حرف هايم را به وقتش مي زنم

حرف هايم را به وقتش مي زنم,حرف,هايم,را,به,وقتش,مي,زنم,

حرف هايم را به وقتش مي زنم 1 . حرف هايم را به وقتش مي زنم - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز‎14 دقیقه قبل ... حرف هايم را به وقتش مي زنم 1. سهیل عربhttp://ghasemiyoon.ir/category/55علیرضا خاک

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 8 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 1,048 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 1 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 85 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 1,048 بازدید ماه : 310,953 بازدید سال : 3,238,673 بازدید کلی : 28,708,390 اطلاعات شما
    آی پی : 3.147.85.175 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    حرف هايم را به وقتش مي زنم

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    حرف هايم را به وقتش مي زنم
     


    1 . حرف هايم را به وقتش مي زنم - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
    ‎14 دقیقه قبل ... حرف هايم را به وقتش مي زنم 1. سهیل عربhttp://ghasemiyoon.ir/category/55علیرضا
    خاکساری ... اشعار ولادت حضرت…
     


    2 . دهانم پر از حرف است و دلم پر از درد ...
    ‎دهانم پر از حرف است و دلم پر از درد ... - تقدیم به تو که به رسم جاده ها دوری ولی به رسم دل
    با تو فاصله ای نیست. ... شک هايت را باور نکن و هيچگاه به باورهايت شک نکن. زندگي
    شگفت انگيز است فقط اگربدانيد که ..... دوباره زنگ مي زنم، دوباره... تا خدا خداست
     


    3 . غزل معاصر - باران یعنی تو بر می گردی... - blogfa.com
    ‎... نشد حتی به ماتم ها. منی، که چشم هایم ابرها را منتشر می کرد .... گاهی مسیر جاده به بن
    بست می رود. (علی حیات بخش) ..... چقدر ساکتی و من چقدر حرف زدم. دوباره گیج شدی ...
     


    4 . لیلا شدم مجنونم رفت
    ‎وقتی به حرفهايم شک می کنی آينه در آينه می شکنم و بند نمی خورم ولی؛ فرقی به حال
    .... قبل از رفتن، اتفاق می اُفتد! چه دنیای عجیبی ست هر وقت حرف دلم را زدم دلت را زدم.
     


    5 . دی ۱۳۹۱ - حرفهای تکان دهنده
    ‎نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم ! تا از
    آسیب اشک ... گل بی تو پوچ -- هرگز وقتت رو برای کسی که حاضر نیست وقتشو
    برای تو بگذرونه ، نگذار ! ... لمس ِسبك ِ دستان ِ مهربانت را روے ِ مو هایمــ حس مـےكنمـــ ...
    تو هنوز با ..... امـا مـجـالـی نـیـسـت تـا بـنـشـیـنـی بـه پـای ایـن هـمـه حـرف، دلـم تـنـگ
    اسـت ...
     


    6 . حرف هایی از جنس دل تنگی
    ‎دیروز به تلافی این که از یادآوری خاطرات دلم آتش گرفت و سوخت ... کاش میشد حالی که
    الان دارم رو یه جوری می تونستم نشون بدم ... حرف نزن...صداي نفس هايت را بيشتر از
    دروغ هايت دوست دارم... (دوستت دارم )تكيه كلام تو ..... لبخند می زنم و آهستـــه می گویم :
     


    7 . مظلومی:حرف هایم را به موقع زدم/از جلسه هیات مدیره خبر ندارم - قطره
    ‎31 مه 2016 ... مظلومی درباره اینکه پورحیدری گفته است او باید پس از دربی این حرف ها را می زد اظهار
    داشت:نه. من کاملا به وقتش و به موقع حرف هایم را زدم. آخرین اخبار ...
     


    8 . ماه را به هیچکس نمی دهم - از میان نبودن هایت
    ‎بشود همه ی حرف هایم را؛حتی آنجاهایش را که به هیچکس هیچکس نمی گویم را به او بگویم.
    ..و بعدش ... هرچقدر هم که تو خودت را به آب و آتش بزنی که تا به حال وسط جاده دست هم را
    گرفته اید؟! توی باد با هم .... پفک می خورم و انگشت هایم را لیس می زنم...می گوید آوین
    ...
     


    9 . آوای عشقی که به آوای غم سپرده شد....
    ‎نگاره: برخی آدمها به یک دلیل از مسیر زندگی ما می گذرند به ما. 6 نظر .... به وقتش
    عشقت ؛هم آغوش خیانت می شود دیر می ... تمامِ عاشقانه هایم را برایِ تــــو می نویـسم!!! .....
    و از حرف هايي كه زنده به گور گشت در گورستان دلم ..... و وقتی رفتی تمامش را آتش زدم.
     


    10 . m gahanbakhsh - روزها و سوزها
    ‎6 فوریه 2015 ... و استاد شروع می کرد به نوشتن و من مات و مبهوت رقص قلم و حرکات دست استاد بر
    سپیدی کاغذ بودم. .... من با دست هایم با تو حرف می زنم. ... چون همه حرف ها را که نباید

     



    11 . دل نوشته - مردمکـــــ های ِ شفافـــــ ِ او
    ‎که به وقتش لب هایتـــــ به تار تار موهای ِ او ، ساز ِ بوسه می زنند وُ .... و میدانی که تایپ
    کردن این حرف ها وقتی که دورو برت را خوب نمیبینی ... چنگ زدم بر دیوارها .
     


    12 . نجواهای یک بغض لبریز
    ‎نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. ... "
    بوسه" سربسته ترین حرف خدا با لب توست از لب ســـرخ تــــو این ...... که برای تو
    دلی را به دریا زدم که از آب ... من کسی را که مرا بخاطر خوبی هایم می خواهد نمی خواهم، کسی
    را ...
     


    13 . اس ام اس های مربوط به موهایم - کپی پیست کن
    ‎قبل از اینکه حرفی بزنم موهایم را باز کردم و روی شانه أم ریختم مادرم گفته بود موهایت
    را که باز ... دخترکم عاشقی بلای جان آدم نیست اما اگر زودتر از وقتش به سرت بیاید
    از پا در می آیی".. لبخندی زدم ، از جایم بلند شدم و به اتاقم رفتم ، جای سوختگی روی
    دستم واضح تر شده بود ، رو به ... موهایم را به هر رنگی در می آورم و اشک هایم را به باد می
    دهم .
     


    14 . نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟
    ‎پی نوشت 13: هر که را دور کنی، دور و برت می آید/ از محبت چه بلاها به سرت می آید/ تا
    که در دسترسی از تو همه بی خبرند/تا کمی .... مگر حرف هایی که گفتم و شعرهایی که
    نوشتم به گوش ات رسید؟ ... و وقت خواندن تمام دردی را که با رفت و آمد هایت به جانم
    ریختی را حس خواهی کرد. ..... به زور با دهان بسته لبخندی می زنم که طرف را ناامید نکرده
    باشم.
     


    15 . مریم سوادکوهیان - blogfa.com
    ‎سراغ عکس هایش بروم ،بیمارستان لازم می شوم!!! ... قشنگ حرف می زنم و به وقتش فحش.
    هایی بلدم که هر چه فکر می کنم از کجا آورده ام شان، عقلم به جایی قد نمی. دهد!!!
     


    16 . برهاني: براي مردم حرف‌هايي شنيدني دارم که به وقتش مي‌گويم - تیک
    ‎او در اين باره مي گويد: «مردم ديگر از همه چيز خبر ندارند و مي دانند من چرا بازي نکردم.»
    او ادامه مي دهد: «فعلا حرفي نمي زنم. بگذاريد چند روز بگذرد، به موقع حرف هايم را خواهم ...
     


    17 . امرداد ٩٢ - اینجا درد هایم را در سکوت فریاد میزنم
    ‎مدت هاست که به باختن و در سکوت فریاد زدن و اشک ریختن عادت کرده ام این وبلاگ رو
    ساختم تا از درد ... اگر از پول و سکه با تو حرف می زنم برای آن است که از نیروی فریب
    و افسون این بچه های شیطان خوب آگاه ام. .... آمریکایی: اما بقیه وقتت رو چه کار می کنی؟
     


    18 . حنیف به وقتش در مورد استقلال حرف می زنم - مجله خبری فور خبر
    ‎اگر دقت کنید و به صحبت های کودک گوش دهید ، کم کم شروع به فهم زبان او خواهید کرد.
    وقتی او صحبت میکند هرچیزی را که از حرف هایش می فهمید ، تکرار کنید. از جملات ...[PDF]
     


    19 . از اینجا ببینید
    ‎بنابراین، در این کتاب به یک اندازه به شکست ها و موفقیت هایم پرداخته ام چون از.
    شکست می توان درس ... به وقتش سراغ او بیاید. این چیزی است که ... حرف می زنم و به
    مشکالتی که با ویراستاران پیدا کردم و داستان را رد کردند ولی سرانجام آن. را
    پذیرفتند ...
     


    20 . با دوربینم می اندیشم وبا عکس هایم حرف می زنم - شبکه اطلاع رسانی راه دانا
    ‎28 فوریه 2016 ... با دوربینم می اندیشم وبا عکس هایم حرف می زنم : حمزه مومنی هنرمند شهربابکی متولد
    ۱۳۷۱ و دانشجوی رشته ی عکاسی خبری است که عکاسی را سال ۸۷ به ...Searches related to حرف هايم را به وقتش مي زنم

     



    21 . دختری با اشک های بی صدا
    ‎به وقتش تــــــموم نکنی و ... ﺑﻪ ﺗﻤﻮﻡ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ ﻣﺪﯾﻮﻧﯽ...
    ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮﺷﻮﻥ ﻣﺴﺌﻮﻟﯽ. .... ســـريــع بــهــش شــمـآره مـيـבے و مـيـگـﮯ از آشـنـآيـيـتـوטּ
    خــوشـبـخـتـمـ! ..... به ياد خواهي آورد حرف هايم را ..... تموم میکردن چون اس ها اینو نشون
    میداد زنگ زدم به دختره بهش گفتم پات رو از تو زندگیش بکش بیرون اما مگه فقط همین
    بود.
     


    22 . عــــاشــــقــــانــــه - غمگین
    ‎دلم که تنگ می شود برایت ، کنار آتش می نشینم و دریا میکشم و به درختان فکر می
    کنم ! .... و آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون … .... حرف میزنم به جایت با خودم ! .....
    دیگر خبری از من نمی گیری اما با این حال درکت می کنم ، با “او” بودن تمام وقتت را
    گرفته ...
     


    23 . دو قدم این ور خط - کلمات سنجاق شده به پیراهن چارخانه ی مردانه ام
    ‎مي رقصم تووي آغوشت ، چرخي مي زنم و دست هايم را سمتت دراز مي کنم ، چرخ مي زني و
    دست هايم را ميگيري محکم تر و دوباره مي کشاني ام سمت آغوشت به پاهايت نگاه مي کنم
    و قدم هايم را با تو بر مي دارم ، سرم را مي چسبانم به سينه ات چشم هايم را ... حرفي نمي
     


    24 . زنم حرفي نمي زني ، سکوتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .... وقتش رسیده است
     


    25 . تیر ۱۳۹۲ - تنهاترین جامانده
    ‎بگیرم خودم زودتر از وقتش بیام پیشت؟؟؟ خدا جوابمو ... آنقدر سنگین است نفس هایم
    که بی هوا برای زنده ماندن سرفه ام می آید...سرفه هایم ... تنـــ ــها بهــ ـانه ی من بــــ ـرای
    حرف دل گفتــ ــن ...!! تنـــ ـها ... به ادم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ...
    لبخندی ...
     


    26 . حرف دل - دل اسـت دیگر ! - میهن بلاگ
    ‎فقط یک احساس برای آدم می ماند، این که کاش آن یکی راه را انتخاب می کرد…!دل است ....
    کـه بـه وقـتـش دامـنـے مـی پـوشـد قـدر تـمـام ِ دلـگـرفـتـگـے هـایـَم و لـحـظـه اے دیـگـر
     


    27 . دی ۱۳۹۲ - در همین حوالی - blogfa.com
    ‎هي حرف زدم، هي مزخرف گفتم. ... وقتِ كلافگي هايت مي نويسد: يادت باشد كه چشمان تو
    گل آفتابگردانند، به هر كجا كه نگاه كني خدا آنجاست و هيچ عين خيالش هم نيست كه به
     


    28 . شعر دست زده، عين خيالش هم .... دست از سرشان برداريد، همه چيز را به وقتش خواهند آموخت
     


    29 . فاطمه مقیمی: من میلیاردر نیستم. مولتی میلیاردرم/ به دست هایم نگاه کن ...
    ‎26 ژوئن 2013 ... شاید حرف هایم ، به نظرت خیلی شعاری بیاید ولی اگر یک روز سرزده بیایی دفترم یا
    خانه ام و با من چای بخوری این حرف هایی را که الان می زنم بیشتر درک می کنی. ..... و
    حتی ثانیه ای از وقتش را برای کار بیرون خرج کند بارها و بارها از یک ...
     


    30 . فروزان: قلعه نویی با حرف هایش روحیه ام را خراب می کند ولی دلش پاک است
    ‎راجع به این مسایل به وقتش حرف می‌زنم چون معتقدم با پشتکار و تلاش می‌توانیم امید
    به قهرمانی داشته باشیم. * اما طرفداران کم‌طاقت شده‌اند و علیه‌تان شعار داده‌اند.Searches related to حرف هايم را به وقتش مي زنم

     



    31 . حرف دل با شهید آوینی - Aviny.com
    ‎همانند سال گذشته از تمامی دوستان دعوت می شود با نوشتن حرف دل های خود در ایام سالگرد
    شهادت سید شهیدان اهل قلم در تکمیل قسمتی از ویژه ... خودت می دونی راجع به چی حرف می
    زنم خواهش می کنم آقای آوینی تو که زنده ای می دونم .... ازت خیلی چیزها خواستم که برام
    ردیفشون کنی،دست تو بازه و به وقتش جور می کنی. .... کاری به کتاب هایش ندارم .
     


    32 . فروزان: قلعه نویی با حرف هایش روحیه ام را خراب می کند ولی ... - جام نیوز
    ‎16 آوريل 2015 ... فکر می‌کنی چه عواملی باعث شد تا استقلال که شانس زیادی برای قهرمانی داشت به این
    روز بیفتد؟ - راجع به این مسایل به وقتش حرف می‌زنم چون معتقدم ...
     


    33 . این نیز نگاهی ست... - اندر احوالات دل
    ‎در جاده های مستقیم و تصمیم های بدیهی. ..... وقتی فکر می کنم همان موقعی که دارم با خدا
    حرف می زنم، خدا به فرشته هایش می گوید: « خیلی خوشحال می شوم وقتی با مدادِ سفید ...
     


    34 . خرمالوی سیاه - شخصی نوشت
    ‎7 ژانويه 2014 ... همیشه که با دوست به شدت منطقی ام حرف می زنم از یک چیزش خوشم می آید،اینکه
    تکلیفش با خودش .... و چون جوابی نگرفت وبلاگ من را از توی لینک هایش پاک کرد.
    .... برویم خرید عید،برویم باغ وحش، برویم برویم همه جا تا وقتش برسد.
     


    35 . زندگی هایی که حرمتشان فرو ریخته است - مهرخانه
    ‎20 نوامبر 2012 ... یک سال است ازدواج کرده ام و از دو ماه بعد ازدواج کتک هایش شروع شد. ... می گوید خانواده
    شوهرش خوب هستند اما شوهرش به حرف هیچکس گوش نمی دهد. ..... باهاش حرف میزنم با
    مشاور حرف زدم بهم پیشنهاد داده از همسرم جدا بشم میگه راه عاقلانه ...... ناجور رو فالوو مي
    كنه و به جاي كار كردن وقتش رو با ديدن عكس و فيلم و اينترنت ميگذرونه .
     


    36 . تیر 95 - بزن باران
    ‎20 جولای 2016 ... در عین حال که در کارش حسابی جدی بود، اما به وقتش شوخ طبع بود و خیلی هم مهربان؛ نه
    فقط نسبت به خانواده اش حتی ... البته دوست داشت هدیه هایش هم رنگ و بوی معنوی داشته
    باشد. ... از دو سال قبل از شهادت، از رفتن به سوریه خیلی حرف می زد. ..... اگر دو دقیقه از
    این ساعت می گذشت نگرانش می شدم و زنگ می زدم که کجایی؟
     


    37 . دنياي معدن:برهاني: براي مردم حرف‌هايي شنيدني دارم كه به وقتش مي‌گويم!
    ‎17 مه 2015 ... تلکس دنياي معدن: برهاني: براي مردم حرف‌هايي شنيدني دارم كه به وقتش مي‌گويم!
    یکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 ... او ادامه مي دهد: «فعلا حرفي نمي زنم. بگذاريد چند روز
    بگذرد، به موقع حرف هايم را خواهم زد.» برهاني در پاسخ به اين سوال كه آيا ...
     


    38 . دلتنگی - مادری های من بچگی های تو
    ‎مرگ حق است و وقتش که برسد نه نگاه به سن و سال آدم می کند و نه نگاه به سالم .... هر سه
    بار اینقدر بلند ضجه می زدم از هیجان که خودم متعجب بودم از ناتوانیم در کنترلش. ....
     


    39 . یادت می رود حرف زدن و در دل کردن با همان هایی که زمانی تمام پچ پچه هایت را گوش می دادند
     


    40 . آبان ۱۳۹۲ - نیکولا - blogfa.com
    ‎هرشب به آخر های شب که نزدیک می شویم میل بافتنی هایم را می گیرم دستم و چند رج .....
    عجیبم چون بعضی وقت ها انقدر تند تند و بلند حرف می زنم که به وضوح از نگاه های مامان

     



    41 . ღ ღ ناله ی سرد ღ ღ
    ‎26 جولای 2009 ... به وقتش از خدامم کمک می گیرم. همه چیز به .... به صداقت حرف هایم می خندیدی. .... همون
    عزیزی که وقتی باهاش حرف می زدم از بار سنگین دلم برداشته می شد.
     


    42 . من یک زن هستم
    ‎به خواهر و مادرت که میرسی قیصر می شوی.. من یک زنم ـمن آنطور که خود می پسندم ... .آنکه
    مرا محکوم می کند، حرف از فوتبال می زند. .... امــا هــر وقـت گونه هایـم خیــس می شود .....
    اگه سرشناس نبودن ولي در عوض عين يه پدر و مادر عادي به وقتش پشت پسرشون بودن.
     


    43 . آذر ۱۳۹۰ - اوایل کوچک بود
    ‎... می آید یا نه. وقتی به جای دانه های انار و فالهای حافظ و خنده های بی مانند هر دویتان ...
    بروم سراغ ساده ترین حروف وکلمه ها ... شاید اکتفا ... بعضی هوس هایم شادمانی بزرگی
    را در روحم می آفرینند ... زنگ می زنم که بگویم ... برایم از آن معجزه های به وقتت حواله
    کن.
     


    44 . نور مکتوب
    ‎1 ژوئن 2016 ... ولی دیگر وقتش شده که برگردیم و خاطرات جدیدی بسازیم ... روزگار خوبی بود عزت را
    در حرف هایت و در نگاهت به غربی ها می دیدیم و می بالیدم. ... با یک تازه مذاهبی که از
    قضا بسیار نزدیک هم هست حرف می زدم حرف هایی که می زد در همان سال های ...
     


    45 . متن های عاشقانه - blogfa.com
    ‎صـــرفاً به خـــاطـــر اين که چشـــم ندارند شـــما را با کـــسِ ديگـــري ببـــينـــند ! آن
    زمـــانـــي که .... ديـگـران وقـتـت را گــــرفـت گاهـي مجبـور ي ..... را بيرون بكشي و
    تلخي هايش را صبر كني ! هيچكس كامل ...... و من هميشه درباره تو با او حرف مي زنم ...
    شاعرم کن
     


    46 . پاسخ به سؤالات جدید 8 - طب سنتی و اسلامی
    ‎نزدم و متاسفانه الان دو سال هست که جوش میزنم سال پیش بطور ناگهانی ریزش مو ....
    کاری و ندارم بدنم خرابه میخام بخابم حتی گاهی حوصله حرف زدنم ندارم مزاج من گرم و ... من
    4 سال پیش عمل قلب باز کرده ام و زیر چشم هایم کبود است. ... واینکه استاد الان وقتش
     


    47 . هست که زالو بندازم به اون تورم کمرم بندازم واینکه ایا روی همون تورم بندازم یا جای دیگه
     


    48 . عشق بی وفا - مهتاب عشق من
    ‎به حماقت خود لبخند می زنم ... که چرا به اندازه لحظه ای به حرف وقول یکی اعتماد کردی ...
    ممنونم برای آن زمان که با گفته هایت غرورم را شکستی ، که سخت است شکستن غرور ...
     


    49 . دی ۱۳۹۲ - بندباز
    ‎چقدر با بابا اول صبحی، سر ِعوض کردن آب آکواریوم بحث کردم که؛ " الان وقتش ... خاله
    پیشش بود اما هر بار که بهش زنگ زدم، بغض بیخ گلویم را گرفت. .... وقتی که به
    داشته هایت نگاه می کنی و نداشته ها را کمی از ذهنت پس می زنی. .... حسی عجیب تر از آن
    وقتی که توی حرف زدن هایمان در برابر قربان صدقه رفتن هایت، لب هایم را به هم می دوزد.
     


    50 . خاکستر و بانو
    ‎وقتش که بگذره گاهی اصلا مزه نداره که هیچ، مث زهرمار میشه. مث نپوشیدن ... گاهی یکی
    از ماشین هایش را به من می دهد و یا خنده ای. بی خودی سر ... کونوسچه بازی می کند و سرش

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد