از علائم حال خيلي خوب يا خيلي بد

از علائم حال خيلي خوب يا خيلي بد,از,علائم,حال,خيلي,خوب,يا,بد,

از علائم حال خيلي خوب يا خيلي بد 1 . با علائم افسردگی آشنا شوید - خبرآنلاین‎سلام نازی هستم 24 ساله الان خیلی وقته که حال روحیم خوب نیست میشه 1 پزشک حاذق توی اصفهان به من ... منم نمیدونم افسردهام

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 32 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 1,964 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 2 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 119 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 1,964 بازدید ماه : 311,869 بازدید سال : 3,239,589 بازدید کلی : 28,709,306 اطلاعات شما
    آی پی : 3.22.209.120 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    از علائم حال خيلي خوب يا خيلي بد

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    از علائم حال خيلي خوب يا خيلي بد
     


    1 . با علائم افسردگی آشنا شوید - خبرآنلاین
    ‎سلام نازی هستم 24 ساله الان خیلی وقته که حال روحیم خوب نیست میشه 1 پزشک حاذق
    توی اصفهان به من ... منم نمیدونم افسردهام یا نه ولی بعضی وقتا از خودم خیلی بدم میاد.
     


    2 . اضطراب؛ علائم، علل و درمان آن
    ‎4 ا کتبر 2011 ... ترس دائم از این که اتفاق بدی در حال وقوع است و یا احساسی مبنی بر این ... خیلی از
    این علائم ممکن است در بیماری‌های دیگر مثل مشکلات تیروئید و یا ...
     


    3 . حمله (هراس) پانیک | دکتر محمد والی پور - متخصص روانپزشکی
    ‎بيماران دچار حملات پانيک بخوبي با داروهاي ضد اضطراب و ضد افسردگي درمان مي شوند
    . ... البته خیلی ازدکترا هم هستن بدون تجویز قرص طی مشاوره ادمو خوب میکنن. ... چند
    وقت پیش حمله بدی بهم دست داد رفتم دکتر اورژانس . .... تشکیل میدادیم تا از
    تجربیات هم استفاده کنیم و یا لااقل دو نفر که حال و روز هم رو درک میکنند با هم دوست
    میشدند
     


    4 . تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن | پورعلی.نت؛ تفکر ...
    ‎حال اگر با کمی تفکر با خود بیندیشیم که هم اتومبیل ترمز دارد و هم کمربند ایمنی و
    ... اگر هم ایمان داریم نباید نگران برآورده نشدن آن باشیم چون خواستۀ ما بسیار خوب و
    معقول ... علایم استرس و اضطراب : ... حالم خیلی بد شد و رفتم زیر سرم و دیازپام بهم
    زدن.
     


    5 . میگنا - افسردگی چگونه اختلالی است؟
    ‎29 ژوئن 2011 ... هنگامی که شخص در چرخه افسردگی قرار دارد، می تواند یک یا تمام علایم ..... بهم گفتند
    اگر حال مریض خیلی بد باشه و نتونه اصلا روتین زندگیش رو پیش ... اگر شما تب و
    لرز رو با نیروی اراده میتونید خوب کنید افسردگی رو هم میتونید.
     


    6 . میگنا - اختلال پانیک ( Panic disorder ) چیست ؟ - پایگاه خبری علمی
    ‎7 ا کتبر 2013 ... علایم حمله پانیک ممکن است سریع یا به تدریج برطرف شود. ... ،فکر مي کنند که دچار
    حمله ي قلبي شده ، در حال از دست دادن عقل خود هستند و يا دارند مي ميرند. ... ميگنا دات آي
    آر،اما خبر خوب اینکه پانیک به هیپنوتیزم درمانی عالی جواب می دهد .... من خیلی از این
    حمله رنج میبرم مخصوصا شبها وقتی تاریک میشه حالم بد میشه چون ...
     


    7 . 10 راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ضد‌افسردگی ...
    ‎7 آوريل 2015 ... شاید با این مقدمه کوتاه و مروری نه چندان دقیق بر نشانه‌های افسردگی، خود یا اطرافیان
    خود را ... برای فرار از افسردگی باید آن را نادیده بگیرید هیچ سودی به حال شما ندارد. ....
    افسردگی یک مرحله پذیرش داره که تا بپذیری خیلی سخته، بعد که .... عالی بود
    بعضی از کارها اگر انجام بدی نتیجه را می بینی مثل باغبانی من زمین ...
     


    8 . توصيه هايي براي درمان افسردگي - شفاف
    ‎بد اینکار ممکن عصبی و ناراحت و خیلی‌ حالت بد بشه،بد برا اینکه این انرژی منفی‌
    عزت دور بشه .... سلام بجه ها تمام نظرات و پاسخ های شما رو خوندم پیشنهاد هاتون عالی
    بودن. .... در همه حال همان موقع خدا را بخوانید محکم و با اطمینان کمک بخواهید اثر آن را
    ببینید
     


    9 . همه چیز درباره بیماری پانیک اتک (panic) / درمان حملات پانیک
    ‎4 دسامبر 2015 ... پانیک اتک به معنی حمله های وحشت و یا ترس است. ... بعضی ها مثل من اگه دارو مصرف
    نمیکردم شرایطم خیلی بد میشد چون اگه یه ساعت داروم رو دیر تر ...
     


    10 . مشكل خواب - Royal College of Psychiatrists
    ‎اين جزوه براي كساني است كه خود يا اطرافيانشان مشكل بد خوابي دارند. ... به هر حال ما
    براي استراحت و سلامت فكري و جسمي به خواب احتياج داريم و اگر مشكل بد خوابي ... در

     



    11 . پاسخ سوالات خود در زمينه "سرطان معده" را از اينجا بخوانيد
    ‎23 فوریه 2014 ... سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت"رایگان درمان شوید" مطرح کرده ....
    وضعیت عمومیش بد نیست فقط خیلی ضعیف و لاغر شده است. ... من 10 سالی هست که
    مشکل معده دارم، اوایل با قرص رانیتیدین خوب میشدم بعد از مدتی به ..... به آندسکپی
    ندارم،ولی با این حال باز به علت شیوع بیماری سرطان احساس خطر میکنم
     


    12 . علائم و مشکلات خود رو تو دوران بارداری شرح بدین - صفحه 1 - نی نی سایت
    ‎توی بارداری هر کس یک سری علائم خاص داره که ممکنه با شخص دیگری که تو همون سن
    ... مشترک باشه بهر حال اگه دوستان لطف کنند و علائم و مشکلات مختلفی رو که تو
    سنین ... ماه اول و دوم مزه دمانم خیلی بد بود و مثه پریود درد داشتم هفته 10 و 12 ... زیر دل
    و کمرم خیلی اوقات درد میگیره ولی خود به خود بعد 1 روز خوب میشه دکتر ...
     


    13 . نشانه های شگفت انگیز آخر الزمان :: سنگر اندیشه و بصیرت
    ‎در روایات اسلامی برای دوره ی آخر الزمان علایم و نشانه هایی ذکر شده که با تحقق این .....
    هنگامی که دیدی مردم به همدیگر نگاه می‌کنند [یعنی چشم همچشمی می کنند، یا معیارشان
    بر خوب و بد .... خیلی از این نشانه اتفاق افتاده و یا در حال اتفاقه،ظهور آغا نزدیکه.
     


    14 . 7 روش جادویی برای درمان شوهر بد اخلاق - پارسینه
    ‎من شوهرم دوست دارم ولی اخلاقش خیلی هم خوب نیست ولی با این حال تحمل می کنم .... منم
    دوتو بچه دارمو یه شوهر خیلی بد اخلاق خدا به داد هممون برسه مگه چه گناهی کردیم لطفا هر ...
     


    15 . پرهيز از چيزهايي كه موجب تشنج مي شود. - پارسی طب
    ‎ Rating: 3.4 - 48 votesخیلی به ندرت، تشنج افراد بعلت شنیدن یك موسیقی خاص، مطالعه كردن، گرفتن دوش
    داغ و ... با این حال اولین درمان مؤثر در سال ۱۸۵۷ میلادی توسط دكتر سرچارلز لوكوك كه
    یك .... میگه نیم ساعت تشنج داشتم اخه روزه ام بودم خ وضعیت بدی بود خدا بهم رحم کرد
    ... که تشنج داشته باشه وبعد ازمدتی با قطع مصرف دارو به طورکلی خوب شده باشه یا
    این ...
     


    16 . آنچه باید در مورد داروی «فلوکستین» بدانید - دارو - سلامت نیوز
    ‎10 فوریه 2010 ... در مورد داروی فلوکستین نیز توصیه می شود که از مصرف همزمان آن با .... خودش مصرف
    میکرد و اخلاقش به طرز عجیبی خیلی خوب شده. ... به مصرف كردم ايا راه درمان درست است
    چون واقعأ ديگه از اين حال بد خسته شدم لطفأ راهنمايى كنيد ممنون.
     


    17 . تفاوت سرگیجه و گیجی سر + علت و درمان - افکارنیوز
    ‎1 سپتامبر 2013 ... به بیانی دیگر در سرگیجه بیمار فکر می کند خودش یا محیط او در حال حرکت است. .....
    ازاون به بعددیگه خوب نشدم درضمن کم خونی هم داشتم ۴۸ سالمه قرص اهن که ... یه جور
    حالت دلشوره دارم که خیلی حالت بدی دارم طی روزم اینطوریم ولی موقه ...
     


    18 . علائم سكته قلبی
    ‎17 دسامبر 2009 ... اغلب موارد علائم اين سكته‌ها با بيماري گاستريت يا التهاب معده اشتباه گرفته مي‌شود
    ..... مو فشار بدم؛کف دست و پای چپم خیلی سوزن سوزن میشه دکتررفتم نوار قلب
    گرفتم ... خیلی خوب بود ولی بیشتر از علایم سکته بکید متشکرم .... غریب قلب
    بیشتر حس میکنم انگار قلبم از کار افتاده در حال حاضر که دارم مینویسم ...
     


    19 . نشانه های پسر بودن جنین در سه ماهه اول بارداری
    ‎سلام من هفته 27 بارداری از همون ماه اول استراحت مطلق و خونه مادرم هستم خیلی خیلی
    سخته .... 5 بارداری هستم خیلی خیلی میترسم از اینکه بچه ام را از دست بدم یا خدایی
    نکرده نتونم از ... این هدیه رو به ما داده هر چند مثل همیشه سر حال نیستم اما حس حضورش
    خیلی شیرینه ... سلام من توهفته دهم بارداری هستم حالم اصلا خوب نیست چون همش حالت
    تهوع دارم ...
     


    20 . بیماری دیسک کمر و عوارض آن | ایران جدید
    ‎فتق دیسک در ناحیه کمری، سبب بروز درد در ناحیه کمر و باسن و پشت یا جلوی ران .....
    در چند ماه اول خيلي خوب بود ولي چند ماهي است كه وضعيتم ثابت مانده در حال حاضر راه .....

     



    21 . چگونه از سرگيجه خلاص شويم؟ - مطالب پزشکی و طبی
    ‎به دکتر مراجعه کردم اما هنوز هم همون علائم رو دارم و خوب نشدم نمیدونم باید چیکار کنم.
    ...... حال سوال دارم ايا اين قرص مسكن است يا درمان كننده؟ .... باسلام من هرچند وقت یکبار
    دچار سرگیجه میشم واحساس خیلی بدی بع من دست میده وگاها احساس نزدیک به غش یا ...
     


    22 . . - شيشه - وبلاگ معجزه
    ‎11 مه 2016 ... یکمین سالگرد درمان اعتیاد به شیشه و هروئین ...... هر وقت وارد کلینیک می‌شدم با حال
    خوب و امید می‌رفتم ولی با بدترین حال از آن جا خارج می‌شدم حتی ..... خیلی وقتا پیش
    میاد که شرایط بد یا گیرو گرفتاریه فرد یا افرادیو می بینیم و با ...
     


    23 . کیست تخمدان | دکتر صفارزاده - متخصص درمان ناباروری و نازایی - درمان ...
    ‎در حال حاضر شیوع آن نسبت به 30 سال پیش خیلی بیشتر شده است. ... زمانی که
    بیمار با علایم هیرسوتیسم، آکنه، نامرتبی پریود یا حتی نازایی مراجعه می‌کند .... با
    روش‌های درمانی علایمش برطرف شود و بگوید من دیگر خوب شده‌ام و نیازی به ادامه درمان
    ندارم.
     


    24 . ماماسایت - پرسش و پاسخ>>>>> عفونتهای دستگاه تناسلی
    ‎قبل از این که حامله بشم ترشح و سوزش و بوی بد داشتم 10 روز مترونیدازول و داکسی
    ... در ضمن موقع نزدیکی کمی درد در قسمت خروج ادرار دارم و حس میکنم واژنم در حال کش
    اومدنه ... در مورد قارچ اره مثل تیکه های پنیر بود اما با همون درمان یکساعته سریع خوب
     


    25 . شدم ولی من ... فقط هم وقتی جراحی میشه که یا خیلی بزرگ باشه و به مریض فشار بیاره
     


    26 . شهریور ۱۳۹۱ - حکیم باشی
    ‎21 سپتامبر 2012 ... چند روز پیش در حال ملاعبه با همسرم بودم که نمیدونم چی شد که آلتش با ... ولی الان از
    اون دردی که کشیدم هر دومون خیلی میترسیم و استرس بسیار زیادی داریم. ... روابط خوب
    و قوی و تماسهای پیش از سکس در کاهش درد و اضطراب بسیار موثر است ... بود دارند یا
    خیر را نمیدانم دقیق اما بعد از ترشح شلوار ایشان بوی بدی می گیرد .
     


    27 . همه آنچه که نیاز است در مورد باد معده بدانید | نسیــــــم دلفــان
    ‎نسیـــم دلفــان – متاسفانه خیلی از مردم ما با وجود اینکه دچار چنین عارضه ای هستند ...
    ریفاکسیمین، این دارو آنتی‌بیوتیکی که برای درمان اسهال مصرف می‌شود، تأثیری هم
    برروی باد شکم دارد. ..... من خیلی میگوزم از خودم بدم میاد موقع خواب همش میگوزم کمکم
    کنید .... عالی بود از بس خندیدم دلم از حال رفت “پیرزنه میره نونوایی یه گوز در میکنه
    همه ...
     


    28 . مضرات چاي سبز!
    ‎شويد و پس از مشاهده اين نشانه‌ها بايد خيلي سريع به پزشك مراجعه كنيد؛ چرا كه ممكن
    است در ... ديگر اثر بدي كه چاي سبز بر روي بدن ما مي‌گذارد اثراتي مربوط به مشكلات
    رواني است. ...... برای کسانی که معده های ضعیف دارند خوب نیست و همینطور کم خونی. ...
    سبز رقیق بسیار حال خوبی پیدا میکنم حتما استفاده کنید ولی خیلی غلیظ نباشه،
    با ...
     


    29 . چشم زخم و راه درمان آن! (قسمت دوم) - صاحب نیوز
    ‎10 سپتامبر 2013 ... راه های متعدد دیگری نیز برای دفاع و یا درمان وجود دارد که اجمالا برخی از آنها عبارتند از:
    1. .... ضمناً خانواده ام هم مورد چشم زخم قرار گرفتن و اتفاقای بد زیاد میفته .... که خیلی
    خیلی أرام و خوب بود بهم ریخته و در حال متلاشی شدن است إستاد ...
     


    30 . شبهه - س: علت سرد مزاجی ما [مردان] در آمیزش جنسی با همسران‌مان چیست و چه ...
    ‎25 ژانويه 2013 ... بدیهی است وقتی مرد با بوی بد دهان، بوی عرق تن، بوی متعفن پا، مو و سر .... سلام
    همسر من خیلی خوب در روابط جنسی هم خیلی به فکر من ام من در موقع سکس خیلی ... ما از

     



    31 . اضطراب چیست و علائم و درمان آن چگونه است؟ - مجله پزشکی دکتر سلام
    ‎علائم فیزیکی احساسات همراه با تپش قلب، لرزش، خشکی دهان، سرگیجه، تهوع و اسهال
    است. .... علائم اين بيماري عبارتند از: غمگين يا تحريک پذير بودن، احساس تاسف به
    حال خود، بي ... افسردگي مزمن که ممکن است فرد دست به پرخوري بزند يا خيلي کم غذا
    بخورد که باعث چاقي يا .... تحریک حس رقابت فرزندان توسط والدین، خوب یا بد؟
     


    32 . خود ارضایی یا استمنا یا اونانیسم - بیتوته
    ‎سلامت و بهداشتبیماری ها و راه درمانخود ارضایی یا استمنا یا اونانیسم ... عنوان شده در
    این مقاله صحیح نمی باشد و مطالب علمی همیشه در حال بازنگری می باشد . .... ۳۶- در حالت
    معمولی خیلی سریع‌تر از رابطه جنسی فرد‌را از حالت فشار جنسی بر می‌گرداند. ... را با
    درستی و نادرستی مقایسه می کنند و طبیعتاٌ این مسئله با خوب و بد و عذاب و پاداش ...
     


    33 . روزهای درمان - روزهای انتظار - نی نی وبلاگ
    ‎البته به شرطیکه همه چی خوب باشه که خودم خیلی امیدوارم که آبان مامان میشم ان شالله ...
    به امید اینکه بیام اینجا و بهتون خبرای خوب بدم بوس ..... ایا انجام لاپاراسکوپی در
    حال حاضر با هدف فرزند دار شدن ، نتیجه بخش است ، با شرط سلامتی مادر و جنین ؟
     


    34 . پاسخ به سؤالات جدید 7 - طب سنتی و اسلامی
    ‎زیاد شده بود و طی روز خیلی خسته میشدم مجبور شد دیروز حجامت عام یا کتف روم دیروز
    ... دیگر از نشانه های بالا اکثر موارد خبری نیست و خوب شدم به لطف خدا حالا چند سوال
    دارم .... همیشه و هر لحظه منتظر اتفاق بد بودم از ان موقع تا به حال تحت درمان روانپزشک ...
     


    35 . ارضاء شدن همزمان مرد و زن خوب است یا بد؟ - تاپ ناز
    ‎ارضاء شدن همزمان مرد و زن در رابطه جنسی خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري ... حال،
    اگر اين خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خود را بدون توقع يا ايجاد زحمت برايش صرف ...
     


    36 . مزاج شناسی 2 دم ؛مشخصات دموی ها و درمان | سایت شخصی محمدباقر فیروزی
    ‎خون از آنجا كه گرم و تر است افراد با مزاج دم غالباً بدني با حرارت بالا و پوست مرطوب
    دارند. ... گرايش به ترشی كم دارند ، بوی بد دهان ندارند، بوی بد مدفوع ندارند، قار و قور
    شكم .... دموی مزاج هستم واقعا حرارت خونم بالاس خیلی جوش میزنم حجامتم کردم امیدوارم
    خوب ..... کم انرژی و کسل و بی حال هستم ( بعد از غروب معمولا بهتر میشوم و تا نیمه های
    شب ...
     


    37 . بوی بد واژن | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
    ‎درمان با دوز بالا به مدت ۵-۳ روز، تجویز همزمان مترونیدازول خوراکی و مهبلی و تزریق ....
    حال اگر به دلیلی از اسیدی بودن محیط واژن کاسته شود قارچها رشد بیشتر خواهند کرد و
    .... دوم اینکه جدیدا بعد از سکس واژنم بوی خیلی خیلی بدی میده و هر چقدر فاصله اونها
    ...... بدون کشت ترشح نمیشه گفت قارچی یا میکروبی است ولی درمانش خوب بوده است.
     


    38 . تردمیل ؛خوب است یا بد؟
    ‎تردمیل به شما اجازه می‌دهد حتی در هوای برفی و بارانی، خیلی سرد یا خیلی گرم،‌در زمان
    ... پیاده‌روی حفظ کنند اما نمی‌توانند روی تسمه تردمیل که دایم در حال حرکت است، به ...
     


    39 . پرسش های متداول قلب و بیماریهای قلبی | دکتر نوید متخصص قلب و عروق
    ‎29 دسامبر 2013 ... درد اختصاصی قلب، پشت جناق سینه منتشر می شود و با علائم دیگری همراه است. دردهای
    قلبی به .... اما گاهی‌اوقات شک بالینی پزشک خیلی زیاد نیست.
     


    40 . تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
    ‎7 دسامبر 2014 ... یه سری اتفاقت خیلی خیلی بد میوفته برام که در عرض 5 دقیقه با خدا یک معامله ای
    کردم. اون لحظه به خدا گفتم Frown خدایا اگه نجاتم بدی به خدا توبه میکنم و دیگه گناه

     



    41 . آرشیو - کلینیک ماد | روانکاری ، رواشناسی ، روانپزشکی ، روان درمانی ...
    ‎... راه درمان رو بگين؟مشاوره هم رفتم يه مدت خوب بودم اما نه به طور كامل ولي بازم اين فكرا
    داره أذيتم ميكنه. ... ::با سلام من خيلي وقته که فکر میکنم دچار وسواس فکری هستم.. به
    غیر از دارو با بيوفيدبک یا نوروفيدبک که تفاوتشون رو هم درست متوجه نشدم میشه
    درمان کرد? .... همش فکر های جنسی خرابی می آید تو سرم که از خودم بدم می آید. واسه همین ...
     


    42 . تنظیم خواب نوزاد یک ماهه تا سه ماهه - سایت نی نی کده
    ‎نشانه های خستگی، مانند مالیدن چشم یا کشیدن گوش یا بهانه گیری بیش از حد در کودک
    آشکار میشود. ... خوبيد نوزاد 20روزه ما الان دو روزه خیلی بد خواب شده هر 10دیقه ای یک
    بار بیدار ميشه چکار کنم دو ... امیدوارم حال کوچولوی شما زودتر خوب شه ..... پزشکی
    تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.
     


    43 . اختلال افسردگی اساسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
    ‎شناخت علائم هشدار دهنده افسردگی، می‌تواند در شناخت بهتر این بیماری به ما کمک کند.
    ... به هر حال، اگر سطح فعالیت‌های معمولی فرد شروع به کاهش کند این ممکن است از علائم
    ... بیخوابی یا پرخوابی: بارزترین علامت افسردگی بی‌خوابی است: خوب نخوابیدن، ...
    فکر خودکشی: افراد افسرده به دلیل شرایط بد و عدم توانایی در تغییر شرایط ...
     


    44 . بیایید از تجربه های معنوی خودمان حرف بزنیم :: بیان معنوی - ناشر آثار ...
    ‎دیشب حالم خیلی بد بود،به نیت حال بدم کتاب سلام بر ابراهیمرو با صلوات باز ..... یه
    حسی (نمیدونم خوب یا بد) تو دلم گفت کاش حداقل یه سال دیرتر بیان آقا (تا مثلن من ...
     


    45 . بررسی انواع خودکشی | خبرگزاری پردیس
    ‎علائم خطر. حداقل ۷۰ درصد کسانی که اقدام به خودکشی می‌کنند، قبل از اقدام ، به گونه‌ای
    قصد .... فقط میدانم که در حال حاضر این مقاله را می خوانید و این یک نکته مثبت است. ...
    خیلی دوست داشتم که اگر ممکن بود می توانستم در کنارتان باشم، با شما می ..... ما با
    بقیه فرق داریم البته که داریم از لحاظ هوشی حسمی و این بد نیست خیلی خوب است ...
     


    46 . برای كنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید كرد؟ | شهر سوال
    ‎12 آوريل 2013 ... به همين دليل غريزه جنسی و نيروی شهوت فرد را با مشکلاتی مواجه می سازد. ..... ها بودم(
    در۱۳سالگی)دقیقا درسمم خیلی خوب بود ولی در ۱۴ سالگی فهمیدم خیلی تغییر ... اینم
    بگم تو مدارس هر وقت خونه خالی میشد یا به هر حال تنها میشدم میخوندم تمرین ..... سلام من
    حدود ۶ ساله که دچار این میل خیلی بد شده ام و هر چه قدر سعی می کنم که ...
     


    47 . نشانه های بسیار در نزدیک بودن ظهور امام زمان عج – مهدی بیا
    ‎15 آگوست 2008 ... سلام امیدوارم حال شما خوب باشد درخصوص ظهورامام زمان باید بگویم ... احساس میکنم با
    توجه به اوضاع فعلی جهان خیلی خیلی به ظهور نزدیک شده .... این اندک زمان را به شناخت
    زمان ظهور اختصاص بدهیم و از نظر اخلاقی خود را آماده کنیم بدی ها را از ...
     


    48 . دستشویی رفتن در روز چند بار باید باشد؟ - نمناک
    ‎ Rating: 4.6 - 510 reviewsحال این کاهش قوام می تواند همراه با افزایش دفعات اجابت مزاج (بیشتر از سه بار در روز)
    یا ... درصورت وقوع یبوست یا اسهال و حتی اسهال کاذب، حتما باید به پزشک مراجعه
    کنید و تحت درمان قرار بگیرید. ... اگر فکر می کنید مدفوع تان بوی خیلی بدی دارد،
    باید در مراجعات پزشکی این موضوع را ... خواستگار خوب باید مدرک بالا داشته باشد؟
     


    49 . مصرف الكل خوب است یا بد ؟ : سایت پزشکان بدون مرز
    ‎3 آوريل 2010 ... شما در حال حاضر در > صفحه اصلی / اخبار علمی پزشکی, درگوشی یا نوجوانان و جوانان,
    مشروح اخبار, ... مصرف الكل خوب است یا بد ؟ ... مصرف خيلي زياد آن ممكن است موجب
    فلج شدن فعاليتهاي مغزي و دستگاه تنفسي و در نتيجه مرگ مي گردد.
     


    50 . 3 رازی که دست مردان را رو می کند - برترین ها
    ‎21 فوریه 2013 ... آيا تا به حال برايتان پيش آمده، احساسات‌تان را با نامزد يا همسرتان در ميان ... احساس
    بدبختي و درماندگي نمي‌كنيد و اينكه او مجبور نيست حتما حالتان را خوب كند. ... شديد،

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد