شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم، شدم آن عاشق ديوانه که بودم

شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم، شدم آن عاشق ديوانه که بودم,شوق,ديدار,تو,لبريز,شد,از,جام,وجودم,شدم,آن,عاشق,ديوانه,که,بودم,

شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم، شدم آن عاشق ديوانه که بودم 1 . نيلو رايانه - بي تو مهتاب شبي باز از آن كوچه گذشتمبي تو مهتاب شبي ... دانلود ترانه با صدای آرش. شعر کوچه اثر زنده یاد فریدون مشی

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 31 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 7,876 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 3 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 283 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 7,876 بازدید ماه : 317,781 بازدید سال : 3,245,501 بازدید کلی : 28,715,218 اطلاعات شما
    آی پی : 18.221.140.111 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم، شدم آن عاشق ديوانه که بودم

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم، شدم آن عاشق ديوانه که بودم
     


    1 . نيلو رايانه - بي تو مهتاب شبي باز از آن كوچه گذشتم
    بي تو مهتاب شبي ... دانلود ترانه با صدای آرش. شعر کوچه اثر زنده یاد فریدون مشیری از آن دسته ...
     


    2 . گزیده اشعار - etemadeiranian02.blogfa.com
    باز هم باران باز هم آن روزها و شب هايي كه همرنگند روز هيچ از روز پيدا ني و شب از شب نگسلد گويي
     


    3 . ترانه بازی - taranehbazee.blogfa.com
    یک نفر میاد که من منتظر دیدنشم یک نفر میاد که من تشنه بوییدنشم مثل یه معجزه اسمش تو کتابا اومده
     


    4 . شهریار
    بی تو طوفانزده دشت جنونم،صید افتاده به خونم. تو چه سان می گذری غافل از اندوه درونم
     


    5 . Fereydoon Moshiri :: Poems :: فريدون مشيري
    كــوچـــه . بي تو، مهتاب‌شبي، باز از آن كوچه گذشتم، همه تن چشم شدم، خيره به دنبال تو گشتم،
     


    6 . من تو او
    سلام دوستان.یه مناظره شاعرانه و عاشقانه از چند شاعر گذاشتم.طولانیه اما فک کنم به خوندنش ...
     


    7 . تــــــــفریحــــــــــی
    به شیطان گفتم: «لعنت بر شیطان»! لبخند زد. پرسیدم: «چرا می خندی؟» پاسخ داد: «از حماقت تو خنده ...
     


    8 . ثنای علی(علیک السلام) - zekreali.blogfa.com
    عکسها به تر تیب می باشند:... ۱)...شمع حیات تو که خاموش شد حق علی(ع) نیز فراموش شد...
     


    9 . گندمزار (مطالب و تصاویر جالب ،كتاب و...)
    دلم تنگ است این شبها یقین دارم که میدانی. صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی. شدم از درد ...
     


    10 . بسم الله الرحمن الرحیم - raz0041.blogfa.com
    مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع ...
     



    11 . شاهرخ استخری
    سلام. این آپ را با درخواست برخی از دوستان نوشتم که می خواستن در باره ی نرگس محمدی( بازیگر ...
     


    12 . محبوبترین شعر های ایران ... - mahmag.org
    شعر کوچه ی فریدون مشیری یکی از آن شعرهاست...البته در نسل قبلی... بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه ...
     


    13 . عشق@دوستی@صداقت@مهربانی@شعر و ...
    پروانه ام ، درون سبد چرخ می زدم. تا تور غصه پاره شود ، چرخ می زدم. سیبم ، که از درخت خدا کنده می ...
     


    14 . ســـکوت!!! - behrad-yeganeh.blogfa.com
    درد دلی با تو که از عشقت دلگیری و دیگر صدای تیشه ات به گوش کسی نخواهد رسید. شبهای سربی عشقت را ...
     


    15 . ایران سرزمین من
    ايران اي خرم بهشت من. روشن از تو سرنوشت من. گر آتش بارد به پيكرم. جز مهرت در دل نپرورم
     


    16 . گنجینه ی بهترین شعرها - اشعار فریدون مشیری ...A
    فریدون مشیری: ‌ای بهار ای بهار ‌ای بهار تو پرنده‌ات‌‌ رها بنفشه‌ات به بار می‌وزی پر از ...
     


    17 . اشعار مذهبی - محرم
    هر چه ترسیدم از آن آن به سرم می آید . مشک سوراخ شد و کیست برم می آید؟ چشم پرخون شده را طاقت ...
     


    18 . آرشیو موسیقی ملی ایران ( آواز سنتی )
    دلشدگان. آواز: گلچهره (دو | بيست و چهار) - كلام: علي حاتمي. گلچهره مپرس آن نغمه سرا از تو چرا جدا ...
     


    19 . حکیمانه
    مشنو ای دوست که غیر از تو مرا یاری هست یا شب و روز بجز فکر توام کاری هست به کمند سر زلفت نه من ...
     


    20 . اردیب (ارابه) نگین کویر
    نوحه های ورودیه ی کربلا . وروديه . آقا سلام ماه محرّم شروع شد . آمد بهار زخم دل ما و مرهمت
     



    21 . عشق@دوستی@صداقت@مهربانی@شعر و ... - شعر و غزل …
    پروانه ام ، درون سبد چرخ می زدم. تا تور غصه پاره شود ، چرخ می زدم. سیبم ، که از درخت خدا کنده می ...
     


    22 . اردیبهشت ۸٥ - M a n i e i
    تمامی دستورات Run Regedit با تايپ اين کلمه در قسمت اجراي يک برنامه از منوي استارت .رجيتري ويندوز ...
     


    23 . ๑۩۞۩๑تیر مژگان ๑۩۞۩๑
    تو که بردی از دلم قرار من بیا برگرد و بمون کنار من من می خوام ببینمت بهت بگم "عزیزم فقط تویی ...
     


    24 . دانشگاه ازاد نوراباد ممسني
    کسی که به کتاب ها تسلی و آرامش یابد، هرگز آرامش خود را از دست نخواهد داد. امام علی علیه السلام
     


    25 . بافران - مناسبت ها - bafran.blogfa.com
    بافران . (اِخ ) دهی است از بخش حومه ٔ شهرستان نائین که در 50 هزارگزی جنوب خاور نایین متصل به ...
     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد