تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد

تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد,تو,در,کدام,سحر,بر,اسب,سپيد,

تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد 1 . فریدون مشیری - صداي فاصله ها‎صداي فاصله ها - فریدون مشیری - در میان من و تو فاصله هاست. گاه می اندیشم ... جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب ! من فدای تو ....

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 25 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 7,815 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 3 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 280 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 7,815 بازدید ماه : 317,720 بازدید سال : 3,245,440 بازدید کلی : 28,715,157 اطلاعات شما
    آی پی : 18.221.140.111 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد
     


    1 . فریدون مشیری - صداي فاصله ها
    ‎صداي فاصله ها - فریدون مشیری - در میان من و تو فاصله هاست. گاه می اندیشم ... جای
    مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب ! من فدای تو .... تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید
     


    2 . تو کيستي که من اينگونه بي تو بي تابم شب از هجوم خيالت نميبرد ...
    تو چيستي که من از موج هر تبسم تو بسان قايق سرگشته روي کردابم تو در کدام سحر
    بر کدام اسب سپيد تورا کدام خدا تو را کدام جهان تو از کدام ترانه تو از کدام صدف
     


    3 . فریدون مشیری - آواز شباهنگ
    ‎تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو بسان قایق، سرگشته، روی گردابم! تو در کدام
    سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا؟ تو از کدام جهان؟ تو در کدام کرانه، تو از کدام ...
     


    4 . تو در كدام سحر، بر كدام اسب سپید؟ تو را كدام خدا؟ تو از كد
    ‎10 سپتامبر 2016 ... تو در كدام سحر، بر كدام اسب سپید؟ تو را كدام خدا؟ تو از كدام جهان؟ تو در كدام كرانه، تو از
    كدام صدف؟ تو در كدام چمن، همره كدام نسیم؟ تو از كدام سبو؟
     


    5 . هستي نيستي - تو کیستی؟
    ‎بسان قایق، سرگشته، روی گردابم! تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا
    ؟ تو از کدام جهان؟ تو در کدام کرانه، تو از کدام صدف؟ تو در کدام چمن، همره کدام نسیم؟
     


    6 . تو كیستی، كه من اینگونه بی تو بی تابم؟ (فریدون مشیری) - بیتوته
    ‎تو چیستی، كه من از موج هر تبسم تو بسان قایق، سرگشته، روی گردابم! تو در كدام
    سحر، بر كدام اسب سپید؟ تو را كدام خدا؟ تو از كدام جهان؟ تو در كدام كرانه، تو از كدام صدف
    ؟
     


    7 . چه کردبادلم آن نگاه شیرین.. تونیستی که من اینگونه بی تو ... - ویسگون
    ‎28 ا کتبر 2014 ... تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو بسان قایق، سرگشته، روی گردابم! تو در کدام
    سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا؟ تو از کدام جهان؟ تو در کدام ...
     


    8 . اسب تو، اسب عزادار تو - همشهری
    ‎10 نوامبر 2013 ... اسب تو سپید بود. رنگی از سحر داشت. تو پیشانی‌ات صبح بود. من وقتی درباره‌ی تو
    حرف می‌زنم آشفته می‌شوم. تو مرا به شعر نزدیک می‌کنی.
     


    9 . گروه لاگ » Blog Archive » دلم برای تو تنگ است،سخت دل تنگم!
    ‎تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو بسان قایق سرگشته روی گردابم! تو در کدام
    سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا؟ تو از کدام جهان؟ تو در کدام کرانه ،تو از کدام ...
     


    10 . سحر - وب سحر
    تو چيستي، كه من از موج هر تبسم تو بسان قايق سر گشته، روي بر گردابم! تو را در
    كدام سحر ،بر كدام اسب سپيد؟ تو را كدام خدا ؟ تو از كدام جهان؟ او در كدام كرانه، تو از كدام ...Searches related to تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد

     



    11 . گروه لاگ » Blog Archive » دلم برای تو تنگ است،سخت دل تنگم!
    ‎تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو بسان قایق سرگشته روی گردابم! تو در کدام
    سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا؟ تو از کدام جهان؟ تو در کدام کرانه ،تو از کدام ...
     


    12 . اسب سپید - یادداشتهای یک رهگذر
    ‎تو چیستی ، که من از موج هر تبسم تو. بسان قایق ، سرگشته ، روی گردابم ! تو در کدام
    سحر ، بر کدام اسب سپید ؟ تو را کدام خدا ؟ تو از کدام جهان ؟ تو در کدام کرانه ، تو از ...
     


    13 . دانلود آهنگ و متن ترانه شهزاده رویا با خوانندگی شهاب حسینی - پارسینه
    ‎12 فوریه 2014 ... دانلود آهنگ و متن ترانه شهزاده رویا با خوانندگی شهاب حسینی. دیدم تو خواب وقت سحـر.
    شهزاده ای زریــن کمــــر. نشستـه بر اســـب سفیـــد. می اومـد از کوه و ...
     


    14 . سحر on Instagram: “تو سوار اسب سپید من هنوز روی اسب چوبی مسابقه ...
    ‎26 Dec 2015 ... See this Instagram photo by @_sahar.mehr_ • 469 likes.
     


    15 . دانلود آهنگ - دانلود آهنگ علی زند وکیلی با نام شهزاده رویا
    ‎متن آهنگ علی زند وکیلی با نام شهزاده رویا. دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر
    نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش میرفت و ...
     


    16 . برای لحظه آمدنش عاشقانه ها خواهم سرود - فریدون مشیری
    ‎29 ژانويه 2014 ... سحر دیدم درخت ارغوانی. کشیده سر به ... ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم.
    ای دریغ از من .... تو در كدام سحر، بر كدام اسب سپید؟ تو را كدام خدا؟
     


    17 . چار یار و دو اژدها: - Google Books Result
    قدیر حبیب - ‎2016 - Fictionلباس سپید می پوشید. ... که عندلیب های خوشخوان از فراز شاخساران بلند، مژدهٔ سحر می
    دادند رزاق گلدسته را جلو خود بر پشت اسب سپیدی، از ... یک شب نفس سوخته پیش
     


    18 . جلال آمده، گفته بود: «دیروز برایم گفت «اگر مرا همراهت برده می توانی با تو می گریزم
     


    19 . دانلود آهنگ جدید شهاب حسینی بنام شهزاده رویا
    ‎2 ژانويه 2015 ... متن آهنگ جدید شهاب حسینی بنام شهزاده رویا : دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین
    کمند نشسته بر اسب سفید می اومد از کوه و کمر می رفت و آتش به دلم ...
     


    20 . شهزاده ی قصه ی من - گلشیفته فراهانی - female = male / زن = مرد ...
    ‎زنان افتخار / ترانه "شهزاده ی قصه ی من" با صدای گلشیفته فراهانی متن ترانه: يک
    شب تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمند نشسته بر اسب سپيد میومد از کوه و...Searches related to تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد

     



    21 . لحظه لحظه تا ملاقات زندگی!
    ‎تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو. بسان قایق، سرگشته، روی گردابم! تو در کدام
    سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا؟ تو از کدام جهان؟ تو در کدام کرانه، تو از کدام ...
     


    22 . شهزاده ی قصه ی من - گلشیفته فراهانی - female = male / زن = مرد ...
    ‎زنان افتخار / ترانه "شهزاده ی قصه ی من" با صدای گلشیفته فراهانی متن ترانه: يک
    شب تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمند نشسته بر اسب سپيد میومد از کوه و...
     


    23 . آهنگ جدید شهاب حسینی به نام شهزاده رویا - دانلود موزیک
    ‎متن آهنگ شهاب حسینی – شهزاده رویا دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمند
    نشسته بر اسب سفید می اومد از کوه و کمر می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش می رفت و
    آتش ...
     


    24 . اسفند ۱۳۹۴ - بهشت من و تو
    ‎تو را. هيچگاه. هيچ کجا هيچ لحظه ای تنها نخواهم گذاشت و لحظه ای از تو غافل نخواهم شد
    مطمئن باش تمام احساسات زیبای ... تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا؟
     


    25 . روزگار آبرنگی - فریدون مشیری
    ‎29 ژانويه 2011 ... تو چیستی که من از موج هر تبسم تو. بسان قایق سرگشته روی گردابم ؟ تو در کدام
    سحر ، بر کدام اسب سپید. تو را کدام خدا ؟ تو از کدام جهان ؟ تو در کدام ...
     


    26 . بهترین اشعار برای تو که نیستی - هزاران اسب سپيد ...
    ‎بهترین اشعار برای تو که نیستی - هزاران اسب سپيد ... - به شانه هایم زدی ... هزاران
    اسب سپيد از هزار سوی افق،. رها شدند و چو باد از ... سحر پرستان، فرياد در گلو، رفتند
    !
     


    27 . متن آهنگ شاهزاده از حامد فولاد قلم - IRMP3
    ‎یه شب تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر نشسته رو اسب سفید می اومد از کوه و کمر
    می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش کاشکی دلم رسوا بشه ، دریا بشه ، این دو چشم پر ...
     


    28 . لقب مؤذن كدام امام است به چه علت؟ | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع ...
    ‎تو چیستی، كه من از موج هر تبسم توبسان قایق، سرگشته، روی گردابم تو در كدام سحر
    ، بر كدام اسب سپید؟تو را كدام خدا؟تو از كدام جهان؟تو در كدام كرانه، تو از كدام صدف؟
     


    29 . خاطرات بارانی من - چراغ چشم تو...
    ‎شب از هجوم خيالت نميبرد خوابم. تو چيستي كه من از موج هر تبسم تو. به سان قايق
    سرگشته روي گردابم! تو در كدام سحر ... بر كدام اسب سپيد؟ تو از كدام جهان؟ تو در كدام
    چمن ...
     


    30 . آذر ۱۳۹۱ - دل نوشته
    ‎عشقی که به زبان جهانی سخن می گوید. تاريخ : یکشنبه بیست و ششم آذر ۱۳۹۱ | 18:
    28 | نویسنده : یلدا | آرشیو نظرات. تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا؟Searches related to تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد

     



    31 . صدای شعر امروز
    ‎تو چیستی، كه من از موج هر تبسم تو بسان قایق، سرگشته، روی گردابم! تو در كدام
    سحر، بر كدام اسب سپید؟ تو را كدام خدا؟ تو از كدام جهان؟ تو در كدام كرانه، تو از كدام صدف
    ؟
     


    32 . امید به خدا - یه شب تو خواب وقت سحر - شهزاده قصه من
    ‎یه شب تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر نشسته بر اسب سپید میومد از کوه و کمر.
    میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش ... کاشکی دلم رسوا بشه ٬ دریا بشه این دو چشم ...
     


    33 . آذر ۱۳۹۴ – کانون شعر و سخن
    ‎تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم تو ... از
    موج هر تبسم تو بسان قایق سرگشته روی کردابم تو در کدام سحر بر کدام اسب سپید
    ...
     


    34 . آذر ۱۳۹۲ - هو - blogfa.com
    ‎تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا؟ تو از کدام جهان؟ تو در کدام کرانه،
    تو از کدام صدف؟ تو در کدام چمن، همره کدام نسیم؟ تو از کدام سبو ؟ من از کجا سر راه تو ...
     


    35 . حه ...عنوان صف
    ‎تو چیستی که من از موج هر تبسم تو بسان قایق سرگشته ، روی گردابم! تو در کدام
    سحر ، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا ؟ تو از کدام جهان ؟ تو در کدام کرانه ، تو از کدام
    ...
     


    36 . و عشق امّای کوچکی دارد!
    ‎و اگر باورداشته باشی می بینی ستاره ها هم با تو حرف می زنند ، باور کن با او هرگز
    تنها نیستی. فقط کافی است ... تو در کدام سحر بر کدام اسب سپید. تورا کدام خدا.
     


    37 . طوفان خاكستر عشق - تو کیستی؟(تو آرزوي بلندي و دست من کوتاه)
    ‎تو چيستي ، که من از موج هر تبسم تو. بسان قايق سرگشته ، روي گردابم. تو در کدام
    سحر، بر کدام اسب سپيد. تو را کدام خدا ؟ تو از کدام جهاني؟ تو در کدام کرانه،تو از کدام
    ...
     


    38 . سکوت وتنهایی
    ‎تو چیستی که من از موج هر تبسم تو بسان قایق سرگشته ، روی گردابم! تو در کدام
    سحر ، بر کدام اسب سپید؟ تو را کدام خدا ؟ تو از کدام جهان ؟ تو در کدام کرانه ، تو از کدام
    ...
     


    39 . خاطراتی از جنس مریم - یه شب تو خواب وقات سحر
    یه شب تو خواب وقت سحر شهزادهای زرین کمر نشسته بر اسب سپید میومد از کوه وکمر
    میرفت وآتش به دلم مید نگاهش میرفت وآتش به دلم میزد نگاهش کاشکی دلم رسوا بشه ...
     


    40 . Kamelia Dara - Shahzadeye Roya lyrics | Musixmatch
    ‎10 نوامبر 2015 ... Lyrics for Shahzadeye Roya by Kamelia Dara. دیدم تو خواب وقت سحـر شهزاده ای
    زریــن کمــــر نشستـه بر اســـب سفیـــد می اومـد از کوه و کمــــر می ...Searches related to تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد

     



    41 . فروردین ۱۳۹۰ - ღ ღ نسیـــ زندگے ـــــــم ღ ღ
    ‎بدون تو عاشقی برایم عذاب است میدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر قلبی برای عاشق ...
    سرگشته روی مردابم، تو در کدام سحر بر کدام اسب سپید، تو را کدام خدا تو از کدام ...
     


    42 . نوشته‌های شبانه » نشسته بر اسب سفید، می‌اومد از کوه و کمر!
    ‎18 ژوئن 2011 ... دیدم تو خواب وقت سحـر / شهزاده‌ای زریــن کمر نشستـه رو اسب سفیـــد / می اومد از کوه و
    کمر می‌رفت و آتش به دلم می زد نگاهش / می‌رفت و آتش به دلم می زد ...
     


    43 . Shair Jangi/Mushahira - Goodreads
    ‎تو چیستی، كه من از موج هر تبسم تو بسان قایق، سرگشته، روی گردابم! تو در كدام
    سحر، بر كدام اسب سپید؟ تو را كدام خدا؟ تو از كدام جهان؟ تو در كدام كرانه، تو از كدام صدف
    ؟
     


    44 . به من بگو که برو در دهان شیر بمیر... - یـادداشـت هایــِ شخصیــِ سیّد ...
    ‎تو چیستی که من از موج هر تبسم تو. بسان قایق سرگشته روی کردابم. تو در کدام سحر
    بر کدام اسب سپید. تورا کدام خدا. تو را کدام جهان. تو از کدام ترانه تو از کدام صدف.
     


    45 . بهار هم دارد می رود. - کلوب
    ‎20 ژوئن 2016 ... تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم شب از هجوم ... تو چیستی، که من از موج هر
    تبسم تو بسان قایق، ... تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟
     


    46 . غم تنهایی - اسم تو
    ‎اسمِ تو قشنگترین قصه برایِ گفتنه اسمِ تو قشنگترین قصه واسه شنفتنه. غنچه
    نجیب اسمِ تو روی باغ ... تو در کدام سحر, بر کدام اسب سپید تو از کدام خدا,از کدام جهان
     


    47 . بی تو بی تابم...
    ‎تو چیستی، كه من از موج هر تبسم تو بسان قایق، سرگشته، روی گردابم! تو در كدام
    سحر، بر كدام اسب سپید؟ تو را كدام خدا؟ تو از كدام جهان؟ تو در كدام كرانه، تو از كدام صدف
    ؟
     


    48 . دانلود آهنگ شهاب حسینی شهزاده رویا - دانلود آهنگ جدید
    ‎1 ژانويه 2015 ... دانلود آهنگ شهزاده رویا شهاب حسینی. متن آهنگ شهاب حسینی با نام شهزاده رویا. دیدم تو
    خواب وقت سحر. شهزاده ای زرین کمند. نشسته بر اسب سفید.
     


    49 . گیتاریست های ایرونی خوش اومدید - ریتم و آکورد آهنگ شهاب حسینی ...
    ‎ریتم : ۸/۶ سنگین. » گام آهنگ : ( Am ) لا مینور. E Am E Am. دیدم تو خواب وقت سحر
    شهزاده ای زرین کمر. Am E Dm. نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر. Am E Am E.
     


    50 . ايين لم تراني كدام شهر است | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع ...
    ‎تو چیستی، كه من از موج هر تبسم توبسان قایق، سرگشته، روی گردابم تو در كدام سحر
    ، بر كدام اسب سپید؟تو را كدام خدا؟تو از كدام جهان؟تو در كدام كرانه، تو از كدام صدف؟Searches related to تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپيد

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد