بازم چشمامو مي بندم

بازم چشمامو مي بندم,بازم,چشمامو,مي,بندم,

بازم چشمامو مي بندم 1 . دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی مازیار فلاحی با نام خدایا ...‎نمیخوام چتر دنیا رو، که تو بارون احساسی. خدایا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی همیشه این تو هستی که از

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 32 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 4,120 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 2 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 191 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 4,120 بازدید ماه : 314,025 بازدید سال : 3,241,745 بازدید کلی : 28,711,462 اطلاعات شما
    آی پی : 3.147.56.45 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    بازم چشمامو مي بندم

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    بازم چشمامو مي بندم
     


    1 . دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی مازیار فلاحی با نام خدایا ...
    ‎نمیخوام چتر دنیا رو، که تو بارون احساسی. خدایا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی
    همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی بازم چشمامو می بندم که خوبی هاتو بشمارم
     


    2 . دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام خدایا
    ‎22 جولای 2013 ... خدایا دوستت دارم ، واسه هرچی که بخشیدی. همیشه این تو هستی که ، ازم حالم رو پرسیدی.
    بازم چشمامو میبندم ، که خوبیهاتو بشمارم. نمیتونم فقط میگم ...
     


    3 . دانلود آهنگ مازیار فلاحی بنام خدایا
    ‎12 جولای 2015 ... بازم چشمامو میبندم ، که خوبیهاتو بشمارم نمیتونم فقط میگم ، خدایا دوستت دارم ♫♫♫
    ♫♫♫ آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام خدایا ♫♫♫♫♫♫ تو دیدی من خطا ...
     


    4 . بازم چشمامو می‌بندم... | چی
    ‎17 آگوست 2015 ... بازم چشمامو می‌بندم… از دسته آن خوانندگانی است که حس و حال اشعارش بر کیفیت
    صدایش می‌چربد. از دسته آن خوانندگانی است که تیم ثابت و همیشگی ...
     


    5 . رادیــــــــــــو110 - دانلود آهنگ زیبای « خدایــــــا » با صدای مازیار فلاحی+ ...
    ‎نمیخوام چتر دنیا رو ، که تو بارون احساسی خدایا دوستت دارم ، واسه هرچی که بخشیدی
    همیشه این تو هستی که ، ازم حالم رو پرسیدی بازم چشمامو میبندم ، که خوبیهاتو بشمارم
     


    6 . متن آهنگ خدایا - عبور از جاده های نمناک
    ‎نمی خوام چتر دنیا رو، که تو بارون احساسی خدایا دوستت دارم، واسه هر چی که بخشیدی
    همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم
     


    7 . بازم چشمامو میبندم که خوبیهاتو بشمارم... نمیتونم فقط میگم خدایا ...
    ‎بازم چشمامو میبندم که خوبیهاتو بشمارم... نمیتونم فقط میگم خدایا دوستت دارم...
     


    8 . خدایا دوستت خدایا دوستت چشمامو می‌بندم خوبی‌هاتو بشمارم بازم چشمامو ...
    ‎نتایج جستجوی عبارت خدایا دوستت خدایا دوستت چشمامو می‌بندم خوبی‌هاتو بشمارم
    بازم چشمامو بخشیدی همیشه بازم چشمامو می‌بندم خدایا دوستت دارم، از بین کلیه اطلاعات
    ...
     


    9 . چشمامو می بندم و دارم بازم عشقمو به پات میزارم تو رو واسه زندگی فقط ...
    ‎چشمامو می بندم و دارم بازم عشقمو به پات میزارم تو رو واسه زندگی فقط میخوامت
    نمیدونی من ... پس از زدن دکمه عضویت پنجره ای جدید برای شما باز میشود که باید
    عبارت ...
     


    10 . بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم - کوچه باغ حزب الله
    ‎واسه , هر چی که بخشیدیهمیشه , این تو هستی کهازم , حالم رو پرسیدیبازم چشمامو می
    بندمکه خوبی هاتو بشمارمنمی تونم , فقط میگم خدایا…,بازم چشمامو می بندم، که خوبی ...Searches related to بازم چشمامو مي بندم

     



    11 . دانلود آهنگ خدایا از مازیار فلاحی
    ‎29 مارس 2013 ... نمیخوام چتر دنیا رو ، که تو بارون احساسی خدایا دوستت دارم ، واسه هرچی که بخشیدی
    همیشه این تو هستی که ، ازم حالم رو پرسیدی بازم چشمامو میبندم ، که ...
     


    12 . خدا همینجاست...کنارِ تو - خدایا دوستت دارم ؛ واسه هرچی که بخشیدی . . .
    ‎نمیخوام چترِ دنیارو ؛ که تو بارونِ احساسی خدایا دوستت دارم ؛ واسه هرچی که بخشیدی
    همیشه این تو هستی که ؛ ازم حالم رو پرسیدی بازم چشمامو می بندم ؛ که خوبی هاتو
    بشمارم
    بازم چشمامو مي بندمImage result for ‫بازم چشمامو مي بندم‬‎Image result for ‫بازم چشمامو مي بندم‬‎Image result for ‫بازم چشمامو مي بندم‬‎Image result for ‫بازم چشمامو مي بندم‬‎Image result for ‫بازم چشمامو مي بندم‬‎
     


    13 . ﺑﺎﺯﻡ ﭼﺸﻤﺎﻣﻮ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﻡ ؛ ﮐﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﺗﻮ ﺑﺸﻤﺎﺭﻡ... - رسانه ی خبری وبلاگی
    ‎ﺑﺎﺯﻡ ﭼﺸﻤﺎﻣﻮ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﻡ ؛ ﮐﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﺗﻮ ﺑﺸﻤﺎﺭﻡ... ﻧﮕﺎﻫﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖِ ﺗﻮ ؛ ﺷﺒﻢ ﺁﯾﯿﻨﻪ ﯼ ﻣﺎﻫﻪ. ﺩﺍﺭﻡ ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮ ﻣﯿﺸﻢ ؛ ﯾﮑﻢ
    ﺗﺎ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﺭﺍﻫﻪ. ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﻧﯿﺎﺯِ ﻣﻦ ؛ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﻦ ﺍﺯﻭﻥ ﺑﺎﻻ. . ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﻪ ﻣﺤﻀﻮ ؛ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﺪﯾﻮﻧﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ.
     


    14 . بازم از خوبیای تو دارم تاثیر می گیرم می بندم چشمامو آروم ازت ... - ویسگون
    ‎خدایا دوستت دارم، واسه هر چی که بخشیدی همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی
    بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم نمی تونم فقط میگم، خدایا دوستت دارم.
     


    15 . wisgoon - ویسگون - بازم چشمامو میبندم که خوبی هاتو بشمارم نمیتونم ...
    ‎7 ژوئن 2016 ... خدایا دوستت دارم، واسه هرچی که بخشیدی، همیشه این توهستی که ازم حالمو پرسیدی،
    بازم چشمامو میبندم تاخوبی هاتو بشمارم، نمیتونم فقط میگم خدایا ...
     


    16 . خدایا دوستت خدایا دوستت چشمامو می‌بندم خوبی‌هاتو بشمارم بازم چشمامو ...
    ‎جستجوی خدایا دوستت خدایا دوستت چشمامو می‌بندم خوبی‌هاتو بشمارم بازم چشمامو
    بخشیدی همیشه بازم چشمامو می‌بندم خدایا دوستت دارم، در بین وبلاگها و اطلاعات
    بازنشر ...
     


    17 . مازیار فلاحی /موزیک ویدئو زیبای خدایا دوستت دارم - آپارات
    ‎24 دسامبر 2014 ... خدایا دوستت دارم، واسه هر چی که بخشیدی همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی
    بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم نمی تونم فقط میگم، ...
     


    18 . مازیار فلاحی - خدایا دوستت دارم - آپارات
    ‎10 ا کتبر 2013 ... ویدیو های سرباز آخر خدایادوستت دارم،واسه هرچی که بخشیدی،همیشه این تو هستی که ازم
    حالمرو پرسیدی،بازم چشمامو میبندم که خوبیهاتو بشمارم،نمیتونم ...
     
     


    20 . پونیلا - بازم چشمامو می بندم... - ... - ورود
    ‎چی بشنویم؟ پست شده در ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ | توسط محمد اشعری 0 بازم چشمامو می بندم… از
    دسته آن خوانندگانی است که حس و حال اشعارش بر کیفیت صدایش ...Searches related to بازم چشمامو مي بندم

     



    21 . maziar fallahi مازیار فلاحی خدایا دوستت دارم khodaya khodaaya ...Video for ‫بازم چشمامو مي بندم‬‎► 3:02
    13 Jul 2012 - 3 min - Uploaded by mehdi karamiبازم چشمامو می بندم که خوبی هاتو بشمارم نمی تونم فقط میگم خدایا دوستت دارم ... تو حتی از خودم بهتر،غریبی هامو می شناسی نمی خوام چتر دنیا رو که تو ...
     


    22 . خدایا دوستت خدایا دوستت چشمامو می‌بندم خوبی‌هاتو بشمارم بازم چشمامو ...
    ‎خدایا دوستت خدایا دوستت چشمامو می‌بندم خوبی‌هاتو بشمارم بازم چشمامو بخشیدی همیشه
    بازم چشمامو می‌بندم خدایا دوستت دارم، از بین کلیه وبلاگها و اطلاعات سایت جستجو ...
     


    23 . دانلود آهنگ جدید پیام صالحی به نام چشمامو میبندم
    ‎تکست آهنگ چشمامو میبندم از پیام صالحی *** بارون بیا که زندگیم آتیش گرفته …
    بارون کمک کن تا هنوز جایی نرفته بازم نشستی رو به روم چشمات بستی … حال من و ...
     


    24 . دانلود آهنگ جدید پیام صالحی چشمامو میبندم
    ‎دانلود آهنگ جدید پیام صالحی چشمامو میبندم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
    Download ... بازم نشستی روبروم چشماتو بستی حاله منو میبینیو رو حرفت هستی
     


    25 . دانلود آهنگ چشمامو میبندم از علی لهراسبی | دانلود آهنگ
    ‎دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چشمامو میبندم - متن آهنگ علی لهراسبی چشمامو
    میبندم - آهنگ چشمامو میبندم ... دانلود نوحه میثم مطیعی به نام بازم اربعین کربلایی ها.
     


    26 . دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با من باش
    ‎27 دسامبر 2014 ... چشمامو میبندمو دارم بازم عشقمو به پات میذارم تورو واسه زندگی فقط میخوامت نمیدونی
    من چقدر تورو دوست ... چشمامو میبندم دارم بازم عشقمو بپات میزارم…
     


    27 . دی 1389 - شبهای تنهایی
    ‎بازم چشمامو میبندم صدای خنده های تو. هـمه جا غرق آرامش هـمه جا رد پای تو. دارم وسوسه میشم
    باز واسه دوباره دل بستن. ولی نه آخر قصه است نمونده راه برگشتن. میترسم طاقتم ...
     


    28 . دانلود آهنگ چشمامو می‌بندم | پیام صالحی - مجاز موزیک | موزیک مجاز
    ‎14 فوریه 2015 ... دانلود آهنگ چشمامو می‌بندم | پیام صالحیReviewed by علی مافی on Feb 14Rating: 4.0
    دانلود آهنگ چشمامو می‌بندم ... بازم نشستی روبروم چشماتو بستی
     


    29 . لشگر ده سیدالشهدا علیه السلام: mehmane-aseman: بــــازم ...
    ‎15 مه 2013 ... mehmane-aseman: بــــازم چـــشـــمــــامــــو مـــی بـــنــــدم..... کـــــه خـــــوبـــــــــی
    هـــاتـــو بــــشـــمــارم.... نــــــمـــی تــــــــونــــم فـــقـــط مـــیـــگـــم ...
     


    30 . متن آهنگ خدایا دوستت دارم ......... - سایت بهترين ها
    ‎خدایا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی
    بازم چشمامو می بندم که خوبی هاتو بشمارم نمی تونم فقط میگم خدایا دوستت دارمSearches related to بازم چشمامو مي بندم

     



    31 . کد آهنگ پیشواز چشمامو می بندم علی لهراسبی - ساخت وبلاگ
    ‎کد آهنگ پیشواز آلبوم تصمیم علی لهراسبی بارون ٣٣١٣٧۴٠ بازم دوباره ٣٣١٣٧٣٧
    تصمیم ٣٣١٣٧٣۶ چشمامو می بندم ٣٣١٣٧٣٢ حرفای ناگفته ٣٣١٣٧٣٣ حرفای ناگفته ۲
     


    32 . alirezagohai - بازم چشمامو می بندم که خوبی هاتو بشمارم...نمی تون ...
    ‎alirezagohai - بازم چشمامو می بندم که خوبی هاتو بشمارم...نمی تون..
     


    33 . آهنگ چشمامو می بندم از پیام صالحی
    ‎چشامو می بندم نبینم خاطراتو. تصویر چشماتو نگاتو خنده هاتو. بارون بیا که زندگیم
    آتیش گرفته. بارون کمک کن تا هنوز جایی نرفته. بازم نشستی رو به روم چشماتو ...
     


    34 . آهنگ زانیار خسروی به نام زندگی همه همینه - دانلود آهنگ جدید
    ‎بازم سال تازه حس و حال غم داده. باز امثال من و تو که مثِمون زیاده. که هر روزمون هنوز عین
    دیروزه. همه رویاهامون تو گذشتِ زمان می سوزه ... چشمامو می بندم,چشمامو می بندم…
     


    35 . قطعه «خدایا» با صدای مازیار فلاحی | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما
    ‎10 جولای 2012 ... بازم چشمامو می بندم که خوبی هاتو بشمارم نمی تونم فقط میگم خدایا دوستت دارم تو
    دیدی من خطا کردم، دلم گم شد دعا کردم کمک کن تا نفس مونده، به آغوش ...
     


    36 . دانلود آهنگ دل دیونه با صدای مازیار فلاحی
    ‎میگیرمش روبه رو بازم میشی آرزو. وقتی یورو ندارم وقتی که بیقرارم. چشامو باز
    میبندم بازم میای کنارم. دل دیونم از تو تنها نشونم از تو. یه عکس یادگاری که خودتم
    نداری.
     


    37 . ماهی تنهای عاشق
    ‎ولی نه آخر قصه است نمونده راه برگشتن. میترسم طاقتم کم شه نتونم سر کنم بی تو.
    چقد سخته که دنیا رو باید باور کنم بی تو. بازم چشمامو میبندم صدای خنده های تو.
     


    38 . دانلود آهنگ جدید پیام صالحی به نام چشمامو می بندم
    ‎12 فوریه 2015 ... چشامو می بندم نبینم خاطراتو. تصویر چشماتو نگاتو خنده هاتو. بارون بیا که زندگیم
    آتیش گرفته. بارون کمک کن تا هنوز جایی نرفته. بازم نشستی ...
     


    39 . بهمن ۱۳۹۱ - خدای عزیزم تو همه چیزمن هستی
    ‎+بازم چشمامو می بندم که خوبیاتو بشمارم...نمی تونم ... داره روزهایی که تازه فرشته
    هاموازدست داده بودم یادم میاد که روزی چندباربه وبش می امدم وبا نوشته هاش گریه میکردم.
     


    40 . دانلود آهنگ جدید علی جعفرپور بنام چشمامو میبندم
    ‎19 آگوست 2016 ... دانلود آهنگ جدید علی جعفرپور بنام چشمامو میبندم. قدم بزن بامن هواتو دارم باز چیزی
    نگو عشقم محو توم توو ناز موهاتو باد بوسید غمم گرفت انگارSearches related to بازم چشمامو مي بندم

     



    41 . دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی فقط با تو عشقم
    ‎فقط با تو عشقم میتونم آروم شم. بازم مثل هرشب بیا تو آغوشم. رو هرکی جز تو چشمامو
    میبندم. تو رو میبینم تو آیندم تو رو میبینم تو آیندم. وقتی که پیشمی خوشحالم.
     


    42 . متن آهنگ چشمامو میبندم پیام صالحی
    ‎12 فوریه 2015 ... چشامو میبندم ولی نه خاطراتو تصویر چشماتو نگاتو خنده هاتو بارون بیا که زندگیم
    آتیش گرفته بارون کمک کن تا هنوز جایی نرفته بازم نشستی ...
     


    43 . سلطان قلب ها - ღ*ღ تنهایی ღ*ღ
    ‎بازم چشمامو میبندم صدای خنده های تو. هـمه جا غرق آرامش هـمه جا رد پای تو. دارم وسوسه میشم
    باز واسه دوباره دل بستن. ولی نه آخر قصه است نمونده راه برگشتن. میترسم طاقتم ...
     


    44 . ارمغان سلامتی - مذهبی
    ‎میلادت، نور به چشم ها می پاشد و سرور به دل ها؛ و رایحه بهشتی ات، مشام دل را با عطر
    خوش حضور می نوازد؛ ... بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم نمی تونم فقط میگم،
    ...
     


    45 . وبلاگ من - آره بايد تموم مي شد
    ‎تو دستاي منه دستات. نميدوني چقد سخته. فراموش كردن چشمات. ميترسم طاقتم كم شه.
    نتونم سر كنم بي تو. چقد سخته كه دنيا رو. بايد باور كنم بي تو. بازم چشمامو مي بندم.
     


    46 . دانلود آهنگ منم چشمامو می بندم - دانلود آهنگ جدید ایرانی - IRMP3
    ‎پخش و دانلود آهنگ جدید ایرانی - دانلود آهنگ منم چشمامو می بندم - IRMP3. ... دیوونه نشو.
    اشکمهر. پخش و دانلود آهنگ باز برگرد با حضور آرش ای پی از مسیح ...
     


    47 . تیر ۱۳۹۱ - من خدا را دارم - blogfa.com
    ‎خدااااااااااااااااایا دوستت دارم.... واسه هرچی که به من بخشیدی..... همیشه این تو هستی که ازم
    حالم را پرسیدی.. .بازم چشمامو می بندم.. که خوبی هاتو بشمارم... نمی تونم فقط می گم.
     


    48 . امیر بذرافشان - دانلود آهنگ چشمامو میبندم دانلود آهنگ | ایران 1 موزیک
    ‎11 آگوست 2016 ... آهنگ جدید چشمامو میبندم از امیر بذرافشان با لینک مستقیم از سایت ایران وان موزیک
    ... اگه بیهوده باشه انتظارم بازم قلبم به پای تو میشینه آخه هیچکی ...
     


    49 . یکی قشنگی منظره رومیبینه یکی کثیفی پنجره - متن ترانه های علی ...
    ‎24 فوریه 2012 ... چشمامو می بندم یادم بره رفتی ... ولی تو هر چی بگی، بازم پریشون توام ، باز مثل
    گذشته آواره و حیرون تو ام ... شاید بازم بیاد خونه، بگه بی من نمیتونه
     


    50 . Mazyar Fallahi - Khodaya lyrics | Musixmatch
    ‎28 ژوئن 2015 ... من این آرامش محض و ، به تو مدیونم این روزا خدایا دوستت دارم ، واسه هرچی که بخشیدی
    همیشه این تو هستی که ، ازم حالم رو پرسیدی بازم چشمامو میبندم ، که ...Searches related to بازم چشمامو مي بندم

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد