اولين سوال يک وبلاگ نويس : براي چه مي‌نويسم

اولين سوال يک وبلاگ نويس : براي چه مي‌نويسم,اولين,سوال,يک,وبلاگ,نويس,براي,چه,مي‌نويسم,

اولين سوال يک وبلاگ نويس : براي چه مي‌نويسم 1 . چرا وبلاگ مینویسم؟ |مینیموم | روزنوشته های یک توسعه دهنده..........‎5 سپتامبر 2016 ... ین سوال در اصل ریشه دیگری دارد. وقتی پیش دوستانم از مزایای و

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 31 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 10,945 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 8 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 383 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 10,945 بازدید ماه : 320,850 بازدید سال : 3,248,570 بازدید کلی : 28,718,287 اطلاعات شما
    آی پی : 3.128.197.221 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    اولين سوال يک وبلاگ نويس : براي چه مي‌نويسم

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    اولين سوال يک وبلاگ نويس : براي چه مي‌نويسم
     


    1 . چرا وبلاگ مینویسم؟ |مینیموم | روزنوشته های یک توسعه دهنده..........
    ‎5 سپتامبر 2016 ... ین سوال در اصل ریشه دیگری دارد. وقتی پیش دوستانم از مزایای وبلاگ نویسی
    میگویم، جواب یک سوالشان برایم ... سوال اینجاست چرا وبلاگ مینویسم ؟ .... راستش رو
    بخوام بگم برای اولین بار کسی رو دیدم که دهه هفتادی باشه و با اکثر ...
     


    2 . راهنمای انتخاب موضوع برای وبلاگ - لذت وبلاگ نویسی
    ‎10 فوریه 2014 ... انتخاب موضوع بسیار مهم است انتخاب یک موضوع مناسب برای نوشتن همان .... لذت
    وبلاگ نویسی به جواب سوال هایتان برسید اولین قدم را برداشته اید.
     


    3 . سوال از خوانندگان: چرا وبلاگ نویسی را شروع کردید و هنوز آن را ادامه ...
    ‎18 سپتامبر 2015 ... برای آغاز این بخش یک سوال مشخص از شما دارم، که از شما می‌خواهم با دقت و توجه کامل ...
    خودم را با شما به اشتراک می‌گذارم اینکه چرا وبلاگ می‌نویسم و چرا آن را شروع کردم ...
    چون ممکن است که شما اولین برنده بخش «سوال از خوانندگان» باشید.
     


    4 . آموزش جامع وبلاگ نویسی :: تبادل لینک - بلاگفا
    ‎7 آگوست 2015 ... اولین کار اینه که شما بدونین لینکتون رو در قسمت پیوند های روزانه گذاشتین یا ....
    سوال های بعدی برای مطرح کردن در بین مرحله ویرایش مناسب هستن: .... خوب حال ما به
    عنوان یک وبلاگ نویس چگونه می توانیم لینکهای داده شده به وبلاگمان را افزایش دهیم؟
    ..... من هم در خدمت شما عزیزان هستم و هر چی شما بخواین همون رو مینویسم.
     


    5 . چگونه محتوای عالی برای وبلاگ بنویسیم؟ - پارسیش
    ‎10 ژوئن 2016 ... چرا این روز ها انقدر محتوا اهمیت دارد و وبلاگ نویسی یک شغل حرفه ای شده است؟ تشویق
    توسط خوانندگان شاید دلیل این سوال ها باشد که تنها در شرایطی بدست می‌آید که شما ...
    با خود بگویید : «من برای چه کسی مینویسم؟ ... اولین کار برای نوشتن یک پست
    میکنید نوشتن یک تیتر است، خب پس حتما اولین چیزی هم که ...
     


    6 . برای چه و برای که می‌نویسم؟ (در جواب یک بچه محل!) - روزنوشته های ...
    ‎گفتم اولین جایی که توانستم کامپیوترم را پهن کنم، جوابی می‌نویسم. ... شاید یادت
    باشد که زمان مدرسه، وقتی پاسخ یک سوال را نمی‌دانستیم، امیدوارانه در برگه‌ی ... هرگز
    فکر نکرده‌ام که تم اصلی این وبلاگ چیست یا چه باید باشد. ...... چند سال پیش وقتی
     


    7 . گفتی برای فراموش کردن می نویسی به درستی درکش نکردم، اما امروز به وضوح می فهمم
     


    8 . IT - Blog - .: آموزش و راهنمای وبلاگ
    ‎در پاسخ به اين سوال بايد گفت راه حلهاي موجود براي نيل به اين هدف زياد است اما بايد
    ... را بكار ميگيرند بدين صورت كه يك متني شبيه به اين: "با سلام , اين اولين باره
    كه به ... خوب, اينها راه حلهايي بودن كه من به عنوان يك وبلاگ نويسي كه سه ساله مي نويسم
    ...
     


    9 . من یک دختر بسیجی وبلاگ نویس هستم - نمونه حجاب
    ‎من یک دختر بسیجی وبلاگ نویس هستم - نمونه حجاب - درد و دل های یک دختر بسیجی. ...
    به دو دختر سوال اسيرتنهايي در مورد دوستي ها و ادامه ماجرا چند فائده و حکمت براي حجاب
    در نماز از .... پس مي‌نويسم، تا بفهمم. .... پرواز اولين دختر بسيجي خلبان +عکس ....
    خواهراني که علاقه مندند در اين وبلاگ با من همکاري کنند و وبلاگ به صورت گروهي توسط
    ...
     


    10 . چگونه یک داستان کوتاه بنویسیم؟ (برای نویسندگان مبتدی)
    ‎(برای نویسندگان مبتدی) - انجمن قلم و داستان نویسی الیگودرز. ... پاسخ دادن به ۶
    سوال ... اگر اولین پاراگراف در یک داستان گوتیک (2) (Gothic) با یک داستان وسترن

     



    11 . آموزش نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها - قسمت چهارم شماره صفحه ها ...
    ‎14 ا کتبر 2013 ... با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون، شما گفتید برای حذف سکشن ها از .... @كارت: با
    سلام، نکته ۹ گفته شده در قسمت دوم آموزش نگارش پایان نامه نویسی را مطالعه کنید. ...
    توی صفحه گذاری مشکلی نداشتم ولی واسه هدر اسم فصل جدید رو که مینویسم هدر .... یک
    سوال من از این روش شما برای گذاشتن هدر استفاده کردم ولی همون طور ...
     


    12 . Aftabgardan - چگونه وبلاگ بسازیم؟؟ (آموزش ساخت وبلاگ در سایت ...
    ‎ویرایش قالب: برای قالب نویسی احتیاج است که یک زبان برنامه نویسی بلد باشید
    که ... اما لازم است که شما این دو زبان را یاد بگیرید که حتما در اولین فرصت لینک ...
     


    13 . ریاضی نویس
    ‎ریاضی نویس - سرگرمیهای ریاضی - فعالیت های ریاضی و پازل های ریاضی. ...
    ریاضیات به زبان ساده؛ تکنیک هایی برای جمع اعداد یک تا صد ؛ تسلیم مساله ... پاسخ
    این سوال این است که تعاریف متعددی برای ضرب ماتریس ها وجود دارد . ... تجربه ها و
    فرصت عالی که فضای اینترنت برای آن ایجاد کرده است می نویسم. ... پروفایل مدیر
    وبلاگ
     


    14 . چرا وبلاگ من توی گوگل ثبت نمیشه؟ | آموزش وبلاگ نویسی
    ‎28 جولای 2013 ... ثبت شدن وبلاگ در گوگل اولین قدم است برای اینکه نشانی وبلاگ شما در نتایج این
    موتور جستجو ظاهر شود ..... باور کنید یک سوال رو هزار بار جواب دادم!
     


    15 . یک بعلاوه یک میشه یک
    ‎یک بعلاوه یک میشه یک - ❤ اینجا از روزهای بعد از پرکشیدن همسفرم مینویسم. ... من هم
    سوال دارم اما دلم پیش قولی است که دیشب به یک مادر دادم و او که قبل از پا ..... روز عید
    غدیر سال گذشته که همسرم برای خواستگاری برای اولین بار قدم به خانه مان گذاشت ....
     


    16 . این پست جمعه نویسی آقای پدر خواندنی است. ..... این وبلاگ به خواست همسرمـ ساخته شد
     


    17 . 10 مورد از رازهای Microsoft Office Word - ویندوز من
    ‎ Rating: 4.4 - 48 votes23 دسامبر 2013 ... برای شروع ایجاد spike، بخشی از یک متن را highlight کنید و Ctrl+F3 را بزنید ...
    برای پرسش سوال غیر مرتبط با مطلب، از بخش پرسش و پاسخ استفاده کنید. ... word
    داره امکان پست گذاشتن با ان بصورت مستقیم برای وبلاگ نویس هاست ... چون وقتی
    برای اولین بار بازش میکنم میخواد که اکانت و ادرس وب سایت را بهش ...
     


    18 . متفرقه - وبلاگ نویس
    ‎وبلاگ نویس. ... یک روز که برای اولین بار یک وبلاگ را اتفاقی باز کردم؛ تعجب
    کردم. وبلاگ از مجموعه ی بلاگفا بود. ... اما مطمئنم اگر هیچ کس هم به این وبلاگ نیاید من
     


    19 . باز هم می نویسم. چون مطمئنم اگر .... آخرش چي؟ تا كي تاييد و تكذيب و سوال و جواب؟ بله
     


    20 . نوشته های یک ارشدی قدیمی! - ارشد
    ‎بعد از اینکه مطالبم را ارائه دادم، با سوالات بی شمار استاد داور روبرو شدم و جلسه به ...
    نسخه پیش نویس پایان نامه ام را آماده کردم و امروز متن کاملش را برای استادم .... استاد

     



    21 . آشیانه عشق من و آقای همسر
    ‎خودم هم که مثال یک آدم بی خاصیت! ... با یه سری از بچه های وبلاگ نویس هم یه گروه
    دوستانه داریم و مرتب با هم در ارتباطیم. هی یه چیزی یادم میوفته همینجوری جسته
    گریخته مینویسم. ... هر شب بلااستثنا قبل از خواب یه سوال علوم داره که از باباش
    بپرسه. ... همسر هم کماکان مشغوله و مرتب برای جلسات تبریز میره و میاد و همچنان عشق
    منه و میمیرم ...
     


    22 . مرداد ۱۳۹۳ - ماهی طلا - blogfa.com
    ‎ما برای همین آهنگ های محلی را دوست داریم،ترانه های حماسی و ریتمیک کردی،یا ... قرار
    بدهد،نه این که وبلاگ نویس درجه یکی باشم،اما این پست را دارم برای این می نویسم ... من
    به عنوان یک وبلاگ نویس تقریبا سابقه دار،در مقابل محبتشان سر خم می کنم و با ...
    ضمنا ایمیل من گوشه ی همین خانه نوشته شده،سوال هایتان را جواب می دهم،حرف هایتان را ...
     


    23 . !آیسا دخترم
    ‎چقدر این وبلاگ برایم دورو دست نیافتنی شده بود و چقدر در نبودش من از لذت بخش
    ترین .... پس اگر بخواهم یک نسخه برای تمام دردهایت بپیچم مینویسم صبر و مینویسم
    صبر و باز می نویسم صبر. ..... برای اولین بار در زندگیم تلفن را روی کسی قطع
    کردم. .... دیشب هم وقتی با کلی سوال نگران بودی, به تو اطمینان دادم که نگران نباشی و
    من همه ...
     


    24 . کارهای فرهنگی وهنری گروه عصر هرمز
    ‎آنچه را که می نویسم وشما آنچه را که میخوانید انتخاب میکنیدودر این زمانی که شما ... همه
    کابران گرامی اینترنتی وبخصوص وبلاگ نویسان ارزشی پاونا یک سوال برای ...
    شاید خیلی ها هنوز عصر هرمز نیومدن میخوام اگه اولین مهمون اومد درخونه تو زد بدون منم خدا
    جونم.
     


    25 . !!! Solve It
    ‎اولين چيزي كه بايد بگم اينه كه سوالاي المپياد كام اكثرا مثل برنامه نويسي هستن ,
    يعني ... حل كرد رو روي چرك نويس مي نويسم بعد به ترتيب (اولويت هم بايد بدين كه
    بيخود ... اگه يه سوال سخت باشه براي همه سخته از طرفي ممكنه شما در حل يك سري
    سوالات ماهر ... اين كار وبلاگ رو جدي تر مي گيرم , يه دليل ديگه اينه كه خيليا وقتي مي
    بينن يه ...
     


    26 . عاشقانه | قالب وبلاگ
    ‎این قالب شیک که برای کاربران وبلاگ نویس ارائه شده بسیار عالی است ..... نوشته
    اس ام اس های جدید عاشقانه پیامک رمانتیک اولین بار در اس ام اس،عکس،مدل ... بگذار در
    همین یک شعر دوباره عاشق هم باشیم من نامت را صدا میکنم تو بگو”جانم” دنیا نا امن تراز
     


    27 . ... ماندگار ترند پس با خون کم رنگم مینویسم “دوستت دارم” تا برای همیشه ماندگار بماند
     


    28 . از مونترال تا ونکوور - متفرقه
    ‎امشب یک وبلاگ گردی کردم و دیدم خیلی از دوستان وبلاگ نویس در مونترال هستند. ...
    راستش امروز امتحان رانندگی داشتم و برای اولین بار تو عمرم تنهای تنها یک کاری را
    انجام دادم. ... حتما رعایت کن و بعد پرسید اگر سوالی داری می تونی بپرسی که گفتم
    نه فقط زودتر بریم. ... همین الان هم که دارم این پست رو مینویسم قراره فردا بریم منزل
    اونها.
     


    29 . درباره طراحی سایت - آموزش طراحی وب
    ‎مطالب این وبلاگ و سایتهای آموزشی را بخوانید و پیگیر باشید! ... مدتها پیش دوستی
    ایمیل زده بود و درباره ترتیب یادگیری طراحی وب سایت سوال پرسیده بود. ... می
    خواستم یکم بهم راهنمایی کنی من می خوام که برنامه نویسی وب رو بصورت حرفه ای از
    پایه یاد ... یک : برای شروع بهتر هستش اینطور شروع کنم = اچ تی ام ال- جاواسکریپت
    ...
     


    30 . حضرت والا مامبو جامبو » سوالات فلسفی
    ‎این بار برای ” بیست سوال فلسفی ” به سراغ یکی از بلاگرهای محبوب من و صد البته
    ... يسنا وبلاگنويس شدم ولي همه جريان را به پاي رفيقهاي بد و مواد خوب مي نويسم! .....

     



    31 . sama-school - چگونه درس بخوانيم تا در تحصيل موفق شويم؟
    ‎دانش آموزان عزيز بدليل همين روش غلط درس خواندن و عقب بودن از كلاس درس يك ... 5- اگر
    مطلبي را نفهميديم سوال كنيم اين كار را به بعد موكول نكنيم. .... 4- هنگام مطالعه از
    يادداشت‌ برداري و خلاصه نويسي از نكات مهم براي تمركز بيشتر ... يادگيري‌هاي قبلي
    تلاش مي كند نه براي آموختن و يادگيري مطالب برای اولین بار. .... پروفایل مدیر وبلاگ
     


    32 . مطالب قدیمی‌تر - نوروزشاد - blogfa.com
    ‎ان شاءالله اگر فرصتی کردم آن مقاله را هم می خوانم و اگر توانستم نظرم را می نویسم. ....
    برای رسین به این نتیجه گیری ، تنها یک مانع بزرگ وجود دارد: و آن انگشت اتهامی است
    ..... بعد از احوالپرسی و زیارت قبولی، اولین سوالی که از ما می پرسند این است که آن
    سازه ..... افزایش آمار بازدید از یک وبلاگ برای بعضی از وبلاگ نویسان یک آرزو است.
     


    33 . آموزش زبان انگلیسی - لغت
    ‎27 ژوئن 2016 ... آموزش زبان انگلیسی - لغت - >>> این وبلاگ جهت آموزش زبان انگلیسی ... ۷
    تیر۱۳۹۵ساعت 13:52 توسط منصوره علوی | نظر بدهید/سوال بپرسید ... در آمریکا برای
    نشان‌دادن عدم درک، یا نشنیدن یک گفتار طرف مقابل، از .... خیلی از ریشه های کلمات
    انگلیسی رو به همراه یه مثال ازشون مینویسم. ..... این اولین پست سال جدیده.
     


    34 . Dalghak.Irani: بعد از 74 ماه وبلاگ نویسی مستمر؛ "دلقک ایرانی ...
    ‎1 مارس 2016 ... بعد از 74 ماه وبلاگ نویسی مستمر؛ "دلقک ایرانی" ماسکش را برداشت و خودش ...... من
    تمام جانم را هزینه می کنم وقتی برای شما می نویسم. .... تنها نکته ای که در این دنیا
    همیشه برایم جای سوال بوده اینکه چرا هر وبلاگ نویسی بالاخره یک روز کرکره وبلاگش
    را ... بعد از چهار سال این اولین باری است که کامنت میدهم فقط برای اینکه ...
     


    35 . اولین مصاحبه اختصاصی با برنامه نویس نارنجی -مصطفی پورغریب ...
    ‎15 ا کتبر 2015 ... همواره برای علاقمندان به دنیای فناوری به خصوص برنامه نویسی جالب ... هم رفتمو حالا هم
    که اپ اندرویدی می نویسم، مسلما جاوا رو باید یاد می گرفتم. ... یه روز ساعت ۶ عصر با
    آقای هنرمند جلسه ی مصاحبه گذاشتن برام و یکسری سوال های اولیه ازم پرسیدن ... اولین
    پروژه ای هم که برای اندروید نوشتم، یک اپی بود به نام IT Ketab که ...
     


    36 . روزنوشتهای یک جوجه مهندس - کادوچی، پاسخی به این سوال که کادو چی بخرم؟
    ‎روزنوشتهای یک جوجه مهندس - کادوچی، پاسخی به این سوال که کادو چی بخرم؟ ... آموزش
    هک، آموزش برنامه نویسی و آی تی، موسیقی و ورزش تنیس موضوع وبلاگهای قبلی من
    بود. ... يعني ميشه گفت من تمام موضوعات 4 وبلاگ قبليم رو در اين وبلاگ مي نويسم و
    علاوه ... سفید رنگ برای دریافت مشاوره خرید کادو نمایان می شود و در آن اولین گزینه ای
    که ...
     


    37 . مقدمه ای بر وبلاگ نویسی
    ‎وبلاگ يك يا چندين صفحه اينترنتي شخصي يا گروهي است كه در آن شخص يا گروه به
    ... و افكار ، عقايد اشعار و يا خاطرات خود را براي مطالعه عموم در آن قرار مي دهند . ... در ايران
    هم اين موضوع بر ميگردد به بيست و سوم خرداد 1381 كه اولين سرويس ارايه دهنده ... كه
    اين مطلب را مينويسم براساس آمارها رتبه ي ايران در وبلاگ نويسي تك رقمي است و ما جز
    ...
     


    38 . تک نویس های ذهن یک پزشک
    ‎درباره وبلاگ ... می دانستم آشنایی بهانه ای است برای یک ملاقات غیر رسمی ، شاید تا
    چارچوب قوانین ... سوال بعدی در مورد وضعیت تاهل من بود و وقتی گفتم متاهل هستم ،
    خانم معاون ... کلافه بودم و به شدت عصبانی : یک ملاقات کاری به عنوان اولین ملاقات
    حرفه ای من در ..... از تصویر چهره های پر از دردی می نویسم که قاب پنجره رویاهایم شده
    است .
     


    39 . علی بابایی(سابق) - شاززز - المپیاد کامپیوتر
    ‎24 دسامبر 2010 ... اگه منو نمی‌شناسید من علی بابایی یکی از «نویسندگان سابق» این وبلاگم ... -احتمالا
    از قسمت‌های بعدی عکس هم می‌ذارم و چون کار کردن با editor وبلاگ برای گذاشتن عکس و
    . ... برای همین تصمیم گرفتم دوتا سوال برنامه نویسی بذارم. .... کلی درمورد آزمون‌های
    برنامه نویسی و خود برنامه نویسی می‌نویسم تا ببینیم چی می‌شه.
     


    40 . میثاق بنی مهد | برنامه نویس ارشد iOS - شرکت طراحی پرتو
    ‎وبلاگ اختصاصی میثاق بنی مهد ، برنامه نویس ارشد iOS آیفون و طراح سایت. ... این
    کار بدون شک در زبان فارسی برای اولین باره که داره به این شکل انجام می شه . با یک

     



    41 . ارگس - رزومه نویسی ،کارآموزی و یادگیری نرم افزار حسابداری
    ‎معمولا اولین کار برای ورود به بازار کار، ارسال رزومه برای کارفرمایان است تا آنها ...
    حالا سوال اینجاست؟ ... به صورت کارآموزی رایگان، در یک شرکت مشغول به کار شویم و
    کارهای حسابداری و یا مرتبط با حسابداری را در آن شرکت انجام دهیم. ... برای شما قرار
    خواهم داد ولی در اینجا به طور مختصر برای شما مواردی را می نویسم. ... انجمن وبلاگ
    نویسان.
     


    42 . آیا وبلاگ نویسی در ایران روبه خاموشی است؟ - مرکز خبرنگاران افغانستان
    ‎در حالی ۱۳ سال از عمر وبلاگ نویسی در ایران می گذرد که این روزها برخی این سوال را
    مطرح می ... او یکی از پژوهشگرانی است که تحقیق دانشگاه پنسیلوانیا درباره “زوال ...
     


    43 . کرده است چرا که این روزها به صورت نیمه حرفه ای برای برخی سایت ها مطلب می نویسم.»
     


    44 . خاطرات یک مسافر(در دیار مالزی)
    ‎خاطرات یک مسافر(در دیار مالزی) - می نویسم از دیار مالزی.... ... برای همین الان فکر کنم
    اولین سوال وقتی می رسیم به هم این باشه که راستی از قیمت دلار خبر داری؟ خوب ما هم ...
     


    45 . همه با هم - مصاحبه با"وبلاگ یک مشت دل "
    ‎عرض سلام و ادب خدمت شما، به عنوان اولین سوال لطفا خودتان را برای ما معرفی نمایید ؟
    ... از دی ماه سال 91 تا کنون در فضای مجازی و وبلاگ نویسی با وبلاگ( یک مشت دل) ... و
    اجتماعی مطلب مینویسم این اسم را که برای من به معنی حرف های ناگفته ی بسیاری ...
     


    46 . سندرم دان - تروزمی 21
    ‎در وبلاگ نویسی عرف نیست که پاسخ نظرات را به صورت یک پست جدید ... من هم مثل
    شما تخصصی در این زمینه ندارم و همه آنچه را که مینویسم از دیگران است برای شما . ....
    براي تمام مادران به عنوان يک غربالگري معمول و روتين انجام مي دهند؛ اما اين اولين بار
    است ..... بچه دومتان سالم باشد ، تشکيل پروند و مشاوره و اين سوال مشترک که آیا در
    فاميل ...
     


    47 . اشتباهات وبلاگ نویسی: ۵ اشتباه رایج در عنوان نویسی - یک ادمین
    ‎15 ژانويه 2014 ... در این مقاله از سری مقالات اشتباهات وبلاگ نویسی، به ۵ اشتباه رایج در عنوان ... عنوان
    مطالب از مهم ترین عناصر نگارشی است، به این خاطر که اولین چیزی ... به همین دلیل در
    مرحله عنوان نویسی برای مطلب جدید وبلاگ خود، شما هم به این سوال خوانندگان .... ذکر
    کردید مرتکب میشدم، موضوع مطلب رو بدون هیچ جذاب سازی مینوشتم.
     


    48 . چگونه مقاله نویسی را شروع کنیم؟ - سایت علمی و آموزشی ایران تحقیق
    ‎15 ا کتبر 2014 ... آموزش مقاله نویسی از پایه به صورت گام به گام و ساده. ... مطالبتون خیلی عالی بود
    فقط یک سوال برای نوشتن مقاله مروری که نیاز به مطالعه مقالات زیادی دارد ... من
    دانشجوی ارشد میخواهم ببینم میتونه مقاله ای که مینویسم رو بدون اصرار و خواهش از
    استاد که بهم ..... منم اولین مقاله رو میخوام شروع کنم ولی موندم کدوم مجله ارسال کنم ؟
     


    49 . علیرضا جلیلی، دارن رز و وبلاگ نویسی حرفه ای | مهدیکا
    ‎27 جولای 2012 ... علیرضا جلیلی مترجم کتاب وبلاگ نویسی حرفه ای است و در مصاحبه با مهدیکا در مورد
    ... در تلاش برای یافتن پاسخ این سوال به وبلاگ آقای دارن رز راهنمایی شدم. ... مهدیکا:
    اولین وبلاگ یا سایت خود را با چه موضوعی و در چه سالی آغاز کرده اید؟ ... آموزشی بر روی
    بلاگفا ایجاد کردم و بعضی از مواقع مطلبی را روی آن می نویسم.
     


    50 . گفت و گو با مدیر وبلاگ موج ریاضی؛ خانم بخشایش | حرف تو
    ‎27 نوامبر 2013 ... با عرض سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیز؛ به عنوان اولین سوال، برای آشنایی .... اگر
    واكنش به يك سری حوادث باشد، اول آنها را می نويسم ودر آخر حرف و ...Searches related to اولين سوال يک وبلاگ نويس : براي چه مي‌نويسم

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد