از کجا بگويم از که بگويم

از کجا بگويم از که بگويم,از,کجا,بگويم,که,

از کجا بگويم از که بگويم 1 . غم دل با که بگویم که بود محرم رازم؟( - نخل میثم‎غم دل با که بگویم که بود محرم رازم؟ بنشینم به فراق رخ دلدار، بسازم. من همان بلبل وحیم که به ویرانه نشستم. تا گُلم آید

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 49 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 6,120 بازدید دیروز : 23,659 ورودی امروز گوگل : 22 ورودی گوگل دیروز : 81 آي پي امروز : 446 آي پي ديروز : 834 بازدید هفته : 83,083 بازدید ماه : 162,633 بازدید سال : 3,090,353 بازدید کلی : 28,560,070 اطلاعات شما
    آی پی : 18.188.33.137 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : شنبه 22 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    از کجا بگويم از که بگويم

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    از کجا بگويم از که بگويم
     


    1 . غم دل با که بگویم که بود محرم رازم؟( - نخل میثم
    ‎غم دل با که بگویم که بود محرم رازم؟ بنشینم به فراق رخ دلدار، بسازم. من همان بلبل
    وحیم که به ویرانه نشستم. تا گُلم آید و او را به نوائی بنوازم. شامیان، خار مبینید مرا ...
     


    2 . گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۳۳۴
    ‎چون صبح بر آفاق جهان سر بفرازم. محمود بود عاقبت کار در این راه. گر سر برود در سر
    سودای ایازم. حافظ غم دل با که بگویم که در این دور. جز جام نشاید که بود محرم رازم.
     


    3 . گنجور » سعدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل ۵۰۹
    ‎چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی. شمع را باید از این خانه به دربردن و کشتن.
    تا به همسایه نگوید که تو در خانه مایی. سعدی آن نیست که هرگز ز کمندت بگریزد.
     


    4 . غم دل با که بگویم - حاصل عمر
    ‎غـــــــــــم دل با که بگویم که مرا یارى نیست. جز تـــــــــو اى روحِ روان، هیچ مددکارى
    نیست. غم عشق تو به جان است و نگویم به کسى. که در این بــــــــادیه غمزده، غمخوارى ...
     


    5 . گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم - کوچه باغ شعر
    ‎در همه شهر دلی نیست که دیگر بربایی. گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم. چه
    بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی. شمع را باید از این خانه به دربردن و کشتن.
     


    6 . هرگز نخواستم که بگویم تو را چقدر..-نغمه مستشار نظامی-دکلمه رضا ...
    ‎هرگز نخواستم که بگویم تو را چقدر.. عاشق شدم!چه وقت!چگونه!چرا!چقدر! هرگز نخواستم
    که بگویم نگاه تو ، از ابتدای ساده این ماجرا چقدر- من راشکست،ساخت،شکست و ...
    از کجا بگويم از که بگويمImage result for ‫از کجا بگويم از که بگويم‬‎Image result for ‫از کجا بگويم از که بگويم‬‎Image result for ‫از کجا بگويم از که بگويم‬‎Image result for ‫از کجا بگويم از که بگويم‬‎Image result for ‫از کجا بگويم از که بگويم‬‎
     


    7 . ديوان حافظ - غزليات - شماره ٣٣٤: گر دست رسد در سر زلفين تو بازم
    ‎گر خلوت ما را شبي از رخ بفروزي. چون صبح بر آفاق جهان سر بفرازم. محمود بود
    عاقبت کار در اين راه. گر سر برود در سر سوداي ايازم. حافظ غم دل با که بگويم که در
    اين دور.
     


    8 . غم دل با که بگویم که مرا یاری نیست جزتو ای روح روان هیچ مددکاری ...
    ‎غم دل با که بگویم که مرا یاری نیست جزتو ای روح روان هیچ مددکاری نیست غم عشق تو
    به جان است و نگویم به کسی که در این بادیۀ غم زده غمخواری نیست راز دل را نتوانم به ...
     
     


    10 . غم دل با که بگویم که غمخواری نیست
    ‎غم دل با که بگویم که غمخواری نیست - دلم گرفت از آسمون..هم از زمین هم از زمون/تو
    زندگیم چقدر غمه..دلم گرفته از همه - غم دل با که بگویم که غمخواری نیست.Searches related to از کجا بگويم از که بگويم

     



    11 . مجبور می کنند بگویم که "بهترم"/ نجمه زارع - آیات غمزه
    ‎30 ژانويه 2009 ... وامانده ام که تا به کجا می توان گریخت از این همیشه ها که ندارند باورم حال مرا نپرس که
    هنجار ها مرا مجبور می کنند بگویم که "بهترم" نجمه زارع ...
     


    12 . چه بگویم غم دل باکه توانم گفتن
    ‎«به کدام موجود می گوئیم خدا». در این جهان هر قومی موجود مخصوصی را خدا می نامد. خدا
    یعنی: مو جودی که مورد پرستش قرارمی گیرد. مثلا:( بت پرست به موجودی بنام بت می ...
     


    13 . آسمان بخت من خالی است - غم دل با که بگویم
    ‎غم دل با که بگویم که مرا یاری نیست. جز تو ای روح روان هیچ مدد کاری نیست. غم عشق
    تو به جان است و نگویم به کسی. که در این بادیه غمزده غمخواری نیست. راز دل را نتوانم
    ...
     


    14 . وَشتَنِ واژه ها - گفته بودم: چو بیایی غم دل با تو بگویم --- چه بگویم؟ که ...
    ‎12 نوامبر 2012 ... وَشتَنِ واژه ها - گفته بودم: چو بیایی غم دل با تو بگویم --- چه بگویم؟ که غم از دل برود
    چون تو بیایی (سعدی بزرگ) - شعر ، نقد ، داستانک ، طنز ، ترجمه و ...
     


    15 . زمزمه تنهایی:اشعار ناب ناب - چه بگویم که کمی خوب شود حال دلم
    ‎لکنت شعر و پریشانی و جنجال دلم. چه بگویم که کمی خوب شود حال دلم. کاش میشد که
    شما نیز خبر دار شوید. لحظه ای از من و از درد کهنسال دلم. از سرم آب گذشت ست مهم نیست
    ...
     


    16 . خواستم بگویم فاطمه دختر محمد (ص) است دیدم که فاطمه نیست
    ‎نمی دانم از او چه بگویم ؟ چگونه بگویم ؟ خواستم از بوسوئه تقلید کنم ، خطیب نامور
    فرانسه که روزی در مجلسی با حضور لوئی ، از مریم سخن می گفت.گفت هزار و هفتصد ...
     


    17 . گفته بـــودم چو بیایی غــم دل بـــا تو بگویم / چه بـگویم کــه غـم از
    ‎بابا ادبیات - غزل سعدی، گفته بـــودم چو بیایی غــم دل بـــا تو بگویم / چه بـگویم
    کــه غـم از دل برود چون تو بیایی - سوزد آن شمع که پروانه بود همدم او ...... ما که پروانه ...
     


    18 . هرگز نخواستم که بگویم تورا چقدر... - انجمن شعر پارسی
    ‎هرگز نخواستم که بگویم تورا چقدر... عاشق شدم چه وقت؟چگونه ؟چرا؟چقدر؟ هرگز
    نخواستم که بگویم نگاه تو... از ابتدای ساده ی این ماجرا چقدر... من را شکست،ساخت،
    شکست و ...
     


    19 . مورینیو: ترسی ندارم که بگویم مدعی قهرمانی هستیم - ایسنا
    ‎12 آگوست 2016 ... مورینیو: ترسی ندارم که بگویم مدعی قهرمانی هستیم. ژوزه مورینیو. سرمربی
    منچستریونایتد در اولین نشست خبری خود قبل از دیدار برابر بورنموث ...
     


    20 . مهدی خدابخشی: حرف‌هایی هست که فعلا نمی توانم بگویم! - جوان
    ‎26 آگوست 2016 ... مهدی خدابخشی: حرف‌هایی هست که فعلا نمی توانم بگویم! خدابخشی. مهدی خدابخشی گفت
    : حرف‌هایی داریم که در حال حاضر فرصت مناسبی برای بیان آن ...Searches related to از کجا بگويم از که بگويم

     



    21 . ضرب المثل مشک آن است که خود ببوید،نه آنکه عطار بگوید - بیتوته
    ‎ضرب المثل های قدیمی مشک ماده ی معطر ساخت عطر , ضرب المثلهای ایرانی , معنی ضرب
    المثل , عطار , ضرب المثل مشک آن است که خود ببوید،نه آنکه عطار بگوید , داستان ...
     


    22 . ترامپ: رک بگویم، نگرانم که در انتخابات تقلب شود - پارسینه
    ‎2 آگوست 2016 ... نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع حامیانش در ایالت اوهایو گفت
    نگران است که در انتخابات سراسری هجدهم آبان ریاست جمهوری این ...
     


    23 . هر نتی که از عشق بگوید زیباست
    ‎ای خدای من. نمیدونی چقدر غمگینم ،حالا که از زبون عشقم اینا رو میشنوم که مستحق
    هستم به تنهایی،به غم. و به انتظار. در جوابش چه بگویم .دیگر به چه دل خوش کنم.
     


    24 . میخواهم بگویم که هستم
    ‎میخواهم بگویم که هستم - عاشقانه به آینده امیدوارم. ... مانند اشکی@ که هر گز نمی چکد
    @ مانند بغضر که هرگز نمی شکند. مانند انتظار ی که @ هرگز نمی انجامد... ♥ پنجشنبه
    ...
     


    25 . ذاکرین - حاج محمود کریمی - چه بگویم که بود شان تو ای زاده عشق
    ‎چه بگویم که بود شان تو ای زاده عشق. حاج محمود کریمی. ۲۱۲۰. ۶۵۳. ۴. دریافت انتشار
    افزودن به لیست پخش. حضرت علی اصغر (ع) · دل اهل جام نابه بی تو ولی سرابه
     


    26 . چطور به کسی بفهمانیم و بگوییم دوستش داریم؟
    ‎در این بخش آسمونی میخواهیم بگوییم چطور می توانیم به کسی که علاقه داریم بگوییم
    دوستش داریم. فرقی نمی کند ابراز دوست داشتن و علاقه چه مردها با زن ها، چه زن ها به ...
     


    27 . روحانی: هیچکس هیچ‌کجا نمی‌تواند بگوید که برجام را قبول ندارد و یا ...
    ‎22 سپتامبر 2016 ... حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در اظهاراتی گفته است که هیچ کشور و یا ... آقای
    روحانی گفت: "هیچکس هیچ کجا نمی‌تواند بگوید که من این توافق را ...
     


    28 . آه...که چه بگویم
    ‎ابو صهیب فرانسوی مردی است 63 ساله که دارای طرز تفکری منحصر به فرد و افکار
    خارق العاده است. او میخواست یکی از بزرگترین مردان در کسب و کار در عربستان ...
     


    29 . چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی - خبرگزاری برنا
    ‎22 مه 2016 ... تو چقدر نزدیکی و من چقدر دورم، تو چقدر آشنایی و من چقدر غریبه ام، تو چقدر حاضری و
    من چقدر غایبم، گاه که دلم می گیرد، گاه که زندگی به من سخت می ...
     


    30 . خبرگزاری تسنیم - باتیستوتا: نمی‌توانم بگویم که ایگواین میراث‌دار ...
    ‎1 ا کتبر 2016 ... اسطوره تیم ملی آرژانتین از مقایسه‌هایی که میان او و مهاجم یوونتوس صورت ...
    باتیستوتا: نمی‌توانم بگویم که ایگواین میراث‌دار من خواهد شد یا نه.Searches related to از کجا بگويم از که بگويم

     



    31 . درد دل با که بگویم که در او محرم رازی نیست - باب دل : مجموعه اشعار مهدوی
    ‎درد دل با كه بگويم كه در او محرم رازی نيست. كودكی رفت و جوانی بسر آمد، هوس بازی
    نيست. نای من گشته تهی ناله ندارد نی من. بغض من ناله ی جانسوز و در آن سازی نيست.
     


    32 . فرمانده شجاعی که تکلم ندارد تا از شهیدان بگوید - مشرق
    ‎6 ژوئن 2016 ... فرمانده شجاعی که تکلم ندارد تا از شهیدان بگوید. در عملیات کربلای یک در حالی‌که
    فرماندهی گردان عمار از لشکر حضرت رسول(ص) را به عهده داشت و این ...
     


    33 . رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش
    ‎رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش با این همه گناه ولیکن خدا ببخش شاید دلت گرفته
    ازاین توبه های سست اینبار چندمین ولی آخر بیا ببخش ای مهربان عرش نشین ای همیشه
    ...
     


    34 . ابراهیم حاتمی کیا: مشکلی ندارم که بگویم فیلم من هالیوودی است
    ‎من مشکلی ندارم که بگویم فیلم من هالیوودی است؛" هالیوودی"، اگر این معنا را داشته
    باشد که سینمای قصه گوی آمریکایی که در آن فیلم می‌سازند و هم اکنون جهان را تسخیر
    ...
     


    35 . روزی خواهد رسید که برخی بگوید «اگر امام به جای انقلاب، مذاکره کرده ...
    ‎2 ژوئن 2016 ... روزی خواهد رسید که برخی بگوید «اگر امام به جای انقلاب، مذاکره کرده بود این همه انسان
    کشته نمی‌شد و شاهد تحریم‌ نبودیم» / اینها پیدایش انقلاب را ...
     


    36 . وزیری که می‌توانست فقط ناسزا بگوید
    ‎4 ا کتبر 2016 ... وزیری که می‌توانست فقط ناسزا بگوید. وزیر «بی‌کارنامه» راه و شهرسازی در آخرین
    ماه‌های فعالیت خود همچنان مشغول بدگویی به دولت سابق و پروژه مسکن ...
     


    37 . بله، اسپانسر نباید این قدر قوی باشد که بگوید مصاحبه نکنید اما ...
    ‎20 سپتامبر 2016 ... بله، اسپانسر نباید این قدر قوی باشد که بگوید مصاحبه نکنید اما مجبور به تمکین
    هستیم! منصوریان: این بازی از دربی سنگین تر بود/باید ساختار ...
     


    38 . نمیدانم چه میخواهم بگویم
    ‎نمیدانم چه میخواهم بگویم - و اما عشق... - نمیدانم ... میسوزم از ثانیه های که عالم را بی تو
    به انتهای عمرم نظاره میکنم ... روبه آینده بازکن،آینده ای که می خواهی در آن زندگی کنی.
     


    39 . من با چه زبان شکر بگویم که به چشم/یک بار دگر ماه خدا را ... - صفحه اصلی
    ‎من با چه زبان شکر بگویم که به چشم/یک بار دگر ماه خدا را دیدم . HyperLink. امد رمضان
    و مقدمش بوسیدم /در رهگذرش طبق طبق گل چیدم من با چه زبان شکر بگویم که به ...
     


    40 . برانکو: چیزی را که در ذهنم است بگویم شش ماه محروم می شوم!
    ‎11 آگوست 2016 ... به گزارش"۱۱نیوز"؛ برانکو پس از پیروزی تیمش مقابل صبا گفت: قبل از هرچیزی
    تشکر می‌کنم از هواداران که حمایت زیادی از تیم داشتند. ۹۶ دقیقه به ...Searches related to از کجا بگويم از که بگويم

     



    41 . بازیکن میلیاردی حرفهایی زد که خجالت می کشم آنها را بگویم! - افکارنیوز
    ‎7 آگوست 2016 ... کمک داور دیدار استقلال - صنعت نفت‌ آبادان گفت: مدافع میلیاردی تیم فوتبال
    استقلال پس از پایان بازی هر آنچه در شأن خودش و خانواده‌اش بود، نثار ...
     


    42 . برانکو: چیزی که در مورد داوری در ذهنم است بگویم ۶ ماه محروم می‌شوم - روز نو
    ‎12 آگوست 2016 ... برانکو ایوانکوویچ که پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صبای قم در نشست
    خبری حضور یافته بود، گفت: قبل از هر چیزی از هواداران‌مان تشکر ...
     


    43 . شعر نو غم دل با که بگویم که دگر یاری نیست
    ‎تا که بهترین را برایت بگويم چه بگويم که دیگر زبان شعر هم ياري ام نمی کند !
    زمانی با تو شعر را یافتم و اینک تو را در شعر می جویم ! پس کجایی ؟ دیگر ياري ام
    نمی ...
     


    44 . شبنــــــــــم سحرگاهـــــی - قصه ی عشق تو را با که بگویم جز دل ! ؟
    ‎شبنــــــــــم سحرگاهـــــی - قصه ی عشق تو را با که بگویم جز دل ! ؟ - حدیث دوست
    نگویم مگر به حضرت دوست که آشنا سخن آشنا نگه دارد - شبنــــــــــم سحرگاهـــــی.
     


    45 . باید بگویم آنقدر ژلوفن بخور که خوابت ببرد :: تلخ همچون چای سرد
    ‎باید بگویم آنقدر ژلوفن بخور که خوابت ببرد. شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ب.ظ. مامان
    ها وقتی یکدفعه در اتاق بچه هایشان را باز میکنند و یک لیوان چایی،یا یک بشقاب ...
     


    46 . تعیین خط هوکنهایم؛ سباستین فتل: منطقی است که بگویم خوب ...
    ‎30 جولای 2016 ... من فکر می کنم که در تعیین خط حتی از فورس ایندیا هم عقب تر بودیم. فکر می کنم
    که عادلانه و منطقی است که بگویم مانند همیشه خوب نبوده ایم پس ...
     


    47 . الف - بابک زنجانی: مجبورم کردید که بگویم همین الان ۲۲ میلیارد یورو ...
    ‎10 نوامبر 2015 ... بابک زنجانی گفت: مجبورم کردید بگویم همین الان، ۲۲ میلیارد یورو پول نقد دارم.به
    گزارش تسنیم، بابک زنجانی ...
     


    48 . هـر کـه عـیـبِ خـود بـگـویـد از هـمـه بالاتر است - شبکه اطلاع رسانی راه دانا
    ‎شبکه اطلاع رسانی راه دانا-هـر کـه عـیـبِ خـود بـگـویـد از هـمـه بالاتر است : پنجم دیماه
    سالروز درگذشت مرثیه‌سرایی است که در کشور شهره بود و شعرها و نوحه‌های وی هنوز هم در
    ...
     


    49 . بیل: در جایگاهی نیستم که بگویم من بهترم یا رونالدو/ پرتغال، کثیف ...
    ‎5 جولای 2016 ... نمی‌دانم که آیا کریستیانو در پرتغال تحت‌فشار است یا خیر اما باید بگویم که من
    همانند تیمم آرام هستم. در ضمن در جایگاهی نیستم که بگویم که ...
     


    50 . من چگونه می‌توانم بگویم که ارتباطم با یک سایت امن است؟ | راهنمای Firefox
    ‎من چگونه می‌توانم بگویم که ارتباطم با یک سایت امن است؟ دکمه شناسایی سایت یک
    قابلیت امنیتی فایرفاکس است که اطلاعات بیشتری در مورد سایتی که بازدید ...Searches related to از کجا بگويم از که بگويم

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد