من که ميز ندارم من که جيک جيک ميکنم بذارم برم :(

من که ميز ندارم من که جيک جيک ميکنم بذارم برم :(,من,که,ميز,ندارم,جيک,ميکنم,بذارم,برم,

من که ميز ندارم من که جيک جيک ميکنم بذارم برم :( 1 . قصه هایی که مامان می خونه - شروع یک زندگی جدید‎میخوام از این به بعد شعر ها و قصه هایی که واسش می خونم رو اینجا بزارم شاید یادگاری بمونه . ....

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 36 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 4,047 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 2 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 191 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 4,047 بازدید ماه : 313,952 بازدید سال : 3,241,672 بازدید کلی : 28,711,389 اطلاعات شما
    آی پی : 3.147.56.45 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    من که ميز ندارم من که جيک جيک ميکنم بذارم برم :(

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    من که ميز ندارم من که جيک جيک ميکنم بذارم برم :(
     


    1 . قصه هایی که مامان می خونه - شروع یک زندگی جدید
    ‎میخوام از این به بعد شعر ها و قصه هایی که واسش می خونم رو اینجا بزارم شاید یادگاری
    بمونه . .... من که جیک و جیک می کنم برات، تخم کوچیک می کنم برات بذارم برم؟
     


    2 . شعر های کودکانه 1 - فرشته های مامانی
    ‎گنجشكك اي مشي روي طناب من نشين يالا پا پاشو برو خونه تون جا ندارم، اينجا نمون - من
    كه جيك و جيك ميكنم برات تخم كوچيك ميكنم برات مادر بزگ مهربون من برم بيرون؟
     


    3 . من که جیک جیک می کنم برات بذارم برم؟ – مجله مراحم
    ‎21 جولای 2013 ... قای شمقدری: من که لابی می کنم ...برات کار حسابی می کنم... برات (خانه)سینما تعطیل
    می کنم ... فیلمارو تعدیل می کنم بزارم برم؟
     


    4 . آسمان آبی - پیر زن - نسرین قربانی
    ‎23 مه 2012 ... امشب هوا خیلی سرده سوز بدی میاد، منم جا و مکان درست و درمونی ندارم. ... گفتم بذاری
    امشبو ان جا تو این خونه پیش تو سرکنم صبح زود، همچین که باقی پرنده ها از لونه و
    آشیونه شون زدن ... من که جیک و جیک می کنم برات. تخم کوچیک می کنم برات،. من برم
    بیرون؟ ... من که عر و عر می کنم برات ... میز بدون پایه روی هوا نمی ایستد.
     


    5 . متن من که جیک جیک میکنم برات بذارم برم - بزرگترین آرشیو وبلاگ ...
    ‎20 آگوست 2016 ... شب های که من خونه میام کلی برام ناز می کنی و هنوز نشستم میای و با طنازیت انگشتم
    رو ... كلی لذت میبریم الآن كه اینها رو مینویسم ٢٩ آذره و تو مرتب میری از میز
    تلویزیون میگیری .... حس ميکنم قدر داشته هامو ندارم الکی الکی دعوا ميکنم .
     


    6 . متن من که جیک جیک میکنم برات بذارم برم - بزرگترین آرشیو وبلاگ ...
    ‎21 آگوست 2016 ... بذارین که من لااقل فعالیت داشته باشم خواهش می کنم که این کار رو واسم انجام بدید من
    هم میام ... هرچند شمال چیز متفاوت چندانی برای خرید نداره . ... پرونده ام کامل شد و قرار شد
    یه روز برم مشکلات روانیم رو با مشاور در میون بذارم! .... استفرقش این است که اینبار
    به جای تو پشت میز تنهایی لب به فنجان میزندمن نگاه ميکنم در ...
     


    7 . رمان وصیت نامه sara 18 - 9
    ‎میره سمت حموم و بعد اون من میرم، از حموم که میام بیرون خونه رو چک میکنم که .... میز و
    ندارم، فقط غذا هارو میریزم تو قابلمه و سالاد هارو میزارم تو یخچال، بقیه هم که خراب
    نمیشن .... بدبینی و بگیرم، نباید بذارم دوباره به این وضع دچار بشم، من آرتام و دوست
    دارم، ..... آریانا-رونی، رونی جون، من که جیک و جیک و جیک میکنم بـــــــــــرات ، کلاغ پر
    برم؟
     


    8 . از نشانه های کِبَر سن! - در گلوی من ابر کوچکیست...
    ‎یا انقد سرم شلوغه که خل میشم،یا انقد هیچ کاری ندارم که، خب بازم خل میشم! .... اولیش ،
    خب فک میکنم دقیقن سال اول دبیرستان برام اتفاق افتاد، وختی بعد از سه سال
    دوستی با .... ینی اون وختی که شما جیک جیک مستون تون هست احیانن ، من فکر
    زمستونم! ... چون میدونم وختی یه چیز رو بذارم و برم ، دیگه هیچ وخت واسه ورداشتنش بر
    نمیگردم.
     


    9 . آشیانه عشق من و آقای همسر
    ‎17 مارس 2010 ... خدا رو شکر میکنم که سلامتی رو تو این سال از من و اعضای خانواده ام دریغ نکرد.
    نعمتهاش رو قطع ... شنبه قراره قبل از سال تحویل بریم اتلیه و عکس عشقولانه
    بگیریم. [ چهارشنبه ... میز تلویزیون رو جابجا کردیم و زیرش رو که خاکهای سه ساله
    مونده بود٬ تمیز کردیم! ... منم فقط رسیدم تو اون هاگیر واگیر یه ابگوشت باز بذارم!
     


    10 . گل یخ ایج - یکی از فانتزیام اینه که
    ‎من که دسکشامو دستم کردم با خونسردی به چهرهءتک تکشون نگاه میکنم و میگم: ...
    یکی از فانتزیام اینه که ﭘﯿﺮ ﮐﻪ ﺷﺪﻡ ﯾﻪ ﻋﺼﺎ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﺮﻡ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﺑﻪ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﮕﻢ ﯾﻪ ...

     



    11 . یواشکی نوشت - blogfa.com
    ‎19 آگوست 2013 ... یواشکی نوشت - خاطرات روزانه و دلنوشته های گاه و بیگاه من. ... دیگه اینترنت هم برام
    جذابیتی نداره. ... یعنی هنوزم مثل دوران کودکی دوست دارم زیر میز برم و با پتو و
    بالش و متکا و دوتا صندلی برای خودم قلعه بسازم و توش سالاد گوجه‌خیار درست کنم و
    ... من که جیک جیک میکنم برات، تخمای کوچیک میکنم برات، بذارم برم.
     


    12 . کوچه باغ ِ آرام
    ‎گفتم عجببببب جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود؟؟؟ گفتم اصلنم این ...
    بهش گفتم چیزی که لازم دارید من ندارم و تشریف ببرید اون یکی شعبه..گفت نه اون
    خانم ... همیشه ریز کارها و برنامه ریزی که داره برام توضیح میده و با عشق گوش میکنم...
    از اول همینطور بود. ... ظهر هم الکی یه میزی چیدیم و یه چند تا عکس و شوهر خوشحال شد.
     


    13 . آهای آقا پسر ، دختر خانوم ، چرا ازدواج نمی کنی ؟
    ‎25 ژوئن 2014 ... دختر خانوم ، آقا پسری که این متن رو خوندی ، ازت خواهش میکنم برای کمک .... احتمالا
    شما که می گی دختر پاک وجود نداره خودت خوار مادر نداری؟ ... من ازدواج کردم البته هنوز
    عقدیم تنها دلیلی هم که من و شوهرم با وجود ۲۸ و ۳۲ سال سن نتونستیم بریم سر خونه
    زندگیمون .... من یه پسرو 4سال میخواستم 4سال باهم جیک تو جیک هم بودیم …
     


    14 . افکار پوچ من
    ‎رفتم که برم دفتر ، رسیدم به چراغ قرمز همیشه از شانس من قرمز چهار راه پایینی،. مرد
    روزنامه ... _ پنجشنبه جان من که مرض ندارم، خودش افتاد، حالا بیا این 5000 تومان رو
    بگیر یه کاریش ... اما خیلی شکل اتاق من نبود، یه دختر خانم آنچنانی هم پشت یه میز
    نشسته بود ..... آروم آروم یکی دو تا از بچه ها با هم جیک تو جیک و صمیمی تر شدن ( نر و
    ماده ).
     


    15 . بردیای ناز مامان و بابا - blogfa.com
    ‎اومد و با ایما و اشاره و حرفایی که فقط خودش میفهمید بهم حالی کرد برم دنبالش. ... بعد
    با دست به میز کامپیوتر اشاره میکرد و بالاخره بهم فهموند که میخواد کلیدای کشو رو
    ... اولا من خیلی میترسیدم ولی الان دیگه کاریش ندارم. ... بردیا:جیک و جیک و جیک. ...
    با عرض پوزش من بازم عکس نمیتونم بذارم چون هنوز دوربین و کامپیوتر درست نشدن.
     


    16 . کل کل دختر پسرها (کل کل تو ایران) - کل کل دخترا
    ‎سعید بیا زودتر بزنم لهت کنم و برم برم برم برم رم رم رم رم م م م ... سجاد جیک جیک
    نکن بچه ها تعطیلاتن! .... دیگه اسکی نرو بچه، پیچیدن مختص خودته واسه من کاربرد
    نداره، تو که هیچی گنده تراش هم ... اون کیشمیشه که دم داره جنابعالی هم مَش سجادی، شرمنده
    دیگه بیش از این نمیتونم واست مایه بذارم، خلاصه .... هی جیک جیک میکنه واسه من
    گلابی!
     


    17 . فقط جوک و اس ام اس(بهترین وب برای خنده) - اعتراف میکنم که
    ‎اعترف میکنم وقتایی که میخواییم بریم مسافرت من شب تا صبح بیدارم مثل امشب ...
    اعتراف میکنم اول دبستان که بودم موقع املای درس لثه (آموزش حرف ث) کتاب را زیر میز
    باز .... اعتراف میکنم هر وقت میخوام پست بذارم میرم تو دستشویی در مورد پستم فک
    ..... نقاشي کنين صحرا و چمن/جيک و جيک و جيک بلبله ميگه برنامه کودک وقشه ديگه
     


    18 . گل یخ ایج - یکی از فانتزیام اینه که
    ‎من که دسکشامو دستم کردم با خونسردی به چهرهءتک تکشون نگاه میکنم و میگم: ...
    یکی از فانتزیام اینه که ﭘﯿﺮ ﮐﻪ ﺷﺪﻡ ﯾﻪ ﻋﺼﺎ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﺮﻡ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﺑﻪ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﮕﻢ ﯾﻪ ...
    یکی از فانتزیام اینه که سر میز شام وختی که همه دارن غذا میخورن من هی با غذام بازی ...
    رو جا بزاره و وقتی کیف رو که میگیرم دستم یه صدای جیک جیک ازش بشنوم و وقتی
    که ...
     


    19 . خرداد ٩٢ - روزهای بهتری هم هست...
    ‎19 ژوئن 2013 ... دوشنبه خواستم جبران کنم گفتم خونه می‌مونم که موندم و گیو آخر شب من رو ... یه دقیقه
    سرم رو بذارم رو بازوی گیو بخوابم که دیدم وروجک بین صورت من و ... کنم هم خواستم
    عکس بگیرم که هی‌ گیو می‌اومد ابراز محبت میکرد به من! .... آقا یه کم خساست رو کنار
    بذارید این خونه‌های شمالتون رو بدین ما دو تا پرنده عشق بریم جیک جیک ...
     


    20 . نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟
    ‎ولی تعطیل نیست، تا وقتی که من نفس می کشم، همین جا خواهم نوشت! ... اتاق را پیدا
    نمی کنم/احساس می کنم / کسی که نیست/ کسی را که هست را از پای در می آورد!/ ..... این

     



    21 . بِلاگِـــــــرِ کَبیر گُــزارِش میکُنَـــــد!
    ‎خوب چون این هفته همسر شبکاره همش میگفتم بذارم شب. ... دیشب با یکی از دوستان
    مجازی چت میکردم که هی بینش میگفتم: بذار برم یه چای ... هرچند من میدونم که حالا سخت
    ندیدم >_< مثلا موقع نشستن نمیتونم زانومو تو شکمم ... کامنتا رو با حوصله و قشنگ و
    جیک جیکانه و دلبرانه بنویسید یه عالم خوشال شم :) ..... میز وسط مبلها رو آماده کردم.
     


    22 . مونگولیسم!!! - ساعت10 - پرشین بلاگ
    ‎دوست ندارم که یه نسکافه واسه 10 روزی که ما نیستیم تو جعبه تهنا بمونه که (((: ...
    جوش بیاد نسکافه رو درست میکنی میذاریش رو میز یهو دست پلشتت بهش میخوره همش
    پخش میشه ... میگم هاااااا خب پس باید تلوزیون رو رو یکی از گوشه های سقف بذاری ...
    بعد حالا امروز که من خشمگین صحبت میکنم برمیگرده میگه مگه من هر کار بدی کردم تو
    باید ...
     


    23 . آبان ۱۳۸۹ - تلاش میکنم خوب تر زندگي كنم - blogfa.com
    ‎بعد بزنی توی سرت که اسکل چرا پس جیک نمیزنی که پلیسی. ... که برام توی
    کابینت گذاشته و پسته و بادومهای روی میز و ارده و شیره ای که تازه خریده، همه رو با هم
    نخوردم؟ و من ناخودآگاه نقش یه متهمی رو بازی میکنم که باید برای همه ی سوالها جواب
    داشته باشه. ... ادامه ی این مکالمه خیلی شدید میشه و من حوصله ش رو هم ندارم که باقیش رو
    بنویسم.
     


    24 . مهر ۸٧ - یونای من - پرشین بلاگ
    ‎20 ا کتبر 2008 ... مامان لیلی دو و یونا دو که آقا یونا لباسشو بیرون بیاره و بریم حمام ... این بطری رو که
    چند برابر وزنشه هر بار خالی میکنه و پر میکنه ومن من های گل پسر .... یونا : به مامان جون
    بگم از این بادکنکا بذاره ببره بالا .... من:آخه اون که دندون نداره غذا بخوره .... عقابه رو
    با مزه در میاره و میگه : عقابه اینجوری میکنه میگه جیک جیک جیک.
     


    25 . بزرگ کردن جوجه گنجشک , بلبل خرما و گنجشک سانان - اهواز قناری و مرغ ...
    ‎یادمه 10 سالم بودم که یه جوجه گنجشک تو کوچه پیدا کردم یکم خمیر نون بهش دادم
    خلاصه .... غذا دادن تایم خاصی نداره هر موقع پرنده گرسنه و دهنشو باز میکنه مشکلی نداره
    ... دادم اما جیک جیکوی من زنده نموند دیشب حتی واسه اولین و آخرین بار واسم جیک جیک
    کرد ولی .... اگه درست فهمیده باشم، الان باید به جیغ جیغش محل نذارم و بذارم خودش غذا
    بخوره.
     


    26 . اخبار را مثل طعم بد ِ قهوه فرانسه مینوشیم ! - جزیره در کهکشان
    ‎25 آوريل 2014 ... جیک جیک ، به اخباری که خوندم فکر میکنم ، من سکته کردم . ... تومن میکشد ، ما مردمی
    هستیم که طعم ِ قهوه فرانسه و موکا و لاته را تشخیص نمیدهیم ، دهان باز میکنیم و
    میخوریم . ... سیگارم را روی میز جا میگذارم برمیگردم . ... من هم . من دیگر این وطن را
    دوست ندارم . نه ریشه ای میخواهم نه تاریخی نه عمری باید بروم پیش گنجشکم و ...
     


    27 . مطالب قدیمی‌تر - یادداشتهای روزانه - blogfa.com
    ‎ازینکه رو آبروی من دست گذاشته ،هیچوقت ازش نمیگذرم..هر گندی هم که زدم روز حساب خدا،
    خودش به حساب هردومون برسه..ولی پولی ... ولی شک ندارم که اون دنیاشو فروخت دیگه..
    بذار بگه ... بازم نذر کردم که اگه تا پایان سال برگرده همه پولم، 1تومنشو نذر میکنم.
    الهی به ... من..خدا ذلیلت کنه که همه جیک وپوک زندگیمو شنیدی و علیه خودم استفاده
    کردی.
     


    28 . اسفند ۸٩ - رنگین کمان
    ‎رفتاری هم خیلی معقول رفتار میکرد از نظر مالی هم چون تو شرکت نفت بود بد نبود. ...
    وقتی رفتیم منو دادند من که سر در نیاوردم خودش پیشنهاد داد منوی کامل دو نفره اش رو ...
    اینقدر اصرار کرد که بهش گفتم من حرفی ندارم! ... حالا همسری قراره پراید کارکرده هاچ
    بک سفید یا مشکی یا خاکستری برام بگیره! ..... بچه جیک نمی زد! ... رو میز نچینی!
     


    29 . خانواده - فروردین 90 - تیر 91
    ‎من از این رفت و آمدها و اینهمه دغدغه واسه اینکه چی بپوشم و کی بریم و کیا قراره باشن و
    .... بعد من توهم میزنم که به همون اندازه ای که فکر میکنم دوست داشتنی و خوشرنگم .....
    ظرفِ عسل -یه شیشه ی بزرگ تقریبا اندازه ی ساعد دست- رو که از رو میز برداشتم بذارم
    ..... مری بحث را عوض میکند: اعتراف میکنم که من اصولا جنبه ی هوای خوب و صدای جیک ...
     


    30 . مطالب جدیدتر - داستانهای باغمیشه - blogfa.com
    خیلی وقت ها هم هست که دوست ندارم کسی را نگاه کنم . دوست دارم .... من که جیک و جیک
    می کنم برات بذارم برم . دیشب یک .... چند روز است که روی میز دستمال نکشیده ام .Searches related to من که ميز ندارم من که جيک جيک ميکنم بذارم برم :(

     



    31 . شهریور ۱۳۹۲ - زندگی خانمانه - blogfa.com
    ‎حالا فکرشو کنین اینقدر این کارو دوس دارم که میخواستم خودمو همسری تنها بریم! ...
    والا حرف حق که جواب نداره حالا میخواد از زبون یه دانای فرزانه باشه یا از زبون یه بچه دو
    ساله! ... توی اون درسائیت که بتونم کمکمت میکنم اما یادت باشه که دیگه وسطی هم هست
    وتو هم ... خوشم نمیاد بیام کلاس بذارم واز خودم تعریف کنم که من با بقیه فرق دارم و
    فلان ...
     


    32 . رمانتیک | قالب وبلاگ
    ‎حالا باید چه کنم؟ بذارم برم؟ خدایا دوستم نداره و نمیخاد هم صحبت شبهام شه خدا جون تو
    که دوستم داری یه کاری کن اشکام پاک شه. .... میدانم به انچه میخواهی میرسی زیرا من هر
    بار یک هیزم اضافه میکنم. — ..... سر میز شام، یادت که میفتم بغض میکنم اشک تو .....
    گنجشک ها لاف می زنند: جیک…جیک…جیک… جیک هیچ یکشان درنیامد تو که می رفتی
    !
     


    33 . تیر ۱۳۹۲ - پنج دری
    ‎من(کاملا" بی تفاوت و مبرا از هرگونه تصمیم): هیچی. من فقط ...... "صاد" که امروز
    پرستار شیفت منه میگه: ببخشید خانم دکتر٬ برم ببینم چی میخواد دکتر "الف" میام
    الان.
     


    34 . سعید تاجیک آزاد است: همه فحش ها را خودم دادم، منتظر بدترش باشند ...
    ‎اما اون فحش رکیکی رو که آخرش هست من به طور کلی تکذیب می کنم. ... به دادستان ام
    عرض کردم من پامو از اینجا بذارم بیرون حیثیت برای هاشمی نمیذارم؛ چون شما ... ولی من
    توی خود اوین شم گفتم، البته این رو نگفتم ولی پاش برسه به خود لاریجانی ام میگم.
    .... نرخ روزی مانند تاجیک و تاجیک صفتان که جیک جیک مستانه شان فکر زمستان را
    به ...
     


    35 . آیا شما جاری دارید اگه دارید رابطه شما با جاریتون چطوری هست ...
    ‎7 ا کتبر 2013 ... مگه من جرات داشتم از برادر شوهرم که این همه لعن و نفرین می شد دفاع کنم؟ .... منم
    خداروشکر فعلا با جاریم مشکلی ندارم برام مثل خواهر نداشتم می مونه .... ولی با تمام این
    احوال مثلا وقتی دعوتشون می کنم و می بینن میز چیدنم با دفعه قبل زمین ..... شوهرم
    اسفند دود ميكنه ميگه حالا واجبه جيك تو جيك هم بشينين هي بگين و بخندين ...
     


    36 . سفر - همه روزهای زندگی ام
    ‎توی این جامعه ای که خیلی از دور و بری های من دنبال انواع کلاس بازی و استعداد پروری
    برای بچه ... کول می افتم اینقدر که باهاش بازی می کنم و دلم نمیاد این بچه رو زمین
    بذارم، فکم پیاده میشه از بس ... تعطیلات خرداد رو هم که قاعدتاً شیرازیم، هرچند اینقدر
    الان اونجا گرمه که من واقعا دوست ندارم برم اما نمیشه که! ... گاهی هم جیک جیک کنان جواب
    میده.
     


    37 . the holiday - واریس
    ‎فک میکنم وقتایی که نصفه شبه و کولر روشنه و من درِ اتاقو بستم و کتاب "عشق ...
    گاهی انقد این رفتارم طول میکشه که صدای صبحگاهیِ مزخرفِ پرنده ها که لاینقطع جیک
    جیک ... نمیدونم اسم این حالتو چی بذارم . ... منتها من اصلن حوصله ی نقد و بررسی این
    چیزارو ندارم . ... حالا شاید اگه یه روزی حال داشته باشم پاشم باز برم پیشش و بهش
    بگم چ ...
     


    38 . یکی از فانتزی های من ... دی 92 (سری 5)
    ‎23 دسامبر 2013 ... کی از فانتزیام اینه که یه روز که دارم تو خیابون راه میرم یهو ببینم یه دزد اسلحه ... تو
    دادگاه در حالیکه من دارم بی گناهیمو ثابت میکنم قاضی من رو مقصر بدونه و به ... کیف
    رو که میگیرم دستم یه صدای جیک جیک ازش بشنوم و وقتی که خوب نگاش ... عرصه رو
    واسه جوونترا باز بذارم برم یه گوشه بشینم فقط فانتزیها رو نقد و ...
     


    39 . دنیای خبرنگاریه من - بانــــویـــ اردیبـهشــتــــ ـ ـ
    ‎26 ژوئن 2016 ... 1) عکس = الان - میز سیستم من ... راستی ب دعاهات که فکر میکنی تا سقف هم نمیرسه
    چه برسه به عرش ! ... ساعت دیگه 9 شده بود ولی جالب اینجا بود که تو کتابخونه هیچکی
    جز من .... یه وقتایی واقعا دلم میخواد اینکارو بزارم کنار با اینکه سعی میکنم ...
    فعالیت میکنم و با مسئولای کشور روبرو نیستم و اون دردسرا رو ندارم .
     


    40 . جادوگري ياس
    اول اينكه جوجوم به خاطر اشتباه من و دخيم مرد من اخه وقتي بچه بودم گفتم كه كفتر ...
    جيك جيك بلند از توي تخم مياد قبونشون برم اي خدا چقد اين لحظه جالب انگيزات و ...

     



    41 . اردیبهشت ٩۳ - دســــتــ نوشتــــ های یـــک لیــــدی متـــــاهل
    ‎18 مه 2014 ... مخصوصا اون قسمتش که مهراان غفوریان میگه آچیو وَچیو بریم اختلا. ... من که هیچ
    نگرانی ای ندارم. وقتی خدا هست من چشم به ... من خودم رو زندگیم رو در بست سپردم دست
    خودش میدونم که مراقبه. ... عکس های دیشب و احتمالا آخر همین پست اضافه میکنم. ... دیگه
    منم حوصله ام نشد پاشم آب گوشت بذارم و از حوصله رفتم بهله نیشخند.
     


    42 . خاطرات کورش - از کورش کوچک تا کورش بزرگ
    ‎من که واق و واق می کنم برات دزدا رو بی خواب می کنم برات بذارم برم ؟ ... پریروزا با هم
    رفتیم استخر می گه بابا این استخره رو دوست ندارم می گم چرا می گه آخه نمی شه ..... شب
    وقتی میریم بخوابیم این جوجه ها شدیدا جیک جیک می کنن انگار دارن صدامون می کنن ....
    آخه من از میز زیاد خوشم نمیاد و عموما سفره پهن می کنیم برای غذا خوردن و کورش هم روی ...
     


    43 . roman-story (@p.a_romaan) | Instagram photos and videos - Imgrum
    ‎آروم گونشو بوسیدمو گفتم : مامان ، من شب میخوام با جولی برم‌رستووران مامان : چه‌یهویی
    ! ... اره خب دروغ نمیگه من حتی نمیتونم از خودمو آیندم مواظبت کنم چه برسه به بقیه ...
    بهم نگاه میکرد نفس عمیقی کشیدم و رفتم سمتش ماریا به سمت میزی رفت که همون
    پسر ..... ازتون معذرت میخوام جِیک خواست حرفی بزنه که نیک سریع گفت : میتونم
    بپرسم ...
     


    44 . من و دوستان
    ‎20 آگوست 2016 ... پنج سالی میشه که این وبلاگ رو ساختم و تو این مدت از احساسات مختلفم زیاد نوشتم!
    این مدتی که نبودم، اتفاقات عجیبی برام افتادن! و من ... جیک جیک پرندگان. ... راستی
    دوستان لطفا به وبلاگ من در تاپ‌بلاگر رای بدید ... از اسم ” بتول ” برای مسخره کردن
    استفاده میکنند ! ... من یا یادم میره یا حوصلشو ندارم یا وقتشو ندارم.
     


    45 . نقطه آبي
    ‎2 آوريل 2016 ... وانمود هم نکرد ایرادی نداره که من دارم اینجوری قدم مورچه ای راه میرم. ... با هم که حرف میزدن
    با یه لذتی تو چشمهای دختر نگاه میکرد که انگار هر ... این و عین آدم و بی نفرت گفت و
    بعدش دوباره شروع کردن به جیک جیک و سر در آغوش هم بردن. .... نمیدونم که عجله داشتم
    بعدش کجا برم. ... یه مرده رو گذاشتن روی میز کارش و اون شروع کرد.
     


    46 . parisa.hashemy - The Old Reader
    ‎من بیشتر مواقع می خندم، من برای شادی تلاش می کنم، من از لحظات کوچک لذت می ... چند
    روز پیش واضح و شفاف دیدم که آقای گاف یک گردنبند طلا به من هدیه داد و من ..... می دونی
    من سیزده سال با شوهر سابقم همین مشکل رو داشتم؛ من دیگه نمی تونم برم توی یک همچین
    رابطه ای. ..... و اونوقته که خنده میشینه رو لباش میگه: جیک جیک نکن بچه سرم رفت.
     


    47 . مهر ۸٧ - قندعسل،شاخه نبات،فداي اون قدوبالات - پرشین بلاگ
    ‎20 ا کتبر 2008 ... من که قلم شیوایی برای ابراز احساسات ندارم،فقط میتونم بگم که این ١٣ ماه کاملا ...
    دایی هم که میخواست برای آقا پوریاسنگ تموم بذاره ،زیاد نبردش وسط. ... ازاون شب هم
    بهش میگیم آذین بریم عروسی چی کارکنیم؟ ... واما کلماتی که خانوم خانوما به طور ارادی
    وبه جا بیان میکنند( خیلی ... جیک جیک لبخند ... دستشو به مبل ، میز و.
     


    48 . سفر - قلک بانوی کانادایی
    ‎بعدش در ضمن فکر اینکه بریم یا نریم، دیدیم ای دل غافل، ماشین باید روغنش عوض می
    شد. ... اینگونه است که من الان با انرژی، و چشمانی خواب الود دارم مشق می نویسم. .... یه
    میز خوشگل چوبی داشت. ... شهر خواهر اینا اما ادم هاش کم هستن، در نتیجه من توش حس
    ترس ندارم. ..... ساعت ٢.١۵ بارون گرفت و صدای جیک جیک بارون روی چادر من رو برد به
    عرش.
     


    49 . parchinekhatere - پرچین خاطره
    ‎8 آوريل 2015 ... دراز بکشم زیر سقف آسمون، دستامو بذارم زیر سرم و چشمامو ببندم، اجازه بدم ... گربه ی
    سیاه همسایه که چند روزیه صدای جیک جیک جوجه های امیر علی، ... همچنان جیلیز و ویلیز
    میکنه و کلمه های توی تابه، جیک جیک کنان، روی ... کاری به روزگار و گذشت زمان و عمر
    ندارم که از آدما، چی میسازه و چی به سرشون میاره؛ بابا علی برای من، ...[DOC]
     


    50 . Katherine Mansfield Society
    ‎بعضی وقتا صدای آدمای نسل بعدِ خودمو می شنوم که میگن، "یه روزی رو این میخ یه قفس
    آویزون بوده. ... خورد و آوازی سر می داد که مجبور می شدم نخ و سوزن رو کنار بذارم و به

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد