دغدغه هايِ غيرِ تو مولا

دغدغه هايِ غيرِ تو مولا,دغدغه,هايِ,غيرِ,تو,مولا,

دغدغه هايِ غيرِ تو مولا 1 . دغدغه هایِ غیرِ تو مولا :: چ ش م ا ن ت ظ ا ر‎8 جولای 2015 ... مولایِ من؛ \" دلم گرفته \" .... از بس که از\" آشوب و دغدغه هایِ غیرِ تو \" پُر شده است :\"( سرم را با کدام خاط

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 16 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 16,730 بازدید دیروز : 21,848 ورودی امروز گوگل : 73 ورودی گوگل دیروز : 96 آي پي امروز : 850 آي پي ديروز : 1123 بازدید هفته : 119,051 بازدید ماه : 305,830 بازدید سال : 3,233,550 بازدید کلی : 28,703,267 اطلاعات شما
    آی پی : 18.221.89.183 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    دغدغه هايِ غيرِ تو مولا

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    دغدغه هايِ غيرِ تو مولا
     


    1 . دغدغه هایِ غیرِ تو مولا :: چ ش م ا ن ت ظ ا ر
    ‎8 جولای 2015 ... مولایِ من؛ " دلم گرفته " .... از بس که از" آشوب و دغدغه هایِ غیرِ تو " پُر شده است :"( سرم را
    با کدام خاطرِ جمع روی بالشِ بی خیالی هایِ همیشگیم بگذارم؟
     


    2 . جمله هام :: چ ش م ا ن ت ظ ا ر
    ‎دغدغه هایِ غیرِ تو مولا. چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ. مولایِ من؛. "دلم گرفته" .... از
    بس که از" آشوب و دغدغه هایِ غیرِ تو" پُر شده است :"(. سرم را با کدام خاطرِ جمع روی بالشِ
    ...
     


    3 . چ ش م ا ن ت ظ ا ر
    ‎17 آگوست 2015 ... دغدغه هایِ غیرِ تو مولا. چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ. مولایِ من؛. "دلم گرفته" .... از
    بس که از" آشوب و دغدغه هایِ غیرِ تو" پُر شده است :"(. سرم را با کدام ...
     


    4 . علی (علیه السلام ) در اشعار مولانا جلال الدین مولوی؛ تا نقش زمین بود و ...
    ‎4 ژوئن 2012 ... خورشید و مه هندوی تو در بندگی بسته کمر ... مهمترین دغدغه مولانا بیان کمال انسان در
    سیر الی الله و ارایه تصویری ... البته وجود ابیاتی سست و اندیشه های غالب شیعی و
    تفکرات علی اللهی و از همه مهمتر تخلص «مولای ... کو بام غیر بام تو؟
     


    5 . از زندگی بی تو بیزاریم مولا دیگر بیا خیلی گرفتاریم مولا غیر از ...
    ‎28 آگوست 2012 ... از زندگی بی تو بیزاریم مولا دیگر بیا خیلی گرفتاریم مولا غیر از ظهور تو ... کانال
    سبک های سینه زنی , مدح و مولودی حرم شاه (کانال دوم), 0, 335, khadem ... چقدر دغدغه
    داری وصال سر برسد دوباره یار سفر کرده از سفر برسد چقدر دغدغه د .
     


    6 . تیشه های اشک - پایگاه اشعار مذهبی ، اشعار مداحی، اشعار آئینی
    ‎تیشه های اشک - پایگاه اشعار مذهبی ، اشعار مداحی، اشعار آئینی - ... چند وقتیست که
    در پیش ِ تو سرسنگینم با دوتا ... اخلاص و جدیت و دغدغه های ایشان در عرصه شعر
    آئینی همیشه مورد ستایش بود. ... دوستان مولا ... غیر ازین در، خواهش احسان نمی‌آید به
    کار
     


    7 . پرسه در خیال
    ‎21 فوریه 2016 ... نفس های خودش بود آن صدای با طمأنینه ... گذاشت لحظهء آخر به پای مولا سر .... بی دغدغه
    بی هیچ نبردی دلم آرام ..... غیر از تو جای هیچ کسی نیست در دلم.
     


    8 . مطالب جدیدتر - بیمار خنده های توام بیشتر بخند - blogfa.com
    ‎ای داغ ترین دغدغــــه ی ثانیِـــــه هایم سرفصــل خبر های مهمی ... انگار نفس های تو قلیان
    دو سیب است .... کی غیرِ تو اینگونه به دنیا زده طعنه ! ... از تو ؟ به مولا شدني نيست.
     


    9 . زمزمه های آسمانی - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
    ‎کوله بار گناهم سنگین است و گام هایم رنجور؛ برزخی روبه رویم و شراره های طغیان در
    تنم. ... به جانب تو؛ آیا غیر از بقای وجودت، معنای هدف روشن می شود برای سرگردانی دل
    های ... مولای من! تو احاطه داری به هر پدیده از قدرت خویش و اشراف داری به حدود شایستگی
    ها، به ..... دلواپسی ها و دغدغه هایم نه به خاطر متاعِ اندک دنیاست، که دوری از تو مرا به
    چنین ...
     


    10 . هستم - روزگار بی مولا
    ‎هستم - روزگار بی مولا - این قبله را دوباره بچرخان تا گوشه ی مخالف هستی. ... و می دانی
    که حالا زمانه بر سر جنگ است و میدانم مدد ز غیر تو ننگ است. حالا دنیا را بچرخان به

     



    11 . ای آشنای هماره ایام بر تو سلام - اشنا
    ‎مولا ! یا علی بن موسی ع ....... تسلیت دل مرا بپذیرید ....دلی که محتاج است در این
    روزهای پایانی رجب بیشتر به عنایتتان. اللهم عجل ... تو آمدی که غیر نباشد ...و وای
    بر ... گویی این روزها همه دغدغه دل های دیگران را بیشتر داریم تا دغدغه هدایت دل خودمان !
    حضورت ...
     


    12 . امام علی (ع) کارگزاران حکومت و راهکارهای اصلاحات
    ‎رسیدگی به مردم و آسایش و امنیت آنان از دغدغه های حکومتی حضرت علی(ع) بوده است. ....
    تر، و یاریشان بهتر، و مهربانیشان بیشتر، و دوستی آنان با غیر تو کمتر است.
     


    13 . برخی از دغدغه های من
    ‎برخی از دغدغه های من - یادداشت های کسی که در گذشته مانده . ... مولای من ! آقای خوب و
    مهربان ! ارباب من ! من حلاوت و نشاط غم و اندوه بزم ماتم تو را به .... واگر غیر این باشد .
     


    14 . الف - واکنش رهبر انقلاب به انتقادات صريح يکي از نخبگان
    ‎29 ا کتبر 2009 ... ای کاش تو حرف های رهبر معظم انقلاب فقط به دنبال توجیه تفکر خودمون .... ان شاالله به
    حق میلاد مولای خراسان، خداوند این سید خراسانی را برای ما حفظ کند ..... سلام با احترام
    به مقام ايشان به عنوان يك شهروند ايراني كه وابستگي حناحي ندارم و دغدغه ..... مگر غیر
    از این است که شما و هم فکرانتان صبح تاشب با رسانه های تان در ...
     


    15 . مرداد ۱۳۹۱ - عاشقانه های خـــــــــدا و من
    ‎و من نمي دانم چرا ديگر نسيم تو در حوالي بغض غزلهايم نمي وزد. ... شاید خیلی از کسانی
    که میان اینجا و مطالب رو میخونن٬ منو شخصی فارغ از دغدغه های خصوصی و اجتماعی
    بدونن! ... مولای ما... گروه استهلال را، به کدام سرزمین بفرستیم برای رؤیت رویت . ....
    جنگ تحمیلی٬ و چه ایستادگی ۳۰ ساله در مقابل همه کسانی که حرفهای غیر از خدا رو
    میزنند.
     


    16 . ღ ღ پرنســــس های چاבربــﮧ سـر ღ ღ
    ‎ღ♥ღ♥پرنســــس های چاבربــﮧ سـر ♥ღ♥ღ - ❤❤فرشــــــته هـــای چـــــادربه ســــر. ... به
    قول مولا علی(ع) : مااکثرالعبرواقل الاعتبار!!اما چیزی که حقیقت بود رو من گفتم، خواه
    تو پند گیری و خواه ملال!!!من وامثال من که وبلاگهای ..... دغدغه ی دیگری به جز پوشش
    صبح فردایشان داشتنددخترهایش به جای فکر کردن به رنگ ساپورت واندازه ی.
    کلیپس ...
     


    17 . علیرضا آذر - شعر و غزل امروز
    ‎شعر و غزل امروز - علیرضا آذر - من، تو ،خدا ... می شویم یک نفر ... آن خاطره های خشک در
    متن عطش مانده آن نیمه ی پر رنگم در .... شمس مولای بی کسی ها باش. بی خیــــال .... این
    دغدغه را تاب نمی آوردند. گاهی همگی .... تو سرش غیرِ شعر چیزی نیست. مُرده شورِ کتاب و
    ...
     


    18 . مولای من سید علی خامنه ای
    ‎مولای من سید علی خامنه ای - ... هر لفظی غیر از امام خامنه ای جفاست به ایشان!!! سلامتی
    وجود نازنین ..... دغدغه های حکومتی او شبیه به دغده هایامیرالمومنین(ع)است و ... و دشمنان ...
     


    19 . ღ توکه تنها نمیمانی امامنه تنهارادعاکن ღ
    ‎نـــه بـــا بــی دغدغه سیگـــار کشـــیدن تـــو پیــــاده رو های شـــهرم. نـــه بـــا ... هـــیچیه
    ... (اما زندگی غیر از این است و ارزش آن در لحظاتی تجلی می یابد که نفس آدمی را می برد
    .)....!!!! دوشنبه سی ام دی .... ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺩﻭﺭ ﮔﺮﺩﻧﺖ ﺣﻠﻘﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ ﺑﻪ ﻣﻮﻻ... ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﭘﺎﯾﯿﺰ
    ...
     


    20 . اهنگ های پوران - دانلود فول آلبوم پوران با لینک مستقیم
    محمد جان از پوران,دانلود البوم گل های رنگارنگ از پوران,دانلود البوم گل اومد بهار اومد ...
    پورانپوران ... فول البوم کامل پوران,سایت رسمی پوران,دانلود البوم سپیده دم از پوران,

     



    21 . الا بذکر الله تطمئن القلوب - دی زاد
    ‎8 آوريل 2011 ... اینجا از خودم مینویسم، از آنچه دوست دارم و ندارم، از دغدغه ها و خاطرات یک زن ... تو مولای
    منی و من بنده ی تو و آیا کسی بغیر از مولایم به بنده اش رحم میکند؟ ... و گفتم مولای من
    مگه میتونم به کس دیگه ای غیر از تو پناه ببرم؟ ... لینک های روزانه.
     


    22 . دغدغه هاے ذهن پرسشڪَر من
    ‎هنوز تو شوک که نه ولی کمی تعجبم که چی شد که وبلاگم برگشت! مثل اینکه این ...
    دغدغه های من هم برای بهتر شدن و رسیدن به راهی هستش که من انتخاب کردم و توش هزاری هم
    درجا بزنم ، جا نمیزنم!!! این منم با .... بی بابا زندگی کردن مگر غیر از جنگیدن است
    میان اینهمه گرگ؟ بی پشتوانه .... از مولا علی (ع) پرسیدند : شما از کجا به این مقام
    رسیدید؟
     


    23 . بوی باران ، عطر سیب
    ‎بوی باران ، عطر سیب - دغدغه نوشت هام. ... ما تازه دل به عشق تو مولا نداده ایم. عمریست
    .... از اونجایی هم که از فردا دانشگاه شروع میشه و انواع کلاس های درسی و غیر درسی .
     


    24 . اشعار خاطره انگیز
    ‎2 دسامبر 2008 ... که همه دغدغه شان. ... این تک بیت شعر رو پشت شیشه اتوبوس خواندم وقتی تو جاده
    تهران - قزوین بودم .... و عطر شکوفه های آن ، زخمهای تازیانه های بر تن را مرهمی خواهند بود.
    .... است که در راه عرفان و قرب الهی بعد از معصومین همیشه مولا و الگوی رهروان راه .... ما
    عیب و نقص خویش و کمال و جمال غیر پنهان نموده ایم چو پیری پس خضاب
     


    25 . پاسخ رهبر انقلاب به ۱۱ پرسش درباره مسئله هسته‌ای - khamenei.ir
    ‎18 آوريل 2015 ... [درباره مذاکره با آمریکا] جدّاً دغدغه دارم؛ این دغدغه ناشی از آن است که طرف مقابل ... آب
    شیرین، و هم برای بسیاری از نیازهای دیگر در زمینه‌ی کشاورزی و غیر کشاورزی. ....
    اینطوری میتونیم به راحتی این فرمایشات مهم حضرت آقا رو تو مساجد منعکس کنیم. ....
    یکی به همین دلیل که عوامل بزرگوار اینجا، پا به پای دغدغه های حضرت آقا ...
     


    26 . اهنگ های پوران - دانلود فول آلبوم پوران با لینک مستقیم
    گلچین آهنگ های پوران تو را از دغدغه های امروزت می گیرد و یکراست می برد تا شانه های
    فروریخته ... غیر تو هیچی نمیخام ۳ غیر تو هیچی نمیخام {۱۵,۶۵۲ پخش}. ... ایران
    ترانهفول البوم کامل پوران,سایت رسمی پوران,دانلود البوم سپیده دم از پوران,دانلود
    البوم مولا
     


    27 . کارگران آلومینیوم خسته از وعده های تو خالی/تجمع اعتراضی آلمینیومی ها ...
    ‎10 مارس 2016 ... کارگران آلومینیوم خسته از وعده های تو خالی/تجمع اعتراضی آلمینیومی ها مقابل
    استانداری. ... به تاراج برده و با واگذاری های غیر قانونی بر خلاف اصل ۴۴ قانون اساسی،
    چوب حراج ... مولای ما، امید ما کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل فقط به شماست ....
    یک موضوع احساسی مرا به سمت شاعری کشاند/مشکلات مالی تنها دغدغه ام در ...
     


    28 . فاطمه سادات - کـــــش وقـــــوس هـای بـودنـم
    ‎لحظــــــــــه ای به پای غیر تو لــَه نمیزدم. گویم که این نیست رســـــــــم ... تو مولای منی,
    مولا ! این دردها درد من است. مولا تو ..... دغدغه های خاکستری و سیاه. قاب مدرک های تو خالی.
     


    29 . آهنگ پیشواز
    ‎کد پیشواز ایرانسل 3312327 کد کافه های شلوغ پیشواز ایرانسل ٣٣١٢٣٣٢ و کد قطعه
    دوم ٣٣١٢٣٣١ ...... ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع / ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
     


    30 . شرحی بر ترانه «امیر بی گزند» با صدای محسن چاوشی - ندای اصفهان
    ‎18 ژوئن 2016 ... داستان زندگی و دغدغه های حرفه ای یک خبرنگار؛ .... شعر از مولانا است و مضامین بسیار
    زیبایی که منطبق بر مقامات مولا علی علیه السلام است ... متن: عجب حلوای قندی تو،

     



    31 . دل نوشته - بنفشه‌ های باغچه من
    ‎تو برایش بگو از دلتنگی، بی‌خبری؛ که چه قَدر شیرین است ... هم خودِخدا هم خودِ مولا خوب
    می‌دونن از نام "علی" چه عشقی در دلم جاریست و چه شور و ... آدمایی با ظاهر و باطن کاملا
    متفاوت و رفتاری غیر قابل پیش‌بینی و تاثیری غیر از آنچه ...... دغدغه های بچه ها .
     


    32 . این روزها از تو گفتن سخت است - سایت دکتر شیری
    ‎2 مه 2015 ... تو خیلی از لحظه های بحرانی زندگی خوندن نوشته هاتون کمکم کرد برای تصمیم گیری
    بهتر. ... امیدوارم در پناه مولا علی علیه السلام باشید .... فکر نمیکنم تو زندگی اش
    غیر از نماز گردنش پیش کسی به درخواستی خم شده باشه. .... دپارتمان مطالعاتی نبوغ,
    دغدغه های اجتماعی, دکتر شیری در مطبوعات, دل نوشته, دوره های آموزشی ...
     


    33 . دلتنگ ظهور تو
    ‎28 ژوئن 2013 ... آموخته ام که در غم فراق تو صبر کنم ولی ... جمعه را دوست دارم با دغدغه های بی امان تمام
    بود و نبودم، در ... علایمی حتمیّه و غیر حتمیّه برای ظهور آن حضرت ذکر کرده اند. .... ای
    مولا صاحبم تویی شک ندارم میدانی که درد دلم از کجاست از کجا مینالم
     


    34 . واگـویـه های مشـاور
    ‎مولای من دعاکن مرا، دعای تو خوب است؛ دعای تو مثل خدای تو خوب است؛ دعا کن دلم پاک و
    آبی شود، .... ن:این پست مشاور در تایید یا رد کسی نیست،روز نوشت مثل همه روز نوشت
    های دیگر. .... یه نسبت هم به عجشیر غیر معقول به نظر نمیرسد. ... باوجود تمام حساسیت
    آدمی و دغدغه های که در دنیا همه ما با آن دست به گریبان هستیم،و این تلاش جای تبریک ...
     


    35 . من فرزند فاطمه ام(س) - 313 آزاده
    ‎تا کی صدای گریه شما را بشنوم اما بی تفاوت، به فرهنگ غیر تو بپردازم. تا کی چهره
    تو را ... و اينك چه كنم؟ دغدغه های من چیست؟ ... ای بهترین بشرها برای مولا! وسارِعوا إلی ...
     


    36 . گنجور » مولوی » دیوان شمس » غزلیات » غزل شمارهٔ ۲۲۱۹
    ‎میگوید ای عشق من از چیز دگری جز تو یعنی ضد تو میترسم که در مقابل تو فراق .....
    بهم گفت :” ( این حقیقت، دغدغه ی ترکِ اکتسابات دنیویست)، که دیگه بدردت نمیخورن
    ،. .... آیا غیر از این است که در چاپ های بعدی وظیفه ی نویسنده رفع اشکال های نسخه ی ...
     


    37 . بیایید دعا کنیم !!! اجابت می شود [بایگانی] - گفتگوی دینی
    ‎حال هر کسی از ما به اندازه وسعت نظر و به حسب دغدغه های خویش دعاهایش را مکتوب کند ...
    به غیر از تو که را داریم ما را بی ..... الهی شفاعت مولای ما و نسلش را نسیبمان گردان.
     


    38 . مصطفی محدثی خراسانی
    ‎بیا مولای موعود رهایی .... وقتي تو/ روي چوبه دارت / خموش و مات / بودي / ما:/ انبوه
    کرکسان تماشا/ با شحنه هاي مامور/ مامورهاي معذور ... سپس دغدغه هايي که در طول سير و
    سلوک گاه گريبانگير سالک مي شود به سراغ سالک اين شعر گل آفتابگردان مي آيد.
    ... تو همه درين تکاپو/ که حضور زندگي نيست / به غير آرزوها/ و به راه آرزوها/ همه عمر/
    جستجوها/ من و ...
     


    39 . مرداد ۱۳۹۱ - عشاق الحسین
    ‎مراسم هفتگی هیئت شب های جمعه بعد از نماز مغرب و عشا به همرا سخنرانی و زیارت
    عاشورا به آدرس زیر برقرار ... صبر و سکوت تو مولا شکستنی ست ... جبریل چه بی
    صبر و پر از دغدغه پرسید .... آنقدر با غير خدا در خانه قلبم خلوت كردم حالا مي خوام جلوه
    كنه .
     


    40 . یوسفی بود، ولی ... - شهاب مرادی
    ‎آن روز دیدم که گویی مولا در بازار تابلو فرش و بین صاحبان تقاضا و کاسبان عرضه هم
    غریب است. ... همه چشم به تقاضای بازار دارند و بازار هم -بخش خارجی و غیر مذهبی اش که

     



    41 . خلوت دل با امام زمان(عج)
    ‎گل های سرخ بی تو، چون شعله های نارند. اللهم عجل لمولانا .... به در غیر ببینی ز در
    خویش برانم. من در اندیشه آنم که روان ..... هر چند که بیمارم در هجر تو ای مولا. خوش تر ز
    تب ...
     


    42 . هیئت محبان الحسین(ع) سرابادانی اشعار و نوحه وتصاویر متحرک مذهبی ...
    ‎تا سفره های دست كریم تو پهن شد ما میهمان شدیم ، تو هم میزبان شدی. امروز بر دریچه
    قلبم ... تمام دغدغه ی تو خدا شناختن است تمام خواهش من هم تو را شناختن است. بدون اذن
    تو دردی دوا ... ما بنده ایم و غیر تو مولا نداریم در هر دو دنیا جز شما آقا نداریم. تنها پُل ما تا
    خدا ...
     


    43 . اشعار ولادت حضرت امام علی(ع) - شعرِشاعر
    ‎22 مه 2013 ... غزل های تو بی اندازه باید دلنشین باشد. غزل لطف خداوند است اهل ... ما چاره نداریم به غیر
    از سر تسلیم. آهو چه کند با نفس ..... بهترين دغدغه ي چشم محمد مولا.
     


    44 . بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه ...
    ‎6 ژانويه 2015 ... لذا توجه به دغدغه های معلمین می تواند در تأمین این مقوله مؤثر واقع شود. ..... اما ما چی
    بگیم که اسممونو گذاشتن نیروی آزاد تو غیر انتفاعیا و صد برابر بیشتر از شما
    ...... به فرموده ی مولای متقیان خادمی که مزد خدمت خودرا تمام و کمال نگیرد.
     


    45 . اندوه ذهن - زخم هاي شخصي
    ‎اندوه ذهن - زخم هاي شخصي - خدایا تو اگر بخواهی عالمی نمیتواند غیر از آن کند . ببین
    چگونه به امید تو ... از تو مفتخر باشد نوشته ها دغدغه های ذهنی یک ذهن بیمار نیست .
     


    46 . نورٌ علی نور - واگویه های دل ( درد دل با مولا (عج))
    ‎پس از عرض ادب و سلام به محضر مولاي آئينه دار آدينه هاي سبز انتظار ، فرارسيدن ميلاد
    موفور .... اما متاسفانه به هزار و يك دليل موجه و غير موجه ، واقعا فرصتم محدود شده بود . ...
    مي گويند : نوشتن متون ادبي و دل نگاره ها ديگر عادي شده اند و ملامتم ميكنند كه تو
    انتظار را در نوشتن فراقنامه معنا ميكني و . .... خيال آمدن جمعه موعود ، دغدغه ام را پايان مي
    دهد .
     


    47 . شعر - درد واره هایی از جنس دغدغه
    ‎هدف های روشنی داشت.... چشم عباس... گلوی تو... سینه ی حسین... تنها تو بودی که خوب
    فهمیدی استخوانی که در گلوی ... من میدانم این روزها مولای هر دویمان هم بیش از پیش
    نگاهت میکند و از داشتن این افسر به خود میبالد. .... از هرچه هست غیر تو بیزار کرده
    است.
     


    48 . * هرچه مي خواهد دل تنگت بگو...( به بهانه ولایتعهدی مولاي منتظران ...
    ‎مولای من! از تو می خوانم ، و تو را می جویم ای آرزوی دیرینه من... دفتر عشق را گشودنش
    سهل است اما بستنش را کس نتواند. ... دلم میخواهد تک تک واژه های شعرم تو را بسرایند
     


    49 . و از تو بگویند. ..... من که دست به گریبان دغدغه های زمینیم http://ayehayeentezar.
     


    50 . عید اول ذیحجه در شعر شاعران قم به حکم عشق بنا شد در آسمان علی ... علی ...
    ‎3 سپتامبر 2016 ... ... ز حی داور بگیر ز دست مولا علی شراب کوثر بگیر دست فشان پای کوب فرشتگان
    عفاف ... هرگز نفس او به جان تو بند است خشت های معطر دل اوست اینکه در آسمان تو بند

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد