کجايى گوشه دلم

کجايى گوشه دلم,کجايى,گوشه,دلم,

---------------------------------------------------------------------------------------- کجايى گوشه دلم 1 . گرفته دلم | سایت عاشقانه لاور 98گرفته دلم ، کجايي که آرومم کني ، کجايي که اين غم

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 83 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 13,649 بازدید دیروز : 16,836 ورودی امروز گوگل : 66 ورودی گوگل دیروز : 80 آي پي امروز : 1191 آي پي ديروز : 838 بازدید هفته : 48,781 بازدید ماه : 235,560 بازدید سال : 3,163,280 بازدید کلی : 28,632,997 اطلاعات شما
    آی پی : 3.144.86.121 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کجايى گوشه دلم

    چگونه دیگران را عاشق کنید



    ----------------------------------------------------------------------------------------





    کجايى گوشه دلم
     


    1 . گرفته دلم | سایت عاشقانه لاور 98
    گرفته دلم ، کجايي که آرومم کني ، کجايي که اين غم يخ زده رو رو دلم آب کني گرفته دلم ، کجايي که ...
     


    2 . عزیزم کجایی چاووشی | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - …
    ... ای لطف گاه گاه کجايي رفیق من؟ یک گوشه چشم کردی ... کجايي؟فسرده است دلم از ...
     


    3 . گاهي دلم براي خودم تنگ مي شود ...
    گاهي دلم براي ... الا اي آخرين آواي سرمد کجايي مهدي آل محمد / بيا آقا ... اي که يک گوشه نگاهت ...
     


    4 . چشم من به راهت،هميشه تا بيايي باغ من، بهارم،بهشت من کجايي
    ----- چشم من به راهت،هميشه تا بيايي باغ من، بهارم،بهشت من کجايي 1 . دفتر سیاه - قیصر امین ...
     


    5 . کجایی تونداری ندیدم ندارد | جستجو در وبلاگها | …
    دلبرا در هوس دیدن رویت دل من تاب ندارد،نگهم خواب ندارد ،قلمم گوشه دفتر ... تو کجايي گل نرگس ...
     


    6 . شعر نو شیوا تو کجایی که دلم غم دارد
    یک گوشه ی چشم ... زندگی بی تو بهم خورده کجايي مادر/به دلم مهرستم خورده کجايي مادر/آه در سینه ...
     


    7 . دانلوداهنگ کجایی داغونم از moeinZ
    دلم میخواست ... ایــن دام و تو صیّاد ، کجايي ؟محبوس شدم گوشه ی ویرانه ی عشقتآوار غمت ...
     


    8 . کجايي | پرديس پاتوق
    دلم سکوت و تنهایی و آرامش میخواهدبا وجود مهمون ... محبوس شدم گوشه ی ویرانه ی عشقتآوار غمت ...
     


    9 . سوگ آرزوهای یک دختر تنها
    گرفته دلم ، کجايي که آرومم کني ... چشمام ريخت و تو همون گوشه نشستم ، دلم خالي نشد و گرفته دلم ...
     


    10 . اهنگ کجایی داغونم کجایی خانومم ج حق ما نبود خ
    دلم تورا میخواهد دلم همیشه به دنبال تو بود اما تو نفهمیدی و رفتی کجايي عشق من کجای نفس محمد ...
     



    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد