تورس : ليورپول من را متهم کرد

تورس : ليورپول من را متهم کرد,تورس,ليورپول,من,را,متهم,کرد,

تورس : ليورپول من را متهم کرد 1 . در پي تماس تلفني و با وساطت بنيتس تورس: يا من …به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا، فرناندو تورس، مهاجم اسپانيايي ليورپول اظهارد اشت ... 2 . وب سایت هو

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 32 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 6,092 بازدید دیروز : 20,805 ورودی امروز گوگل : 3 ورودی گوگل دیروز : 77 آي پي امروز : 235 آي پي ديروز : 901 بازدید هفته : 6,092 بازدید ماه : 315,997 بازدید سال : 3,243,717 بازدید کلی : 28,713,434 اطلاعات شما
    آی پی : 3.147.85.201 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تورس : ليورپول من را متهم کرد

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تورس : ليورپول من را متهم کرد
     


    1 . در پي تماس تلفني و با وساطت بنيتس تورس: يا من …
    به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا، فرناندو تورس، مهاجم اسپانيايي ليورپول اظهارد اشت ...
     


    2 . وب سایت هواداران لیورپول
    در مقابل تیم های دیگه میلان را ترجیع می دهم. پ1: این وبلاگ فقط پذیرای لینک ورزشی می باشد و بس.
     


    3 . فورلان جانشين تورس در آنفيلد؟
    ... حفظ تورس تمام تلاشش را به ... را به استقلال تعارف کرد; ... ليورپول، براي حفظ تورس ...
     


    4 . ليورپولي‌ها پيراهن تورس را آتش زدند+ عکس
    هواداران ليورپول در مراسم استقبال از ... انزجارشان از اقدام تورس پيراهن شماره 9 او را ...
     


    5 . لیورپول - بیوگرافی بازیکنان
    استيون جرارد کاپيتان تيم ملي انگليس و ليورپول ... را ترک می‌کرد تا من ... تورس این رکورد را ...
     


    6 . تورس: هنوز بهترين تيم دنيا را نديده‌ايد - سایت …
    تورس ضمن اشاره به قهرماني تيم ملي ... طراحی سایت اخبار کسب و کارتان را در رسانه های ...
     


    7 . تورس: برد آرسنال مقدمه قهرماني چلسي خواهد بود - …
    ... تورس قهرماني فصل جاري ليگ برتر را از آن آبي‌هاي لندن مي‌داند. فرناندو تورس قهرماني فصل ...
     


    8 . وب سایت هواداران لیورپول
    فرگوسن گفت در نتيجه وي به خوبي علت اين اقدام ليورپول را ... متهم کردند. اما ... را جريمه کرد. من ...
     


    9 . |CFC| شیرهای آبی لندن |CFC|
    ... چلسی را به بد رفتاری متهم کرد. ... من را نگران نمی ... تورس در ادامه گفت: من قرارداد ...
     


    10 . |CFC| شیرهای آبی لندن |CFC|
    ... سالها با نژادپرستی مبارزه کرد. من همیشه ... ليورپول را ... 9 تورس را به اتش ...
     



    11 . اخبار روز فوتبال
    ... ‌ به نکته فوق اين را هم بايد اضافه کرد که موکل من ... ليورپول برخورد کرد. ... را متهم کرد ...
     


    12 . مطالب قدیمی‌تر - فوتبال 7
    نه تصویر من را نشان ... برنامه ۹۰ را متهم به کم‌دانشی می‌کرد و فردوسی ... و تورس به ...
     


    13 . دولت63درصدی - آرشیو اخبار
    ... که در اين 5 سال من را همراهي کردند ... تورس (ليورپول) : ... عالمانه ی متهم را مصداق اقدام در ...
     


    14 . تاپیک اختصاصی .Chelsea F.C | آبی‌های لندن | جلد 2 …
    عزیزان اس ام اس به 20000345 یادتون نره چلسی را بفرستید فعلا در رده 5ام ... نتایج رو کجا اعلام کرد ؟؟
     


    15 . لیورپول افتخار انگلیس&پادشاه اروپا
    ... را باز کرد و تا ليورپول ... تورس آتش بازی را آغاز کرد و ... و من هم او را از ...
     


    16 . اينترميلان به دنبال تورس و ته‌وس
    ,اينترميلان به دنبال تورس ... مصدوم ليورپول و مهاجم ... انتقال فرناندو تورس را ...
     


    17 . هاجسون: لايق تشويق هستيم - beytoote.com
    سرمربي تيم فوتبال ليورپول گفت: ليورپول و فرناندو تورس با بازي که ... این باشگاه را معرفی ...
     


    18 . دولت63درصدی - خبر های جالب هفته
    ... در اين 5 سال من را همراهي کردند ... اروپا را تجربه کرد و پس از 23 ... تورس (ليورپول) : ...
     


    19 . کلوپ هواداران چلسی ☼☼☼☼☼☼(13) (chelsea fc pride of …
    ... تا فرناندو تورس را به عنوان ... ونگر را متهم کرد که به تیمش ... که من را به جایی که ...
     


    20 . عکس روز: وقتی سسک یقه داور را می گیرد
    ... شود بازي کرد. من اين فرصت را داشتم تا ... انگليس متهم ... گلزني کرد. ليورپول هم شکست ...
     



    21 . تاپیک اختصاصی Liverpool F.C | قرمزهای آنفیلد …
    کوئينز پارک رو با گل سوارز بردیم و من طبق ... اين كلمه را در زبان ... کرد که در ...
     


    22 . فوتبال من
    ... آنها را متهم به ... و ليورپول را ... او را به سمت فوتبال جذب کرد و آن ...
     


    23 . تیم ملی فوتبال آرژانتین
    ... تيم او را متهم به كم ... انتخاب کرد و گفت : من میخواهم ... تورس باعث شد تا ...
     


    24 . لیورپول افتخار انگلیس&پادشاه اروپا - بیو گرافی …
    ... اسپانیا را باز کرد و در ... زیدان را به "تروریست" بودن متهم کرده ... الگوی من بود به ...
     


    25 . کریستیانو رونالدو - اخبار رئالی ها
    ... اگر مي خواهيد تبادل لينك كنيد من را با ... تورس به گزارش آ.اس را ... را رد کرد اما ...
     


    26 . مجله ی فوتبال - بیوگرافی
    ... پیشنهاد را رد کرد و با ... لالیگا را بدست آورد ، تورس 17 ساله ... من باید این را تلافی ...
     


    27 . کلوپ هواداران لیورپول ( استیون جرارد ) - جلد دوم …
    این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید ... آقا کوروش من تاپیک ...
     


    28 . ebrahimmusavi.blogfa.com - تیم بزرگ چلسی
    ... تماس با من ... تورس در پیکار با ... بازی های فصل آینده را انجام دادند که چلسی باید در ...
     


    29 . عکس و والپیپر فوتبالی - اخبار
    فرناندو تورس. ... است و کار خودش را کرد. 10 نفره بازی ... کمیته انضباطی من را احضار می‌کند ...
     


    30 . خبر های افغانستان وجهان
    ... اعلام کرد:« فرناندو تورس ملی ... وضعیتی را دارند. من خودم ... فدرال را متهم به ...
     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد