تو رفتي هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه

تو رفتي هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه,تو,رفتي,هر,شب,و,روزم,برام,لحظه,کابوسه,

تو رفتي هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه 1 . دانلود آهنگ جدید نریمان راه غلط‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم اهسته میپوسه. من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف بود

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 30 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 17,376 بازدید دیروز : 21,848 ورودی امروز گوگل : 73 ورودی گوگل دیروز : 96 آي پي امروز : 857 آي پي ديروز : 1123 بازدید هفته : 119,697 بازدید ماه : 306,476 بازدید سال : 3,234,196 بازدید کلی : 28,703,913 اطلاعات شما
    آی پی : 18.220.212.45 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تو رفتي هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تو رفتي هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه
     


    1 . دانلود آهنگ جدید نریمان راه غلط
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم اهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف بود تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم. من راهو غلط ...
     


    2 . دانلود آهنگ جدید نریمان با نام راه غلط
    ‎چه احساسِ تلخی دلم تو خودش مرد تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم
    درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو
    نشناخته ...
     


    3 . دانلود آهنگ نریمان راه غلط - دانلود موزیک
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم. من راهو غلط
    ...
     


    4 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر کردم من راهو غلط ...
     


    5 . دانلود آهنگ نریمان به نام راه غلط - دانلود آهنگ جدید
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    6 . دانلود آهنگ جدید نریمان با نام راه غلط - پارسی صدا
    ‎1 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو ...
     


    7 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط :: دانلود موزیک | شب صدا - بلاگ
    ‎2 روز پیش ... دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای راه غلط با صدای نریمان از شب صدا. Download
    New ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر ...
     


    8 . دانلود آهنگ نریمان به نام راه غلط - دانلود آهنگ جدید
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هرشب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    9 . آهنگ راه غلط نریمان | هم‌‌آهنگ
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم من راهو غلط ...
     


    10 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط با کیفیت متفاوت 320 و 128
    ‎ Rating: 5 - 1 vote2 روز پیش ... دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای راه غلط با صدای نریمان از شب صدا. Download
    New ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر ...

     



    11 . دانلود آهنگ جدید نریمان بانام راه غلط - هیس موزیک | دانلود رپ | رپ جدید ...
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    12 . تنم درگير احساسو دلم آهسته ميپوسه
    ‎16 ساعت قبل ... چه احساس تلخی دلم توو خودش مرد. تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم
    درگیر احساسو دلم آهسته می پوسه. من راهو غلط رفتم دستامو هدر کردم.
     


    13 . حيف خوب تو رو نشناخته دنيا رو خبر کردم
    ‎16 ساعت قبل ... حيف خوب تو رو نشناخته دنيا رو خبر کردم 1 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط
    تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم ...
     


    14 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط + متن آهنگ
    ‎1 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساس و دلم آهسته میپوسه من
    راه و غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیارو خبر ...
     


    15 . دانلود آهنگ نریمان به نام راه غلط - غزاله چت
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    16 . دانلود آهنگ راه غلط از نریمان همراه متن آهنگ از سایت بهترانه اهنگ جدید
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    17 . دانلود آهنگ نریمان راه غلط با کیفیت 320 و متن
    ‎1 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    18 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط | وب سایت آونگ موزیک
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    19 . دانلود جدید آهنگ نریمان بنام راه غلط - متن آهنگ
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    20 . دانلود آهنگ جدید نریمان بنام راه غلط - دانلود آهنگ پاپ - i3da.ir
    ‎1 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...

     



    21 . دانلود آهنگ نریمان به نام راه غلط - مدل مانتو
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم اهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف بود تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم. من راهو غلط ...
     


    22 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط | دانلود آهنگ
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم. من راهو غلط
    ...
     


    23 . دانلود آهنگ جديد
    ‎چه احساسِ تلخي دلم تو خودش مرد تو رفتي هر شب و روزم برام هر لحظه كابوسه تنم درگير
    احساسو دلم آهسته ميپوسه من راهو غلط رفتم اشكامو هدر كردم حيف خوب تورو نشناخته ...
     


    24 . دانلود آهنگ راه غلط از نریمان - Nariman - Raahe Ghalat - دانلود آهنگ جدید
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم اهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف بود تو رو نشناخته دنیا رو ...
     


    25 . دانلود آهنگ جدید
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم من راهو غلط ...
     


    26 . متن آهنگ راه غلط نریمان
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شبو روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیره احساسو دلم آهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    27 . دانلود آهنگ نریمان بنام راه غلط | دانلود آهنگ جدید در موزیک بروز
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساس و دلم آهسته می‌پوسه من
    راه رو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیارو ...
     


    28 . دانلود آهنگ نریمان به نام راه غلط
    ‎تو رفتی هرشب و روزم برام هر لحظه کابوسه / تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم / حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم.
     


    29 . دانلود آهنگ نریمان راه غلط | دمادم
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم. من راهو غلط
    ...
     


    30 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط | گیتا موزیک
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساس و دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم من راهو غلط ...

     



    31 . دانلود آهنگ راه غلط از نریمان :: .: Music Lyric | دانلود آهنگ، متن آهنگ :.
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر کردم من راهو غلط ...
     


    32 . دانلود آهنگ جدید نریمان بنام راه غلط
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    33 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم. حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو ...
     


    34 . دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط
    ‎دلم تو خودش مرد. تو رفتی هر شب و روزم. برام هر لحظه کابوسه. تنم درگیر احساسو دلم
    آهسته میپوسه. من راهو غلط رفتم. حیف خوب تو رو نشناخته. دنیارو خبر کردم.
     


    35 . Raahe Ghalat
    ‎چه احساسی تلخی دلم تو خودش موند تو رفتی هر شب روزم برام هر لحظه کابویه تنم
    درگیر احساسه دلم اهسته میپوسه من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف تورو نشناخته
    دنیا ...
     


    36 . متن آهنگ جدید راه غلط از نریمان - تکست میکر
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هرشب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه. من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    37 . دانلود آهنگ جدید نریمان بنام راه غلطچیز دانلود | چیز دانلود
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    38 . رسانه آهنگ | دانلود آهنگ
    ‎حمید عسکریبی وفا 9.3 | MUSICدانلود موزیک پازل باند نگم برات علی رهبری ... می
    خوام لحظه لحظه ات پر از عشق باشه .... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه
     


    39 . کاپیتان کلیپ - حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم
    ‎1 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    40 . دانلود آهنگ جدید نریمان بنام راه غلط | Fido.ir
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...

     



    41 . برچسب دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید
    ‎چه احساسِ تلخی دلم تو خودش مرد تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم
    درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو
    نشناخته ...
     


    42 . دانلود رایگان آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط - DLgate.ir
    ‎... دلم توو خودش مرد تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم
    آهسته میپوسه من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    43 . دانلود آهنگ جدید نریمان راه غلط - 2 ساعت
    ‎1 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    44 . دانلود آهنگ جدید نریمان بنام راه غلط
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...
     


    45 . دانلود آهنگ نریمان به نام راه غلط
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم حیف خوب تو رو نشناخته دنیارو خبر کردم من راهو غلط رفتم است هامو هدر
    ...
     


    46 . دانلود آهنگ نریمان به نام راه غلط - ایران سانگ
    ‎تموم نفس هام یه آهه عمیقه دلم با یه حسرت حسابی رفیقه یه جور عجیبی غرورم ترک خورد
    چه احساس تلخی دلم تو خودش مرد تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه
     


    47 . آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط - آپارات
    ‎2 روز پیش ... ... خودش مرد تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته
    میپوسه من راهو غلط رفتم حیف خوب تو رو نشناخته دنیارو خبر کردم ...
     


    48 . دانلود جدید آهنگ نریمان بنام راه غلط
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم من راهو غلط ...
     


    49 . دانلود آهنگ نریمان به نام راه غلط
    ‎تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر کردم من راهو غلط ...
     


    50 . دانلود آهنگ راه غلط – دانلود فیلم
    ‎2 روز پیش ... تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه تنم درگیر احساسو دلم آهسته میپوسه من
    راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم حیف خوب تورو نشناخته دنیا رو خبر ...

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد