جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است

جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است,جاي,من,پشت,در,ميخانه,باشد,بهتر,است,

جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است 1 . در حرم لب بر لب پیمانه باشد بهتر است | مناجات با حضرت امام رضا علیه ...‎این کبوتر فکر آب و دانه باشد بهتر است. گنبدت مال همه ؛ باب الجوادت مال من. جای ما پش

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 127 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 1,355 بازدید دیروز : 31,058 ورودی امروز گوگل : 18 ورودی گوگل دیروز : 93 آي پي امروز : 394 آي پي ديروز : 1763 بازدید هفته : 73,468 بازدید ماه : 32,413 بازدید سال : 2,960,133 بازدید کلی : 28,429,850 اطلاعات شما
    آی پی : 18.221.222.47 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است
     


    1 . در حرم لب بر لب پیمانه باشد بهتر است | مناجات با حضرت امام رضا علیه ...
    ‎این کبوتر فکر آب و دانه باشد بهتر است. گنبدت مال همه ؛ باب الجوادت مال من. جای ما
    پشت در میخانه باشد بهتر است. من که هر بار آمدم اینجا گنهکار آمدم. توبه هم قولش اگر ...
     


    2 . گنبدت مال همه؛ باب الجوادت مال من . . . - تیشه های اشک - پایگاه اشعار ...
    ‎24 دسامبر 2014 ... این کبوتر فکر آب و دانه باشد بهتر است گنبدت مال همه؛ باب الجوادت مال من جای ما
    پشت در میخانه باشد بهتراست من که هربار آمدم اینجا گنهکار آمدم
     


    3 . امام رضا(ع) - مناجات درحرم لب بر لب پیمانه باشد بهتر است ... - ویسگون
    ‎3 آوريل 2016 ... این کبوتر فکر آب و دانه باشد بهتر است گنبدت مال همه باب الجوادت مال من جای ما پشت
    در میخانه باشد بهتراست من که هربار آمدم اینجا گنهکار آمدم
     


    4 . جای من پشت در میخانه باشد بهتر است...
    ‎7 سپتامبر 2014 ... جای من پشت در میخانه باشد بهتر است... جان من آقا مرا سرگرم کاشی ها نکن میهمان،
    سرگرم صاحب خانه باشد بهتر است گنبدت مال همه ،باب الجوادت مال من ...
    جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر استImage result for ‫جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است‬‎Image result for ‫جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است‬‎Image result for ‫جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است‬‎Image result for ‫جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است‬‎Image result for ‫جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است‬‎Image result for ‫جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است‬‎
     


    5 . گنبدت مال ِ همه ! بابُ الجَوادت مال ِ من جــاي من پشت ِ در ِ ميخانه باشد - هم میهن
    ‎گنبدت مال ِ همه ! بابُ الجَوادت مال ِ من جــاي من پشت ِ در ِ ميخانه باشد ، بهتــــــــــــر است . .
     


    6 . جان من آقا مرا سرگرم کاشی ها نکن میهمان، سرگرم صاحب خانه باشد بهتر ...
    ‎جان من آقا مرا سرگرم کاشی ها نکن میهمان، سرگرم صاحب خانه باشد بهتر است گنبدت مال
    همه ،باب الجوادت مال من جای من پشت در میخانه باشد بهتر است.
     


    7 . جای من پشت در میخانه باشد بهتر است... : خبرها - Facebook
    ‎جای من پشت در میخانه باشد بهتر است... از وب سایت مرجع آن بازنشر شده است. با توجه
    به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح وب و نمایش آن با ذکر منبع لطفا در صورت مشاهده ...
     


    8 . صوت ، فیلم ، تصاویر ، بیانات و اشعار شب 7 رمضان 1393 - دوستداران ...
    ‎5 جولای 2014 ... من هم گفتم نمی‌دانم برو از یک عالم بپرس ، من با خودم فکر می‌کنم آدم چطور .... گنبدت
    مال همه ، باب الجوادت مال ما [من]. جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است.
     
     


    10 . گنبدت مال همه باب الجوادت مال من/ جای من پشت در میخانه باشد بهتر است...
    ‎29 آوريل 2015 ... گنبدت مال همه باب الجوادت مال من/ جای من پشت در میخانه باشد بهتر است. ... های كربلا را
    میتوان دید/ دست گدا وقتی كه سوی تو دراز است/ لطف امام مجتبی.

     



    11 . gonjeshkak: جان من اقا مرا سرگرم کاشی ها نکن میهمان سرگرم صاحب خانه ...
    ‎21 آگوست 2014 ... جان من اقا مرا سرگرم کاشی ها نکن میهمان سرگرم صاحب خانه باشد بهتر است گنبدت مال
    همه ، باب الجوادت مال من جای من پشت در میخانه باشد بهتر است.
     


    12 . harai: [medium]میهمان، سرگرم صاحب خانه باشد بهتر است گنبدت مال ...
    میهمان، سرگرم صاحب خانه باشد بهتر است گنبدت مال همه ،باب الجوادت مال من جای من
    پشت در میخانه باشد بهتر است ... 1393/11/06 - 21:54 · گزارش. پیوست عکس:.
     


    13 . شب هفتم ماه مبارک رمضان 1393
    ‎5 جولای 2014 ... دل اگر با غیر تو بیگانه باشد بهتر است. گنبدت مال همه، باب الجوادت مال من. جای ما
    پشت در میخانه باشد بهتر است. صحن تان را می‌زنم بر هم، جوابم را بده.
     


    14 . اصغر عظیمی مهر - خداوندگان شعر
    ‎هركسي را كشته باشي خون بهايش با من است! .... چرا حس میکنم در جای دوری -که نمیدانم-
    ! یکی هر شب برایم مجلس .... پشت پرده دست اگر در کار باشد بهتر است. در کنارم در ...
     


    15 . نقره تهران هدایت (@hasan_hedayati_110) | Instagram photos and ...
    ‎7. 190. گنبدت مال همه باب الجوادت مال من جای من پشت در میخانه باشد بهتر است # ...
    203. خدا می‌خواست تا تقدیر عالم این باشد کسی که صاحب عرش ‌است مهمان زمین باشد
    خدا.
     


    16 . گنجور » صائب تبریزی » دیوان اشعار » غزلیات » ب-ت
    ‎... او چیده است آب. غزل شمارهٔ ۹۱۶: جای صدف بود ز گرانی زمین در آب ... غزل شمارهٔ ۹۳۲:
    پیش ساقی هر که آب رو درین میخانه ریخت. غزل شمارهٔ ... غزل شمارهٔ ۹۸۳: گوش بی دردان
    گران از خواب باشد بهتر است .... غزل شمارهٔ ۱۱۹۴: روی کار دیگران و پشت کار من یکی
    است.
     


    17 . شعر - همه جا خانه یار است ... - پرشین بلاگ
    ‎باز می خندی و می پرسی که حالت بهتر است؟ باز می خندم که ... پشت پایت اشک می
    ریزم، در ایوانی که نیست ... رسم این است که پروانه در آتش باشد .... شوق وصال یار من،
    برده زکف قرار من ..... نه به هر خانقه و مسجد و میخانه فقیرم .... چشمهای من به جای دستهای
    تو!
     


    18 . جاي من پشت در ميخانه باشد بهتر است - rss
    ‎آخرين خبرها درباره مشمولان نظام وظيفه · فايل اتوکد ويلايي · بررسي حقوق حيوانات در
    اسلام به روايت حسن رحيم پور · گزارش کار تصويري دوره CCNA ، شبيه سازي شده ...
     


    19 . فـــانـــــــــــــوســ
    ‎وقتی حالش خیلی بدمیشه ، وسایل رو به طرف من و بچه ها پرت میکنه ، من سریع بچه ها ...
    گذشت اين سه شب قدر و دست من خالي است ... جای من پشت در میخانه باشد بهتر است
     


    20 . هوا هوای زیارت هوا خراسانیست... - وارث
    ‎23 آگوست 2016 ... جای کبوتر دسته های حور می بیند. در بیت هشتم صحن .... دست مــن نیست اگــــر شوق
    زیارت دارم ... جای ما پشت در میخانه باشد بهتراست. من که هربار آمدم ...

     



    21 . غزل معاصر - باران یعنی تو بر می گردی... - blogfa.com
    ‎پشت پرچین من این سو همه اش ویرانی ست. انفرادی شده ... هیچ جایی به جز آغوش تو
    دیگر جا نیست. ابرها طرحی از ... درد دل کردن براي تو حضوري بهتر است. چاي دم کن. ...
    دیر است... پس چرا متولد نمی‌شوی؟! شعر تو روی دفتر من درد می‌کند. (نجمه زارع).
    برچسب‌ها: ..... در مستی میخانه ی شیراز برقصم. دیوانه که .... بگذار روی دوش تو باشد
    یکی دو روز.
     


    22 . یارب نظرتو برنگردد (@giahkar.javad) | Instagram photos and videos
    در حرم لب برلب پیمانه باشد بهتراست شمع دورش چندعدد پروانه باشد بهتراست بهتر
    ... است گنبدت مال همه، باب الجوادت مال من جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است من که ...
     


    23 . رزمنده سایبری - امام رضا(ع)
    ‎گنبدت مال همه ، باب الجوادت مال ما، جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است، صحن تان را
    می ... که کنیــــــــزش بشـــوم، همه گفتند: محال است؛ ولـی دل خوشم من به محالات رضـــا.
     


    24 . اشعار زیبا به مناسبت ولادت امام رضا (ع) | شهر شاپان
    ‎14 آگوست 2016 ... جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است. من که هربار آمدم اینجا گنهکار آمدم. توبه هم قولش
    اگر مردانه باشد بهتر است. تا شب قبرم که می آیی برای دیدنم.
     


    25 . یواشکی های من - مطالب فائزه افشارکیا
    ‎5 آگوست 2015 ... گنبدت مال همه باب الجوادت مال من. جای من پشت در میخانه باشد بهتر است. شکر حق آقا
    طلبید و زائرشون شدیم. دوباره غوغای حرم و حس غریب دوسداشتنی ...
     


    26 . ابزار مذهبی وبلاگ - مـشـــــکات
    ‎میهمان، سرگرم صاحب خانه باشد بهتر است گنبدت مال همه ، باب الجوادت مال من جای من
    پشت در میخانه باشد بهتر است... طبقه بندی: محفــل عتـرت - امام رئــوف ، آقا علی بن ...
     


    27 . پروردگارا...تو کمک کن...!!!
    ‎یادم باشد...همیشه بخندم ... چون دیگرانی هستند که علت شادیشان شادی من است... و یادم
    باشد...اگر کسی مرا ... گناهی كه پشيمانی بياورد ، بهتر از عبادتی است كه غرور
    بياورد...!!! همه دوست دارند به ..... همیشه پاهایی به ما پشت پا میزنند که بند کفشهایشان
    را خودمان بستیم... ...............♥. ... گره رو بازشدمیبینی نه یه جای دیگه باز گره خرده....
    ₰₰₰₰
     


    28 . فهرست غزل ها « دیوان حافظ - یک دوست دات کام
    ‎باشد که بازبینیم دیدار آشنا را ... 6 غزل شماره .... به دست باش که خیری به جای
    خویشتن است ... 51 غزل شماره ... منم که گوشه میخانه خانقاه من است ... دعای پیر ..... به
    می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی‌ارزد ... به کوی می ..... شکسته گشت چو پشت هلال
    قامت من .
     


    29 . شعر و غزل امروز
    ‎بس است هرچه زمین از من و تو بار کشید(غلامرضا طریقی). بس است هرچه ... به جای
    پنجره نقاشی بهار کشید؟ بـــرای دور زدن در ..... لینک دانلود ویدئو شعر میخانه با صدای
    مهدی فرجی. انداختی از سکـه .... پشت پرده دست اگر در کار باشد بهتر است. در کنارم در
    ...
     


    30 . شعر - پارادوکس های روحی
    ‎ویران شود این شهر که میخانه ندارد (شعرهایی که می خوانم و دوست دارم) ... رویای کال
    سیبی و هرچند در خیال. یک عمر، منتظر به امید رسیدنت. بالاتر از نگاه منی! آه! ماه من!

     



    31 . تک بیتی،دو بیتی،رباعی های ناب - اشعار ناب فارسی
    ‎باشد دلم همیشه به دنبال آروز ... صد شیشه اشک ناب به هر خانه برده است .... روزي كه
    پشتم مثل پشت كوه خم باشد .... حافظم گفت که خاک در میخانه مبوی ... که فکری در
     


    32 . درون ما از این بهتر نمی‌گیرد ...... با غمت گفت که یا جای تو یا جای من است-فرخی یزدی.
     


    33 . هوشنگ ابتهاج - غزل معاصر
    ‎این چه تیغ است که در هر رگ من زخمی ازوست. گر بگویم که تو ... تاریک و تهی پشت و
    پس آینه ماندیم. هرچند که .... تا سر زلف تو باشد نکشم سر ز کمند. قصه ی عشق ... چه
    جای من ؟ که درین روزگارِ بی فریاد. ز دست جورِ تو ناهید بر فلک نالید. از این چراغ ...
    مباد کز در میخانه روی برتابی. تو تاب .... بهتر ز گوهری که تو در گوش می کنی. جام
    جهان ز ...
     


    34 . سایت سارا شعر - چهره های آشنای ادبیات فارسی - نام آوران سبک هندی
    ‎خواب یک خواب است و باشد مختلف تعبیرها. هوا چکیده نور است در ... نظیری نیشابوری
    ( متوفی۱۰۲۱ ه ق ) از پیشگامان سبک هندی است. ... یک معرکه خویش را به جایی نزدیم
    یک مرتبه .... گر فلک یک صبحدم با من گران باشد سرش ... این همسفران پشت به
    مقصود روانند .... شاید آن روی فلک بهتر از این رو باشد ... از رگ تاک به میخانه رهی پیدا
    کن.
     


    35 . میخانه دگر جای من بی سر و پا نیست؟! | قطعه 26 |
    ‎28 مارس 2011 ... امروز گفتمان اصلی بشریت، «گفتمان اعتراض» است و اعتراض، ناشی از لبریز شدن
    کاسه انتظار است. ... شاید بهتر باشد از این پس در نوشته هایم ملاحظه این مسئله را
    بکنم و خاتمی را همان ..... به قول معروف: “میخانه دگر جای من بی سر و پا نیست”. ...
    نمیدونم چه سر وانگیزه ای پشت ساخت این فیلم داشت ولی همین قدر می دونم از ...
     


    36 . اشعار و متون ادبی زیبا - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک
    14 نوامبر 2010 ... تنم در تار و پود عشق انسانهای خوب نازنین بسته است . .... همین بهتر که او خود جای خود
    بنشسته و ،تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد . ... کز مُرَقّع پوستین
    کهنه‌ی من پاکتر باشد؟ .... جــز راه قـلـنـدران مـیخـانه مـپوی ...... حتی ممکن است پشت
    کامیون ها یا بالای سردر مغازه ها باشد و یا در امضای برخی کاربران در فروم ...
     


    37 . آقای رئیس جمهور پشتم گرمه/ قطاری که سوی خدا می‌رفت... - شیرازه
    ‎17 آگوست 2014 ... وبلاگ آسمانیان نوشت: سلام من رو به حضرت زهرا(س) برسون ... گنبدت مال همه ، باب
    الجوادت مال ما، جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است، صحن تان را می زنم ...
     


    38 . شاعر و هنرمند نمی‌تواند در دعوای حق و باطل بی‌طرف باشد - khamenei.ir
    ‎1 جولای 2015 ... قزوه هم توضیح اجمالی داد که از شاعران مقاومت است در ترکیه. شاعر مسنی ... پنکه‌ای
    پشت سر آقا می‌چرخید و باد می‌زد ولی تأثیری بر گرما نداشت. ... رحماندوست پای
    مصنوعی‌اش را تکان داد تا جای من بهتر شود و گفت: مجلس، ما را از شعر و قصه انداخته و
    این را به آقا گفتم می‌دونی چی گفت؟ ... از هر دو جهان رَسته، به میخانه نشستند
     


    39 . گــزیده بهترین اشـعار - حکیمانه
    ‎کاش که من بال و پری داشتم - محمدابراهیم باستانی پاریزی. کاش که من بال و ... می شود
    به جای خواب به ریلها و کفش ها ... از پشت تلسکوپ های مسخره شان که به مرور به ...
    میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت - سید صادق سرمد. میخانه اگر .... چون یار من او باشد
    بی یار نخواهم ماند چون غمخورم ... بهتــــــر آن است که این قصــه فراموش کنید عــــــاشقان
    ...
     


    40 . چی بهتر از اینکه سعید عرب | جستجو | وبلاگ 24 - 1
    ‎جای من پشت در میخانه باشد بهتر است من که هر بار آمدم اینجا گنه کار آمدم توبه هم قولش
    اگر مردانه باشد بهتر است اشک میخواهم ز تو، دریای فبک للحسین رزق من از جام ...

     



    41 . وبلاگ رسمی علیرضا آذر - دکلمه های علیرضا آذر
    ‎این اثر را از لینک زیر یا از ام تیترکانال شخصی من دانلود کنید ... آدرس کانال در
    صفحه نخست اینستا آبی شده است. ... از کفش های پشتِ در مانده .... همان بهتر آدم فقط
    چشم و دهن باشد ... ::::::دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند . ... من خریدارِ تن و جای کمربند
    شدم
     


    42 . @hasan_hedayati_110 • Instagram Profile - noneGRAM.com
    @hasan_hedayati_110 : من غنچۀ نشکفته بستان حسینم من نوگل پرپر به گلستان
    حسینم .... گنبدت مال همه باب الجوادت مال من جای من پشت در میخانه باشد بهتر است ...
     


    43 . پوريا محمدى (@pooriya_315) | Instagram photos and videos - Imgrum
    در حرم لب بر لب پیمانه باشد بهتر است شمع دورش چند تا پروانه باشد ... باشد بهتر
    است گنبدت مال همه؛ باب الجوادت مال من جای ما پشت در میخانه باشد بهتراست من که هربار
    ...
     


    44 . بهترین اشعار برای تو که نیستی
    ‎اینهم از عمر شبی باشد وحالی بکنیم. شب یلدا شده ... پشت پا تا سحرالدهر به خوابی
    بزنیم .... شب همه بی تو کار من، شکوه به ماه کردن است ... بهتر از این چه تکیه بر،
    منصب و جاه کردن است؟ ..... ای عقل برو از در میخانه که رندان .... غافل از آنکه تو به جایی
    و من.
     


    45 . شعر کافه شعر [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی دانشجویان ایران
    1 جولای 2010 ... برای تويی كه سـكوتـت سخت ترين شكنجه من است.... برای تويی ... پشت پا مي‌زد ولي
    هرگز نپرسيدم چرا در پس ناكاميم .... مي‌روم شايد كمي حال شما بهتر شود مي‌گذارم با ...
    بالهای زخمی کسی باشد که دلش از دنیا گرفته است... پروانه!! .... چه جای گل که درخت
    کهن ز ریشه بسوخت ازین سموم ..... یک شب اندر گوشه میخانه ای شمع نجوا ...
     


    46 . زيباترين شعرهای امروز
    ‎3 آگوست 2013 ... كت كه باشد،خود به خود شلوار پيدا مى شود .... مرد همسايه ی شما دزد است شاخه ات را برای
    من بتکان .... سوی میخانه رفته خواب آلود خرقه تردامن و شراب آلود. پاک آلوده ... پـشت من
    جای درآوردن بـابـایم بـــود؟ ... هیچکس از شاعران بهتر نمی گوید دروغ.
     


    47 . چی بهتر از اینکه سعید عرب | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع ...
    ‎در حرم لب بر لب پیمانه باشد بهتر استشمع دورش چندتا پروانه باشد بهتر است
    گنبدت مال همه باب الجوادت مال منجای من پشت در میخانه باشد بهتر است من که هر بار ...
    حالا کار به جایی رسیده است که وقتی به عکسش نگاه میکنم به چشمانش زل میزنم
    میگویم.
     


    48 . بانک اشعار مذهبی حرم شاه -هر روز ، به روز می شود
    ‎با دست خالی آمده پشت درش سائل هنگام بر .... در راه عشق سر به تن من اضافی است ... از
    راه حرم رسیده ام اما حیف جزء شهدا نشد که باشد نامم ... وزید عطر نفس های تو ، دگر جایی
    .... احوال دل به گوشه ی میخانه جالب است .... این دل بی عاطفه در گور باشد بهتر است من ...
     


    49 . #ویران on Tofo.me: Instagram Online Viewer
    ‎خانه از پای بست #ویران است خواجه در بند نقش ایوان است ✅ با شعار #اخلاص آمدند اما ...
    است گنبدت مال همه #باب_الجوادت مال من جای ما پشت در #میخانه باشد بهتراست من که ...
     


    50 . زیباترین اشعار
    ‎من جای پاسخ بر نگاهت خیره می مانم. تو در نگاه ... غرق رویای خودش پشت همین پنجره ها
    ... بین ما این فاصله "بسیار" باشد بهتر است. من ... می روم تا در میخانه کمی مست کنم.

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد