متن روضه و اشعارمذهبی ...
    ‎خرج من است،کیسه ی حاتم حساب کرد ... و بچه های اهل بیت و زن و بچه ی حسینمو تو همین
    شهر با لباس اسیری وارد می کنن . ... بیست و یک سال ازین پیش گویی بابا گذشت .
    ... بیاید بریم تو کوچه های مدینه،یه آقایی رو دارن رو زمین میکشن،طناب به گردنش
    بستن،بریم سر رو دامن .... بیست و یک سال گذشت ازین خبری که امیر المومنین داده
    بود .
     


    30 . خبرگزاری تسنیم - مداحی، اشعار و مقتل چهارم محرم «فرزندان حضرت ...
    ‎6 ا کتبر 2016 ... برخی را عقیده بر این است که این مرقد یکی از نوادگان امام مجتبی (علیه السلام) به نام
    عون می باشد. ... گفته‌اند وقتی از دارالاماره کوفه، با ماموریت بستن راه بر حسین

     



    31 . ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم - نادر نادرپور
    ‎یک‌ شنبه‌ سوت ‌وکوری ‌ست که آسمانِ ابری‌ اش ذرّه‌ ای آفتاب ندارد. حرف‌ های بی‌ ... تنهایی
    اضافه ‌بودن‌ است در خانه ‌ای که تلفن هیچوقت با تو کار ندارد. خانه ‌ای که تو را ... و من
    چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟ اینجا که ... پ ن : تمام سال های عمر بشر به بیهودگی می گذرد ،
    . و تنها زمانی ... مرگ است ، مرگ تیره ی جانسوز است ... دل برگذشت روز و شبان بستن ؟
     


    32 . ماجراي
    ‎مثل یک پرنده از قفس دلم پرید ، حتی صدای آخرین فریادم را نشنید ... چندین سال هم
    پیری است که بازم آدم مریض میشه. .... اما افسوس كه تو نيستي و زندگي بي تو قشنگ
    نيست .... چه می کنی آنگاه که در سرمای جانسوز نگاهت ، هستی دیگری را به آتش
    میکشی . .... عميق ترين درد زندگی مردن نيست بلکه يخ بستن وجود آدمها و بستن
    چشمهاست.
     


    33 . بیوگرافی کامل محمد رضا شجریان - پارس ناز
    ‎یک سال بعد در 29 مرداد 1341 در مشهد چشن عروسی بر پا شد و استاد زندگی مشترک خود
    ... لوس آنجلس جایزه گرمی برای کاست (بی تو به سر نمی شود) به استاد تعلق گرفت.
    ... همایون شجریان هم از سن 15 سالگی همراه پدر به کار خوانندگی مشغول است. .... اشنایی
     


    34 . با فیلسوف یگانه استاد غلامرضا دادبه( جانسوز) در منزل استاد خط ..... Xبستن تبلیغ
     


    35 . اشعار ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام (53) - سهیل عرب
    ‎... الفرار" از عشق. یک بند دیگر از این ترجیع بند را در اینجا بخوانید ... بیست سالِ
    بعد هم باشد سرم را بشکنم. تا بیاید باز ... زینب برای بستن آن زار مانده است. آرام
    ترنفس .... جانسوز تو نگاه بر اين آسمان مكن ...... عزیز من به تو گفتم که بی تو می
    میرم.
     


    36 . دردم نهفته به ز طبیبان مدعی
    ‎چه روزها که بدون تو سال ها شد و رفت (مهدی فرجی). کسی مسافر این آخرین ... نه به يک
    بار نشايد در احسان بستن صافي ار مي ندهي کم ز يکي جرعه درد. همه انواع خوشي حق به
    يکي حجره نهاد هيچ کس بي تو در آن حجره ره راست نبرد. گر شدم خاک ره عشق مرا ... آمد و
    يک يک بفسرد. خون ما در تن ما آب حياتست و خوش است چون برون آيد از جاي ببينش همه
    ارد.
     


    37 . اسفند ۱۳۸۹ - این نیز بگذرد
    ‎تو این روزای آخر سال ،خواستم ی پست راجع ب عید سعید نوروز بنویسم... این شعر رو
    خیلی ... از همه تلخی جانسوز که یکعمر چشید. قلب من ... قلب من ... پای یک مشت
    ستمکار ستم پرورپست ... چشمه ی عشق ، در این ملک ، سراب است ، سراب ! پایه ی عدل و
    .... دیگه دل بستن و دل بریدن فایده نداره نداره. وقتی ای دل به ... هراس ِ بی تو ماندنم ادامه
    دارد... *
     


    38 . مرد روستا
    ‎29 ا کتبر 2016 ... همایش بروجرد پایان یافت اما یک سوال بزرگ پیش روی وزیر محترم کشور نهاد و آن
    اینکه آیا نمایندگان عالی دولت .... حالا ديگر لحظه تحويل هر سال براي من يك دنيا غم
    است . ... سردرد يعني بي تو من بي سرزمينم ... نوجوان که آخرین سطور وصیت نامه را
    نوشته ، در حالی که مشغول بستن در پاکت وصیت نامه بود، زیر لب زمزمه کرد: ...
     


    39 . امام زمان (عج) - أین بقیة اللّه
    ‎میدانم قلبم سیاه است اما وقتی قرار است از تو بگویم، همین قلب سیاه از خجالت سرخ
    می شود . ... سال ها پیش در چنین شبی برگزیده شدی تا امید مردمی باشی که ... بی تو
    میان روضه چه خاکی به سر کنم؟ ... ای کاش پیش از مردن ، یک بار ترا به یک نگاه
    ببینیم . ...... صالح و با معنویت باشندیاد کردن امام در اوقات مختلف؛ عهد و پیمان
    بستن با او هر ...
     


    40 . فیلم: وقتی فرزندت نشانی قبر بی‌نامش را می‌دهد، چه حالی داری؟ - سایت ...
    ‎31 ا کتبر 2013 ... داغ سنگین شهادت دو فرزند برای دفاع از این خاک، یک موی سیاه برای این پدر و مادر بر
    جای نگذاشته بود و ... آزمایش DNA از شهدای گمنام از سال 82 به بعد انجام گرفته است و

     



    41 . بهترین اشعار برای تو که نیستی
    ‎شب یلداست شب با غم تو سر کردن. شب تقدیر خود اینگونه مقدر کردن. کاش یک شب
    برسد یک شب یلدا باهم. بنشینیم زمان را به تماشا باهم ... بین یک عالمه شب صاف به
     


    42 . یلدا بخوریم .... شب همه بی تو کار من، شکوه به ماه کردن است ...... همچون هر سال. خواب ماندم
     


    43 . شاعران گمنام - ... بیگـــــــــــــانه ...
    ‎یک جا ،. آنقدر تو را می خواهد. که یادت می رود ، روزی ، جایی ،. کسی از سرِ ندیدن و کم
    دیدن. تو را نخواست . ... و کم ها راهشون رو بستن . .... پ ن 2 : هزار سال هم که بگذرد ..... این
    آسمان بی تو گویی ، سنگی است بر خانه امروز ..... مرگ است ، مرگ تیره ی جانسوز است.
     


    44 . حضرت زینب - عاشقــــــانه های حسینی (ع)
    ‎16 دسامبر 2013 ... بی تو جهان نداشت بها و بها گرفت ... دلْ آتش زده، آتشْ زده در مجلس شام است، همانا به لب
    شیعه دگر خنده حرام است، به ... تیر و نه به خنجر، نه به کشتن، نه به بستن، نه شهادت،
    نه اسارت، نه به این چوب‌زدن .... يک سال و نيم بعد تو خوابم نبرده است ..... دلم مانده که از
    داغ شما بشکنم امروز و بسوزم که دگر نشنوم این روضه ی جانسوز که: ...
     


    45 . اسفند 1388 - گنجشگک اشی مشی
    ‎۳- این جایزه متعلق به سال نیست بلکه یک قرن رو پوشش میده ! آقای دکتر شما .... بند
    بندم چونی از ناله جانسوز پر است کز دم گرم .... بي تو احساس من از زندگي بي بنياد
     


    46 . انجمن راسخون - نوحه و متن روضه شب نهم محرم، حضرت ابوالفضل ...
    ‎30 ا کتبر 2014 ... من و شما بعد هزار و اندی سال اومدیم،یه چیزی داریم میشنویم ،این حال شماست،بچه ... مقام
    امام زمان(عج)،همون جایی است كه عباس از شریعه بالا اومده،تا اومد بیاد بالا یكی صدا .....
    سر رو ،روی نیزه بستن،خیلی از روایات نوشتن،گفت:داداش آخرین لحظات دو تا ... هردم از
    غصه جانسوز تو آتش گیرم .... خیمه ی دختر من بی تو در امنیت نیست.
     


    47 . تنهایی57
    ‎18 سپتامبر 2016 ... یکی را از علما پرسیدند که یکی با ماهروییست در خلوت نشسته .... مرگ است ، مرگ
    تیره ی جانسوز است ... دل برگذشت روز و شبان بستن ؟ ... مارتین لوتر کینگ در سال
    ۱۹۶۳ به‌عنوان مرد سال ازسوی مجله تایم برگزیده شد و در سال ۱۹۶۴ به‌عنوان جوان‌ترین
    فرد جایزه صلح نوبل را دریافت .... من مانده ام که بی تو شب ها سحر کنم
     


    48 . مولانا و بارگاه او
    ‎يكسال بعدبرهان‌الدين محقق ترمذي كه از مريدان پدرش بود به وي پيوست. ... ظاهرا توقف
    مولانا در دمشق بيش از چار سال به طول نيانجاميده است، زيرا وي در هنگام مرگ .... دل
    بستن مولانا به حسام‌الدين چلبي: ... بالان ز تو پد هزار رنجور بي تو نزنيد هين تو داني
    ...
     


    49 . اس ام اس سنگین و معنی دار
    ‎7 مه 2013 ... عشقــــ ما همانند روزهای هفته است ، تو شنبه و من جمعه ! ..... تو سه ساله منتظری من 12 سال
    منتظر بودم ولی منو نخواست ...... چه تلخ است گم شدن در خود؛ به یک بیهوده دل بستن…
    ..... چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار !
     


    50 . این زن با یک مانکن ازدواج کرده است! (عکس) - که
    ‎“سوزان هینز” یک کارگردان هنری است و سال هاست درگیر مساله بسیار عجیبی شده است.
    او برای 14 سال است که به همراه دو مانکن در خانه زندگی می کند که یکی از آن ها همسر و ...Searches related to چه جانسوز است يک سال بيتو سرکردن

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد