بر چشمهايم طلوع کن

بر,چشمهايم,طلوع,کن,

بر چشمهايم طلوع کن 1 . کلبه عشق و لبخند - رمان در چشم من طلوع کنdownloadariaye.mihanblog.com/extrapage/3‎کلبه عشق و لبخند - رمان در چشم من طلوع کن - لبخند کوچکترین هدیه ای است که می توان به یکدیگ

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 15 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 16,685 بازدید دیروز : 21,848 ورودی امروز گوگل : 73 ورودی گوگل دیروز : 96 آي پي امروز : 850 آي پي ديروز : 1123 بازدید هفته : 119,006 بازدید ماه : 305,785 بازدید سال : 3,233,505 بازدید کلی : 28,703,222 اطلاعات شما
    آی پی : 18.221.89.183 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    بر چشمهايم طلوع کن

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    بر چشمهايم طلوع کن
     


    1 . کلبه عشق و لبخند - رمان در چشم من طلوع کن
    downloadariaye.mihanblog.com/extrapage/3
    ‎کلبه عشق و لبخند - رمان در چشم من طلوع کن - لبخند کوچکترین هدیه ای است که می
    توان به یکدیگر تقدیم کنیم - کلبه عشق و لبخند.

     


    2 . رمان در چشم من طلوع کن ( اعظم طیاری ) [آرشيو] - P30World Forums ...
    forum.p30world.com/archive/index.php/t-349500.html
    ‎12 سپتامبر 2009 ... ... قشنگتر بذارم بنام......... در چشم من طلوع کن:20: نوشته خانم اعظم طیاری امیدوارم که
    از این رمان لذت ببرین و من و با حضور و نظرتون تشویق کنین:10:

     


    3 . رمان در چشم من طلوع کن(عاشقانه) - رمانپلاس(roman+) - loxblog.Com
    bestatall.loxblog.com/tag/رمان%20عاشقانه/رمان%20عاشقانه.htm
    ‎رمان در چشم من طلوع کن(عاشقانه) - بهترین رمانهای ایران و جهان رو در این وبلاگ قرار می
    دهیم.

     


    4 . رمان بسیار زیبای در چشم من طلوع کن+ pdf+ apk - کلوب دانشجویان
    daneshju-club.com/دانلود-رمان-بسیار-زیبای-در-چشم-من-طلوع-کن-pdf-apk.html
    ‎نام کتاب : در چشم من طلوع کن نویسنده : اعظم طیاری نوع فایل: apk برای اندروید و pdf
    پی دی اف قسمتی از این رمان عاشقانه : نقل قول: ببین غزاله! من این حرفها سرم نم.

     


    5 . در چشم من طلوع کن - ღ عشق رمان ღ
    eshghe-ketab.blogfa.com/post-23.aspx
    ‎ღ عشق رمان ღ - در چشم من طلوع کن - معرفی رمان های ایرانی - ღ عشق رمان ღ.

     


    6 . دانلود رمان در چشم من طلوع کن - انجمن های پیچک
    forums.pichak.net/thread8134.html
    ‎رمان در چشم من طلوع کن دانلود رمان در چشم من طلوع کن اثر اعظم طیاری بخشی از این رمان
    : -ببين غزاله! من اين حرفها سرم نمي شه. اگه يه هفته، ده روز شوهرت ...

     


    7 . کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی در چشم من طلوع کن
    www.downloadha.com/.../کتاب-الکترونیکی-بسیار-زیبا-و-خواندنی-د-2/
    ‎کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "در چشم من طلوع کن" را برای گوشی های
    موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا ...

     


    8 . دانلود رمان در چشم من طلوع کن با پایان خوب - سایت عاشقانه
    www.98love.ir/post/.../رمان-در-چشم-من-طلوع-کن-با-پایان-خوب.html
    ‎9 نوامبر 2014 ... رمان در چشم من طلوع کن برای موبایل,دانلود رمان با پایان خوب,در چم من طلوع کن برای
    کامپیوتر,رمان ایرانی عاشقانه موبایل,دانلود رمان با آخر خوب,رمان های ...

     


    9 . دانلود رمان در چشم من طلوع کن با فرمت Apk Archives - بهـ توپـــ
    www.behtoop.com/.../دانلود-رمان-در-چشم-من-طلوع-کن-با-فرمت-apk/
    ‎دانلود رمان عاشقانه جدید. دانلود کتاب الکترونیکی برای موبایل و تبلت های اندروید.
    دانلود رمان عاشقانه و بسیار زیبای در چشم من طلوع کن برای موبایل و تبلت با فرمت ...

     


    10 . مرا طلوع کن با صدای دل انگیزت تو... - بوســه ای با طعم کافئین
    https://www.facebook.com/521279134555191/.../a.../591139757569128/
    مرا طلوع کن با صدای دل انگیزت تو را غروب می کنم با چشمهایم... شهاب.Searches related to در چشمهايم طلوع کن

     



    11 . 9 - دشت مشوش
    dashtemoshavvash.blogsky.com/1391/01/page/9
    ‎هرگاه،من نگاه تو را شعر می کنم. نوری،به ... چشمهایت. در طلوع صادق مژگان تو. صبحدم
    می تابد از چشمان تو. چشم مست شاعر تو خواندیست. فصل گرم چشمهایت دیدنیست.

     


    12 . دانلود رمان در چشم من طلوع کن با پایان خوب - سایت عاشقانه
    www.98love.ir/post/.../رمان-در-چشم-من-طلوع-کن-با-پایان-خوب.html
    ‎9 نوامبر 2014 ... رمان در چشم من طلوع کن برای موبایل,دانلود رمان با پایان خوب,در چم من طلوع کن برای
    کامپیوتر,رمان ایرانی عاشقانه موبایل,دانلود رمان با آخر خوب,رمان های ...

     


    13 . طلوع زندگی
    www.roozhayetalae.blogfa.com/
    ‎طلوع زندگی - ... پس اگردوست داشتن تو کفراست کافرم کن. نوشته شده در سه شنبه
    .... چشمهایم را بسته نیت میکنم”دوسم داره” و همه ی گلبرگ ها رو یهو میکنم. نوشته شده در
    ...

     


    14 . قلب من چشم تو - عباس معروفی
    negahivayadi.blogfa.com/cat-28.aspx
    ‎تا خورشيدم طلوع کند ... همين که دگمه هام را باز مي کني مي بندي .... عوض کنم عباس
    معروفي. + نوشته شده در شنبه دهم فروردین ۱۳۹۲ساعت 13:46 توسط احمد | آرشیو نظرات
    ...

     


    15 . تو را من چشم در راهم
    www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3872/.../تو-را-من-چشم-در-راهم
    ‎باد می آید؛ به سکوت می پیوندم، بوی نسیم می گیرم، چشم هایم را به جاده های انتظار
    دوخته ام؛ وعده آمدنت نزدیک است. ... کمک کن تا با شناخت تو از تمام یاخته هایم طلوع
    کنم.

     


    16 . اس ام اس های مربوط به طلوع - کپی پیست کن
    www.copypastekon.ir/sms/tag/طلوع
    ‎مثل این است که از لذت دیدن طلوع خورشید ، خودت را محروم کنی چون از دیدن غروب
    بیزاری... اس ام اس .... اینجا آتش خورشید نیمه مرداد در چشم هایم شعله ور است ... مردادی های
    گُل ...

     


    17 . خورشيد از چشمهاي تو طلوع مي کند و در چشمهاي من غروب
    kalle-puk.rozblog.com/خورشيد-از-چشمهاي-تو-طلوع-مي-کند-و-در-چشمهاي-من-غروب.html
    ‎9 مارس 2016 ... دلم می خواهد روز را با طلوع خورشید چشم های زیبای تو آغاز کنم . ... و خورشید در چشم
    هایم طلوع میکند در قلبم مینشینی و من پروانه تر از قیام فرشته ها

     


    18 . مهتاب شب
    www.maloos-22.blogfa.com/
    ‎با تو آغاز کرده ام که عاشقانه در دشت عشق طلوع کنم،طلوعی که با تو غروبی را نخواهد
    داشت. ..... خسته نمیشود چشمهایم از این انتظار ، میمانم و میمانم از این خزان تا پایان بهار

     


    19 . آن صفای نخستین - پرنیان ماه - منزل - پرشین بلاگ
    elham_am6060.persianblog.ir/post/16/
    روی يک تخته سنگ رو به طلوع خورشيد مي نشينم. ... صفاي نخستين را گم کرده ام و
    صبحهای جمعه قبل از طلوع آفتاب از خستگي حتي نمي توانم چشمهايم را باز کنم چه رسد
    ...

     


    20 . طلوع مهتاب
    www.fullmoonrising.blogfa.com/
    ‎طلوع مهتاب - سفری به رویاهای خویشتن. ... از بیرون که نگاه می کنم انگار همه چیز روی
    روال است . یک مقطعی تمام ... _ وجودم را _ حس می کنم و ردش توی چشمهایم باقی می ماند .Searches related to بر چشمهايم طلوع کن

     



    21 . همسفر - نـغــــــمــه شیـــــــــــــدایـی
    sheyydaee.persianblog.ir/tag/همسفر
    ‎خورشید امیدها و آرزوهایم طلوع کرد ... با آمدنت چشمهایم را بستم و در قلبم با چشمهایت
    عهد بستم که همیشه مال توام ... با تو آغاز کرده ام که عاشقانه در دشت عشق طلوع کنم ،.

     


    22 . کافه شعر ترنج - ای فدای چشمهایت چشمهایم، گریه کن
    www.toranj-h.blogfa.com/post/.../ای-فدای-چشمهایت-چشمهایم،-گریه-کن-
    ‎21 ا کتبر 2013 ... کافه شعر ترنج - ای فدای چشمهایت چشمهایم، گریه کن - گاه نگاهی به شعر و موسیقی و
    هنر. ... طلوع سپیده. ... بغض دردت را به روی شانه هایم گریه کن

     


    23 . نجواهای یک بغض لبریز
    www.915915.blogfa.com/
    ‎حفظ کن این غزلم را که به زودی شاید بفرستند رفیقان به تو این .... چشمهایت را
    مراقب باش ، می ترسم سگان عــاقبت در آتـش .... طلوع کن امشب برای من می‌ریزم آن‌چه
    هست ...

     


    24 . با آمدنت دلهره های زندگی ام آوای خوشبختی سر دادند بمان و رهگذر نباش ...
    www.hammihan.com/post/7021154
    ‎با آمدنت دلهره های زندگی ام آوای خوشبختی سر دادند بمان و رهگذر نباش بمان و در حصار
    چشمهایم طلوع کن.

     


    25 . طلوع خورشید
    mehrabedel.blogfa.com/
    ‎من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟ برعکس چشمهايم چشمي صبور داري. از پرده ها برون
    شد، سوز نهاني ما. کوک است ساز دلها، کي ميل شور داري؟ در خواب ديده بودم، يک شب ...

     


    26 . فروردین ۱۳۹۲ - آوای عشق و محبت
    sarah12.blogfa.com/1392/01
    ‎لحظه طلوع خورشید لحظه طلوع عشق و محبتت در قلبم است. ... خورشید ، من یک عاشقم ،
    طلوع کن ، من همینم که بوده ام… ... خیلی وقت است بسته ام چشمهایم را بر روی همه.

     


    27 . با آرزوی طلوع شادی ها و غروب غم هایتان - از سر دلتنگی
    liliannarnia.blogfa.com/post-293.aspx
    ‎شب در چشمان من است. به سیاهی چشمهایم نگاه کن. روز در چشمان من است. به سفیدی
    چشمهایم نگاه کن. شب و روز در چشم های من است. به چشمهایم نگاه کن. پلک اگر فرو بندم.

     


    28 . دانلود
    www.poll123.ir/
    ‎نوشته‌های تازه. خوابيدن با شکنجه‌ هاي درد‌ آور · راه‌ هاي کاهش اثر شيريني ها بر دندان ·
    آشنايي با اکوکارديوگرافي · آشنايي با تست ورزش · نقش پُرز در بروز آسم ...

     


    29 . آقا از تو دل نمیکنم ZOHOR313 - طلوع خورشید
    www.helpsearching.ir/xcnfymftqrcynvydfvndnsdcacyctdqnjrctdydq.html
    لحظه غروب که رسید یاد تو در دلم غوغا به پا کرد و چشمهایم به یاد تو بارانی شد! کاش در
    ... طلوع خورشیدحالا که فکر آخرتم را نمیکنم حق میدهم که بنده دنیا کنی مرا .

     


    30 . ترانه دلتنگی - رسول يونان
    www.mathilda.blogfa.com/cat-4.aspx
    ‎و در ادامه خواب های من هرگز خورشیدی طلوع نکرد ..... رسول یونان ... آدم ها از چشم هایم می
    گذرند و سایه ی یکایکشان ... سعی کن با همه چیز کنار بیایی ! فرار نکن! زمین به

     



    31 . غزل معاصر - باران یعنی تو بر می گردی... - BLOGFA
    rain135.blogfa.com/tag/غزل-معاصر
    ‎چاي دم کن... خسته ام از تلخي نسکافه ها. چاي با عطر هل و گل هاي قوري بهتر است. من سرم
    بر ..... طلوع کن امشب برای من. می ریزم ... چشم هایم بی تو بارانی است حرفش را نزن.

     


    32 . شعر کافه شعر [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی دانشجویان ایران
    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-86088-p-2.html
    ‎1 جولای 2010 ... عشق کن ! ای که شاعر سوختی ، پروانه می خواهی چه کار ؟ مـُردم از بس شهر را گشتم ،
    یکی عاقل نبود راستی تو این ... چشمهایت چه کسی چشم تو را دید و نشد عاشق تو؟ ای
    فدای دل بی غل و غش و صادق تو بعد ازین .... حتي طلوع در افق چشم هاي او

     


    33 . چشمهایت را به من بده میخواهم در اوراق آفرینش در حضور - کلوب
    www.cloob.com/.../چشمهایت_را_به_من_بده_میخواهم_در_اوراق_آفرینش_در
    ‎28 نوامبر 2014 ... چشمهایت را به من بده میخواهم در اوراق آفرینش در حضور. ... چنگ بردار و شبِ ما را چراغان
    کن که نیست چنگی از تو چنگ تر ، یا ... طلوع کن امشب برای من

     


    34 . در این سوی رودخانه ، روی تابلو نوشته بود : شنا کردن ممنوع ، خطر غرق شدن
    saayeh81.blogfa.com/.../در-این-سوی-رودخانه-،-روی-تابلو-نوشته-بود-شنا-کردن-ممنوع-،-خطر-غرق-شدن
    ‎کاش چشم هایم نمی دیدند ، گوش ها نمی شنیدند و می توانستم از رویاهایم لذت ببرم . اما
    نمی توانم ، وقتی که چشم هایم را باز می کنم و هنگام طلوع خورشید با واقعیتی روبرو
    می ...

     


    35 . برام دعا کن عشق من
    m-vorooojak.blogfa.com/
    ‎... عشق من ........ - عشق من ،نیم نگاهی به روزهای تنهاییم کن ولحظه های زرد وبی صدای مرا
    تو آبی وترانه باران کن. ... از همه گذشتم به خاطر تو ، چشمهایم را بر روی همه بستم به
    عشق چشمهای تو .... طلوع کن ای خورشید ، من یک عاشقم ، طلوع کن ، من همینم که بوده ام…

     


    36 . هر پنجره ای زیباست اگر تو میان قاب آن طلوع کنی... | جستجو در وبلاگها ...
    weblog24.xyz/.../هر-پنجره-ای-زیباست-اگر-تو-میان-قاب-آن-طلوع-کنی....html
    ‎نتایج جستجوی عبارت هر پنجره ای زیباست اگر تو میان قاب آن طلوع کنی.. از بین ...
    رنگ دریا شده است،چشمهايم نور فردا شده است،باز تفسیر منو ما شده استباز کن پن

     


    37 . عــــاشــــقــــانــــه - عاشقانه
    tearmajnoon.blogfa.com/tag/عاشقانه
    ‎به اندازه ی … بی خیال ! تو فکر کن دوستت ندارم ؛ من از پس اندازه گرفتنش بر نمی
    آیم ! ... بگذار فقط ، بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند ! . . از
    نویی شعرم ...... هر پنجره ای زیباست اگر “تو” میان قاب آن طلوع کنی … . . . قفس یعنی
    دهان ...

     


    38 . از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم ..
    tanha-nafas.blogfa.com/
    ‎از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم .. - ... که نگوید "فـرامـوش کن و زندگـی کن"
    . دلـم بـوسه ..... تـــا چشمهایتـ را ببینمـ و دنــ ــیای زیـــبایمـ را در آغــــوش بگیرمـ.

     


    39 . nifasihبیدارم کرد و گفت ماه رو ببین. خیلی خسته بودم. چشم‌هایم را به ...
    https://www.instagram.com/p/BC-jgrOxl6r/
    15 مارس 2016 ... خواستم بیدارش کنم تا و طلوع را نشانش دهم. آمدم صدایش بزنم، اما دلم نیامد. خواب بود. با
    همان لبخند و معصومیت همیشه. دوباره رویم را برگرداندم سمت پنجره ...

     


    40 . اس ام اس صبح به خیر - سامانه پیامک بوقسامانه پیامک بوق
    boghsms.ir/1394/11/25/اس-ام-اس-صبح-به-خیر/
    ‎14 فوریه 2016 ... خداوندا یاریم کن بر کلامم مسلط باشم و با نارضایتی سکوت نکنم ... ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺻﺒﺢ ﻟﺒﺮﯾﺰ،
    ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﺍﺷﺮﺍﻗﯽ ﺍﺯ ﻧﻮﺭ ﺑﯿﺎﻣﯿﺰ ﻭ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻠﯿﻆ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﯽ ﺭﻫﺎ ﮐﻦ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻩ ﺟﺎﻥ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻨﮕﺮﻡ

     



    41 . #مریم_پورقلی - Tele-Wall - سرویس اشتراک تلگرام
    www.tele-wall.ir/telegram/tags/مریم_پورقلی/
    ‎1 روز پیش ... سایه ات را بر دلم پهن کن ... زخم دلت را بر چشمهایم بریز ... تازه کن همه ی رنگهای طلوع
    را به روزهایم رنگی دگر بده چقدر... این صبح به تو می آید.

     


    42 . چشمهایت - (¯`·¸•´¯)آیینــۀ دق(¯`·¸•´¯)
    sanami.persianblog.ir/post/202/
    ‎23 ژانويه 2009 ... چشمهایت. در طلوع صادق مژگان تو. صبحدم می تابد از چشمان تو. چشم مست شاعر تو ...
    فصل گرم چشمهایت دیدنیست ... من شبی را با تو خلوت می کنم.

     


    43 . rozbeh89: میترسم چشمهایم را باز کنم...ای زمان بایست... کاش عقربه ...
    eima.ir/view/post:519395
    ‎28 دسامبر 2011 ... ای خورشید طلوع نکن..نمیخواهم چشمهایم را باز کنم...این همه طلوعت را به رخ ما کشیدی..
    چه غلطی کردی...نورت را همیشه میبینیم...میخواهم کمی بیشتر با ...

     


    44 . ! تو با چشمهايت نفس ميكشي
    www.amir-moghani.blogfa.com/
    ‎تو با چشمهايت نفس ميكشي - اينجا ..... وبلاگ ..... خصوصي ..... من (امير مغاني) است. ...
    تو از پشت پلك هايم طلوع مي كني!! + نوشته شده در یکشنبه سی ام فروردین ...

     


    45 . علیرضا اسفندیاری (@alireza_esfandiyari) | Instagram photos and ...
    www.pictaram.com/user/alireza_esfandiyari/1261320607
    ‎حال خوب را که نمی شود نگه داشت اما باور کن خاطراتش را می شود هزار بار بوسید. ... راهی
    خیال از شب که عبور کنی می رسی به طلوع چشم هایم ببین چقدر نزدیکم اگر بیایی.

     


    46 . علیرضا آذر - شعر و غزل امروز
    asru.blogfa.com/cat-103.aspx
    ‎ای بغض پر از عصیان این بار صبوری کن من اشک نخواهم ریخت این ..... ازچه صبحی
    طلوع خواهی کرد ؟ تو نباشی تمام این دنیا ... عقل من هم فدای چشمهایت. با جنــــــونم چکار
    ...

     


    47 . آیینه -
    aeineh.blogfa.com/post-24.aspx
    ‎کاش می شد سفر کنم تا دیاری که آفتاب من در آسمانش می درخشد! اینجا تنهایم! ...
    چشمهایم را بروی همگان میبندم و تا سپیده دم طلوع تو بانتظار می نشینم! دلم با انوار مهر
    تو ...

     


    48 . یغماگلرویی - آواز شباهنگ
    avaze-shabahang.persianblog.ir/tag/یغماگلرویی
    ‎چشمهایت به تاریکی عادت کرده اند؟ .... چشمهایم را بر پوزخند ِ این آن بستم ... طلوع کن !
    ای سراپا نور. از این یلدای بی فردا ، طلوع کن تا غروب ما طلوع کن ناجی فانوس ...

     


    49 . برای صبح شدن نه به خورشید نیاز است نه خنده‌های باد! چشم‌هایت را که باز ...
    wisgoon.com/pin/12266912/
    ‎22 فوریه 2016 ... برای صبح شدن نه به خورشید نیاز است نه خنده‌های باد! چشم‌هایت را که باز کنی موهایت
    که پریشان بشود زندگیِ عاشقانه طلوع خواهد کرد...

     


    50 . شعر - همه جا خانه یار است ... - پرشین بلاگ
    mnfarahani.persianblog.ir/tag/شعر
    ‎وقتی غروب می‌شود و تو نمی‌آیی دلم پر از خون می‌شود و چشمهایم پر از اشک! ...... طلوع کن!
    دیده بیدار، رهامان کن از این تکرار طلوع کن! این سیاهی را به گور لحظه‌ها بسپارSearches related to بر چشمهايم طلوع کن

     



    51 . تنها هستم ولی مقاوم - زندگی همه اش رویا است
    pishiuse.blogfa.com/post-26.aspx
    ‎گاهی با خودم فکر می کنم اگر نمی توانستم بنویسم تکلیف این دل چه می شد ؟ ...
    ناگهان ریگی به سرم می خورد و از غروب چشمهایم به طلوع دستانت بر می گردم در آن بی ...

     


    52 . ترجمه آهنگ های انگلیسی - Adam Lambert Lady A Taylor Swift
    lyrics-girl2.blogfa.com/post/2
    ‎طلوع خورشید و فراموش کن. Fight the sleep in your eyes با خوابی که تو چشماته
    مبارزه کن. I don't wanna miss a second with you نمیخوام حتی یه ثانیه رم با تو از ...

     


    53 . تا مرز بیکران
    hadisghesenist.blogfa.com/
    ‎رؤیای چشمهایت. دستی به آسمان داشت ... رؤیای ... وا کن دوباره وا کن ، آن چتر رنگ شب را
    . پیچیده جانم انگار ، در زلف تا ... طلوع کن طلوع کن، برای باور دلم. پیشکش بهار .

     


    54 . فقط برای دل شکسته ها
    toodartoo4.blogfa.com/
    ‎نثار تمام سنگریزه هایی کن ... خواهش کنم قدر پدرهاتونو ببیشتر بدونید من وقتی
    پدرمم بود قدرشو ندونستم ولی الان دلم خیلی .... بمان و در حصار چشمهایم طلوع کن.

     


    55 . برای عشق خودم دوستت دارم
    asheghane77.blogfa.com/
    ‎دلــــــم میخواهد حســـــــادتــــ کنم به خـــ ــودم... دوســـتــتــــــ .... چشمهـــــــــایت تا
    بشکنم سکـــــــوت را به بهانه ی دیدن چشمهـــایت ..... طلوع عشق ما ، غروبی نخواهد داشت ،

     


    56 . سایت جماران - ما چشم نبستیم که پنهان باشی
    www.jamaran.ir/fa/n27551/.../ما_چشم_نبستیم_که_پنهان_باشی
    ‎23 ژوئن 2013 ... خورشید تو چشمهایمان را می زد ما چشم نبستیم که پنهان باشی. عبدالجبار کاکایی. یک
    روز صبح، سر زده بر ما طلوع کن یعنی علاج واقعه قبل از وقوع کن

     


    57 . اشعار عاشقانه - آیات غمزه
    ayateghamzeh.persianblog.ir/tag/اشعار_عاشقانه
    ‎چراغ چشمهایت را برایم پست کن دیگر نگاهم فرق شب با ... چشم هایم بلــــخ و لب هایم
    بخارایــــی تر است در تـــــب آغوش .... جمع شب و ستاره جوابش طلوع بود. راهی شدن به ...

     


    58 . mohammad (@mohammadmousavi122) | Instagram photos and ...
    www.imgrum.net/user/mohammadmousavi122/778684297
    ‎mohammadmousavi122. @mohammadmousavi122. هرشب همچون ماه در آغوشم
    میخوابی و هرصبح ، همچون خورشید در چشم هایم طلوع می کنی ماه و خورشيد زندگی ام ؛
    دوستت ...

     


    59 . عاشقانه های سحر و آرمین - آرمینم لحظه نگاه کن به چشمهایم
    sahararmin.blogfa.com/post/148
    ‎عاشقانه های سحر و آرمین - آرمینم لحظه نگاه کن به چشمهایم - مابه عشق هم زنده ایم. ...
    باشیم به ما کمک کن تا سرودن عشق را به هنگام طلوع افتاب هر بام بر لبانمان جاری
    سازیم ...

     


    60 . Adam Lambert Persian News - ترجمه آهنگ Never close our eyes آدام ...
    adam-lambert-persia2.blogfa.com/post/32
    ‎fight the sleep in your eyes. I don't wanna miss a second with you. Let's stay this
    way forever it's only getting better if we want it to. طلوع خورشید رو فراموش کن.Searches related to بر چشمهايم طلوع کن

     



    61 . بهمن 1389 - شعر و ادب - Blogfa
    www.bahare001.blogfa.com/8911.aspx
    ‎تصویر بی نقص چشمهایت را. با ذهنی باز. ترسیم کنم ... هم آغوشم نشه طوفان وحشت. از
    این بستر تو دستامو جدا کن. سکوت تو عذاب قصه هامه. طلوع کن تو غروب گریه هامو.

     


    62 . سایت سارا شعر - برگزیده زیبا ترین اشعار و ترانه از شاعران گذشته و ...
    sarapoem.persiangig.com/link7/kashkul3.htm
    ‎تا طلوع انگور، چند ساعت راه است؟) باید امشب بروم باید امشب .... زین سپس به عاشقان
    با وفا كنم. ای ستاره ها كه همچو قطره های اشك ..... ما,چشمهایمان, کور است و گوش , کر

     


    63 . شعرای معاصر ایران زمین - پس لرزه های غزل
    sabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000
    ‎بسیار کنم نالـه و بسیار بگریم « نظمی» مگر امروز به ..... آتش به جانم می زنی با
    چشمهایت آشنا ........ آتش به جانم می .... هم روح لحظه های شکوفایی و طلوع هم روح لحظه های
    گل ...

     


    64 . دست ها و چشم‌هایم هدایت می‌شوند/ پیچ و تاب ذرت در خیال یک هنرمند ...
    www.mehrnews.com/.../دست-ها-و-چشم-هایم-هدایت-می-شوند-پیچ-و-تاب-ذرت-در-خیال-یک-هنرمند
    ‎9 مارس 2016 ... ... شب شرعی تهران: 00:14; اذان صبح به افق تهران: 04:04; طلوع خورشید تهران: 05:50
    ... دست ها و چشم‌هایم هدایت می‌شوند/ پیچ و تاب ذرت در خیال یک هنرمند ... شهیدی افزود:
    این برگ ها بی آن که آنها را طراحی کنم، در دستان من پیچ و تابی می ...

     


    65 . دفتر شعر بهاره خدابنده - نسخه‌ی قابل چاپ - ایران رمان
    forum.iranroman.com/printthread.php?tid=64012&page=3
    ‎22 مه 2014 ... چشمهایم بستست شبیه افکار زنگار ... تصویر بی نقص چشمهایت را با ذهنی باز
    ترسیم کنم ... سکوت تو عذاب قصه هامه طلوع کن تو غروب گریه هامو

     


    66 . شعر - ๑ شبهــاے تنهـــایے ๑ - ساغر
    saghar67.persianblog.ir/tag/شعر
    ‎بمان که یار تواَم، عشق کن که یار منی بمان که مثل غـــزل‌های ..... و چشم‌هایم علاقه‌مند نگاه
    شدند. دست‌هایم را گره ... بیا به وقت صبحدم طلوع با تو دیدنی است بیا به کوچه های ...

     


    67 . محمود مشرف آزاد تهرانی ( م. آزاد ) - scipost - خودرو ، تکنولوژی ، خبر علمی
    www.scipost.ir/.../محمود%20مشرف%20آزاد%20تهرانی%20(%20م.%20آزاد%20)
    ‎قصیده ی بلند باد " ، " دیدارها " ، " با من طلوع کن " و " بهارزایی آهو " از دیگر مجموعه
    شعرهای م. آزاد برای بزرگسالان است . م. .... اشعار برگزیده دفتر شعری با من طلوع کن
    از محمود مشرف آزاد تهرانی ( م. آزاد ) ..... در چشمهایت رخشان. تو مثل خواب کودکانه.

     


    68 . هر پنجره ای زیباست اگر تو میان قاب آن طلوع کنی... | جستجو | وبلاگ 24
    weblog24.link/.../هر-پنجره-ای-زیباست-اگر-تو-میان-قاب-آن-طلوع-کنی....html
    ‎سبوی من طلوع کن ، طلوع کن درون هجمه ی تمام تشنگی هايم کنار اطلسی هاي ... دستهايم
    رنگ دریا شده است،چشمهايم نور فردا شده است،باز تفسیر منو ما شده است با باز کن ...

     


    69 . شعرناب .::. - طلوع شعری از ناهید فتحی (راشا)
    sherenab.com/Pages-View-23260.html
    ‎8 فوریه 2014 ... چشمهایم... من هنوز سختم. ساکتم.. اری هنوزهستم. برف می بارد. سخت... ساکت... حال این
    منم. نگاره ای ازشب. سرد و طولانی. صبح را می خواهم. طلوع کن.

     


    70 . مَــــــــــی زار | عشــــــــــق از زبان مَــــــــــــــــــــی..شعر | صفحه 13
    www.meyzar.com/?paged=13
    ‎بیکرانگی چشمهایت می کنم که غرق شبند من آغشته. به رباعیات چشمانت هستم ... دکمه
    های پیراهنت را باز کنی آفتاب طلوع کند چشمانت را نبندی و من خانه ام را گم نکنمSearches related to بر چشمهايم طلوع کن

     



    71 . oleeeii - بی شمس
    oleeeii.persianblog.ir/pages/5/
    ‎12 فوریه 2016 ... طلوع کن ... یک: چشم هایم راازتو دریغ نمی کنم ... وقتی تو ... چیزهایی را قرارست
    ببینی ... که ازعمرمن فراتراست ... دو: دیوانه ی تو بودم ... جنون چنان ...

     


    72 . نگاهم برای تو
    biyar.parsiblog.com/
    ‎17 مه 2016 ... دوست ندارم کسی ازم ناراحت بشه برا همین بیشتر وقتا سکوت می کنم . شاید عادت بدی
    ... یا حتی رودی از وضوی چشم هایم خبری نگیرد. ... طلوع جاودانه.

     


    73 . بوف کور - ویکی‌نبشته
    https://fa.wikisource.org/wiki/بوف_کور
    ‎18 آوريل 2015 ... چشمهایم که باز بود و یا رویهم می‌گذاشتم در خواب و در بیداری او جلو من بود. .... حالا من
    می‌توانستم حرارت تنش را حس کنم و بوی نمناکی که از گیسوان سنگین ...... نزدیک
    طلوع فجر بود و ناخوشها می‌دانند در این موقع مثل این است که زندگی از ...

     


    74 . اس ام اس نیمه شعبان صفحه ۱ - پارست
    www.parset.com/SMS/ShowCat.aspx?Code=108
    ‎برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید از گلشن عسگری گذر کن که ...
    خجسته باد بزم قدسیان در صبحی که آفتاب زمین و آسمان به زیر سقف خانه نرگس طلوع
    می کند. ... قدم ‌هایت بوسه‌گاه چشم‌هایمان ای گل نرگس جشن میلادت کاش به ضیافت ظهور
    ...

     


    75 . غلام حید یگانه : خارک - قصه ٔ‌کوتاه به مناسبت روز کودک افغانستان
    www.h-obaidi.com/Afghanasamai.../G.HaidarYakanaßKharak.htm
    ‎31 مه 2016 ... خلاصه، از ترس زياد، چشمهايم را بستم تا هيچ چيز را نبينم و سحر هم تا آفتاب طلوع
    نكرد و بالا نيامد، جرأت نداشتم چشمهايم را باز كنم. خـارك كه اين گپهـا ...

     


    76 . عباس معروفی - عاشقانه های حلق آویز
    asheghanehaye-halghaviz.persianblog.ir/tag/عباس_معروفی
    ‎و طلوع تو را انتظار می کشم. ... همیشه خیال می کردم تو می آیی و من آمدنت را تماشا می
    کنم همیشه. باد پنجره ... از سر عادت نیست که هیچوقت باهات خداحافظی نمی کنم، عشق من
    !

     


    77 . پس از عبور درناها - واهه آرمن شاعر نوسنده -
    vahearmen.com/?attachment_id=123
    ‎و از غیبت ناکسان حیرت نمی کنم. پیش از طلوع خورشید ... چرا هنگام سرودن شعر در ذهنم
    مدام جغرافیا را مرور می کنم. + + + کودکانه چشم هایم را می بستم و می شمردم تا صد

     


    78 . اشعار - سمانه اسحاقی
    samaneheshaghi.ir/category/اشعار/
    ‎چکه کنم از ابرها ببارم روی بوسه هایش … تا اینکه تو ... کمی صبر کن مخمل چشم هایم
    انقلاب خواهند کرد. “سمانه اسحاقی” ... در چشم هایم طلوع میکند در قلبم مینشینی و من

     


    79 . درانتظارگل نرگس مهدی موعود(عج)
    entezar1358.ir/
    ‎همواره به چشم هايم التماس مي كنم كه تا تورا نديده،كم سو نشود؛. خودم راپيوسته به دامان ...
    راستی تو از طلوع کدامین خورشید جمعه سر بر خواهی آورد. و از میانه کدامین آدینه دست ...

     


    80 . آدومید | طلوع کن. - خانه
    www.adomide.ir/?p=3032
    29 ا کتبر 2010 ... ... ریزش بدهم دیگر بند نیایند، فرار می‌کنم از هر بغض و اشکی و می‌خندم غش غش می‌خندم
    با صدای بلند آنقدر بلند که اشک‌هایم پناه می‌برند پشت چشم‌هایم.Searches related to بر چشمهايم طلوع کن

     



    81 . نسخه چاپی - وارث
    https://vareth.ir/fa/print/19757
    امام حسین(ع) فرمودند: «اگر زمان او (مهدی(عج)) را درک کنم، در تمام عمرم به او خدمت خواهم
    کرد». یا مهدی(عج)! ای نقطه ... میلاد ستاره سهیل آسمان امامت، تداعی کننده شادی لحظه
    طلوع طلعت نورانی اوست. مهدی(عج)، ... قدم ‌هایت بوسه‌گاه چشم‌هایمان ای گل نرگس جشن
    میلادت ...

     


    82 . مناظره ای از جنس دلنوشته ... - نسخه‌ی قابل چاپ - انجمن شاعران جوان
    shaeranejavan.com/printthread.php?tid=19492&page=9
    ‎تردید طلوع خورشید واژه هایت را تمام کن به یقین ... من طلوع تو را به خاطر چشمهایم
    سپرده ام و می دانم ... بگو من طلوع چشم تو را از کدام پنجره باید ببینم؟

     


    83 . AaRON – Arm Your Eyes lyrics | HOTTRANSLATEDLYRICS
    www.hottranslatedlyrics.com/2014/08/.../aaron-arm-your-eyes-lyrics/
    ‎27 آگوست 2014 ... تا طلوع خورشید دستم رو بگیره. Where can ... دنیا بر حسی تکیه زده که من نمیتونم
    دنبالش کنم. Too many ... Arm your eyes, to see through mine

     


    84 . گروه-زیبا-صمیمی-من-تو | فیس بوک
    www.nicefun.org/hashtag/گروه-زیبا-صمیمی-من-تو
    ‎دلهره های زندگی ام آوای خوشبختی سر دادند بمان و رهگذر نباش بمان و در حصار چشمهایم
    طلوع کن #گروه-زیبا-صمیمی-من-تو. {-35-} #فیس-بوک-ایران #جامعـه-مجازی-ققنوس ...

     


    85 . طلوع عشق و شور
    kasyani_binam.persianblog.ir/
    ‎29 آوريل 2016 ... طلوع عشق و شور. ... و صدای ماهسون که لحظه به لحظه با آهنگ هاش انگاری زندگی می کنم.
    از گریه متنفر .... زنـــدگـی در چـــشمــهایــت نـازنینم، جــاری است.

     


    86 . شعر - فروغ فرخزاد
    farrokhzad-forough.persianblog.ir/tag/شعر
    ‎و در فضای شیمیایی بعد از طلوع. تنها صداست ..... حس می کنم که میز فاصله ی کاذبی
    ست در میان گیسوان .... که چشمهایش ، مانند لانه های خالی سیمرغان بودند. و آنچنان که ...

     


    87 . مه | 2009 | دلنوشته
    https://dlnvshte.wordpress.com/2009/05/
    ‎30 مه 2009 ... صبر می کنم… ... چشم انتظار طلوع ات می مانم… ... ننوشیده ام از ساغر لبانت مستم ؛
    همین که طلوع می کنی برایم مست می شوم ؛ طنین صدای ملکوتی ات ... قدم بر چشمهایم
    گذاشتی به کلبه عشق به دلنوشته آمدی نظراتت را با دل و جان خواندم این ...

     


    88 . جملات زیبا(۱) - ooO...Ooo Mab
    ooomabooo.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا
    ‎هوس کرده ام یک دلِ سیر زندگی کنم ! نظرات (5) ... دیروز را ورق می زنم و خاطرات گذشته
    را مرور می کنم . در روزهای بی تو بودن ...... و تو همیشه تا جایی که چشمهایم سو دارند برای
    تنهاییم دست تکان داده ای. اما لبخند .... دلم می خواهد توی سیاهی چشمهای من طلوع کنی .

     


    89 . چشم هایم باش - زیبو
    xiboo.ir/چشم-هایم-باش.html
    ‎رفیق لحظه هایم باشمطالب عاشقانه مجنون وقتی چشم باز کرد خورشید طلوع کرده بود آهی
    ... چـشم هـآیـم را مـی بـنـدم زمـآن را مـتـوقـف مـی کـنـم مـسـآفـت هـا را از بـیـن مـی بـرم ...

     


    90 . انجمن پارسی لند - اشعار "بهاره خدابنده"
    www.parsiland.com/96573-اشعار-بهاره-خدابنده-4-print
    ‎چشمهایم بستست چشمهایم بستست شبیه افکار زنگار ... از این بستر تو دستامو جدا
    کن سکوت تو عذاب قصه هامه طلوع کن تو غروب گریه هامو بگو با من بگو با من همیشهSearches related to بر چشمهايم طلوع کن

     



    91 . نگاه کن چشمهایم را - یه دنیا حرف - پرشین بلاگ
    daftarekhaterat.persianblog.ir/1387/7/
    ‎26 سپتامبر 2008 ... نگاه کن چشمهایم را. نگاه کن چشمهایم را تشنه می ... طلوع پارسال، روز تولدم رو خوب یادمه
    . تبریکی از طرف خانواده و یه افطاری ویژه. شب بیست و سوم ماه ...

     


    92 . Arm Your Eyes - AaRon - Birds In The Storm | طرفداری
    www.tarafdari.com/کاربران/صوت/.../arm-your-eyes-aaron-birds-storm
    ‎28 مه 2015 ... Arm Your Eyes - AaRon - Birds In The Storm. Vote ... تا وقتی که طلوع دستم رو نگه
    داره ... جهان به یک حس متکی است که من نمیتونم دنبالش کنم

     


    93 . مجموعه شعري حديث عشق - رادیو فرهنگ
    radiofarhang.ir/community/thread-427.html
    ‎31 جولای 2013 ... بالای سرت روبه آسمان سوی خدا نگاه کن ... در ره تو با نام خدا دوست نگاه کن … .... وقتي
    سحر گاه هنگام طلوع خورشيد بار ديگر چشم هايم را رو به دنيا مي ...

     


    94 . دانلود آهنگ تصور کن سیاوش قمیشی با کیفیت اورجینال 320 | گل و ...
    www.golotagarg.com/دانلود-تمام.../دانلود-آهنگ-تصور-کن/
    ‎دانلود آهنگ تصور کن سیاوش قمیشی با کیفیت اورجینال 320.

     


    95 . AaRON – Arm Your Eyes lyrics - FindLyrics
    www.findlyrics.ir/post/959/aaron--arm-your-eyes-lyrics.html
    ‎ترجمه آهنگ های خارجی,ترجمه اهنگ Arm Your Eyes,ترجمه آهنگ Arm Your Eyes,متن
    آهنگArm Your Eyes,دانلود آهنگ Arm Your Eyes از AARON,ترجمه فارسی آهنگ Arm ...
    تا طلوع خورشید دستم رو بگیره ... دنیا بر حسی تکیه زده که من نمیتونم دنبالش کنم

     


    96 . اس ام اس عاشقانه - شعرهای عاشقانه
    wetdreams.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_عاشقانه
    ‎کاش میشد شوخی شوخی به چشام نگاه کنی تا بفهمی جدی جدی چقدر دوست دارم. کاش
    میدانستی که خیال ..... دلتنگی، باران پشت شیشه است، هرچه هم چشمهایت را پاک کنی،
    باز هم خیسند. "فکر تو" که باشد! ...... تو مثل لاله ی پیش از طلوع دامنه ها. که سر به
    صخره ...

     


    97 . صبح شده ... یک روز جدید دیگه اومده ... بلند شو و طلوع کن!
    www.lenzor.com/p/EdbLl
    ‎28 مه 2015 ... ... دیگه اومده ... بلند شو و طلوع کن! ... Life is full of opportunities to be good and do
    good, you only need to open your eager eyes and look around.

     


    98 . عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: شعر (showing 1-50 of 288)
    www.goodreads.com/topic/show/65788
    ‎در باز کن، به کلبه خاموش من بيا. اي آشناي من! .... من عبور کنم سلام کنم لبخند تو را
    در باران می‌خواستم؛ می‌خواهم تمام لغاتی را که می دانم برای تو ... من آسمانم در طلوع و در
    غروب آبی است پیرنگم از وقت و روز ..... در این غزل تصمیم از آن چشمهایت بود بی میل
    تو ...

     


    99 . میگویند حرفی که از دل براید... لاجرم بر دل نشیند... میشود یک دل به من ...
    taaparvaz.persianblog.ir/
    ‎17 دسامبر 2011 ... چشمهایم را اگرببندید پلکهایم بی وقفه تلاش خواهند کرد . ... فقط برای چشمهایت دعا
    می کنم ..... و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد…

     


    100 . پیامک مذهبی | بلاغ
    www.balagh.ir/content/2896
    ‎خدایا با نور (امام مهدی) همه‌ی تاریکی‌ها را روشن کن به شاد باش ... ای طلوع چشم‌هایت دیدنی
    ... میلاد ستاره سهیل آسمان امامت، تداعی کننده شادی لحظه طلوع طلعت نورانی اوست.Searches related to بر چشمهايم طلوع کن

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد