دلم هواتو کرده

دلم هواتو کرده,دلم,هواتو,کرده,

دلم هواتو کرده 1 . دلم هواتو کرده‎سلامتی اونی که. فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم... اما. وقتی تنهاییم... تو سکوت شب... می بینیم که چقدر. دلمون. هواش و کرده... تاريخ دوشنبه بیست و هشتم بهمن...&nb

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 34 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 7,294 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 3 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 266 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 7,294 بازدید ماه : 317,199 بازدید سال : 3,244,919 بازدید کلی : 28,714,636 اطلاعات شما
    آی پی : 18.221.59.245 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    دلم هواتو کرده

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    دلم هواتو کرده
     


    1 . دلم هواتو کرده
    ‎سلامتی اونی که. فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم... اما. وقتی تنهاییم... تو
    سکوت شب... می بینیم که چقدر. دلمون. هواش و کرده... تاريخ دوشنبه بیست و هشتم بهمن
    ...
     


    2 . دلـــــــم هواتــــــــو کــــــرده
    ‎اشک میریزی چرا...گفتم دوستت دارم..توگفتی بمیر...من فقط خواستم حرفت رازمین
    نندازم..مادرم رامیبینی..گل روزی ک اوردی ارامش نمیکند اشک هایت ارامش نمیکند.
     


    3 . شعر نو دلم هواتو کرده
    ‎دلم هواتو کرده. شاعر آرمان فاتح. سنگین شده باری،که رو دوشام گذاشتی رفتی صدات
    تو گوشم،هوات تو دنیام گذاشتی رفتی بستی درا رو،شکستی پامو،گذاشتی رفتی
     


    4 . آخ دلم هواتو کرده نازنینم.......
    ‎جایی ست در عمق روح و فکر و قلبم که کسی از آن خبر ندارد. تو را میگذارم آنجا. درست
    در تاریکترین و عمیق ترین و خلوت ترین جای فهم ام. میگذارمت آنجا و به هیچ کس هم ...
     


    5 . آهنگ سعید شایسته دلم هواتو کرده - دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک
    ‎دانلود آهنگ شاد و فوق العاده زیبای سعید شایسته دلم هواتو کرده + متن اهنگ. Saeed
    Shayesteh – Delam Havato Kardeh. آهنگ سعید شایسته دلم هواتو کرده,دلم هواتو کرده
    ...
     


    6 . اسمس دلم هواتو کرده - اس ام اس خور
    ‎ای کاش روزهای دلتنگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه میشد … . . آن چیزی که تنگ
    شده دل است برای تو و جهان است برای من … جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی ...
     


    7 . دانلود آهنگ شاد دلم هواتو کرده - سعید شایسته
    ‎5 سپتامبر 2015 ... دانلود آهنگ جدید دلم هواتو کرده سعید شایسته به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ و کدآهنگ و
    دانلود لینک مستقیم Download New Music Saeed Shayeste ...
     


    8 . دانلود آهنگ دلم هواتو کرده از سعید شایسته - IRMP3
    ‎پخش و دانلود آهنگ زیبای دلم هواتو کرده از سعید شایسته - دانلود آهنگ جدید - IRMP3.
     
     


    10 . دلم هواتو کرده نازنینم
    ‎دلم هواتو کرده نازنینم - من تورا می خواهم امشب ای دریغ......که تو از راز دلم بی خبری...Searches related to دلم هواتو کرده

     



    11 . دل من هواتو کرده.......
    ‎تـو زنـدگـی حـرفهـایـی هـستــ ، کـ ه فقـط ِ فقـط ، بـایـَد بـروی "بـابــــ الجـواد" . . . کلمـ
    ه هـا را دانـ ه کنـی ، دانـ ه هـای ِ اشـکــ . بـِکِـشـانی شـان دنبـال ِ هـَم ، شبیـ ه ِ یکــ ...
     


    12 . ๑ ๑ آخ دلم هواتو کرده نازنینـم๑ ๑
    ‎๑۩۩๑ آخ دلم هواتو کرده نازنینـم๑۩۩๑ - ๑۩۩๑عشقولانه๑۩۩๑.
     


    13 . دلم هواتو کرده
    ‎دلم هواتو کرده. چقدر غریبی. [ چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ ] [ 17:48 ] [ Afsaneh ] [ آرشیو
    نظرات ]. جدایی. [ چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ ] [ 17:44 ] [ Afsaneh ] [ آرشیو نظرات ].
     


    14 . متن آهنگ دلم هواتو کرده سعید شایسته Archives - بهترین های موسیقی ...
    ‎می دونی که چه احساسی به تو دارم می دونی که هنوزخیلی دوستت دارم می دونی که
    هنوزخیلی دوستت دارم آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده راست میگی من مقصر، دل که
    گناه ...
     


    15 . دانلود آهنگ سعید شایسته دلم هواتو کرده - بهترین های موسیقی|دانلود آهنگ ...
    ‎7 ژانويه 2015 ... می دونی که چه احساسی به تو دارم می دونی که هنوزخیلی دوستت دارم می دونی که
    هنوزخیلی دوستت دارم آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده راست میگی من ...
     


    16 . دانلود آهنگ افشین دلم هواتو کرده - بهترین های موسیقی|دانلود آهنگ جدید
    ‎8 ژانويه 2015 ... آخ دلم هواتو کرده شبیه گریه کردن وقت بارون مثل آواز غصه واسه قلبی شکسته و
    پریشون دلم میگیره بی تو چه بغضی دارم از حرفهای دوری چشمام چشماتو ...
     


    17 . دانلود آهنگ دلم هواتو کرده از افشین دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید
    ‎نمیدونی چه قدر سخته نبودت دلم بی تو میمیره منم دیوونه ی ناز وجودت آخ دلم ، آخ دلم هواتو
    کرده نازنینم نمی خوام بی تو دنیا رو ببینم آخ دلم هواتو کرده شبیه گریه کردن وقت ...
     


    18 . دلـــــم هـــواتو کــــرده
    ‎آقا این زمستون فازش چیه دقیقا ؟؟؟؟ . . ی روز شبیه سواحل استوایی میشه . ی روز شبیه
    روزای غم گیز پاییزه یه بار شبیه قطب جنوبه اخه چرا ؟؟؟؟؟ فک کنم ننه سرما از حاجی ...
     


    19 . سعید شایسته دلم هواتو کرده - آپارات
    ‎30 ژوئن 2014 ... Bad boy :::... سعید شایسته دلم هواتو کرده سعید شایسته , دلم هواتو کرده , جدید , , ...:::
    Bad boy :::...
     


    20 . آپارات - دلم هواتو کرده
    ‎دلم هواتو کرده منو ببر بکربلا ،حسین،،،یاد چشاتو کرده منو بخر،حسین = حمید رضا
    علیمی. کلیپ مهدیسون. 3,784 بازدید. 3:31 ...Searches related to دلم هواتو کرده

     



    21 . Saeed Shaayesteh - Delam Havaato Kardeh ســعـیـد شــایـســتـه ...Video for ‫دلم هواتو کرده‬‎► 3:39
    11 Sep 2012 - 4 min( سعید شایسته - دلم هواتو کرده ) . یه شب بیا ازاین ورا گذر کن دوباره این دلم رو دربدر کن باسم این زندگی‌ هر روز یه جوره بیاو از گناه من حذر کن آخه…
     


    22 . دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده با نام هواتو کردم
    ‎10 جولای 2013 ... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده با نام هواتو کردم با بالاترین ... واقعا
    عالیه هیچ آهنگی مثل جز تو علیزاده ب دلم ننشسته عاشق این آهنگم ...
     


    23 . دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام هواتو کردم
    ‎دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد علیزاده به نام هواتو کردم. ترانه : محمد کاظمی / تنظیم :
    میلاد ترابی. سبک آهنگ پاپ / موضوع آهنگ هواتو کردم دوست داشتن و عاشقانه. این آهنگ
    ...
     


    24 . دلم هواتو کرده بود...! - سایت عاشقانه
    ‎دلم گرفته بود..مثه همیشه هوات داشت خفم میکرد.. نمیدونم کی قراره بدونه هوای تو نفس
    بکشم...آخه 4 ساله که نیستی...ولی...! با خودم گفتم پاشم برم جایی…,دلم هواتو کرده ...
     


    25 . دانلود آهنگ دلم هواتو کرده از سعید شایسته
    ‎7 آوريل 2016 ... دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید شایسته به نام دلم هواتو کرده با ... دانلود آهنگ
    دلم هواتو کرده با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ.
     


    26 . گل یاس می نویسه کی وقت داره بخونه؟؟؟ - متن آهنگ دلم هواتو کرده از سعید ...
    ‎15 دسامبر 2012 ... یک شب بیا از این فراق گذر کن. دوباره این دلم را در به در کن. واسم این زندگی هر روز
    یک جوره. بیا از گناه من نظر کن. آخه دلم هواتو کرده، یاد چشاتو کرده.
     


    27 . دلم دوباره هواتو کرده هوای سکوتو صداته کرده - YouTubeVideo for ‫دلم هواتو کرده‬‎► 3:01
    28 Oct 2014 - 3 min - Uploaded by Shirin Asefiniaدلم دوباره هواتو کرده ♥هوای سکوتو صداته کرده ... Mohammad Alizadeh - Havato Kardam | محمد علیزاده - هواتو کردم ...
     


    28 . دانلود آهنگ محمد علیزاده هواتو کردم
    ‎دانلود آهنگ محمد علیزاده هواتو کردم. متن آهنگ محمد علیزاده هواتو کردم. هواتو کردم من
    حیرون تو اینروزا هواتو کردم دلم میخوادت میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم. هوایی میشم
    ...
     


    29 . ..شـ ـادم ولی زندگی برخلـاف آرزوهام گذشت - دلم هواتو کرده
    ‎اون که نخواست پیشم باشی خودش باید صبرم بده خدا گرفتی عشقمو جواب قلبمو بده. "
    چقدر دلم هواتو کرده حالا که. دیگه هوامو نداری ... " گاهـــــــــــــی آنچنان مزخرف می شــــــوم.
     


    30 . دانلود آهنگ جدید علی غنی پور به نام دلم هواتو کرده
    ‎دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی غنی پور به نام دلم هواتو کرده + پخش انلاین.
    تنظیم و ملودی : علی غنی پور – ترانه سرا : رضا هنرور – میکس و مستر : آرمان اخوان.Searches related to دلم هواتو کرده

     



    31 . خدایا!دلم هواتو کرده.......... - معشوقه ی باران...
    ‎خدایا!دلم هواتو کرده.......... این روزها ،دلم بد هوای رفتن دارد..رفتن تا خدا.. پر کشیدن تا
    اوج بی نهایت.. رسیدن به معبود هستی. دلم گرفته ،آنقدر بغض دارد که حتی ... آرامش در
    ...
     


    32 . خدایا دلـــــــــــــم بدجوری هواتو کرده
    ‎خدایا دلـــــــــــــم بدجوری هواتو کرده - - خدایا دلـــــــــــــم بدجوری هواتو کرده.
     


    33 . دانلود آهنگ افشین دلم هواتو کرده - رسانه آهنگ
    ‎دانلود آهنگ جدید و زیبای دلم هواتو کرده با صدای افشین از آلبوم آس و پاس. عنوان اثر
    دلم هواتو کرده; موضوع آلبوم آس و پاس; خواننده افشین; سبک پاپ; کد آهنگ۲۴۹۹۹; تاریخ
    ...
     


    34 . ذاکرین - کربلایی حمید علیمی - چند وقته که ندیدمت دلم هواتو کرده
    ‎چند وقته که ندیدمت دلم هواتو کرده. کربلایی حمید علیمی. ۳۰۰۳. ۴۲۰۱. ۶. دریافت
    انتشار افزودن به لیست پخش. حضرت رقیه (س) · شب عاشقی وقت بارونه · حاج سید مهدی
    ...
     


    35 . ذاکرین - کربلایی حمید علیمی - چند وقت که ندیدمت دلم هواتو کرده
    ‎چند وقت که ندیدمت دلم هواتو کرده. کربلایی حمید علیمی. ۲۵۵۰. ۶۹۱۹. ۰. دریافت
    انتشار افزودن به ... کربلا قلبمو عاشق کرده · کربلایی جواد مقدم · کرامت با تو محکم
    شد
     


    36 . فیلم / هواتو کردم / محمد علیزاده
    ‎22 مارس 2015 ... تو صدای دل تنهای منو شنیدی ... تو که دردامو میدونی ... تو که چشمامو میخونی ... بده بازم
    به دل من یه نشونی / ترانه زیبای هواتو کردم با صدای محمد علیزاده.
     


    37 . تا ابد صاحب قلب منی دوستت دارم بی وفا - دلم هواتو کرده
    ‎تا ابد صاحب قلب منی دوستت دارم بی وفا - دلم هواتو کرده - دوستت دارم تا ابد ،همیشه
    عاشقتم وفادارم،لعنت به هوس پول دروغ خیانت,لالایی عاشقانه.
     


    38 . متن آهنگ دلم هواتو کرده افشین | انجمن تاپ فروم
    ‎دلم هواتو کرده ♥ [IMG] خونه غرق سکوته تنم در حسرت عطر تو بی تاب خیالم خیسه
    شبنم روی گلبرگ یاد چشم تو خواب نمیدونی چه سخته...
     


    39 . دانلود آهنگ جدید بهمن معروفی بنام دلم هواتو کرده
    ‎دانلود آهنگ جدید بهمن معروفی بنام دلم هواتو کرده,آهنگ پیشواز دلم هواتو کرده بهمن
    معروفی, اهنگ دلم هواتو کرده بهمن معروفی, بهمن معروفی.
     


    40 . دانلود آهنگ دلم هواتو کرده از محمود لاک تراش با لینک مستقیم | دانلود آهنگ
    ‎دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمود لاک تراش بنام دلم هواتو کرده با لینک مستقیم و
    دو کیفیت 128 و 320 - Download New Music By Mahmoud LakTarash Called ...Searches related to دلم هواتو کرده

     



    41 . دانلود آهنگ هواتو کردم از محمد علیزاده
    ‎18 ژوئن 2014 ... دانلود آهنگ هواتو کردم از محمد علیزاده. + متن آهنگ هواتو کردم محمد علیزاده: هوا تو کردم من
    حیرون تو این روزا هوا تو کردم دلم میخوادت میخوام بیام تو آسمون ...
     


    42 . دلم هواتو کرده
    ‎7:18. حاج احمد واعظی-دلم هواتو کرده گریه براتو کرده-شور زیبا. 458 بازدید · 3:35. دلم
    هواتو کرده منو ببر بکربلا ،حسین،،،یاد چشاتو کرده منو بخر،حسین = حمید رضا ...
     


    43 . دلتنگيهاي من براي عشقم - دوباره دلم هواتو کرده تنها عشق زندگیم
    ‎باز دل تنگت شده ام دوباره دلم هواتو کرده عزیزم . امروز همش اسمتو فریاد زدم .عزیزم،
    نفسم،جانم ،روحم، عشقم،همه وجودم ،روياي ناتمامم،فرشيدم ،كجايي ؟ دل تنگي برات داغونم
    ...
     


    44 . اصلا حسین جنس غمش فرق می کند - دلـــــم هـــواتــــو کرده
    ‎اصلا حسین جنس غمش فرق می کند. دلـــــم هـــواتــــو کرده... شب های جمعه میگیرم هواتو.
    اشک غریبی میریزم براتو. بیچاره اونکه حرم رو ندیده. بیچاره تر اونکه دید کربلاتو.
     


    45 . یا امام رضا مدد - دلم هواتو کرده مولا
    ‎یا امام رضا مدد - دلم هواتو کرده مولا - عشق ما ،السلطان ،ابالحسن علی بن موسی الرضا(ع) -
    یا امام رضا مدد.
     


    46 . دلم هواتو کرده کربلا
    ‎دلم هواتو کرده کربلا. اقا جون بوی محرم داره میاد. نام عالم تابی که تا ابد بر تارک آسمان
    میدرخشد نام حسین(ع) است و بس... سلام آقای مهربانی ها ، سلام ای دلداری که دل وا مانده ام ...
     


    47 . دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام هواتو کردم-Mohammad Alizadeh
    ‎متن ترانه هواتو کردم محمد علیزاده (متن آهنگ) : هواتو کردم. هوا تو کردم. من حیرون تو این
    روزا هوا تو کردم. دلم میخوادت. میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم. هوایی میشم. همون روزا ...
     


    48 . رضا 13 و پارسا کاظمی - دلم هواتو کرده - خلیج موزیک
    ‎رضا 13 و پارسا کاظمی – دلم هواتو کرده · ۰. پاپ بی ان دی منتشر می کند : موزیک جدید و
    بسیار زیبا از رضا 13 و پارسا کاظمی بنام دلم هواتو کرده + پخش انلاین.
     


    49 . دلم هواتو کرده بود - صدا و سیمای فارس - صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
    ‎مدت: 02:47. خواننده: حسن صفری. نام اثر: آهنگساز: حسن صفری. تنظیم کننده: محمد آنت.
    شاعر: بیژن سمندر. موضوع: محبت. نماهنگ حسن صفری دلم هواتو کرده بود ...
     


    50 . دلم هواتو کرده بود - صدا و سیمای فارس - صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
    مدت: 02:47. خواننده: حسن صفری. نام اثر: آهنگساز: حسن صفری. تنظیم کننده: محمد آنت.
    شاعر: بیژن سمندر. موضوع: محبت. حسن صفری نماهنگ دلم هواتو کرده بود ...Searches related to دلم هواتو کرده

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد