در يک روز باراني مي بوسيدم ترا ( شاهرخ )

در يک روز باراني مي بوسيدم ترا ( شاهرخ ),در,يک,روز,باراني,مي,بوسيدم,ترا,شاهرخ,

در يک روز باراني مي بوسيدم ترا ( شاهرخ ) 1 . اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی(2) - بیتوته‎اس ام اس بارون اس ام اس بارانی پیامک اس ام اس های عاشقانه اس ام اس روزای بارانی اس ام اس عاشقانه روزای

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 15 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 3,003 بازدید دیروز : 21,848 ورودی امروز گوگل : 21 ورودی گوگل دیروز : 96 آي پي امروز : 304 آي پي ديروز : 1123 بازدید هفته : 105,324 بازدید ماه : 292,103 بازدید سال : 3,219,823 بازدید کلی : 28,689,540 اطلاعات شما
    آی پی : 3.136.17.105 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    در يک روز باراني مي بوسيدم ترا ( شاهرخ )

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    در يک روز باراني مي بوسيدم ترا ( شاهرخ )
     


    1 . اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی(2) - بیتوته
    ‎اس ام اس بارون اس ام اس بارانی پیامک اس ام اس های عاشقانه اس ام اس روزای بارانی اس ام
    اس عاشقانه روزای ... بی تو می بارد روز و شب بی خستگی وقتی خودت نیستی، باران
    هست ... اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند ...
    قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه , یک اس ام
    اس ...
     


    2 . مرداد ۱۳۹۴ - عشق طبقه اول آسمان - blogfa.com
    ‎31 جولای 2015 ... محبوبم لحظه ها را با قدمهای تو می شمارم ( شاهرخ ). محب. محبوبم ..... در یک روز بارانی (
    شاهرخ ). در یک روز بارانی ... بودی آن روز !!! مستانه بوسیدم ترا.
     


    3 . اس ام اس بارانی و دلتنگی
    ‎28 فوریه 2015 ... دلم لک زده برای یک بار هم شده باران که می بارد. تو در خیالم که نه در ... ابر را بوسیده ام
    تا بوسه بارانت کند . . . //////////////////////// ... توی این روزهای بارونی فکری به حال جای
    خالیت کردی ؟ زیر چتر ... چتر نمی‌ خواهد هوای بارانی ، تو را می‌خواهد !
     


    4 . شعر های باران خورده .... - شعر باران
    ‎شعر های باران خورده .... - شعر باران - دلنوشته هایی از جنس باران به قلم محمد شیرین زاده
    ... ... بوسیدمش ... و یک نفس تا خانه مان .... و تو را می پرستیدم. اما افسوس ... مطمئنم.
    یک روز. بالاخره باران. دست هایت را. در دستم می گذارد ... ((محمد شیرین زاده)). roKZ2.
     


    5 . روزهای فراموش نشدنی من
    ‎روزهای فراموش نشدنی من - ... رو واســـــه ی همتـــــــون آرزو مـــــی کنــــــــــم ... نوشته شده
    در چهارشنبه ششم آذر ۱۳۹۲ساعت 11:0 توسط only for you| يک نظر .... شيشه بد جور
    دلش ابري و باراني شد ..... بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم .... آیا خداوند کافی
    نیست · شکلک · آپلود عکس · ترجمه · شاهرخ · شکلک زرد · عاشقانه های آرام · خنده بازار ·
    مترسک ...
     


    6 . اس ام اس های عاشقانه زیر باران | جدید 95
    ‎... نوروزی · سام درخشانی · سعید پیردوست · سیاوش خیرابی · شاهرخ استخری · شهاب
    حسینی .... دلم چتر می خواهد و یک روز بارانی که تو چتر را بگیری و مـن دستـانت را …
    ... رفتار من عادی نیست وقتی این همه باران شانه های تو را می بوسد و من همچنان چتر
    تنهایی بر سر ... اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه
    بارانت کند
     


    7 . اس ام اس عاشقونه هوای ابری و بارونی پاییز 92 - اس ام اس خور
    ‎2 نوامبر 2013 ... دلم چتر می خواهد و یک روز بارانی که تو چتر را بگیری و مـن دستـانت را … فرستنده :
    ... گوشم می رسد چیک چیک گونه ام را بوسید ... رفتار من عادی نیست وقتی این همه باران
    شانه های تو را می بوسد و من همچنان چتر تنهایی بر سر گرفته ام !
     


    8 . تو رفتي؟؟؟ - تنهايي هاي آيناز
    ‎شاهرخ, 1394/7/13 ساعت 17:39 ... تو را می خواهم وقتی در هوای بارانی کنار ساحل دریا
    قدم میزنم و دستان قشنگت را در دستانم بفشارم و ... تر از همیشه اندام زیبای ترا می
    نگرد ترا میخواهم برای لحظه ای بوسیدن برای عاشقی کردن برای در آغوش کشیدنت
    برای لحظه ی یک وصال طولانی برای غرق شدن در دریای آغوشت محبوم ترا میخواهم که
    حوری بهشت ...
     


    9 . عشق
    ‎دست نوشته ات را می بوسیدم ... کاش باران بعد ظهرهایت تو را ... نیم نگاهی به روزهای
    تنهایی من کن ... [ پنجشنبه بیست و هفتم مهر ۱۳۹۱ ] [ 23:32 ] [ شاهرخ ] [ 2 نظر ] ... اگر
    روزي قادر به ديدن باشم حتي اگر فقط براي يک لحظه بتوانم دنيا را ببينم عروس ****
    گاه ...
     


    10 . شاهرخ شاهی افشار لیست فعالیت های من - کلوب
    ‎و می گرید. من ؟ من همانم .... همان که سالهاست دیگر به کوچه همیشگی میعادگاه اقاقی و
    نسترن ... همان که هر گاه باران می آید چترش را می بندد و به سادگی یک پرنده خیس از

     



    11 . عشق
    ‎دست نوشته ات را می بوسیدم ... کاش باران بعد ظهرهایت تو را ... نیم نگاهی به روزهای
    تنهایی من کن ... [ پنجشنبه بیست و هفتم مهر ۱۳۹۱ ] [ 23:32 ] [ شاهرخ ] [ 2 نظر ] ... اگر
    روزي قادر به ديدن باشم حتي اگر فقط براي يک لحظه بتوانم دنيا را ببينم عروس ****
    گاه ...
     


    12 . شاهرخ شاهی افشار لیست فعالیت های من - کلوب
    ‎و می گرید. من ؟ من همانم .... همان که سالهاست دیگر به کوچه همیشگی میعادگاه اقاقی و
    نسترن ... همان که هر گاه باران می آید چترش را می بندد و به سادگی یک پرنده خیس از
    ترنم غزل وار ... شبی از پشت یک تنهایی نمنک و بارانی ترا با لهجه گلهای نیلوفر
    صدا کردم ... زنان جهان را می چرخاند از هنگامی که خداوند مشغول خلق کردن زن بود، شش روز
    می گذشت
     


    13 . زیباترین احساس ما
    ‎نوشته شده در سه شنبه هفدهم فروردین ۱۳۹۵ ساعت 9:28 توسط شاهرخ : No Cɱ. انتظار در
    ... در این هوای کبود بارانی. در این هوای ... عشق تو کرد می پرستم زان باده که تو دادی
    بدستم تا روز الست مست مستم شاهرخ. ♥ نوشته ... دلم یک معجزه میخواهد و همچنین ...
    زیبای من مه گونه رخسار ترا ( شاهرخ ). زیبای من .... ولبان سرخ و با طراوتت را خواهم
    بوسید.
     


    14 . عاشقانه های مستانه ی من
    ‎6 نوامبر 2015 ... محبوبم باران چشمهای تو میبارد بر دلم ( شاهرخ ). محبوبم ... بوسه بر مه میزنم ، میکشم
    ناز تو را بوسه بر ... برای بوسیدن و نوازش کردن برای یکی شدن .... وصل عشق را ز
    آغوش گرم تو می باید چشید. شاهرخ ... تو هانیه ی روزهای و شبهای منی
     


    15 . عشق بی سرانجام
    ‎که احساس می کنم دیگر نمی توانم در خودم بگنجم؛ ... از چند روز چشم به راه نذاريم چون
    امکان داره زياد نتونه طاقت بياره . ... تو را می بینم و می جویم که همچون یک باران بهاری
    ... در سرزمين من مردمانش با نفرت بيشتري به بوسيدن دو عاشق نگاه مي کنند ... ترانه ·
    باران · مجید · حمید · زهره · دانیال · سهیل · مهرداد · شاهرخ · حرف دل · رائین*م* · زینب تنها ...
     


    16 . آب و روشنی - شعر
    ‎زاهد ترا بقا خوش و ما را لقا خوش است ... «پیراهنی جز صدای تو بر تن نمی کنم» عنوان
    یکی از مجموعه شعرهای جدید نشر بوتیمار است. این کتاب دومین مجموعه ... می شوم و
    سراسر روز را ... و دست های من امشب به دنیا می آیند دنیا به دست من امشب می آید در
    خیابان در باران من به تو ... سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود . .... شاهرخ
    مسکوب (16)
     


    17 . BBC فارسی - ايران - گزیده ای از نوشته های شاهرخ مسکوب
    ‎گزیده ای از نوشته های شاهرخ مسکوب در کتاب های مختلفش در این صفحه جمع آوری شده
    است. ... به روز شده: 19:17 گرينويچ - جمعه 13 آوريل 2012 - 25 فروردین 1391 ...
    صبحانه در باران. ... من فقط شانه هایش را بغل کردم و صورتش را بوسیدم و نشستم. ...
    علی پور مازندارانی است، در یکی از شهرهای شمال زندگی می کند، پسرش را در همان جا
    کشتند.
     


    18 . مینی بوس - blogfa.com
    ‎11 آوريل 2014 ... شاهرخ سروری ... به لطف برادرخانم هنرمندم، ساسان نوذری و استودیو موج، یکی از غزلهام
    رو با میکس ... همیشه با چشم هیز خویش بوسیده ند/ تو را تمامی مردان جاده ی چالوس ...
    نشون می داد (همان درد عمومی) هرچند احسان دوست عزیزمه و مطمئنم روز به روز و فیلم ... لبت
    را می مکی با شیطنت انگار در باران/ تمشکی سرخ را نمناکی شبنم بغل ...
     


    19 . تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
    ‎7 دسامبر 2014 ... و از اون روز بود که تصمیم گرفتم چایی مسجد رو من پخش کنم… ..... من یک دوست خیلی
    خوب و با ایمانی دارم که یک بار ازش پرسیدم چرا خدا به .... آوردم شب و روز گریه زاری
    کردم توبه کردم به گذشتم حسرت خوردم که با گناه بر باد ... جارى شود خداوند همه گناهان
    کوچک و بزرگ ترا مى آمرزد اندک باشد یا بسیار. ...... بارانی بفرست.
     


    20 . ، هميشه سبز و پر نشاط باشيد**...**زندگي بهانه ايست براي شاد بودن
    ‎به رنگ باران، بی رنگ، زلال، ... ابرها را دوباره خواهم بوسید، ... یکی از مهم ترین ابعاد
    افکار ما نگاهیست که به خودمان داریم و همین نگاه،تاثیر بسزایی ... دقیقاً مثل غذایی

     



    21 . پنج کیلومتر تا برزخ - داریوش اقبالی
    ‎۶ـ شیطنت((۶ دقیقه)) ۷ـ اگه چشمات بگن اره ۸ـ علی کنکوری ۹ـ عروسی شاهرخ((که
    داریوشم .... ۱۰۷-باران (کنسرت داریوش وامید که آهنگهای همدیگر رو میخونن)۳:۵۱ ... ولی
    یک روز برام پیش اومد که رفتم اهنگ آشفته بازار داریوشو گوش کردم و این صدای نا
    ...... می کنم به من گفتند بیا ترا پیش داریوش ببریم و آن وقت آنها مرا به خانه یکی
    دیگر از ...
     


    22 . خواندنی هایی در مورد خوانندگان ايران [آرشيو] - P30World Forums ...
    ‎10 ژانويه 2007 ... صبح روز چهارشنبه هفته گذشته «داریوش »خواننده بدنبال حادثه ای که طی آن ... در
    شکوفه نو يکی از کاباره های مهم آن زمان تهران، جايی برای خود باز کند. ...... اصلا حالت
    صورت و چشماي تو را من هيچ وقت فراموش نمي كنم اصلا يه چيز ...... «به امید باران و
    صلح!! ..... شاهرخ نادری می گوید: اسم حقیقی خانم دلکش عصمت باقرپور پنبه ...
     


    23 . عکس و بیوگرافی بازیگران
    ‎سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با ..... که
    به خاطر مطرح ماندن در روزنامه ها هر روز با یک بازیکن عکس روی جلد می گیرند و سر .....
    در فیلم "چهار انگشتی" و نقش "نیما شاهرخ شاهی" در فیلم "پارک وی" اشاره کرد. .... در
    فیلم :”زیر پوست شهر” رخشان بنی اعتماد نقش دوست باران کوثری را بازی کرد…
     


    24 . ضایع شدن محسن یگانه در کنسرتش - تاپ ناز
    ‎14 آگوست 2016 ... در این کلیپ محسن یگانه چندین بار شعر را فراموش می کند … .... ًوا شماهاهم يك در صدى
    ميزنيدا اصلا اكر مكث كرده يا يادش رفته خوب كرده .... برای محسن یگانه متاسفم من اون
    روز تو کنسرت بودم پولمو هدر دادم .... محسن شیر مادرت حلالت باشهilove you ... یادش
    رفته دیگه کجاش سوتی بود من خودم یادم نمیاد صبحونه چی خوردم والا…
     


    25 . سریال تلویزیون استخری می​​شوند اینها برای بازگشت ... - وبلاگ 24
    ‎تو را به جای همهانی که دوست نداشته ام دوست می دارم تو را به خاطر دوست داشتن دوست می
    دارم ... این مصاحبه رو از کمپ طرفداران شاهرخ استبر داشتم امید وارم دوست داشته باشید
    از شاهرخ ... با هم تو را دوست دارم جهان یک دهان شد همـــآواز با ما تو را دوست دارم ، تو را
    دوست دارم ... دوست دارم بیایی ولی نمیتوانم بگویم کِی مثل باران در تابستان طوفان
    در ...
     


    26 . محبوب من هر روز عاشقانه هایم را شاهرخ
    16 جولای 2016 ... محبوب من هر روز عاشقانه هايم را برای تو می سرایم تا گرمای عشقت تمام وجودم را ... ها
    چشمک میزنند خدایم ترا زیبا آفرید برای من آفرید برای لحظات تنهایی و ... سرعت
    سیر بسیار سریع است(یک شبه ره صدساله)تحولی است اساسی که در .... عاشقانه باران
    و عکس نوشته های عاشقانه غمگین سری اول ..... بوسیدن دستان پدر و مادر
     


    27 . A.M - blogfa.com
    ‎خیال کن " حافظ " را گشوده ای و می خوانی ... آه امروز هوا ابری است ... آغوشم را باز کرده ام
    برایت ، تشنه ام برای بوسیدن لبهایت بگذار لبهایت را بر روی لبانم ، ... یک لحظه رها
    نمیشود تا نرود حتی یک ذره از گرمای دستان لطیف تو محکم فشرده ام تو ... خاموش
    نشدنی آغوش پاکت عشق است که اینک من و تو را به این حال و روز انداخته ، ... شاهرخ
    استخری
     


    28 . وبلاگ رسمی سارام چت
    ‎18 ا کتبر 2014 ... وبلاگ رسمی سارام چت - دلنوشته های شاهــــــرخ'پیامک های غمگین'درد دوری ... در سرزمین
    من مردمانش با نفرت بیشتری به بوسیدن دو عاشق نگاه می کنند تا صحنه ی اعدام یک
    انسان. ... ﺗﻮ را ﻧﺪارم ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﻦ ﻧﯿﺎ ﺑﺎ ﻧﮕﺎه ﮔﯿﺮاﯾﺖ ﺻﺪاﯾﻢ ﻧﻜﻦ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻣﺴﺎﻓﺮی ﻫﺴﺘﻢ ﻛﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﻨﺪ روز در ...
    ﺳﻮﺧﺘﻢ ﺑﺎران ﺑﺰن ﺷﺎﯾﺪ ﺗﻮ ﺧﺎﻣﻮﺷﻢ ﮐﻨﯽ ﺷﺎﯾﺪ اﻣﺸﺐ ﺳﻮزش اﯾﻦ زﺧﻤﻬﺎ را ﮐﻢ ﮐﻨﯽ آه ﺑﺎران ، ﻣﻦ ...
     


    29 . زیباترین عاشقانه - blogfa.com
    قلب خانه ای است با دو اتاق خواب در یکی رنج ودر دیگری شادی. ... باران هم روی ظالم ، هم
    روی مظلوم می بارد ، ولی مظلوم بیشتر خیس می شود ... نوشته شده توسط شاهرخ در |
    لینک ثابت • نظر بدهید ... روز اول خیلی اتفاقی دیدمت. ... به نامردی نامردان قسم خوردم
    .... بسازم اگر خنده شود در من فراموش اگر گریه شود با من هم آغوش تو را هرگز نخواهم کرد
    فراموش.
     


    30 . مجتمع آموزشی - تربیتی هدی
    ‎اگر به آن نزدیک شوم مثال ناهید و زهره می سوزم و اگر از آن دور شوم مثال اورانوس یا یخ می
    زنم یا مثل پلوتون راه را گم می کنم، ... روز و هفته‌ی معلم بر همه‌ی معلمان مبارک باد.Searches related to در يک روز باراني مي بوسيدم ترا ( شاهرخ )

     



    31 . تمام بوسيدم نبود بوسيدمت انگار بوسيدمش بوسيده بودم | جستجو در ...
    ‎بدیهی است مسئولیت مطالب جستجو شده با عبارت تمام بوسيدم نبود بوسيدمت انگار
    ... تو را هی دوره میکنم که اگر من بیایم تو را پیدا کنم باز هم دست هایت آرامشم می شود
    همیشه ... هی امروز تولدم اما انگار از ذهن همه این روز پاك شدهانگار از ذهن همه محو شده توی
    همچین ... می انداختمیا نگه شان می داشتمچه قدر هم دور شده بودم از خط به خط احساسی که
    یک زمان ...
     


    32 . رسوایی در آکادمی گوگوش - پایگاه خبری تحلیلی هراز نیوز
    ‎26 ا کتبر 2011 ... در ضمن حیف نیست که یک خواننده با این همه استعداد معروف نشود.» با دریافت این
    پاسخ خنده دار از مجری برنامه آکادمی گوگوش، این مطلب بدست می آید که دست اندر کاران
    .... (آخه خجالت نمیکشید روز عید مبعث فیلم بیخود هندی و چینی میزارین… ...... کردم و
    به این عنوان “رسوایی در آکادمی گوگوش” بر خوردم و باعث شد بیام و ...
     


    33 . محرم - سيب و ياس - blogfa.com
    ‎همچنین ایشان به فضیل می فرمایند : " آیا مجالس عزا بر پا می کنید و از اهل بیت و آنچه
    بر آنان ...... و اما تيغ زدن بر سر در روز عاشورا، اولاً در شرع مقدس اسلام، دليلي، حتي
    يک روايت ... فرمود: تو را به تقواي الهي توصيه مي کنم و اينکه زينت و افتخار ما
    باشيد نه مايه ...... امام حسین علیه السلام خاک آن زمین را بوسید و فرمود:« این همان زمین
    است که ...
     


    34 . Baran GiGili - blogfa.com
    به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمی. است."
    ... آسمان که خاکستری می شد دل من هم ابری می شد. حس می کردم آدما دل خدا ... یک بار برای
    دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی
    ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ ... شاهرخ پسری در مزرعه ... روز نوشت های یک دخمل بانو
     


    35 . اس ام اس ترا نه ای میشنوم خنده ای عطری هدر میدهد فراموشی - صفحه نخست
    ‎8 دقیقه قبل ... می گفت:در یک ناآگاهی مطلق، همه چیز خاطره می شود: آن بارانی، آن کتاب... آن مجادله
    کوتاه و آن خنده ها که .... و مهم تر از همه خدايی که هر روز حال تو را میپرسد
     


    36 . شهر باران - آرشیو 1392/9
    ‎21 دسامبر 2013 ... آنقدر می روی تا به خودت که می آیی می بینی گام هایت تو را به خانه ی یک ... ژست پسرا
    بعد از دو و نیم روز دمبل زدن :)) ... درباره فیلم «بوسیدن روی ماه» ... سعيد پورصميمي،
    شيدا خليق، شاهرخ فروتنيان، شبنم مقدمي، اميرحسين رستمي و .
     


    37 . پاییز شاهرخ - پورتال خبری
    17 آوريل 2016 ... فلسفه بوسیدن حجرالاسود ... می رویند هزاران گل در فصلهای بهاری ( شاهرخ )می روین
    ادامه مطلب ... یک قدم بیا جلوکم مانده باران بگیرد و تو مرا نداشته باشی. ... پاييز من ،
    عزیـــز غــم انگیز برگریـــزیک روز می رسم و تو را می بهارمت!
     


    38 . مشاهده نظرات Feel love
    گردش یک روز دیرین. ... خاطرات خوب و شیرین باز باران، بی ترانه، بی هوای عاشقانه،
    بی نوای عارفانه، ... شاهرخ. سه شنبه 16 تیر 1394 14:12. هلـــه نومیـــد نباشی کـــه
    تـــو را یـــار بــراند .... می توان عاشقِ دست هایِ پینه بسته ی پدر بود و آن را بوسید
     


    39 . سهیل سلیمانی و مادرش - مجله خبری موریکس
    ‎جبار المعموری" یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق روز یکشنبه به شبکه السومریه
    گفت: ... به خانه وی را تهدید کرده و خطاب به اوگفته :اگربه خانه برنگردی قسم می خورم
    ترا می کشم . ... وقتی دختر شاهرخ استخری کفش های مادرش را می پوشد!+ .... سلفی
    سردار سليماني با فرزند شهید بادپا+ عکس سلفی هنگام بوسیدن حاج قاسم سليماني +
    عکس.
     


    40 . خاطرات و نوشته ها
    ‎نویسنده: شاهرخ (شاهی) افشار - ۸ فروردین ۱۳۸٦. You mean a lot to me, and I care
    about you very much. ... هرروز همه خاطرات آن روزها را به یاد می آورم و همانهاست که هر روز

     



    41 . اس ام اس های روز اس ام اس عاشقانه بوسیدن 90 - خبر ایرونی
    ‎این بازیگر 26 ساله در یکی از عکس ها در حال بوسيدن یک مار دیده می شود! .... در اين
    فيلم محمدرضا فروتن، ميترا حجار، رويا تيموريان، شاهرخ فروتنيان، سيامک ... راه
    برگشت رو گم کردی اس ام اس عاشقانه تا دست به قلم می‌بَرَم سراغِ تو را می‌گیرند
    کلمات. ... اس ام اس عاشقانه باران می‌بارد و من در ایستگاهِ همیشه، ایستادهْ پیر می‌شوم
    بی‌آن‌که بدانم ...
     


    42 . در آغوشم سبز باش - ๑ ๑تیر مژگان ๑ ๑
    ‎عزیز دل، این حرف های من به تو بعد از دو روز فکر کردن به تو و ..... کاش یک شب باران
    ستاره هایت را بر آسمان سیاه آرزوهایم بباری ... در آن روزها که آفتاب و باران بهم در می
    آمیزند ، در آن شبهای کویر که از آسمان ستاره می بارد و دشت دعوتی را با دل تو تکرار
    می کند، در سینه ی دشتی افق خونین ...... لب جانبخش تو را بوسيدن ...... غريبه >>>
    شاهرخ.
     


    43 . تور دبی زمستان 94 - ارسال گزارش عملکرد گروه در نیمه دوّم
    ‎برای من همیشه پاییز و زمستان این فصل های سرد مرا یادآور روزهای سخت ، جدایی و
    دلتنگی است ...روزی که هنوز او در دنیایم پا نگذاشته بود زمستان یکی از بهترین
    فصل های زندگیم بود . ... پاییزم خیلی سرد شده و من شاید در انتظار بهار دلنشین است
    که می آید سوی چمن ،این ... با قطره قطره اشک که باران نمی شوداین روزهای سختِ من آسان
    نمی شود
     


    44 . جام نیوز :: JamNews - تصاویر برگزیده از سردار قاسم سلیمانی
    17 فوریه 2013 ... سلام سردار خدا قوت خسته نباشی دلاور دوست دارم برای یک روز هم که شده تو رکابت
    شمشیر بزنم ...... که هست خداوند پشت پناهش باشد-شاهرخ استان کرمان شهرستان منوجان
    ..... تو را به جان حسين (ع) قسم مي دهيم مثل هميشه حافظ حريم امامت و ولايت باش ......
    سلام سردار بزرگترین آرزویم بوسیدن دست توست انشاالله که سایه ات از ...
     


    45 . داستان زیبا و آموزنده گفتگو با خدا
    ‎اگر او وقت آن را داشته باشد که با من حرف بزند چه محشری می شود. و در حالی که ... مادر
    آماده شو با هم به جایی برویم من می توانم این آرزوی تو را برآورده کنم ... جستجو های اخبار
    روز. محسن در فیلم ماه وپلنگ · ست های پاییزی · زن گمشیده باران تهران ... رهامی:دهان
    كسی‌كه مشكلات را ميگويد بايد بوسيد. ' ); w. ... یک خبرنگار. ... عکس های شاهرخ
    استخری.
     


    46 . فیلم تجاوز یک آخوند‌ جمهوری اسلامی در در دستشویی مسجد به يك پسر ...
    ‎اما سرانجام فيلم اذيت و آزار و تجاوز اين آخوند به جوانان منتشر مي شود و به اين ..... سال
    را 365 روز قرار داد ضرب 5 تن در خودش ضرب 12 امام در خودش ضرب 14 معصوم ضربدر
    ..... همیشه با حق باش و باطل تو را منحرف نکند عدد ریاضی حق 12 حق12 اسلام 12 قلب
    12 ...... بسیار جالب یک پیرمرد(خدایا ما گی خوردم ماگی خوردم ماگی خوردم)خیلی باحال
    نماز ...
     


    47 . بازگشت من+ معذرت اين همه نبودم
    ‎1 ساعت قبل ... باهوش FACT or FICTION list1606 سمیع زاده میزبانی فیناترافی یک ... الف - روز
    بازگشت، اشک و بوسه بر خاک وطن ... از همه دوستای خوبم هم معذرت می خوام که . .... من تو
    را دوست دارم با همه ی . .... ئيستا دلي من پر بووه له غه م حالا دل من پر شده از غم به باران
    بلين نه باريت يك . ... شاهرخ خان سلطان بالیوود - خودمونی با بالیوودی ها
     


    48 . هنر پیشه بانو دوکمان - صفحه اول
    ‎21 ا کتبر 2016 ... ... خودت باران شک نکن خدا نابغه بوده،که تو را آفریده بیخیال بنده هایش که ... کوروش
    بزرگ در طول زندگی خود فقط یک زن اختیار کرد و او کاساندان نام ... بهترین اس ام اس
    های عاشقانه روز . ... فقط دلجویی تو را می خواستم صدایی از آن سوی سیم که می پرسد:
    خوبی ؟ .... صدایت را بوسیده ام ! .... عشهروز ابراهیمی با شاهرخ استخری.
     


    49 . استیکر بوسیدن عاشقانه - تماس با ما - سه وبلاگ
    خیابانی ست که هر روز قدم می زنم. ... چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی… ...
    اس ام اس عاشقانه جدیدsms asheghaneh jadid•در یک غرووبِ غم‌انگیزمرا به سفرهای
    دوور خواهند ... دانلود فیلم‌های رویا تیموریان, دانلود فیلم‌های سیامک اطلسی, دانلود
    فیلم‌های شاهرخ فروتنیان, ... تو را دوست میدارم ، به خاطر خودت ، به خاطر بودنت ، برای
    زندگی …
     


    50 . زخم معده چیست؟ - تبلیغات
    ‎زخم معده به جراحات دردناکی گفته می شود که در جداره داخلی معده و یا قسمت آغازین روده ...
    در بزاق دهان نیز دیده شده است و احتمال می رود که بتواند از راه هایی مثل بوسیدن هم

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد