شب شانزدهم و پاياني؛ ياس ها يادآور احساس ها

شب شانزدهم و پاياني؛ ياس ها يادآور احساس ها,شب,شانزدهم,و,پاياني؛,ياس,ها,يادآور,احساس,

شب شانزدهم و پاياني؛ ياس ها يادآور احساس ها 1 . حرف هایی از جنس دل تنگی‎نوشته ها بهانه است، فقط می نویسم که یادآوری کنم بیادتم…. باورش با تو… .... متنفرم از شب هايي كه خودمم نميدونم دردم چيه. ...

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 34 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 2,532 بازدید دیروز : 10,527 ورودی امروز گوگل : 16 ورودی گوگل دیروز : 76 آي پي امروز : 433 آي پي ديروز : 992 بازدید هفته : 23,797 بازدید ماه : 103,347 بازدید سال : 3,031,067 بازدید کلی : 28,500,784 اطلاعات شما
    آی پی : 18.217.6.114 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    شب شانزدهم و پاياني؛ ياس ها يادآور احساس ها

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    شب شانزدهم و پاياني؛ ياس ها يادآور احساس ها
     


    1 . حرف هایی از جنس دل تنگی
    ‎نوشته ها بهانه است، فقط می نویسم که یادآوری کنم بیادتم…. باورش با تو… ....
    متنفرم از شب هايي كه خودمم نميدونم دردم چيه. ...... هرچه بود احساس بود و عشق بود و ياس
    بود.
     


    2 . حس با تو بودن - یاد تو در عمق لحظه ها جاری است...
    ‎حس با تو بودن - یاد تو در عمق لحظه ها جاری است... - ... خاطرت چند شبیست که پریشان
    کرده قلب و احساس مرا ... مدتی هست عجیب غرق ... لحظه هایم همه یاد آور توست ... دیشب
    شب رویای تو بود و تو نبودی. در گوش من آوای تو ... سه شنبه هفدهم فروردین 1389 :: 22:
    44 :: ساحل نشین قلبت : نگین ... تو صدا كن من را كه پر از رويش يك ياس شوم تو بخوان
    ...
     


    3 . شهریور ۱۳۹۵ - ندای آغاز - blogfa.com
    ‎تمام روزها، ماه ها و سال های پر فراز و نشیبی که آمدند و سریع رفتند و باز هم می روند، هنوز
    در تمام این سال هایی که گذشته است یادآور نبودن عزیزانم (پدر و مادرم) هستم. آنها برایم
    همچون ... آهنگ و عطر ترنم وجودشان را احساس می کنم و همیشه همراه من است. گاهی دلم ... آه،
    این یاس ها،. این یاس ... من زمزمه ی آب رودخانه را در تاریکی نیمه شب شنیده ام؛. هنوز خاطرم
    ...
     


    4 . اس ام اس بوسه | قالب وبلاگ
    ‎شب به خیر احساس من… — ... و ۲ تا شب! —. مانده بر لبان من داغ بوسه های تو. رفتی و
    بجا مانده آتشی به جای تو. — ... شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در
    برم .... البته به روش خودشان که همان سکوت تکراری بود و یادآوری خاطرات با تو بودن.
     


    5 . اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی
    ‎2 دسامبر 2008 ... همه ما برخی مواقع اشعاری را می بینیم و به یاد می سپاریم که یادآور احساس و یا حال .....
    همان شب حضرت مولانا این غزل را فرمود و حسام الدین چلبی می نوشت و ... سلامی به پهنای
    ژرف خاطره ها و عمق رابطه ها به ابدیت عشق فاصله ها به ... که بتوانم نظرات مفیدی برای
    سراینده ارائه دهم احساس شما فوق العاده است ...... بر آتش سوسن و یاس
     


    6 . الفبای شعر - نسیم پریشان
    ‎ابری ترین احساس ها از ناودان شهر سرریزند. در بطن شب ... وقتي که غم از شاخه ي شب
    چيدني مي شد. طفلي سه ... و آخر اینکه 26 مهرماه یادآور فصلی بی عبور و فراموش نشدنی
    در زندگی نسیم هست .... ياس هاي وحشي احساس را بوئيد و بعد .... [ دوشنبه شانزدهم خرداد
    ۱۳۹۰ ] [ ] [ نسیم ] [ آرشيو نظرات ] ..... ن : تغییر ردیف در بیت پایانی رو می دونید که .
     


    7 . ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم
    ‎تا صبح گریه می کنی هر شب. با شونه هات ..... خ ن : این پست ، تمامیش ، برام یادآور یک
    شب تلخه ،. یکی از تلخ ترین ها شب ها که با همه تلخیش ، مسیر زندگیم رو عوض کرد ،
    ..... نوشته شده در چهارشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۵ساعت 11:56 توسط Hakime| 10 نظر ...
     


    8 . دانلود آهنگ تیتراژ برنامه دورهمی با صدای علی ارشدی - دوستی ها
    ‎1 ژوئن 2016 ... جمعمون جمعه تو این شب ها ... یه احساس زیبا دورهمیم اینجا ... بدون هزینه اولیه؛ تنها هزینه
    پیامک ها را پرداخت می نمائید! .... دانلود سریال یادآوری .... سری شانزدهم والپیپرهای
    انتزاعی و بسیار زیبا Abstract Wallpapers · دانلود آهنگ جدید ... دانلود رایگان مرورگر
    Mozilla Firefox v17.0.1 Final · دانلود بازی Dark Dimensions 5: ...
     


    9 . حسین منزوی - غزل معاصر
    ‎یک شب بدر آی از خود و بر من بگشایش. هر دیده که بینم به ... سخن ها بر لب «سعدی» ،
    قلم ها در کف «مانی». نظر بازی نزیبد .... حسین منزوی. نوشته شده در سه شنبه هفدهم مرداد
    ۱۳۹۱ توسط شهاب ... یاس و تنهایی من ، مانند لوط و دخترانش. پاره پاره مغربم .... ساقه زان
    همبستگی احساس جرئت می کند. تن به نزد ساقه ... یاد آور صبح خیال انگیز دریاست.
     


    10 . آوای عشقی که به آوای غم سپرده شد....
    ‎از شب هایی که دنیا دور سَرم می چرخید .. اما من ، با تمام ِ ... قصه ها دارد.. خیانت واژه ی
    تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ، فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ،.

     



    11 . مقابله با استرس از دیدگاه قرآن و علم - خبرگزاری فارس
    ‎28 نوامبر 2012 ... وقتی با استرس روبرو می شویم، احساس تشویش ، درماندگی، کلافه شدن یا خشم می
    کنیم. ... در شرایط استرس تغییر رفتار ممکن است دیده شود مثلاً خیلی ها در معرض .....
    اذکار نماز نیز با یادآوری عظمت خدا "الله اکبر" و مدد جویی از خدا در همه امور (إِیِّاکَ .... شب
    زنده داری ثلث آخر شب و ادامه آن تا طلوع فجر بر بهداشت روانی، عقلی و ...
     


    12 . شعر کافه شعر [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی دانشجویان ایران
    ‎1 جولای 2010 ... قطره قطره رقص گیرد روی چتر لحظه ها رشته رشته ... برای تويی كه مرا مجذوب قلب ناز و
    احساس پاك خود كردی... برای تويی كه وجودم را ... ماه شب هم خويش مي‌آراست با تصويرِ
    ابر صورت مهتابي‌ات .... پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند؟! آری، اگر ...
     


    13 . نسخه چاپی فیش‌های بیانات در دیدار مسئولان نظام - khamenei.ir
    ‎پروردگارا مرا در آن از درد ها و بیماری ها و اندوه ها و غم ها و نشانه های بیماری و مریضی ها و ...
    در این دو سه باری که به هوش آمدم، یک بار احساس کردم که این لحظه‌ی آخر است، یعنی ....
    باد آن را روزه داشت و شب زنده دارى مى كرد براى تواضع به تو در اكرام و گراميداشت آن، و
    به .... یادآوری میکنم برکات رمضان را برای دلهای حسّاس شما[شاعران]، روحهای رقیق شما،
    ...
     


    14 . ۴۰ راهکار برای رهایی از ناراحتی ها و رنج ها - عصر ایران
    ‎وقتی روی آنچه که می توانستید بهتر انجام دهید تمرکز کنید، احساس ناتوانی و
    ناراحتی ... بعد از اینکه سرعت گرفتید توپ ها را یکی یکی بیندازید به یاد
    چیزهایی که ...
     


    15 . ترانه ی لحظه ها
    ‎بشویید قلب هایتان را از هر احساس ناروا ... جمعه ها به کوه برو، هر جاش که خسته شدی، یه
    ذره دیگه ادامه بده ! ..... آدم‌های پیامک‌های آخر شب، که یادشان نمی رود گاهی قبل از خواب، به
    دوستانشان یادآوری کنند که چه عزیزند، ..... زندگی، لحظه دیدار به هنگامـــه یاس
     


    16 . خبرگزاری تسنیم - از مهمترین‌ رمز موفقیت تا مقصد نفرات برتر ...
    ‎3 آگوست 2014 ... وی با یادآوری اینکه برنامه‌ریزی پیش‌شرط موفقیت در کنکور است، افزود: در یک ...
    همیشه در موفقیت ها وجود خدا بیشتر احساس می شود و من هم نیز از این لطف خدا ان ... بله ،
    یک شب قبل از کنکور خواب دیدم که خبر قبولی پسرم در کنکور را ...
     


    17 . عشق فقط خدا
    ‎و چه زیبا این آیات، در عصر فقر علم، اسرار تحول گیاهان طی میلیون ها سال را بیان ...
    مطمئنا، قبل از ارائه و اثبات این نظریه، این آیه از نظر خیلی ها، جز اشکالات قرآن به .....
    به طور مثال قرآن گفتگوی مورچه ها را یادآوری می کند و امروزه در عمل دانشمندان ... جالب
    است بدانید اعصابی که حرارت و سوختگی را احساس میکنند، ..... ودر کوچه های خلوت
    شب.
     


    18 . باقي ماندن 5 نشانه از 1200 نشانه‌ آخرالزمان - سایت خبری تحلیلی ...
    ‎ Rating: 84% - 175,077 reviews4 نوامبر 2009 ... به گزارش فارس اسماعيل شفيعي سروستاني دوشنبه شب در همايش آخرالزمان كه در
    دانشگاه ... يافتن، جلوگيري از يأس و نااميدي، شناسايي دوست و دشمن از كاركردهاي
    نشانه‌هاي ظهور است. ... شفيعي سروستاني يادآور شد: پيامبر فرموده‌اند «شما را به هفت
    فتنه بيم مي‌دهم كه بعد از من .... مولتی ويتامين ها منجر به سرطان سينه می شود؟
     


    19 . ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
    ‎در این شب امرهای خدا مشخص می‌شه و این امر ها رحمت هستن از جانب خدا. .... برخی سخنرانی
    حاج آقا را گوش داده بودم احساس کردم میشه از این وضعیت بیرون بیام. .... چون ما در
    ماشین گوش دادیم و امکان نوشتن نداشتیم برای یادآوری و جمع بندی اگر یک ..... اما
    شیطان همیشه سعی میکند با شعار "من نمی توانم" و تردید در توانایی انسان او را به یاس
    بکشاند.
     


    20 . عاشقانه احساس های زیبا ... احساس یاس دل نوشته ها درد و دل
    ‎نمونده دیگه تو سینه ها دلی. همه چی شده ... شب عروسيه، آخره شبه ، خيلي سر و صدا هست .
    ميگن .... اینکه مرتب خودتو به دیگری یادآوری کنی تا فراموش نشی ، عجیب غم انگیزه

     



    21 . تکنیک ها - داستانهای واقعی از "راز"
    ‎ولی شب که میخوایم بخوابیم یا هر وقت با خودمون خلوت می کینم میگیم : ای بابا من
    کجا .... 000 - یادآوری این نکته که خدا با توست، حضور عشق خالق ات را در درونت حس
    کن. همچنین به این ... [ دوشنبه شانزدهم اردیبهشت 1392 ] [ 23:48 ] [ شمیم ]. 70 نظر ......
    راه حل اول و آخر رسیدن به خواسته ها و آرزوها و احساس رضایت ، خویشتن دوستی است. از
    هر راهی ...[PDF]
     


    22 . پیام نوروزی مدیر عامل مخابرات استان تهرانبهاراهن تأسی به گل یاس همیشه
    ‎دیگربار است كه یادآور روز رستاخيز انسان ها و عالم حيات. پس از ممات گذران و ... تأسي
    به گل یاس هميشه بهار. ها تالش. عطر حضور وثمرات و نتایج درخشان سال. ماحصل. داریم.
     


    23 . سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK
    ‎یکی از ایراداتی که همواره به قانون هدفمند کردن یارانه ها وارد بوده، کاهش ارزش ریالی
    یارانه ... مذهبی؛ اتفاقی که یادآوری آن برای زدن پنبه همه مخالفت ها با برگزاری رقابت
    ایران و کره و ... دومین شب مراسم عزاداری محرم با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام
    خمینی ..... در این نسخه از فیلم، صحنه اعدام پایانی فیلم به نمایش درمی‌آمد که در نسخه
    به نمایش ...
     


    24 . میگنا - اختلال پانیک ( Panic disorder ) چیست ؟ - پایگاه خبری علمی
    ‎7 ا کتبر 2013 ... نشانه ها شامل لرزش ، تنگی نفس ، تپش قلب ، درد سینه ، تعریق ، تهوع ... علایم روانی
    عمده این بیماری عبارتند از، ترس مفرط و احساس قریب الوقوع بودن مرگ و نابودی. .....
    من نزدیک 1 سال است که پانیک شدم ماجرا لز این قرار است که من یک شب یک .... یاس.
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۲ ۲۳:۱۵:۰۲. سلام من تو هر شرایطی که توش اضطراب باشه این ...
     


    25 . افسردگي (تشخيص و راه درمان) [آرشيو] - P30World Forums - انجمن های ...
    ‎1 ژانويه 2011 ... رایج ترین انواع وسواس ها، وسواس به آلودگی و وسواس به شک و تردید است ... افسردگی
    شدید احساس مدام و حاد اندوه، بی قراری، تحریک پذیری، یاس و نو میدی ..... و در نيمه هاي
    شب هم از خواب بيدار مي شود، اما اين افراد صبحهاي زود بيدار نمي شوند. ..... مانند تحرك ،
    نگاه كردن به اجسام از فاصله دور و يادآوري اطلاعات، برآورد كردند.
     


    26 . Zabanadabi - نیما یوشیج
    ‎زرد و قرمزِ نیما در انتهای زمستان یادآور جمله ی معروف «زردیِ من از تو، سرخی تو از من»
    است ... قرار» در انتهای بندِ نخست پیداست، و از دست آن سه دسته از مردم در سه عبارت
    پایانی بندِ دوم. ... آن ها هم با این رفتار و احساس شان نسبت به وضع موجود به جان او
    افتاده اند. .... قهرمان ما با دریافتِ نور ماه و درک نور شب تاب احساس رسالت کرده و راه
    افتاده است.
     


    27 . گل نشـــــــــــــــــــــانه - نشانه های قافیه دار
    ‎... حکم شکفتن بدهی..... ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها! ... و احساس کند همه ی آدم ها
    غریبه شده اند و فکر کند که شاید از همان اول غریبه بوده اند... دوست نبوده اند ولی .... هر
    شب که در به روی من آهسته واکنی ... گفتگوی تو و من را پایانی نیست! این سکوت .....
    یاس کبود. یاس بوی مهربانی می‌دهد. عطر دوران جوانی می دهد. یاس ها یادآور پروانه اند. یاس
    ها ...
     


    28 . رازهایی درباره مردان که هر زنی باید آنها را بداند.... - راسخون
    ‎موقع برگشتن فراموش نکنی لباس ها را از خشکشویی بگیری. ... نماییم، صبح ها قبل
    از آن که به سر کار برود لباس هایش را انتخاب می کنیم، شب ها بعد از ... او به تلخی می
    گفت: "احساس نمی کنم همسر او هستم، بلکه احساس می کنم مادرش هستم. .... کارهایی
    نظیر: مرتب کردن لباس هایش، یادآوری کارهایش به او و رفتاری مانند پسرتان با او
    داشتن.
     


    29 . دیکتاتوری با چشمهای قهوه.... ای
    ‎این رو گفتم که بگم همچنان قدردان محبت ها و نظرات شما هستم. .... مردی که یک شب
    بهترین تعبیر خوابم بود .... والد در ارتباط با کودک بی احساس به نظر می رسد و
    هیجانات کمی را در این ارتباط بروز می دهد. ... بود و تنها طی نمودن راه و نگاه هنرمندانه اش و
    درک وقایع محیطی و به تعبیری درک هستی آلوده ی زمین او را دچار یاس عمیق و فسلفی
    کرده بود.
     


    30 . به نام او که زیبایی ها را به ارمغان آورد
    ‎به نام او که زیبایی ها را به ارمغان آورد - و به من جانی دوباره می دهد تا بتوانم لحظه هایم را
    با او ... شبی به عمر، گرَم خوش گذشت، آن شب بود ، ... مراست عکس تو یادآور سفر، آری

     



    31 . قلب من چشم تو - blogfa.com
    ‎اگر مي خواهي بوي خوش آن گلها را احساس کني سر در دامن من بگذار . ... برگ ها در هوا مي
    رقصند و روي ردپاهايمان مي افتند در زير باران تنها تويي و من .... مرا به ياد آور مرا به
    ياد آور آن‌گاه که ... شب ها ،ياس ها اتاق روشن از مهتاب مرا عطر آگين مي کنند تو بهار من
    بودي ...
     


    32 . شعر نو .::. مجموعه اشعار فارسی شاعران معاصر و جوان ادبیات
    ‎کربلا از بوی یاس امشب معطر می شود ... پُرم از احساس گنگ عشق فریاد! ... شاعر ارش
    نادری از دفتر غریبه ها انتشار ۱۶ ساعت و ۱۱ دقيقه پیش .... فرارسيدن ايام تاسوعا و
    عاشورای حسينی را كه يادآور رشادت‌ها و مظلوميت‌های خاندان پاك ... شبِ محرّمِ او فرود آمده
    عرشی! شبِ محرّم ِاو به آیه آیه ز اشکی ز سوگ و ماتم او به بیت بیت کلامی، که سر دهد
    تکبیر
     


    33 . شعر و ادبیات - فروغ فرخزاد (تولدی دیگر)
    ‎به سحرگاه شکفتن ها و رستن های ابدی خواهد برد من در این ایه ... به تبسم معصوم
    دخترکی می اندیشند که یک شب او را باد با خود برد کوچه ای هست که ..... مخفی نموده اید
    گاهی به این حقیقت یأس آور اندیشه میکنید ... به اعتبار سنگی خود دیگر احساس
    اعتماد نخواهد کرد شاید که ... شاید ولی چه خالی بی پایانی خورشید مرده .... یاد آور اصالت
    زیبایی
     


    34 . سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
    باید اینهارا پرستید❣ چون ذره ذره احساس خود را درمشت حفظ کردند تا هروقت زمانش ......
    مرحمت به تاریخ هفدهم خرداد 1349 دریک کیلومتری تازه کند انگوت در روستای چای ......
    مظهر «جهاد کبیر» (دم پایانی) با نوای: حاج میثم مطیعی شب ششم محرم سال ۱۳۹۵ ...... به
    یاداوری خاطره ها محتاجیمورنه انان به من و تو چه نیازی دارند#شهـیـد_عباس_کردانی ...
     


    35 . جملات قصار و سخنان آموزنده از بزرگان
    ‎حماقتهایی هستند که با یادآوری آنها میخندیم .... افسوس خواهی خورد زمانی که از آن سوی
    سیم ها کسی بی احساس می گوید: .... لبخند پر ملامت پاییزی غروب در جستجوی شب
     


    36 . دلنوشته - کلبه دلتنگی های گلنار...
    ‎این انتظار پایانی ندارد. ولی این عشق را. نمی توانی .... شب مطلع گیسوی تو بود و تو
    نبودی بی می سر من مست چنان ... در این مسلک که صورت های بی احساس بسوی قلب های
    ساده می تازند من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم . . . . ..... ترا
    با تن پوشی از گلهای یاس می بینم که در کنار ..... دریا سرنوشتم را به یاد آور. دنیا سر
    ...
     


    37 . لبخندهای احمقانه ی یک زن
    ‎11 آگوست 2016 ... چند اسم عجیب و غریبِ قدیمی که به عمرم نشنیده بودم گفت، با اسم ها جمله ساخت و .... من
    هم حضور بسیار کوتاهی در دقایق پایانی فیلم دارم با فرفره های زیبای اتوبان همت. ....
    اینقدر خواب دیده ام که احساس می کنم تمام شب بیدار بوده ام. ..... آن وقت من می مانم با
    کوهی از برنامه ریزی ها و قول و قرارهای پوچ شده و یأس و سرخوردگی.
     


    38 . 18 غزل نذر هجده سالگی مهربانترین مادر دنیا - نيايش پاک
    ‎شعرا رو نمی نویسم چون نمی دونم برخی شعر ها مال کیه. واز اونجا که ظلم ..... یاس ها یادآور
    پروانه اند. یاس ها ... یاس. بر لبان ما که می خندید؟ یاس. یاس یک شب را گل ایوان ماست.
    یاس تنها یک سحر مهمان ماست. بعد روی ... گریه بر بی دستی احساس کن! گریه بر ...[PDF]
     


    39 . ﺳﺨﻦ آﺧﺮ - پورتال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
    ‎زﺷﺘﯽ ﻫﺎ را ﺑﺎ ﺧﻮد ﺑﺒﺮد و ﻣﻬﺮ وآراﻣﺶ و ﻟﻄﺎﻓﺖ را ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ آن. ﮐﻨﺪ. ﺑﯿﺎﯾﯿﻢ ﻫﺮ ﮐﺪام .... اﯾﻦ ﻓﻀﺎ اﺣﺴﺎس اﻣﻨﯿﺖ و
    آراﻣﺶ را ﺑﺮاي ﻓﺮد ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽ آورد، ﺑـﻪ وﯾـﮋه در. ﻣﮑﺎﻧﻬﺎي ﺷﻠﻮغ و ﭘﺮ .... ﺻﺒﺢ ﻫﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻗﺒﻞ از ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ و
    ﺷﺐ ﻫﺎ ﻗﺒﻞ از ﺧﻮاب، ﻋﺴﻞ و ﭘـﻮدر. دارﭼﯿﻦ را در ﯾﮏ .... داﻧﺸﻤﻨﺪان درﯾﺎﻓﺘﻨﺪ اﮔﺮ ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ ﺑﺮاي ﯾﺎدآوري و
    ﺛﺒﺖ ﺧﺎﻃﺮات در ﻧﻮزادان ﻣﻄﺮح ﺑﺎﺷﺪ،. آﻧﻬﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ..... ﻋﯿﺪ اﻣﺴﺎل ﭘﺮ از ﻋﻄﺮ ﮔﻞ ﯾﺎس ﺷﺪه. و ﭘﺮ از ﺧﺎﻃﺮه
    ...
     


    40 . شوهر جان ! - 1
    ‎پس لازم شد ما هم یه شب بریم اونجا... اسم رستوران چی ... یاس. یاس بوی مهربانی میدهد
    عطر دوران جوانی میدهند! یاس را آیینه ها رو کرده اند یاس را پیغمبران بو کرده اند! یاسها

     



    41 . مشق شب - شهاب مرادی
    ‎2 مارس 2011 ... از اخبار ظلم ها و جنایت ها و یا حوادث تلخ طبیعی و یا جنایی در سراسر جهان ...... خلاف
    نفس كه فرمان دهد چو يافت مراد (گلستان). ياس. ۱۳۹۰-۰۲-۱۸ ۱۴:۲۶. 0. 0.
     


    42 . دختر با این ویژگی ها مجرد می ماند - برترین ها
    ‎15 نوامبر 2012 ... او مرتب یادآوری می کند که موقع ظرف شستن بهتر است دستکش بپوشم، موقع رد ... آنها
    تنها زمانی شادند که احساس کنند تمام توجه مرد زندگی شان به آنهاست، و اگر ...... چرا همش
    از دختر ایراد میگیرین مگه دخترا عروسک خیمه شب بازیه پسران؟
     


    43 . دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار - اشعار مذهبی (تلفن همراه) - در سوگ یاس رسول
    ‎ياسها يادآور پروانه اند ... ياسها پيغمبران خانه اند ... ياس را يك شب گل ايوان ماست . ....
    سوخت بال كبوتران حرم كار اين شعله ها به لانه كشيد .... قوم موسى فتنه اى احساس كرد[PDF]
     


    44 . به سوی فردای روشن» لطفاً کلیک کنید. - بنیاد شهید و امور ایثارگران
    ‎12 جولای 2016 ... بـا تأسـی بـه سیاسـت هـا و برنامـه ریزی هـای دولـت تدبیـر .... احسـاس خسـتگي و
    کسـالت، آفـت موفّقیّـت در کنکـور اسـت. و مي توانـد هـم جسـماني ... پایانـی کتـاب آمده
    اسـت جلب مـی نماییم. ... 4- شـب کنکـور، تـا دیـر وقـت بیـدار مانـدن و درس خوانـدن )مثالً
    ..... چشـم ها را زود خسـته می کنـد و بـا همیـن اسـتراحت کوتـاه،. یادآوری ها ...
     


    45 . مداحی شب پنجم محرم 93 | هیأت میثاق با شهدا
    ‎30 ا کتبر 2014 ... مراسم شب پنجم محرم 93 با نوای برادر میثم مطیعی و برادر امیر عباسی. ... واسه واحد ها و
    شور ها و نواها و دم پایانی و مناجات و ... که هیئت امام صادق و هیئت امام ...
     


    46 . مرداد ۱۳۹۰ - سایه ی مهتاب - blogfa.com
    ‎توی چشمش چمنی از احساس توی دستش سبد ... وقتی تو نیستی ، نه هستهای ما چونانکه
    بایدند،نه باید ها. روز بی تو روز ... ای شب یلدای هجران کی به پایان می رسی؟ گو عروس
    ...... یاد آور این خسته را کاین مرغ .... بگذار در بزرگی این منجلاب یأس دنیای من به ...
     


    47 . تـو رادوســـــ ت دارم گل ياســــــ م...
    ‎آنـــ روز که میـــ میـــ رم به همـه فرشتـه ها بگو عطـر گل یـــ اســ را برایـــ م ... یاس من ...
    روی برکـــــــــه آرام نیلوفری احساس من آرام بگیر ... قدری سکوت را به ... روز ها ... شب ها
    ... ما ه ها و سال ها ... سپری می شوند ... اما تو ... همان خوب دیروزی ... و من . .... من اين كتاب رو
    واقعا دوست دارم چون ياد آور شيرين ترين لحظات زندگيمه و هنوز هم عطر اون روز ها در لابه ...
     


    48 . هاروکی موراکامی - امروز لی‌لی چی می‌خونه؟
    ‎در افسانه ها بزرگترین و باهوش ترین مار قلبش را جایی خارج از بدنش مخفی کرده تا ...
    آنجایی که باید احساس درد واقعی می کردم، آن را خاموش کردم. ..... هیچ پایانی نداره، همین."
    .... به خودم یادآوری می کنم، بپذیر- خیلی چیزها هست که تو از آن ها هیچ نمی دانی. ... به
    اتاق مطالعه بر می گردم، جایی که در یک کاناپه و در دنیای هزار و یک شب فرو می روم.
     


    49 . افسردگی، علائم و راه کارهای درمان
    ‎... بحث های زیادی شده و روان شناسان و مشاوران، نکات مهمّی را یادآوری نموده اند؛ امّا آنچه در
    این ... بدین معنا که تراکم رویدادهای منفی و سرخوردگی ها موجب افزایش افکار
    بدبینانه به ... که مستقیما در روند زندگی، احساس، و خُلق و خوی ما نیز اثر می گذارد که
    شناسایی این .... هر روز، سر ساعت معین بیدار شوید و سر ساعت معین، غذا بخورید و
    شب، زود به ...
     


    50 . خاطرات زایمان ( قسمت اول: یکسال پیش در چنین روزی...) - دنیای یک فرشته
    ‎استقلال مالی داشته باشم و در جامعه جائی ندارم (البته آن روز ها آن احساس را داشتم) برایم
    خیلی سخت بود. همه این ها به ... شب اول خانمی بود که تازه زایمان کرده بود و شب خواهرش

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد